GPRO menedzserek IDE!
+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters
44 / 44 oldal
44 / 44 oldal • 1 ... 23 ... 42, 43, 44
Re: GPRO menedzserek IDE!
Hahahaha , only a little tanned
Joaquinkinty- Hozzászólások száma : 27
Csatlakozás ideje : 2015. Dec. 27.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Sziasztok ismét!
Ketten is érdeklődtek, így javaslom, melegítsük fel a fórumot! Mára kiválóan alkalmas telefonról is.
Ketten is érdeklődtek, így javaslom, melegítsük fel a fórumot! Mára kiválóan alkalmas telefonról is.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Üdv! Bár a telefonom aksija épp púposodóst játszik, de gépen is kiváló lesz a dolog.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nekem is teljesen jó itt, legalább több ember láthatja.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Ez is igaz. Feltéve, hogy érdekel valakit. Írok majd a többieknek is, akiket elérek.
Re: GPRO menedzserek IDE!
A tegnapi futam türhetően sikerült, kipróbáltam az 50-es CT milyen, és hát van olyan pálya, ahol már belefér. Mint ez is. Így 11. lettem, ami az eddig is rekordnak számító pros eredmányem (egyszer már voltam 11. Ez több dolgot vetít előre. Ez jó autó szint, a pilóta sem rossz, van remény, de tartani kell a szintet, amihez ennyi bevétel kevés, szóval el kell dobni pár futamot, és amikor felcsillan a remény, akkor megtolni. Mondjuk egy olyat, amikor a guminak kedvez az időjárás, mert ez nem olyan volt.
Az új taktikám is hatásosnak bizonyul, mindkét alkalommal egyedül voltam a boxban, megint sikerült összehozni a csoport leggyorsabb boxidejét, szóval ez így kafa.
Kérdés még, hogy a boost körök mennyivel is több benyát esznek? És mennyivel is esznek több motort (és mást)? Ennek lehet még jó hatása egy megfelelően kiválasztott időpontban.
Az új taktikám is hatásosnak bizonyul, mindkét alkalommal egyedül voltam a boxban, megint sikerült összehozni a csoport leggyorsabb boxidejét, szóval ez így kafa.
Kérdés még, hogy a boost körök mennyivel is több benyát esznek? És mennyivel is esznek több motort (és mást)? Ennek lehet még jó hatása egy megfelelően kiválasztott időpontban.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nos, pontosan ezért szép ez a sport. Több út vezethet a sikerek felé! Gondolhatom Én azt, hogy nem így, meg nem úgy kell csinálni, viszont, ha te mégis eredményes vagy ezen az úton, akkor azt valóban folytatni kell! Nem vitás.
Mindazonáltal szerintem az autó szint, a pilóta tulajdonságok és a tesztelések háromszögéből legalább az egyiknek messze ki kell emelkednie ahhoz, hogy sikeresek lehessünk. Hozzáteszem, magamat nem tartom sikeresnek, hiszen vegetálok, feljutni nem sok esélyem van, viszont a kiesés sem fenyegetett eddig. Ha sikerülne is netán feljutni, játék politikámmal később kiesnék masterből az első szezon végén.
Ez az első szezonom, hogy igazából megpróbálok némi pénzt gyűjteni, aztán indulhat az építkezés, felkészülés a magasabb osztályra.
Mindazonáltal szerintem az autó szint, a pilóta tulajdonságok és a tesztelések háromszögéből legalább az egyiknek messze ki kell emelkednie ahhoz, hogy sikeresek lehessünk. Hozzáteszem, magamat nem tartom sikeresnek, hiszen vegetálok, feljutni nem sok esélyem van, viszont a kiesés sem fenyegetett eddig. Ha sikerülne is netán feljutni, játék politikámmal később kiesnék masterből az első szezon végén.
Ez az első szezonom, hogy igazából megpróbálok némi pénzt gyűjteni, aztán indulhat az építkezés, felkészülés a magasabb osztályra.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Az a felismerés hatolt most belém, hogy megfelelő futamot választva, egy nem túlkoptatott autóval és 50-es CT-vel simán tudok pontot szerezni. Már csak a nagyon kemény költségvetési fegyelem kell hozzá meglegyen. Eldobni futamot amikor kell, és nagyon tolni, amikor esély mutatkozik.
A felismerés ennek a futamnak az eredményéből született, nem csak úgy random.
