GPRO menedzserek IDE!
+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters
1 / 44 oldal
1 / 44 oldal • 1, 2, 3 ... 22 ... 44
GPRO menedzserek IDE!
Kedves újonnan jelentkezők - ha lesz ilyen!
Szeretettel köszöntelek benneteket itt is!
Az a cél, hogy ezen az oldalon megosszunk egymással mindent, amit a GPRO belső oldalán nem lehetséges!
Amennyiben szeretnéd használni ezt a fórumot, úgy kérlek, minden üzeneted elejére írd ki a GPRO-n használatos nevedet, valamint csoportodat!
Beállítások, adatok, tapasztalatok...
Szeretném, ha együtt, összedolgozva küzdenénk azért, hogy a lehető leghamarabb legyen újra magyar az elitben, illetve akár egyszerre több is versenyezzen ott... Nem lényeg, hogy a játékban tagja vagy valamelyik csapatnak! Ez teljesen független ettől.
Üdv, Guti Dávid - jelenleg A35!
Szeretettel köszöntelek benneteket itt is!
Az a cél, hogy ezen az oldalon megosszunk egymással mindent, amit a GPRO belső oldalán nem lehetséges!
Amennyiben szeretnéd használni ezt a fórumot, úgy kérlek, minden üzeneted elejére írd ki a GPRO-n használatos nevedet, valamint csoportodat!
Beállítások, adatok, tapasztalatok...
Szeretném, ha együtt, összedolgozva küzdenénk azért, hogy a lehető leghamarabb legyen újra magyar az elitben, illetve akár egyszerre több is versenyezzen ott... Nem lényeg, hogy a játékban tagja vagy valamelyik csapatnak! Ez teljesen független ettől.
Üdv, Guti Dávid - jelenleg A35!
Re: GPRO menedzserek IDE!
Igény lenne az adatokra, hiszen bármennyire is gyűjtögető életmódot folytat az ember fia, azért ez nem egyszerű. Eddig 45 futamom volt, természetesen ezek minden adata meg van. Megpróbálom ésszerűen bontani az eredményeket: kopás, üzemanyag, gumi , időjárás adatok, pilóta és autó karakterisztika.
Gyűjtöm az eddigi teszttelések eredményeit is.
Szivesen segítek a feldolgozásban is, mint fejlesztőnek van némi Excel ismeretem alapfokon, szóljatok bátran, hátha tudok segíteni.
Köszönöm a lehetőséget
Gyűjtöm az eddigi teszttelések eredményeit is.
Szivesen segítek a feldolgozásban is, mint fejlesztőnek van némi Excel ismeretem alapfokon, szóljatok bátran, hátha tudok segíteni.
Köszönöm a lehetőséget
Balogh- Hozzászólások száma : 4
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Balogh írta:Igény lenne az adatokra, hiszen bármennyire is gyűjtögető életmódot folytat az ember fia, azért ez nem egyszerű. Eddig 45 futamom volt, természetesen ezek minden adata meg van. Megpróbálom ésszerűen bontani az eredményeket: kopás, üzemanyag, gumi , időjárás adatok, pilóta és autó karakterisztika.
Gyűjtöm az eddigi teszttelések eredményeit is.
Szivesen segítek a feldolgozásban is, mint fejlesztőnek van némi Excel ismeretem alapfokon, szóljatok bátran, hátha tudok segíteni.
Köszönöm a lehetőséget
Szia! :)
Te ki is vagy pontosan? Mert erre még nem sikerült rájönnöm. :) Sok menedzsernek elküldtem a lehetőséget...
Az üzenetek elejére írjátok oda légyszíves, hogy pl.
Guti Dávid, A35. Így tudjuk, hogy ki kicsoda!
Más...
Én nem értek ennyire az excelhez, de sok-sok menedzser informálása után készítettem egy olyan táblázatot, amely nagyjából azt mutatja, hogy melyik osztályban milyen autó szükséges ahhoz, hogy helytálljunk, esetleg magasabb szintre lépjünk.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nekem is megvannak a tapasztalataim.
Feljutás rúkiból 0 CT-vel. Kocsiszint szezon végére 3-as.
