GPRO menedzserek IDE!
+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters
23 / 44 oldal
23 / 44 oldal • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 33 ... 44
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nem nyertem hangszórót. Nem baj, a pilóta marad, az már biztos. 1 OA pontot már féllábon is lead. De azért biztosra fogok menni. Viszont ez most jó tapasztalat volt. Meg lesznek a pontok ezzel a gumival. Most úgy érzem.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - P4
Patrick!
Mindig azt szoktam mondani, felesleges a "ha" dolgokról beszélni. Nyilván, ha nem nyerek, Én is mondtam volna, hogy mi lett volna, "ha"... Győztem. Egy kiállással. És igen, talán akkor is nyerek, ha közepes/kettőt választok, illetve a leggyorsabb köröm is meglett volna, ebben biztos vagyok. Így alakult, de szerintem nem kell sajnálkoznom a győzelmem miatt!
És legalább jelen pillanatban Én vagyok a "legjobb" magyar, ha a nemzetek trófeáját nézem. Sebaj, hamar elmúlik.
Béla! Azt mondod, jussak fel egyből? Hát, ilyen az ember. Ha van egy viszonylag sima győzelem, akkor már miért ne... Evés közben jön meg az étvágy... )) Viszont nem teszem. Ez bent maradós szezonnak volt tervezve. Úgy érzem, kipipálva... Utána jönne kettő tervezés és tesztelős, erősítős szezon, hogy aztán a negyedikben megcélozzam a hőn áhított mastert...
Patrick!
Mindig azt szoktam mondani, felesleges a "ha" dolgokról beszélni. Nyilván, ha nem nyerek, Én is mondtam volna, hogy mi lett volna, "ha"... Győztem. Egy kiállással. És igen, talán akkor is nyerek, ha közepes/kettőt választok, illetve a leggyorsabb köröm is meglett volna, ebben biztos vagyok. Így alakult, de szerintem nem kell sajnálkoznom a győzelmem miatt!
És legalább jelen pillanatban Én vagyok a "legjobb" magyar, ha a nemzetek trófeáját nézem. Sebaj, hamar elmúlik.
Béla! Azt mondod, jussak fel egyből? Hát, ilyen az ember. Ha van egy viszonylag sima győzelem, akkor már miért ne... Evés közben jön meg az étvágy... )) Viszont nem teszem. Ez bent maradós szezonnak volt tervezve. Úgy érzem, kipipálva... Utána jönne kettő tervezés és tesztelős, erősítős szezon, hogy aztán a negyedikben megcélozzam a hőn áhított mastert...
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nem kezdtem egyik mondatomat sem ha-val. Haha.
Szerintem, ha (akarom mondani: "feltéve, hogy") a 4 szezont ezzel a pilótával szeretnéd kivitelezni, akkor az könnyen lehet, hogy háromra fog csökkenni. Úgyhogy majd figyelj.
Szerintem, ha (akarom mondani: "feltéve, hogy") a 4 szezont ezzel a pilótával szeretnéd kivitelezni, akkor az könnyen lehet, hogy háromra fog csökkenni. Úgyhogy majd figyelj.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Elnézést a távolmaradásért, de el voltam havazva és e-mail sem jött megint, hogy milyen aktívak vagytok. Gratulálok Dávid, így kell egy ismeretlen osztályban bemutatkozni!
Jövő szombattal mi a helyzet?
Jövő szombattal mi a helyzet?
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Patrick!
Alaposan átszámoltam a dolgokat. A pilótám overall-ja motiváció nélkül 122, esetleg 123. Az erőnlétét most felviszem kétszáz fölé, ott megállok és nem tartok több edzést egyelőre, csak a tapasztalat és technikai betekintés fog emelkedni, meg az erőnlét néha a tesztek miatt.
Bár sajnos költséges a dolog, mindenképpen szeretném megtartani a fiút. Azaz első körből hosszabbítanék vele csupán 8+17 futamra, így lenne alapjáraton az 51. szezon második versenyéig, plusz az 52. szezon második versenyéig.
Az 51. szezon második futamánál tudok hosszabbítani simán +17-et, így már van kontraktom az 53. szezon második versenyéig. A legnagyobb feladatom az lehet, hogy alacsonyan tartsam az OA-t, hogy az 52. szezon első futama után meg tudjam csinálni az újabb +17-et, ami már az 54. szezont jelentené. Huhhh...
Ha most azonnal 17+17-et hosszabbítok, az azt jelenti, hogy az 52. szezon tizedik futamáig lesz kontrakt, vagyis az 51. szezon 11. versenyénél még belül lehetek a 135-ös határon. Így az 53. szezon tizedik versenyéig bizonyára enyém a srác, ha pedig ott már nem lenne tovább, az a 10 futam remélhetőleg elég lenne a masterbe jutáshoz, ha hoz nekem minimum 70-80 pontot.