A felismerés ennek a futamnak az eredményéből született, nem csak úgy random.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Na jó, ilyenkor van az, hogy elbízta magát az ember... Viszont! Új tapasztalat. Mintha az energia összefüggne a hőmérséklettel. Melegben jobban fogy.
Most viszont akkor azt tesztelem, hogy pl egy 38 hely 90% alatt hogy fizet. Megyek minuszba, vagy sem.
Most viszont akkor azt tesztelem, hogy pl egy 38 hely 90% alatt hogy fizet. Megyek minuszba, vagy sem.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Mot Alv Váltó
71% 90% 97%
100%100%100%
Na és melyik alkatrész romlott el? Hát a motor! Mondjuk a 3-ból egy rossz motorral a legkönnyebb végigmenni, úgyhogy most örülök. De akkor is érdekes, hogy a váltó végig bírta.
71% 90% 97%
100%100%100%
Na és melyik alkatrész romlott el? Hát a motor! Mondjuk a 3-ból egy rossz motorral a legkönnyebb végigmenni, úgyhogy most örülök. De akkor is érdekes, hogy a váltó végig bírta.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Vicc az egész. Múltkor füstölés volt betervezve, mert száz fölé vártam a kopásokat. Egy körben sem jött elő semmilyen probléma. Máskor meg kiesel.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Múlt hét kedden, a ritka defektes napok egyike volt, úgyhogy megtudtam a 37. helyért mennyit fizet féláron. Szerencsére pluszos maradt az egyenleg, bár azért nem túl acélos, pénzgyűjtésre nem való.
Pénteken ezzel szemben törött alvázzal sikerült újból végigmenni, szóval most olyan bőven vagyok eleresztve, hogy csak na. A héten még füstölgés, és az utolsó 4 futamon kellene egy kis erődemonstráció. Hátha akkor már kopik annyit a csoport, hogy lesz esélyem valamire. De kb úgy van kalkulálva a dolog, hogy nem igazán kell a kocsihoz nyúlni, csak előtte kell egy elég erőset venni. Amire így van is elég pénz. Még jobbra is, mint eredetileg gondoltam. Sőt, van némi mozgástér arra is, hogy a pályákhoz igazítsam a karakterisztikát. Meglátjuk, de még van remény.
Pénteken ezzel szemben törött alvázzal sikerült újból végigmenni, szóval most olyan bőven vagyok eleresztve, hogy csak na. A héten még füstölgés, és az utolsó 4 futamon kellene egy kis erődemonstráció. Hátha akkor már kopik annyit a csoport, hogy lesz esélyem valamire. De kb úgy van kalkulálva a dolog, hogy nem igazán kell a kocsihoz nyúlni, csak előtte kell egy elég erőset venni. Amire így van is elég pénz. Még jobbra is, mint eredetileg gondoltam. Sőt, van némi mozgástér arra is, hogy a pályákhoz igazítsam a karakterisztikát. Meglátjuk, de még van remény.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Most elég mérges vagyok, ez az utolsó futamra tartogatott eső kiidegel. Ez szerintem menedzsereket fog tönkretenni, mert sokan az eső miatt fognak 40-50 milliót is elkölteni felújításra. Én nem megyek bele ebbe a játékba! Mindenesetre nevetséges.
Elégedett vagy a szezonoddal?
Elégedett vagy a szezonoddal?
Re: GPRO menedzserek IDE!
Oh, még nem is néztem, hogy esős futam lesz. Az nekem külön jó.
Gyorsan ránézek...
Egyébként elégedett vagyok, helyek közel. Sikeres volt a tervezés, bár azt rosszul kalkuláltam, hogy mennyire fog fogyni egy 8-as motor, úgyhogy ez +14 millió költség volt, viszont megszereztem életem első (és eddig egyetlen) Pro-s pontját. Ez éppen nem elég jelenleg a bentmaradásra, ezért se vagyok túl elégedett, de az utolsó futam esőjével lehet szerencsém. Az előző futam kvalija alapján ez simán lehet újabb pontszerzés. Csak annyi a baj, hogy még 1 pont nem elég...
Gyorsan ránézek...
Egyébként elégedett vagyok, helyek közel. Sikeres volt a tervezés, bár azt rosszul kalkuláltam, hogy mennyire fog fogyni egy 8-as motor, úgyhogy ez +14 millió költség volt, viszont megszereztem életem első (és eddig egyetlen) Pro-s pontját. Ez éppen nem elég jelenleg a bentmaradásra, ezért se vagyok túl elégedett, de az utolsó futam esőjével lehet szerencsém. Az előző futam kvalija alapján ez simán lehet újabb pontszerzés. Csak annyi a baj, hogy még 1 pont nem elég...