Bennmaradás amatőrben 0 CT-vel. 10 teszt. Kocsiszint szezon végére 6-os.
Feljutás amából különböző CT-kkel. Átlagban kb. 40-50. Kocsiszint 6-os. Nincs teszt.
Bennmaradás próban sokszor 0; 3-szor vagy 5-ször 100 CT-vel. 6-os alkatrészek. 10 teszt ---> 20 tesztpont.
Feljutás próból 17*100 CT-vel. Ezt csak az utolsó futamon sikerült bebiztosítanom, különben már hamarabb visszavettem volna a CT-t.
Tervek:
Bennmaradás masterben, Contival. Szezon végére 7-es alkatrészek.
Innentől kezdve a tesztpontok nagyon sokat számítanak.
Balogh Patrik vagyok a Master-1-ből. A terveim vélhetően nem idén fognak valóra válni.
Feljutás rúkiból 0 CT-vel. Kocsiszint szezon végére 3-as.
Bennmaradás amatőrben 0 CT-vel. 10 teszt. Kocsiszint szezon végére 6-os.
Feljutás amából különböző CT-kkel. Átlagban kb. 40-50. Kocsiszint 6-os. Nincs teszt.
Bennmaradás próban sokszor 0; 3-szor vagy 5-ször 100 CT-vel. 6-os alkatrészek. 10 teszt ---> 20 tesztpont.
Feljutás próból 17*100 CT-vel. Ezt csak az utolsó futamon sikerült bebiztosítanom, különben már hamarabb visszavettem volna a CT-t.
Tervek:
Bennmaradás masterben, Contival. Szezon végére 7-es alkatrészek.
Innentől kezdve a tesztpontok nagyon sokat számítanak.
Balogh Patrik vagyok a Master-1-ből. A terveim vélhetően nem idén fognak valóra válni.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Utánanéztem a pontos számoknak:
Amatőrös bennmaradó szezonom: 997 tesztkör
Prós bennmaradó: 1100 tesztkör
Prós feljutó: 700 tesztkör
Ennyi elég volt a masterhez.
Amatőrös bennmaradó szezonom: 997 tesztkör
Prós bennmaradó: 1100 tesztkör
Prós feljutó: 700 tesztkör
Ennyi elég volt a masterhez.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:Balogh írta:Igény lenne az adatokra, hiszen bármennyire is gyűjtögető életmódot folytat az ember fia, azért ez nem egyszerű. Eddig 45 futamom volt, természetesen ezek minden adata meg van. Megpróbálom ésszerűen bontani az eredményeket: kopás, üzemanyag, gumi , időjárás adatok, pilóta és autó karakterisztika.
Gyűjtöm az eddigi teszttelések eredményeit is.
Szivesen segítek a feldolgozásban is, mint fejlesztőnek van némi Excel ismeretem alapfokon, szóljatok bátran, hátha tudok segíteni.
Köszönöm a lehetőséget
Szia!
Te ki is vagy pontosan? Mert erre még nem sikerült rájönnöm. Sok menedzsernek elküldtem a lehetőséget...
Az üzenetek elejére írjátok oda légyszíves, hogy pl.
Guti Dávid, A35. Így tudjuk, hogy ki kicsoda!
Más...
Én nem értek ennyire az excelhez, de sok-sok menedzser informálása után készítettem egy olyan táblázatot, amely nagyjából azt mutatja, hogy melyik osztályban milyen autó szükséges ahhoz, hogy helytálljunk, esetleg magasabb szintre lépjünk.
Balogh Gábor R-76
Esetleg itt is megosztod azt a táblázatot?
Balogh- Hozzászólások száma : 4
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Akik már regisztráltak, írjatok egy üzenetet, hogy tudjuk: sikeres volt a próbálkozás. Ketten már jelezték, hogy valami gond volt, de azóta nem hallottam semmit.
Köszönöm!
Eddig tehát Guti Dávid, Balogh Patrick és Balogh Gábor volt aktív.
Köszönöm!
