GPRO menedzserek IDE!

5 / 44 oldal Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24 ... 44  Next

Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid on Szer. Május 06, 2015 9:51 am

Balogh Patrik írta:"Én azt szoktam alapul venni, hogy az erőnléti edzés 700 ezerbe kerül. Tehát, ha szerződtetek egy pilótát kimagasló erőnléttel, akkor gyakorlatilag meg is spórolhatom azt a pénzt, amennyivel többet kér egy futamra. "

Ezzel egyet is tudnék érteni, ha közben nem edzenéd. ;)

Hja, igen... Az elvek... Tudod, ha nincs, akkor felmerül, miért nincs, mert lennie kell. Ha van egy kevéske, akkor miért nincs több... :) Ha van sok, akkor miért nincs annál is többl... Ha pedig eleve nagyon sok van, akkor miért ne lehetne nekem a legtöbb?! :D Ördögi kör. Edzéseket mindenképpen tartanék, maximum vezetés közben felszáll majd a pilótám... :D

Bár csak 18. lettem füstölve, szerintem cété használat nélkül ez egyáltalán nem rossz eredmény. Bár az bosszantó kicsit, hogy pont most kellett az elejéről indulnom. :) Szerintem CT30-CT40-et vállalva akár pontszerző helyen is végezhettem volna.

Most kicsit felújítok, aztán mérlegelek... Fussak -e egy odacsapósabb versenyt, avagy még ne próbálkozzam vele... :)
avatar
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 532
Join date : 2015. Mar. 02.
Age : 38
Tartózkodási hely : Belém do Pará

Felhasználó profiljának megtekintése http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac on Szer. Május 06, 2015 11:27 am

Én is kipróbáltam:

Erőnléti edzés előtt:

6 1:28.109s 0.008s 1:28.101s 520 520 705 535 425 415 Kemény

és utána kétszer is, hogy tuti legyen:

7 1:28.286s 0.245s 1:28.041s 520 520 705 535 425 415 Kemény
8 1:28.521s 0.480s 1:28.041s 520 520 705 535 425 415 Kemény

Azt hiszem egyértelmű, hogy 2 pont mennyit jelent.

Még egy pontosítás, még a személyzettel kapcsolatban:
Ugye beszéltük, hogy a boxkiállás gyakorló központ arra való, hogy benne gyakorol a személyzet, ami abban testesül meg, hogy minél nagyobb a szintje, és az edzendő képesség minél kisebb szintű, egy edzés annál hatékonyabb lesz.
Konkrétabb példa:
19-es szint mellett egy edzés 8-ról 10-re vitte fel a tulajdonságot, 39-es szint mellett viszont 8-ról 11-re!

Ez is fix. Smile

Bubuskac

Hozzászólások száma : 178
Join date : 2015. Apr. 23.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik on Szer. Május 06, 2015 2:16 pm

gutidavid írta:"Most kicsit felújítok, aztán mérlegelek... Fussak -e egy odacsapósabb versenyt, avagy még ne próbálkozzam vele... Smile
Szerintem Barcelonában ne, mivel itt nehéz előzni. Egy könnyű előzésű pályán sokkal könnyebb előretörni (nem a rajtra gondolok!).

Meg, ha 0 CT-vel a 4. versenyen 18. lettél, akkor tesztelsz párat még, és hamarosan talán már CT nélkül is pontokat fogsz tudni szerezni. Amikor én bennmaradtam amatőrben, nehogy azt higgyétek, hogy használtam valamennyi CT-t! Smile
Így is szépen látszott az eredményeimen a fejlődés: http://gpro.net/hu/History.asp?table=Standings&group=Amateur+-+87&season=41&G=Megn%C3%A9z

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Join date : 2015. Apr. 22.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid on Szer. Május 06, 2015 3:28 pm

Balogh Patrik írta:
gutidavid írta:"Most kicsit felújítok, aztán mérlegelek... Fussak -e egy odacsapósabb versenyt, avagy még ne próbálkozzam vele... :)
Szerintem Barcelonában ne, mivel itt nehéz előzni. Egy könnyű előzésű pályán sokkal könnyebb előretörni (nem a rajtra gondolok!).