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Izgalmasságos lesz az utolsó futam. Kb rookie koromban izgultam ennyire utoljára. Megvolt a kvali, nem sikerült rosszul, és már pozitív az egyenlegem, bár a 8-as alkatrészek kopásnövekedése miatt még egy rendkívüli kiadásom lett, így már kb 20 milliós plusz költségem van... De ha bent tudok maradni, az nagy szó lesz!
Más téma: szárnyeltolás.
Mit tudsz róla? Én most egy elég komolynak tűnő felfedezést tettem, de több infó kell. Mondjuk eddig is gondoltam, hogy így van, és már próbálkoztam is a dologgal, csak most úgy tűnik fordítva van, azaz egy minusz egyes szorzó kell, mint eddig feltételeztem.
Konkrétabban: a kocsi PHA-ja és a pálya PHA-ja alapján kell kalkulálni, hogy mennyivel kell eltolni a szárnyakat.
Más téma: szárnyeltolás.
Mit tudsz róla? Én most egy elég komolynak tűnő felfedezést tettem, de több infó kell. Mondjuk eddig is gondoltam, hogy így van, és már próbálkoztam is a dologgal, csak most úgy tűnik fordítva van, azaz egy minusz egyes szorzó kell, mint eddig feltételeztem.
Konkrétabban: a kocsi PHA-ja és a pálya PHA-ja alapján kell kalkulálni, hogy mennyivel kell eltolni a szárnyakat.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
És megvan a bentmaradás! Ez volt a legizgalmasabb utolsó futam eddigi pályafutásom során! 5 ponttal 22. helyen zárom a szezont! Ilyen erős Pro-s szereplésem még sosem volt!
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nagy a szezont egy jó rajthellyel indítom. Az időm meg még jobb is mint a tied. Te akkor még kacérkodsz a feljutással? Milyen gumival startolsz? Tippre 2 kiállás lágy gumival.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Érdekes. Életem legjobb Pro-s szereplése, és csalódott vagyok... Nyerhettem volna. De még sosem volt Dunno gumim, és azt sem tudtam, hogy az extra lágy gumik ilyen jól bírják. Főleg mert nem is sokszor rakok fel ilyet. Jó szezon nyitás, túl sok aggódnivalóm nincs. Azért pár pont még kéne, hogy ne kelljen túlizgulni a szezon végét.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Bocsi, nem nagyon figyeltem ezt a részt, mert a csapat dolgaival voltam elfoglalva.
Neem, nem akarok feljutni, még két versenyem van a jelenlegi pilótámmal, de dobogót vártam. Sajnos a 25-27 másodperces kiállások megpecsételték a sorsomat, hiszen a 38 másodperc hátrány a győzteshez képest egyáltalán nem rossz. Ő pedig 15-16 másodperc körüli időket csinált.
Nyomom a melegben is, a tartós gumi talán szerencsés lehet, nincs sok contis, a dunnósok pedig nem olyan jók hőségben. Meglátjuk, TOP10-et várok a pénz miatt.
Amúgy gratulálok a bent maradáshoz, illetve most már készülhetsz a következő szezonra, mert ebben az évadban sima ügy lesz.
Neem, nem akarok feljutni, még két versenyem van a jelenlegi pilótámmal, de dobogót vártam. Sajnos a 25-27 másodperces kiállások megpecsételték a sorsomat, hiszen a 38 másodperc hátrány a győzteshez képest egyáltalán nem rossz. Ő pedig 15-16 másodperc körüli időket csinált.
Nyomom a melegben is, a tartós gumi talán szerencsés lehet, nincs sok contis, a dunnósok pedig nem olyan jók hőségben. Meglátjuk, TOP10-et várok a pénz miatt.
Amúgy gratulálok a bent maradáshoz, illetve most már készülhetsz a következő szezonra, mert ebben az évadban sima ügy lesz.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Egyáltalán nem gond, ha nem olvasod. Itt kiadom magamból a dolgokat, vagy a csapatnak. Remélem, hogy sima ügy, lassan gondolni kell egy újabb szerződéshosszabbításra, hogy következő szezonban megcélozhassam a mastert.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
44 / 44 oldal • 1 ... 23 ... 42, 43, 44
44 / 44 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|