GPRO menedzserek IDE!
+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters
3 / 44 oldal
3 / 44 oldal • 1, 2, 3, 4 ... 23 ... 44
Re: GPRO menedzserek IDE!
Így nézett ki a személyzetem teszt előtt:
Pilóta:
Átlag: 134
Koncentráció: 202
Tehetség: 157
Agresszivitás: 0
Tapasztalat: 188
Technikai betekintés: 149
Erőnlét: 152
Karizma: 126
Motiváció: 0
Hírnév: 0
Súly (kg): 65
Kor: 33
Tech. Ig.:
Átlag: 87
Vezetői képesség: 107
K + F mechanika: 135
K + F elektronika: 107
K + F aerodinamika: 111
Tapasztalat: 130
Pit koordináció: 77
Motiváció: 0
Kor: 63
Személyzet:
Átlag: 11
Személyzet képességei
Tapasztalat: 14
Motiváció: 0
Technikai szakértelem: 22
Stresszkezelés: 11
Koncentráció: 11
Hatékonyság: 11
Létesítmény szintjei
Szélcsatorna: 2
Boxkiállás gyakorlóközpont: 28
K + F műhely: 14
K + F tervező központ: 10
Mérnöki műhely: 9
Kémiai kutatólabor: 2
Kereskedelmi központ: 16
Autó karakter:
Tesztpontok 0 0 0
K + F pontok 0 0 0
Mérnöki pontok 0 0 0
Autó karakterp. 5 6 4
És így teszt után:
Átlag: 137
Koncentráció: 202
Tehetség: 157
Agresszivitás: 0
Tapasztalat: 189
Technikai betekintés: 150
Erőnlét: 153
Karizma: 126
Motiváció: 33
Hírnév: 0
Súly (kg): 65
Kor: 33
Átlag: 87
Vezetői képesség: 107
K + F mechanika: 135
K + F elektronika: 107
K + F aerodinamika: 111
Tapasztalat: 131
Pit koordináció: 77
Motiváció: 0
Kor: 63
Átlag: 11
Személyzet képességei
Tapasztalat: 14
Motiváció: 1
Technikai szakértelem: 23
Stresszkezelés: 11
Koncentráció: 11
Hatékonyság: 11
Létesítmény szintjei
Szélcsatorna: 2
Boxkiállás gyakorlóközpont: 28
K + F műhely: 14
K + F tervező központ: 10
Mérnöki műhely: 9
Kémiai kutatólabor: 2
Kereskedelmi központ: 16
Pilóta:
Átlag: 134
Koncentráció: 202
Tehetség: 157
Agresszivitás: 0
Tapasztalat: 188
Technikai betekintés: 149
Erőnlét: 152
Karizma: 126
Motiváció: 0
Hírnév: 0
Súly (kg): 65
Kor: 33
Tech. Ig.:
Átlag: 87
Vezetői képesség: 107
K + F mechanika: 135
K + F elektronika: 107
K + F aerodinamika: 111
Tapasztalat: 130
Pit koordináció: 77
Motiváció: 0
Kor: 63
Személyzet:
Átlag: 11
Személyzet képességei
Tapasztalat: 14
Motiváció: 0
Technikai szakértelem: 22
Stresszkezelés: 11
Koncentráció: 11
Hatékonyság: 11
Létesítmény szintjei
Szélcsatorna: 2
Boxkiállás gyakorlóközpont: 28
K + F műhely: 14
K + F tervező központ: 10
Mérnöki műhely: 9
Kémiai kutatólabor: 2
Kereskedelmi központ: 16
Autó karakter:
Tesztpontok 0 0 0
K + F pontok 0 0 0
Mérnöki pontok 0 0 0
Autó karakterp. 5 6 4
És így teszt után:
Átlag: 137
Koncentráció: 202
Tehetség: 157
Agresszivitás: 0
Tapasztalat: 189
Technikai betekintés: 150
Erőnlét: 153
Karizma: 126
Motiváció: 33
Hírnév: 0
Súly (kg): 65
Kor: 33
Átlag: 87
Vezetői képesség: 107
K + F mechanika: 135
K + F elektronika: 107
K + F aerodinamika: 111
Tapasztalat: 131
Pit koordináció: 77
Motiváció: 0
Kor: 63
Átlag: 11
Személyzet képességei
Tapasztalat: 14
Motiváció: 1
Technikai szakértelem: 23
Stresszkezelés: 11
Koncentráció: 11
Hatékonyság: 11
Létesítmény szintjei
Szélcsatorna: 2
Boxkiállás gyakorlóközpont: 28
K + F műhely: 14
K + F tervező központ: 10
Mérnöki műhely: 9
Kémiai kutatólabor: 2
Kereskedelmi központ: 16
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Most úgy teszteltem, hogy 50 kör a beállítás finomítására ment rá. Sokak szerint az felesleges. Kíváncsi leszek mit jelent majd személyzet pontokban...?!