Meg, ha 0 CT-vel a 4. versenyen 18. lettél, akkor tesztelsz párat még, és hamarosan talán már CT nélkül is pontokat fogsz tudni szerezni. Amikor én bennmaradtam amatőrben, nehogy azt higgyétek, hogy használtam valamennyi CT-t! :)
Így is szépen látszott az eredményeimen a fejlődés: http://gpro.net/hu/History.asp?table=Standings&group=Amateur+-+87&season=41&G=Megn%C3%A9z

GD - A35

Köszönöm Patrick, hasznos információk, amelyek megnyugtatnak. :) Tényleg. :)

Visszatérve az erőnléti edzésre, ugye azt sem szabad elfelejteni, hogy egy edzés hatására, vagy autó javítás hatására a beállított PS is megváltozik némileg. A kevesebb, mint 0,1 másodperc pedig nem olyan nagy különbség, még a verseny teljes távát tekintve sem. 5-6 másodpercre jön ki egy átlagos futamon. Nekem csak most volt két 30 másodperces kiállásom, szóval itt meg is halt volna az ügy. :)

Tehát hiába tesztelek, a kiállások ideje bizonyosan random, mert egyszerűen nem tudok normálisan boxolni. :) Ez is tény. :)

Patrick!

Amennyiben sikerül ismét a legjobb 8 közül indulnom, akkor talán megérné valamennyi - még, ha nem is sok - cétét alkalmazni, nem? Megérne egy próbát? Nyilván, ha az első 15-ben sem leszek benne a kvalikon, akkor semmi értelme, de egy jó rajthely esetén talán jó lenne. Mindegy, meglátjuk! :)
avatar
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 532
Join date : 2015. Mar. 02.
Age : 38
Tartózkodási hely : Belém do Pará

Felhasználó profiljának megtekintése http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik on Szer. Május 06, 2015 3:51 pm

Azért én is szoktam tévedni. Smile Másrészt az én helyzetemben több volt a fejlődési lehetőség. Kisebb volt a pilótám erőnléte és 3-4 körüli a kocsiszint. Szóval...majd meglátjuk.

Szerintem a Q1 alapján most eldöntheted a CT-t.

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Join date : 2015. Apr. 22.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid on Szer. Május 06, 2015 8:32 pm

~1:24:500... 79. helyen állok a kb. ezerből... Meglátom...
avatar
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 532
Join date : 2015. Mar. 02.
Age : 38
Tartózkodási hely : Belém do Pará

Felhasználó profiljának megtekintése http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik on Csüt. Május 07, 2015 7:53 am

Az egész jó.

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Join date : 2015. Apr. 22.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid on Csüt. Május 07, 2015 1:55 pm

Igen, elég jó, de meglátjuk, tudok -e ezzel az idővel az első három sorból indulni. Amennyiben igen, akkor bevállalok egy közepes közeli rizikót üres pályára. Smile
avatar
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 532
Join date : 2015. Mar. 02.
Age : 38
Tartózkodási hely : Belém do Pará

Felhasználó profiljának megtekintése http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi on Csüt. Május 07, 2015 3:22 pm

gutidavid írta:~1:24:500... 79. helyen állok a kb. ezerből... Meglátom...

Nekem egyelőre a legjobb gyakorló köröm 1:27.7 elégedett beállítással.

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Join date : 2015. Apr. 23.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid on Csüt. Május 07, 2015 3:26 pm

zszanyi írta:
gutidavid írta:~1:24:500... 79. helyen állok a kb. ezerből... Meglátom...

Nekem egyelőre a legjobb gyakorló köröm 1:27.7 elégedett beállítással.

Az elégedettség nem elég!

Írd le nekem ismét a pilótád adatait, meg az autód alkatrészeit és a kopottságát! Kíváncsi vagyok, mennyivel más a beállítás neked, mint nekem.

Köszi! Szerintem amúgy simán mehetsz egy 1:26.900 körüli időt. :)
avatar
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 532
Join date : 2015. Mar. 02.
Age : 38
Tartózkodási hely : Belém do Pará

Felhasználó profiljának megtekintése http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi on Csüt. Május 07, 2015 3:34 pm

gutidavid írta:

Az elégedettség nem elég!