Eddig tehát Guti Dávid, Balogh Patrick és Balogh Gábor volt aktív.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Balogh Patrik írta:Utánanéztem a pontos számoknak:
Amatőrös bennmaradó szezonom: 997 tesztkör
Prós bennmaradó: 1100 tesztkör
Prós feljutó: 700 tesztkör
Ennyi elég volt a masterhez.
No, Én már rookie-ban is teszteltem kilencet... 13-10-10 volt a tesztek után kapott, aztán megmaradt karakter pontjaim száma.
Amateur szinten is tervezek minimum ennyit, de most még a pilótám motiját csökkenteni kell, hogy hosszabbítani tudjak vele!
Erős személyzettel szeretném megkísérelni a feljutást!
Patrick! Hogy állt a személyzeted tapasztalata, technikai hozzáértése és motiváltsága a különböző feljutások idején? Emlékszel rá?
Re: GPRO menedzserek IDE!
Szezonvégi állapotok:
Rúkiból amába 10-0-10 lehetett.
Amából próba 12-5-13.
Próból masterbe 20-32-23.
Rúkiból amába 10-0-10 lehetett.
Amából próba 12-5-13.
Próból masterbe 20-32-23.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Tapasztalat-moti-hozzáértés.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Keresnyei Imre - PRO8
Sziasztok!
Számomra gördülékenyen ment a regisztráció, mondjuk mobilról kezelhetetlen a felület, de asztali gépről nem volt probléma.
Egy giga közös adatgyűjtésben benne lennék én is, ha valaki felrak egy táblázatot töltögetem szorgalmasan.
Patriknak köszönöm az adatokat, ha jól látom a helyére kerültem PRO8-ba.
Sziasztok!
Számomra gördülékenyen ment a regisztráció, mondjuk mobilról kezelhetetlen a felület, de asztali gépről nem volt probléma.
Egy giga közös adatgyűjtésben benne lennék én is, ha valaki felrak egy táblázatot töltögetem szorgalmasan.
Patriknak köszönöm az adatokat, ha jól látom a helyére kerültem PRO8-ba.
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Ormos Béla A78
Üdv mindenkinek!
Nekem is van némi tapasztalatom 500+ futammal a hátam mögött, bár masterban csak díszletként szerepeltem, és proként sem ütöttem meg a szintet, de a lelkesedésem most megvan. A játék élvezete a lényeg számomra.
Üdv mindenkinek!
Nekem is van némi tapasztalatom 500+ futammal a hátam mögött, bár masterban csak díszletként szerepeltem, és proként sem ütöttem meg a szintet, de a lelkesedésem most megvan. A játék élvezete a lényeg számomra.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Sziasztok! (GD - A35)
Nagyon jó, hogy tudjuk azt is, hogy megfelelő háttér mellett a 20-32-23-as személyzet is elég a masterbe jutáshoz! Halkan megjegyzem, akit Én irányítottam az elitben az előző szezon utolsó heteiben, az 100-91-100 volt, mivel azonban nem teszteltem a vége felé pénz hiányában, ez lement a végére 100-0-100-ra. Szóval, ha a személyzet szintje valakinek elképesztő - lásd ezt -, akkor szerintem elegendő lehet picivel gyengébb pilóta is, ahogyan a szuper szenzációs pilóta ellensúlyozhatja a gyengébb személyzetet. Nem?
Nekem most 13-17-15-ös a személyzetem, illetve holnap már megint magasabb lesz a teszt miatt!
Nagyon jó, hogy tudjuk azt is, hogy megfelelő háttér mellett a 20-32-23-as személyzet is elég a masterbe jutáshoz! Halkan megjegyzem, akit Én irányítottam az elitben az előző szezon utolsó heteiben, az 100-91-100 volt, mivel azonban nem teszteltem a vége felé pénz hiányában, ez lement a végére 100-0-100-ra. Szóval, ha a személyzet szintje valakinek elképesztő - lásd ezt -, akkor szerintem elegendő lehet picivel gyengébb pilóta is, ahogyan a szuper szenzációs pilóta ellensúlyozhatja a gyengébb személyzetet. Nem?
Nekem most 13-17-15-ös a személyzetem, illetve holnap már megint magasabb lesz a teszt miatt!