Én Dáviddal értek egyet, a színt kell nézni. A zöld a jó, a piros a nem.
Nézd meg pl. a pilóta korát és súlyát. Ott is megfordul a színezés...
Én Dáviddal értek egyet, a színt kell nézni. A zöld a jó, a piros a nem.
Nézd meg pl. a pilóta korát és súlyát. Ott is megfordul a színezés...
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
madbboy írta:Nem tudom miért hibáztál...
Az idő hibátlan, a tapadás jó.
1-el nőtt a személyzet motivációja az edzéstől! Ilyen rossz még sosem volt!
Nem hibáztam. Csak a várt fél másodperces javítás helyett mindössze 2-3 tizedet sikerült hozni.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ-A112
Nekem ez az autóbeállítás nem megy tökéletesen. Vagy a pilótám nem megfelelő karakterisztikájú hozzá.
Nekem ez az autóbeállítás nem megy tökéletesen. Vagy a pilótám nem megfelelő karakterisztikájú hozzá.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
zszanyi írta:SZZ-A112
Nekem ez az autóbeállítás nem megy tökéletesen. Vagy a pilótám nem megfelelő karakterisztikájú hozzá.
Hogy érted, hogy nem megy a beállítás? :) Mire gondolsz?
Nekem a legjobb gyakorló körömhöz képest is 1 másodperccel futott gyengébbet a pilótám az első kvalin. A másodikon - a nagy különbségre való tekintettel - szintén legalább ennyit hibázott. És még így sem állok rosszul a csoportban. Ha csak a legjobb gyakorló körömet produkálom és nem javítok semmit, akkor is első lennék most. :) Na mindegy, lesz ez még fordítva is... :)
Szerintem teljesen egyértelmű a játékban, hogy a zöld szín a menedzser számára a legideálisabb, a piros a legrosszabb...
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZK-A75
Először is beköszönnék és köszönöm a meghívást!
Üdv Mindenkinek
Karesz
Először is beköszönnék és köszönöm a meghívást!
Üdv Mindenkinek
Karesz
kareszty- Hozzászólások száma : 1
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 26.
Re: GPRO menedzserek IDE!
kareszty írta:SZK-A75
Először is beköszönnék és köszönöm a meghívást!
Üdv Mindenkinek
Karesz
Nagyon szívesen! Üdv nálunk! :) Értelmes emberekkel mindig jó társalogni! :)
Re: GPRO menedzserek IDE!
Én is Tibiékkel értek egyet. Minél zöldebb, annál magasabb. Ezért szoktam a pirosabbakkal tárgyalni, és a középszerű eredményeimet szokták is szeretni. Ellenben a nagyon zöld már hagyott ott a tárgyalás közepén rossz eredmények között. Szóval nekem ez a tapasztalatom, én ez alapján választok.
A 40%-os kérdésre meg válaszoltak a másik fórumon.
Az 1mp-es hibára meg az a teóriám, hogy peches szezonod van. Erre nincs egzakt magyarázat, de van ilyen, hogy feljutás után "rosszabb" szezon jön. Lesz majd jobb is! Vagy rosszabb.
A 40%-os kérdésre meg válaszoltak a másik fórumon.
Az 1mp-es hibára meg az a teóriám, hogy peches szezonod van. Erre nincs egzakt magyarázat, de van ilyen, hogy feljutás után "rosszabb" szezon jön. Lesz majd jobb is! Vagy rosszabb.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Bubuskac írta:Én is Tibiékkel értek egyet. Minél zöldebb, annál magasabb. Ezért szoktam a pirosabbakkal tárgyalni, és a középszerű eredményeimet szokták is szeretni. Ellenben a nagyon zöld már hagyott ott a tárgyalás közepén rossz eredmények között. Szóval nekem ez a tapasztalatom, én ez alapján választok.