Írd le nekem ismét a pilótád adatait, meg az autód alkatrészeit és a kopottságát! Kíváncsi vagyok, mennyivel más a beállítás neked, mint nekem.

Köszi! Szerintem amúgy simán mehetsz egy 1:26.900 körüli időt. Smile

SZZ - A112

Overall: 84
Concentration: 212
Talent: 40
Aggressiveness: 11
Experience: 183
Technical insight: 50
Stamina: 22
Charisma: 219
Motivation: 0
Reputation: 0
Weight(kg): 69
Age: 36


Aktuális karakterisztika
T K Gy
82 81 78

Karosszéria 6 17%
Motor 6 33%
Első szárny 5 23%
Hátsó szárny 5 20%
Alváz 7 21%
Motorborítás6 15%
Hűtés 6 16%
Váltó 5 28%
Fék 6 37%
Felfüggesztés6 29%
Elektronika 6 9%

1:27.758s 0.038s 1:27.720s 697 665 861 639 509 399 Extra lágy

per pill ez. Most Q1 élesbe még állíthatok.

Q1-re egyik kalkulátor ezt javaoslja:

646-614-810-588-458-348

(ez a HR/2-vel csökkentett értékek)


Amit javasol az egyik kalkulátor, a versenyre az a következő:

720-694-885-614-485-422

A másik pedig:

525-493-991-383-674-543 (bár ez felettébb furcsa beállítás).


A hozzászólást zszanyi összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Május 07, 2015 5:08 pm-kor.

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Join date : 2015. Apr. 23.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid on Csüt. Május 07, 2015 3:59 pm

Nem értem igazából. Milyen kalkulátor javasolja ezeket? Szerintem elég messze vagy a normális beállítástól! A pilótád abból a szempontból is nagyon jó, hogy nekem 10 szezonon keresztül volt hasonló srácom, 20-as tehetséggel és kiváló tapasztalattal, jó erőnléttel. Megcsináltad már a gyakorlást, meg a kvalikat?

Szerintem a szárnyaidnak több eltolás kell, de ez csak az Én véleményem. A korábbi pilótámmal +-55-el futottam anno, most nyilván kevesebb a hőmérséklet különbségek, autó alkatrészek, meg egyebek miatt. 736/653-ra gondolok. 850, 640, 500, 400. Ezt javasolnám neked inkább, mint amiket írtál! Smile

Viszont azt is mondanám, hogy a pilótáddal maximum akkor lenne esélyed komolyabb eredményre, ha 10 évvel fiatalabb lenne. Én feljutottam a 20-as tehetséggel amatőrbe, majd ott az ötödik szezonomban akartam feljutni próba. Sikerülhetett volna, mert a vége felé már minimális cétékkel is jó eredményeket hoztam. Smile Az erőnlétem akkor már 115 volt. Attől pedig te elég messze vagy.

Nem kiabálok, hogy keress egy másik sofőrt, mert te tudod, hogy mi a célod. Régen Én is ebben a cipőben jártam. Ma már azonban kevésbé... Tudnék neked olyan pilótát javasolni, akivel azonnal eredményesen szerepelhetsz!
avatar
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 532
Join date : 2015. Mar. 02.
Age : 38
Tartózkodási hely : Belém do Pará

Felhasználó profiljának megtekintése http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi on Csüt. Május 07, 2015 4:34 pm

gutidavid írta:Nem értem igazából. Milyen kalkulátor javasolja ezeket? Szerintem elég messze vagy a normális beállítástól! A pilótád abból a szempontból is nagyon jó, hogy nekem 10 szezonon keresztül volt hasonló srácom, 20-as tehetséggel és kiváló tapasztalattal, jó erőnléttel. Megcsináltad már a gyakorlást, meg a kvalikat?