Re: GPRO menedzserek IDE!
OB-A78
Az edzhető a 13-17-15 vagy a nem edzhető? Mert kissé kavarodik az autó karakterpontjaival is a dolog.
Én most még elég vacakul állok ezzel, de alapból nem szeretem a sok tankolást, ezért ez különösebben nem nagy problémaforrás, bár az első futamon megedzem őket, had dolgozzanak. Meg csökkenjen a pilótám arca, hogy lehessen szerződni vele.
Az edzhető a 13-17-15 vagy a nem edzhető? Mert kissé kavarodik az autó karakterpontjaival is a dolog.
Én most még elég vacakul állok ezzel, de alapból nem szeretem a sok tankolást, ezért ez különösebben nem nagy problémaforrás, bár az első futamon megedzem őket, had dolgozzanak. Meg csökkenjen a pilótám arca, hogy lehessen szerződni vele.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Az autóm karakterisztikája 73-76-73 a rookie-ból való feljutáskor. Most megint fog emelkedni, hiszen tesztelni fogok ezerrel, illetve az autó szintjét is fel fogom vinni 6-osra, 7-esre, meglátjuk, mennyire tudok majd spórolni.
A személyzetem képességei 13-17-15! Ez emelkedik folyamatosan, de minél többet tesztelek, annál hamarabb ugrik magasabbra. Szóval, Én már az amatőrből való feljutás idején szeretnék húsz fölötti értékeket!
A személyzetem képességei 13-17-15! Ez emelkedik folyamatosan, de minél többet tesztelek, annál hamarabb ugrik magasabbra. Szóval, Én már az amatőrből való feljutás idején szeretnék húsz fölötti értékeket!
Re: GPRO menedzserek IDE!
KI PRO8
A személyzetnél az 1. és 3. értéket mi befolyásolja?
A másodikat elvileg csak a teszt. Mondjuk az is kérdés nekem, hogy hogyan lehet több, mint 2-vel növelni /teszt?
A személyzetnél az 1. és 3. értéket mi befolyásolja?
A másodikat elvileg csak a teszt. Mondjuk az is kérdés nekem, hogy hogyan lehet több, mint 2-vel növelni /teszt?
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
A személyzet összes edzhetetlen tulajdonsága a teszteken múlik.
Hozzátenném, hogy nekem most az edzhető 25-24-24.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
madbboy írta:KI PRO8
A személyzetnél az 1. és 3. értéket mi befolyásolja?
A másodikat elvileg csak a teszt. Mondjuk az is kérdés nekem, hogy hogyan lehet több, mint 2-vel növelni /teszt?
GD - A35
A motivációt? Nekem egy teszt után egyből emelkedik legalább tizenöttel... :D Na jó, talán annyit nem, de nagyon sokat.
A személyzet tapasztalata és technikai hozzáértése a futamoktól és tesztektől függ. Minél többet tesztelsz és versenyzel, annál hamarabb kúszik felfelé az aktuális index... Szóval, már csak ezért is fogok tesztelni ezerrel.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Antós Imre (A46)
Sziasztok.
Nekem a reggem valamiért nem ment könnyen, de az a lényeg, itt vagyok.
Ormos Bélával ketten csináljuk a Zengő csapatról elnevezett Gpro-csapatunkat.
Sok időm nincs fent lenni. Több online játékot is játszom (gpro, hattrick és sajnos a travian), de a kisfiamnak szentelem a legnagyobb szabadidőmet.
Imi
Sziasztok.
Nekem a reggem valamiért nem ment könnyen, de az a lényeg, itt vagyok.
Ormos Bélával ketten csináljuk a Zengő csapatról elnevezett Gpro-csapatunkat.
Sok időm nincs fent lenni. Több online játékot is játszom (gpro, hattrick és sajnos a travian), de a kisfiamnak szentelem a legnagyobb szabadidőmet.
Imi
antimi- Hozzászólások száma : 3
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 11.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Létesítmény szintjei
Szélcsatorna: 26
Boxkiállás gyakorlóközpont: 40
K + F műhely: 17
K + F tervező központ: 17
Mérnöki műhely: 0
Kémiai kutatólabor: 0
Kereskedelmi központ: 40
Kérdésem hozzá: Amában hogy érdemes beállítani?