A 40%-os kérdésre meg válaszoltak a másik fórumon. :)
Az 1mp-es hibára meg az a teóriám, hogy peches szezonod van. :D Erre nincs egzakt magyarázat, de van ilyen, hogy feljutás után "rosszabb" szezon jön. Lesz majd jobb is! Vagy rosszabb. :D
Na, azért ez biztató... :) Mármint a rosszabb szezon... :)
Re: GPRO menedzserek IDE!
Na, ma este még több dologra fény derülhet... A(z) - egyelőre - TOP10-es startomat nem sokan veszélyeztetik, de előfordulhat, hogy még lejjebb csúszok kicsit. Meglátjuk... Bevállalok egy kicsivel magasabb cétét, kíváncsi vagyok, mennyit tudok majd előzni, hova tudok odaérni vele.
Nyomni fogok szerintem néhány versenyt, hogy a szponzori tárgyalások gyorsabban haladjanak, mert már egyikkel sem egyedül tárgyalok. Muszáj lesz igyekeznem...
Nyomni fogok szerintem néhány versenyt, hogy a szponzori tárgyalások gyorsabban haladjanak, mert már egyikkel sem egyedül tárgyalok. Muszáj lesz igyekeznem...
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ-A112
Nos az utolsó verseny nem sikerült jól, s most még figyelmetlen is voltam, így a mostani versenyen égetés lesz, füstölni fogok. Ellenben 3 verseny múlva a kocsim 21-21-21-gyel lehet erősebb a tesztek miatt....na azt várom már.
Nos az utolsó verseny nem sikerült jól, s most még figyelmetlen is voltam, így a mostani versenyen égetés lesz, füstölni fogok. Ellenben 3 verseny múlva a kocsim 21-21-21-gyel lehet erősebb a tesztek miatt....na azt várom már.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
OB-A78
Én meg megszippantottam, mert 111 maradt az OA-ja a pilótámnak, és ez az utolsó versenye... Egyébként azt már biztosan tudom, hogy a rossz kvali rossz verseny hatékonyabban rombolja a motivációt, mint a jó kvali rossz verseny. De az eltérés nem jelentős, igazából csak pár pont, de mint esetemben ez is sokat számithat.
Én meg megszippantottam, mert 111 maradt az OA-ja a pilótámnak, és ez az utolsó versenye... Egyébként azt már biztosan tudom, hogy a rossz kvali rossz verseny hatékonyabban rombolja a motivációt, mint a jó kvali rossz verseny. De az eltérés nem jelentős, igazából csak pár pont, de mint esetemben ez is sokat számithat.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Bubuskac írta:OB-A78
Én meg megszippantottam, mert 111 maradt az OA-ja a pilótámnak, és ez az utolsó versenye... Egyébként azt már biztosan tudom, hogy a rossz kvali rossz verseny hatékonyabban rombolja a motivációt, mint a jó kvali rossz verseny. De az eltérés nem jelentős, igazából csak pár pont, de mint esetemben ez is sokat számithat.
SZZ-A112
Egy erőnléti edzés sem segít?
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Vagy technikai edzés?
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Főleg, ha a pilótád már nem igazán fiatal. Akkor tarts neki villámgyorsan technikai edzést, mert azzal csúnyát lehet rombolni. Régen egyszer már megcsináltam. :)
Béla! Mindenképpen azt gondolod, hogy ha fent lesz a listán - miután elveszítetted -, akkor azonnal rácsapnak a többiek?
Zoli!
Mióta tesztelsz?! 21-21-21 pontod lesz a tesztek után?! Ezek az új karakter pontjaid lesznek?! Hűha, azt gondoltam, hogy ezt nem is lehet elérni amatőrben. :) Eddig két verseny/két teszt van mögöttem a szezonban, de hoztam magammal 12-10-10 karakter pontot az előző szezonból. Viszont azt gondoltam, hogyha a szezon második felére fel tudom tornázni ezt 17-13-13 körülre, akkor már nagyon jó leszek... :)
Főleg, ha a pilótád már nem igazán fiatal. Akkor tarts neki villámgyorsan technikai edzést, mert azzal csúnyát lehet rombolni. Régen egyszer már megcsináltam. :)
Béla! Mindenképpen azt gondolod, hogy ha fent lesz a listán - miután elveszítetted -, akkor azonnal rácsapnak a többiek?