Szerintem a szárnyaidnak több eltolás kell, de ez csak az Én véleményem. A korábbi pilótámmal +-55-el futottam anno, most nyilván kevesebb a hőmérséklet különbségek, autó alkatrészek, meg egyebek miatt. 736/653-ra gondolok. 850, 640, 500, 400. Ezt javasolnám neked inkább, mint amiket írtál! Smile

Viszont azt is mondanám, hogy a pilótáddal maximum akkor lenne esélyed komolyabb eredményre, ha 10 évvel fiatalabb lenne. Én feljutottam a 20-as tehetséggel amatőrbe, majd ott az ötödik szezonomban akartam feljutni próba. Sikerülhetett volna, mert a vége felé már minimális cétékkel is jó eredményeket hoztam. Smile Az erőnlétem akkor már 115 volt. Attől pedig te elég messze vagy.

Nem kiabálok, hogy keress egy másik sofőrt, mert te tudod, hogy mi a célod. Régen Én is ebben a cipőben jártam. Ma már azonban kevésbé... Tudnék neked olyan pilótát javasolni, akivel azonnal eredményesen szerepelhetsz!

SZZ - A112

A gyakorlások megvannak ( a legjobb köröm az utolsó 8.körre jött ki), a kvalifikáció még nincs.

Az egyik kalkulátor ez:
https://gpro-db.appspot.com/practice_calc/

Két verseny múlva lejár a szerződése a pilótának.. a váltáson már én is gondolkoztm, s nézegetem a pilótákat. Az erőnléte tudom, hogy gyengus sajnos, ezen probaltam javítani.. sokáig 0 volt Very Happy


A hozzászólást zszanyi összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Május 07, 2015 5:07 pm-kor.

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Join date : 2015. Apr. 23.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid on Csüt. Május 07, 2015 4:40 pm

Van már kiszemelted, vagy szeretnéd, hogy ajánljak neked valakit, aki szerintem kiváló lehet a céljaidnak! Smile
avatar
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 532
Join date : 2015. Mar. 02.
Age : 38
Tartózkodási hely : Belém do Pará

Felhasználó profiljának megtekintése http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi on Csüt. Május 07, 2015 5:07 pm

gutidavid írta:Van már kiszemelted, vagy szeretnéd, hogy ajánljak neked valakit, aki szerintem kiváló lehet a céljaidnak! Smile

SZZ - A112

Ha ajánlasz valakit, megköszönöm Smile

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Join date : 2015. Apr. 23.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid on Pént. Május 08, 2015 12:34 pm

zszanyi írta:
gutidavid írta:Van már kiszemelted, vagy szeretnéd, hogy ajánljak neked valakit, aki szerintem kiváló lehet a céljaidnak! :)

SZZ - A112

Ha ajánlasz valakit, megköszönöm :)

GD - A35

Természetesen megteszem, amit tudok! :) Bocsánat, tegnap már elfoglalt a meccsünk, nem tudtam ezzel foglalkozni! :) Ma délután mindenképpen megteszem. :) Egyet írjak, aki szerintem tökéletes számodra, vagy többet keressek és majd eldöntöd, melyiket akarod...?
avatar
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 532
Join date : 2015. Mar. 02.
Age : 38
Tartózkodási hely : Belém do Pará

Felhasználó profiljának megtekintése http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid on Szomb. Május 09, 2015 8:52 pm

GD - A35

Nos, végül nem jártam olyan rosszul. Smile CT50-et állítottam, illetve valószínűleg egy utolsó körös pilótahibán múlt a dobogóm. Smile Végül hatodik lettem az utolsó körös lecsúszással. Smile Sebaj, elégedett vagyok, mert nagyon jó tempót utazott a pilótám. Egyértelmű, hogy nem kell izgulnom semmi miatt, ahogyan vártam az előző szezonban. Azért őszintén megmondom, az első négy futam után bennem volt kicsit a para, hogy mi van, ha mégsem olyan jól számoltam a szezonomat... Smile

Úgy döntöttem, nyomni fogom a következő három-négy versenyt, mert félő, hogy utolérnek a szponzori tárgyalásokkal. Ezzel a hatodik hellyel 4,5 százalék körül emelkedtek a tárgyalások... És, ugye egyszerre öt szponzorral tárgyalok. Smile