Szélcsatorna, Mérnöki műhely,Kémiai kutatólabor mi ad a kocsihoz?
Szélcsatorna: 26
Boxkiállás gyakorlóközpont: 40
K + F műhely: 17
K + F tervező központ: 17
Mérnöki műhely: 0
Kémiai kutatólabor: 0
Kereskedelmi központ: 40
Kérdésem hozzá: Amában hogy érdemes beállítani?
Szélcsatorna, Mérnöki műhely,Kémiai kutatólabor mi ad a kocsihoz?
antimi- Hozzászólások száma : 3
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 11.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Imi!
Szerintem teljesen felesleges komoly szintre húznod az épület szinteket. Tapasztalatom szerint még a box kiállás gyakorló központ emelése is pénz kidobás! Nekem egy másodperccel nem javult a kerékcserém átlagosan! A kereskedelmi központomat most húztam fel 38-ra, mert ezt még nem tapasztaltam, ráadásul négy támogatóval tárgyalok egyszerre, mindegyik 70%-on áll, de a rookie-ban kettővel már elkezdtek tárgyalni. Igaz, hogy nulláról indulnak, de ha jól fognak szerepelni, akkor könnyedén beérnek... Szóval most reménykedem, hogy a kereskedelmi szint emelésétől gyorsulni fog a tárgyalásom mindenkivel.
Mit gondoltok?
Amúgy meglátásom szerint a próban fog számítani a szélcsatorna, meg egyéb nyalánkságok, amikor már lesz TD, így sokkal több karakter pont jöhet a házhoz.
Imi!
Szerintem teljesen felesleges komoly szintre húznod az épület szinteket. Tapasztalatom szerint még a box kiállás gyakorló központ emelése is pénz kidobás! Nekem egy másodperccel nem javult a kerékcserém átlagosan! A kereskedelmi központomat most húztam fel 38-ra, mert ezt még nem tapasztaltam, ráadásul négy támogatóval tárgyalok egyszerre, mindegyik 70%-on áll, de a rookie-ban kettővel már elkezdtek tárgyalni. Igaz, hogy nulláról indulnak, de ha jól fognak szerepelni, akkor könnyedén beérnek... Szóval most reménykedem, hogy a kereskedelmi szint emelésétől gyorsulni fog a tárgyalásom mindenkivel.
Mit gondoltok?
Amúgy meglátásom szerint a próban fog számítani a szélcsatorna, meg egyéb nyalánkságok, amikor már lesz TD, így sokkal több karakter pont jöhet a házhoz.
Re: GPRO menedzserek IDE!
BP - M1
Azt gondolom, hogy amában mindent felhúztam 20-asra az 1. verseny előtt, és megérte.
Majd az utolsó amás versenyem előtt is mindent felhúztam 40-esre, és az is megérte.
Bár volt elég pénzem rá, az is igaz.
Szerintem Imrének amában tök jó a személyzete, több pénzt egyelőre nem érdemes ráfordítani.
-----
Végül Pipirellit választottam. Bocsánat érte. 10 szezon múlva meglátjuk, megérte-e.
Azt gondolom, hogy amában mindent felhúztam 20-asra az 1. verseny előtt, és megérte.
Majd az utolsó amás versenyem előtt is mindent felhúztam 40-esre, és az is megérte.
Bár volt elég pénzem rá, az is igaz.
Szerintem Imrének amában tök jó a személyzete, több pénzt egyelőre nem érdemes ráfordítani.
-----
Végül Pipirellit választottam. Bocsánat érte. 10 szezon múlva meglátjuk, megérte-e.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
OB- A78
A wikiről tudtam meg anno, hogy mi mire jó:
Szélcsatorna: a teszt pontokból több K + F pont lesz.
K + F műhely: a teszt pontokból több K + F pont lesz.
K + F tervező központ: a teszt pontokból több K + F pont lesz.
Mérnöki műhely: a K + F pontokból több mérnöki pont lesz.