Zoli!
Mióta tesztelsz?! 21-21-21 pontod lesz a tesztek után?! Ezek az új karakter pontjaid lesznek?! Hűha, azt gondoltam, hogy ezt nem is lehet elérni amatőrben. :) Eddig két verseny/két teszt van mögöttem a szezonban, de hoztam magammal 12-10-10 karakter pontot az előző szezonból. Viszont azt gondoltam, hogyha a szezon második felére fel tudom tornázni ezt 17-13-13 körülre, akkor már nagyon jó leszek... :)
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:GD - A35
Főleg, ha a pilótád már nem igazán fiatal. Akkor tarts neki villámgyorsan technikai edzést, mert azzal csúnyát lehet rombolni. Régen egyszer már megcsináltam.
Béla! Mindenképpen azt gondolod, hogy ha fent lesz a listán - miután elveszítetted -, akkor azonnal rácsapnak a többiek?
Zoli!
Mióta tesztelsz?! 21-21-21 pontod lesz a tesztek után?! Ezek az új karakter pontjaid lesznek?! Hűha, azt gondoltam, hogy ezt nem is lehet elérni amatőrben. Eddig két verseny/két teszt van mögöttem a szezonban, de hoztam magammal 12-10-10 karakter pontot az előző szezonból. Viszont azt gondoltam, hogyha a szezon második felére fel tudom tornázni ezt 17-13-13 körülre, akkor már nagyon jó leszek...
SZZ - A112
Jelenleg így állok három teszt után a szezonban:
Tesztpontok 15.3 15.3 15.3
K + F pontok 11.7 11.7 12
Mérnöki pontok 10 10 10
A 10 pontos mérnöki pontok 16.5-es tesztpontok voltak, mire ide lecsorogtak. Nem gondolom, hogy a 10-ből most nem lesz már legalább 7 karakterpont.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Sajnos azt tapasztaltam, hogy 12 után elég nehéz feljebb jutni. Onnantól kezdve kevésbé meredeken növekszik.
A jelenlegi személyzetemmel, technikai igazgató nélkül max. +18 autó karakterpontot tudnék összehozni.
A jelenlegi személyzetemmel, technikai igazgató nélkül max. +18 autó karakterpontot tudnék összehozni.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
zszanyi írta:
SZZ-A112
Egy erőnléti edzés sem segít?
Nem segített, ez volt az első amit próbáltam.
Balogh Patrik írta:
Vagy technikai edzés?
Ehhez meg túl fiatal. Nem hiszem, hogy 22 évesen nagyon önbizalom romboló lenne neki, de az erőnléti 7 pontjához képest legalábbis nem több.
gutidavid írta:
Főleg, ha a pilótád már nem igazán fiatal. Akkor tarts neki villámgyorsan technikai edzést, mert azzal csúnyát lehet rombolni. Régen egyszer már megcsináltam.
Béla! Mindenképpen azt gondolod, hogy ha fent lesz a listán - miután elveszítetted -, akkor azonnal rácsapnak a többiek?
Abból gondolom, hogy az amatőrök nagyon sokszor kétségbeesetten keresnek pilótát, mert még sok közöttük, aki igazából ruki, és egy 110-es pilótának egyből igérnek 1-2 milliót, akármit is tud...
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
[quote="zszanyi"]
Nos, első körből fogsz kapni ezért kb. 3-4 karakter pontot, talán kicsit többet - szerintem. A látható adatok alapján azt mondom, hogy nem lesz meg egyik összetevőnél sem a tíz... A huszonegy miként jött össze???
Én teszteltem legalább 7-8-szor, mire először elértem a 14-10-11-et...
gutidavid írta:
SZZ - A112
Jelenleg így állok három teszt után a szezonban:
Tesztpontok 15.3 15.3 15.3
K + F pontok 11.7 11.7 12
Mérnöki pontok 10 10 10
A 10 pontos mérnöki pontok 16.5-es tesztpontok voltak, mire ide lecsorogtak. Nem gondolom, hogy a 10-ből most nem lesz már legalább 7 karakterpont.