Ha minden jól sikerül, akkor a most 83%-os jelöltek 5 verseny múlva már pénzt is küldenek... Smile Az 4,5 millió egy futam után... Nem lenne rossz, már nagyon várom. Smile
avatar
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 532
Join date : 2015. Mar. 02.
Age : 38
Tartózkodási hely : Belém do Pará

Felhasználó profiljának megtekintése http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac on Hétf. Május 11, 2015 11:18 am

OB - 78

Hm. Ez a sok szponzorral való tárgyalás régóta tart nálad? Mennyire vált be? A pilótát itt fogod ajánlani, vagy privátban küldöd GPRO-n?

Bubuskac

Hozzászólások száma : 178
Join date : 2015. Apr. 23.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid on Hétf. Május 11, 2015 3:14 pm

Már elküldtem neki. Smile

Nem tart régóta, azaz az előző szezonban kezdtem. Vagy mire gondolsz pontosan?

Azt gondolom, hogy ha nincs szponzorom, jobban figyelek a pénzre. Nem költekezek feleslegesen egy fillért sem. Nem tesztelek feleslegesen, nehogy gond legyen később. Ezért tárgyalok egyszerre öt támogató jelölttel. Smile Így, ugyan lassabban érkezik meg a pénz, de akkor nagyot akasztok majd. Kb. 4,5 millió dollár ütheti a markomat futamonként. Feltéve, hogy valamelyik nem fog otthagyni. Smile Reménykedem ebben. Smile

Ha nem hagy ott egyik sem, akkor a 4,500,000.- egy szezon alatt 76 milliót hozhat nekem. AMikor megvan a négy támogató, akkor az ötödik már 30-40% körül jár majd, ekkor kezdem újra a tárgyalásokat másik négy céggel. Nyilván a sok szponzorral való tárgyalás lassabb, ám jobban oda is figyelek. Közepes teljesítmény esetén is 3 százalék körül halad a tárgyalás, ám a következő szezonban már sokkal jobban fogok teljesíteni, tehát átlagosan 4,0-4,3 százalékot várok majd. Ebben az esetben 20-25 verseny alatt jöhet az újabb adag... Smile Ha a mostani jelöltekkel legalább 17-20 futamra meg tudok állapodni, akkor nagy baj nem érhet... Legfeljebb lesz 5-10 futam, amikor nincs támogatóm, de most sincs. Smile
avatar
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 532
Join date : 2015. Mar. 02.
Age : 38
Tartózkodási hely : Belém do Pará

Felhasználó profiljának megtekintése http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac on Hétf. Május 11, 2015 3:16 pm

Pontosan erre irányult a kérdésem. Smile

Bubuskac

Hozzászólások száma : 178
Join date : 2015. Apr. 23.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid on Hétf. Május 11, 2015 3:39 pm

Akkor jó. Smile Örülök, ha újabb információkkal gazdagodtál! Very Happy
avatar
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 532
Join date : 2015. Mar. 02.
Age : 38
Tartózkodási hely : Belém do Pará

Felhasználó profiljának megtekintése http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid on Szer. Május 13, 2015 11:52 am

GD - A35

Nos, megvannak az újabb pontok, kicsivel több, mint az előző versenyen. Úgy érzem, nagyon jó tempót diktáltam, minden összejött, bár őszintén szólva a negyedik hely volt az első számú célpontom. Két másodpercre voltam tőle, meg egy nagyon jó box kiállás kellett volna. Mindegy, ez van. Smile

A szponzori tárgyalásaim már nagyon a finisben járnak, újabb 4% emelkedéssel már majd' 87%-on áll négy jelöltem, az ötödik pedig még az elején jár. Most kaptam ajánlatot a szerződés hosszával kapcsolatosan. Nos, nem fogadtam el őket, mondván, hogy rövidek a szerződések, de alap esetben ilyenek voltak: 28, 26, 24, 28 futam. Szóval, ha felmennek harminc fölé kicsivel, akkor tökéletesen elégedett leszek. Onnantól már nincs kifogás, nyomhatom ezerrel, mert kelleni fog nekik a teljesítmény, de ezzel nem is lehet majd baj, mert jó a pilótám, akivel már most is remekül tudok száguldozni. Onnantól jöhetnek a tesztek folyamatosan, mert várhatóan 14-15 millióm alsó hangon érkezni fog versenyenként. Smile