Kémiai kutatólabor: a K + F pontokból több mérnöki pont lesz.
Kereskedelmi központ: A tárgyalások sebessége javul.
Boxkiállás gyakorlóközpont: Segít az edzésben.
Ezenkívül én úgy tapasztaltam, hogy a gyakorló központ emelésének inkább az a lényege, hogy az edzhető tulajdonságok az edzéskor jobban nőjenek. Vagyis egy nagyon elhanyagolt személyzet egy jó gyakorlóközponttal 1-2 edzéssel sokkal több pontot kap, mint anélkül.
Konkrét példa: nekem 2 edzéssel 6 ponttal nőttek, azaz 5-ről 8-ra, 20 szintű mellett, míg 10-12-ről már csak egyesével nőnek ezek.
Meg hát az épületek azért is kellenek, hogy egyáltalán edzeni lehessen őket, hogy az edzhetőségi szint nagyobb legyen, amit azért is érdemes magasabban tartani, mert maguktól is inkább arrafelé tartanak ezek a tulajdonságok, tehát ha alacsony, akkor gyorsan romlanak, ha magas akkor jobban nőnek (akár a versenyek hatására).
A wikiről tudtam meg anno, hogy mi mire jó:
Szélcsatorna: a teszt pontokból több K + F pont lesz.
K + F műhely: a teszt pontokból több K + F pont lesz.
K + F tervező központ: a teszt pontokból több K + F pont lesz.
Mérnöki műhely: a K + F pontokból több mérnöki pont lesz.
Kémiai kutatólabor: a K + F pontokból több mérnöki pont lesz.
Kereskedelmi központ: A tárgyalások sebessége javul.
Boxkiállás gyakorlóközpont: Segít az edzésben.
Ezenkívül én úgy tapasztaltam, hogy a gyakorló központ emelésének inkább az a lényege, hogy az edzhető tulajdonságok az edzéskor jobban nőjenek. Vagyis egy nagyon elhanyagolt személyzet egy jó gyakorlóközponttal 1-2 edzéssel sokkal több pontot kap, mint anélkül.
Konkrét példa: nekem 2 edzéssel 6 ponttal nőttek, azaz 5-ről 8-ra, 20 szintű mellett, míg 10-12-ről már csak egyesével nőnek ezek.
Meg hát az épületek azért is kellenek, hogy egyáltalán edzeni lehessen őket, hogy az edzhetőségi szint nagyobb legyen, amit azért is érdemes magasabban tartani, mert maguktól is inkább arrafelé tartanak ezek a tulajdonságok, tehát ha alacsony, akkor gyorsan romlanak, ha magas akkor jobban nőnek (akár a versenyek hatására).
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Patrick, Én megpróbáltam volna. Mindegy, a Te döntésed... Sok sikert a tervedhez!
Béla! Nagyon jó, amiket írtál, csak részben volt tudomásom ezekről. Én azt gondoltam, hogy a boxkiállás gyakorló központ a pit idejét hivatott csökkenteni. Ezek szerint nem. Jó. Ettől még nem fogom felhúzni, maximum próban.
Nekem most az a célom, mi van akkor, ha fullos pilótát nevelek... Mármint az Én értékrendem szerint: maximális erőnlét, közepes tehetség, közepes koncentráció, közepes tapasztalat. Szerintem az erőnlét számít a legtöbbet a sebességben...
Patrick, Én megpróbáltam volna. Mindegy, a Te döntésed... Sok sikert a tervedhez!
Béla! Nagyon jó, amiket írtál, csak részben volt tudomásom ezekről. Én azt gondoltam, hogy a boxkiállás gyakorló központ a pit idejét hivatott csökkenteni. Ezek szerint nem. Jó. Ettől még nem fogom felhúzni, maximum próban.
Nekem most az a célom, mi van akkor, ha fullos pilótát nevelek... Mármint az Én értékrendem szerint: maximális erőnlét, közepes tehetség, közepes koncentráció, közepes tapasztalat. Szerintem az erőnlét számít a legtöbbet a sebességben...
1 / 44 oldal • 1, 2, 3 ... 22 ... 44
1 / 44 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|