Nos, első körből fogsz kapni ezért kb. 3-4 karakter pontot, talán kicsit többet - szerintem. A látható adatok alapján azt mondom, hogy nem lesz meg egyik összetevőnél sem a tíz... A huszonegy miként jött össze???
Én teszteltem legalább 7-8-szor, mire először elértem a 14-10-11-et...
Re: GPRO menedzserek IDE!
Szerintem is 10 fölött nagyon megmakacsolja magát. 7-8-ig csak úgy száguld felfelé, de aztán 10-11-ig kissé vontatottan megy, utána meg beragad. Bár azt rukiban próbáltam, de sokkal jobb szerintem nem lesz Amatőrben sem.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Bubuskac írta:Szerintem is 10 fölött nagyon megmakacsolja magát. 7-8-ig csak úgy száguld felfelé, de aztán 10-11-ig kissé vontatottan megy, utána meg beragad. Bár azt rukiban próbáltam, de sokkal jobb szerintem nem lesz Amatőrben sem.
GD - A35
Ez így van. Ezért is mondom, hogy ha az idei 8-10 - tervezett - tesztem után is 12-13 fölött tudom tartani a karakter pontokat, akkor boldog leszek. Viszont Nekem nem is annyira ez a lényeg, hanem az, hogy a személyzetem képességei gyorsabban emelkedjenek! A karakter pontok pedig nyilván egy plusz hozománya a dolgoknak, aminek nagyon örülök, mert jóval erősebb az autóm. :) Érdekes különben, manapság már minden verseny után csökken a pontjaim száma, ezért is kell tesztelnem ezerrel... :) Akkor leszek majd bátrabb, ha már lesz 4 szponzorom. :) Ez pedig még legalább 5-6 futam, talán kicsit több... :)
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:
Nos, első körből fogsz kapni ezért kb. 3-4 karakter pontot, talán kicsit többet - szerintem. A látható adatok alapján azt mondom, hogy nem lesz meg egyik összetevőnél sem a tíz... A huszonegy miként jött össze???
Én teszteltem legalább 7-8-szor, mire először elértem a 14-10-11-et...
SZZ - A112
Háát reméltem a legjobbakat, hogy a 10 mérnöki pontból nem csak 3 karakter pont lesz.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Nos, pontosan ezt szerettük volna a figyelmedbe ajánlani a korábbi üzenetekben... Ráadásul, amikor már tíz fölött vannak a karakter pontok, olyan gyorsan esnek is vissza, hogy a szinten tartáshoz is muszáj minden második verseny után tesztelni...
Nos, pontosan ezt szerettük volna a figyelmedbe ajánlani a korábbi üzenetekben... Ráadásul, amikor már tíz fölött vannak a karakter pontok, olyan gyorsan esnek is vissza, hogy a szinten tartáshoz is muszáj minden második verseny után tesztelni...
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:GD - A35
Nos, pontosan ezt szerettük volna a figyelmedbe ajánlani a korábbi üzenetekben... Ráadásul, amikor már tíz fölött vannak a karakter pontok, olyan gyorsan esnek is vissza, hogy a szinten tartáshoz is muszáj minden második verseny után tesztelni...
SZZ - A112
Megkövezem magam, a 10 mérnöki pontból csak 4 pontom lett....sajnos. Az autó meg annyira elkopott 10% CT mellett is, hogy költenem kellett rá vaskosan.
Ellenben most 81-80-77 az autó. Már csak a pilótát kellene lecserélnem.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
zszanyi írta:gutidavid írta:GD - A35
Nos, pontosan ezt szerettük volna a figyelmedbe ajánlani a korábbi üzenetekben... Ráadásul, amikor már tíz fölött vannak a karakter pontok, olyan gyorsan esnek is vissza, hogy a szinten tartáshoz is muszáj minden második verseny után tesztelni...
SZZ - A112
Megkövezem magam, a 10 mérnöki pontból csak 4 pontom lett....sajnos. Az autó meg annyira elkopott 10% CT mellett is, hogy költenem kellett rá vaskosan.
Ellenben most 81-80-77 az autó. Már csak a pilótát kellene lecserélnem.
GD - A35
Az Én autóm 81-80-78-as értékekkel bír, ám csupán 5-ös alkatrészek vannak beépítve a járműbe. :) A fék 6-os, mert az nem olyan drága. :)
3 / 44 oldal • 1, 2, 3, 4 ... 23 ... 44
3 / 44 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|