Kérdésem, feltevésem van valamivel kapcsolatosan:

el tudjátok képzelni, hogy sokan csak azért nem futnak versenyeket egyáltalán, mert tesztelnek folyamatosan és nem akarják koptatni az autót? Így a pilótának egyes tulajdonságai emelkednének - pl. erőnlét, technikai betekintés, edzés esetén bármi más is -, a tapasztalata viszont gondolom, helyben maradna. Vagy az is menne felfelé a száz körös tesztektől? Ez a lépés szerintem rookie-ban és amatőrben teljesen kifizetődő lehet, még akkor is, ha nem kapom meg az 5 millát az összes futamon való részvételért.
avatar
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 532
Join date : 2015. Mar. 02.
Age : 38
Tartózkodási hely : Belém do Pará

Felhasználó profiljának megtekintése http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac on Szer. Május 13, 2015 1:42 pm

OB - A78

Mi lenne benne kifizetődő? Egyébként 100 kör teszt után simán jön 1 pont tapasztalat. Nekem mindig jött.

Az viszont fura, hogy 100 kör közeli teszt kell, és akkor emelkedik csak az erőnlét, de akkor 5-6-ot, ha meg csak 50-60 futsz, akkor meg semennyivel... Na jó, bosszantó, logikátlan satöbbi.

Bubuskac

Hozzászólások száma : 178
Join date : 2015. Apr. 23.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid on Szer. Május 13, 2015 2:29 pm

Bubuskac írta:OB - A78

Mi lenne benne kifizetődő? Egyébként 100 kör teszt után simán jön 1 pont tapasztalat. Nekem mindig jött.

Az viszont fura, hogy 100 kör közeli teszt kell, és akkor emelkedik csak az erőnlét, de akkor 5-6-ot, ha meg csak 50-60 futsz, akkor meg semennyivel... Na jó, bosszantó, logikátlan satöbbi.

GD - A35

Nos, van sok dolog, ami bosszantó, furcsa, hihetetlen, megmagyarázhatatlan, stb... :) Ez a játék erről szól. :)

Nos, arra gondoltam, hogy valaki kizárólag azért játszik, mert van egy pilóta, akit szeretne olyan szintre felfejleszteni, hogy alkalmas legyen a célok megvalósításához. Még, ha nincs is szponzora, akkor sincs gond, mert rookie-ban mindenképpen kapsz pénzt tudomásom szerint, vagy rosszul látom a dolgokat? Csak azért jött ez a gondolat a fejemben, mert látok olyan menedzsereket, akik nem futnak le 6-8 versenyt, aztán csinálnak két pontszerzést, ezután megint nem futnak csomó versenyt, a végén megint mennek kettőt-hármat. Közben persze simán tesztelhet az ilyen, fejlődik a pilóta, stb.

Én nem tudom, de nekem még sosem emelkedett 100 kör teszt után a tapasztalatom. Az eddigi 40 futam alatt, amit a pilóta nálam teljesített, összesen négy alkalommal ugrott kettőt, de olyankor is, amikor nem teszteltem. Szóval, szerintem a teszt nem számít olyan mértékben, mint gondolod. Persze lehetséges, hogy tévedek.
avatar
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 532
Join date : 2015. Mar. 02.
Age : 38
Tartózkodási hely : Belém do Pará

Felhasználó profiljának megtekintése http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac on Szer. Május 13, 2015 3:03 pm

OB - A78

Nekem egyértelmű volt eddig: teszteléskor 2 tp, tesztelés nélkül 1 tp. Ezt nagyon következetesen tartotta minden pilótám eddig.

Tudtommal csak a szponzor pénzt kapod meg, ha nem futsz versenyt. Meg persze fizeted az összes díjat.

Bubuskac

Hozzászólások száma : 178
Join date : 2015. Apr. 23.

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

5 / 44 oldal Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24 ... 44  Next

Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.