A masteres menedzserek nem nagyon kapkodnának a 135-ös tehetségű pilótámért, ezért a maradék 7 futam pontosan elég lenne arra, hogy csökkenjen a fizetési igénye, így előnyösebb szerződést tudnék vele kötni masterban.
Ráadásul az 53. szezon végén még mindig csak 26 éves lesz! Közel 175-ös tapasztalattal...
Meleg lesz, de muszáj megcsinálni... Ha minden kötél szakad, megpróbálok feljutni az 52. szezonban, de talán az még korai lenne a srácnak. Meglátjuk...
Köszönöm Imi, így legalább biztosítottam a bent maradásomat. Természetesen jó érzés az is, hogy az első helyen állok a szezonban a magyar menedzserek között... Kedd estig biztosan.
A szombat szervezés alatt, tehát készüljetek... ) Az sem baj, ha nem leszünk olyan sokan, mint terveztük. De persze hívhattok akárkit, aki normális...
Alaposan átszámoltam a dolgokat. A pilótám overall-ja motiváció nélkül 122, esetleg 123. Az erőnlétét most felviszem kétszáz fölé, ott megállok és nem tartok több edzést egyelőre, csak a tapasztalat és technikai betekintés fog emelkedni, meg az erőnlét néha a tesztek miatt.
Bár sajnos költséges a dolog, mindenképpen szeretném megtartani a fiút. Azaz első körből hosszabbítanék vele csupán 8+17 futamra, így lenne alapjáraton az 51. szezon második versenyéig, plusz az 52. szezon második versenyéig.
Az 51. szezon második futamánál tudok hosszabbítani simán +17-et, így már van kontraktom az 53. szezon második versenyéig. A legnagyobb feladatom az lehet, hogy alacsonyan tartsam az OA-t, hogy az 52. szezon első futama után meg tudjam csinálni az újabb +17-et, ami már az 54. szezont jelentené. Huhhh...
Ha most azonnal 17+17-et hosszabbítok, az azt jelenti, hogy az 52. szezon tizedik futamáig lesz kontrakt, vagyis az 51. szezon 11. versenyénél még belül lehetek a 135-ös határon. Így az 53. szezon tizedik versenyéig bizonyára enyém a srác, ha pedig ott már nem lenne tovább, az a 10 futam remélhetőleg elég lenne a masterbe jutáshoz, ha hoz nekem minimum 70-80 pontot.
A masteres menedzserek nem nagyon kapkodnának a 135-ös tehetségű pilótámért, ezért a maradék 7 futam pontosan elég lenne arra, hogy csökkenjen a fizetési igénye, így előnyösebb szerződést tudnék vele kötni masterban.
Ráadásul az 53. szezon végén még mindig csak 26 éves lesz! Közel 175-ös tapasztalattal...
Meleg lesz, de muszáj megcsinálni... Ha minden kötél szakad, megpróbálok feljutni az 52. szezonban, de talán az még korai lenne a srácnak. Meglátjuk...
Köszönöm Imi, így legalább biztosítottam a bent maradásomat. Természetesen jó érzés az is, hogy az első helyen állok a szezonban a magyar menedzserek között... Kedd estig biztosan.
A szombat szervezés alatt, tehát készüljetek... ) Az sem baj, ha nem leszünk olyan sokan, mint terveztük. De persze hívhattok akárkit, aki normális...
Re: GPRO menedzserek IDE!
Mikor kezdjük a bulit szombaton?
Csak mert felszabadult az aznap délutánom. Ekkora mázlit...
Csak mert felszabadult az aznap délutánom. Ekkora mázlit...
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Jó, hogy említed!
Sajnos a szervezők kicsit keresztbe tettek nekem, mert 17:30-tól két meccset is kell játszanunk a 8-9 éves gyerkőceimmel. Még próbálkozom úgy szervezni, hogy jó legyen, de egyelőre nem tűnik megoldhatónak.
Mindenesetre szeretném, ha itt jelezne mindenki sürgősen, hogyha sikerül megoldanom, akkor ki jönne!
Amennyiben most nem jön össze, akkor közösen megbeszélünk egy későbbi időpontot, mondjuk november vége körül, hogy mindenki úgy tudjon rá készülni!
Várom a visszajelzéseket!
Sajnos a szervezők kicsit keresztbe tettek nekem, mert 17:30-tól két meccset is kell játszanunk a 8-9 éves gyerkőceimmel. Még próbálkozom úgy szervezni, hogy jó legyen, de egyelőre nem tűnik megoldhatónak.
Mindenesetre szeretném, ha itt jelezne mindenki sürgősen, hogyha sikerül megoldanom, akkor ki jönne!
Amennyiben most nem jön össze, akkor közösen megbeszélünk egy későbbi időpontot, mondjuk november vége körül, hogy mindenki úgy tudjon rá készülni!
Várom a visszajelzéseket!
Re: GPRO menedzserek IDE!
Jönnék.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
KI-A122
Nekem szerencsésebb lenne egy másik időpont, de talán most is tudok menni!
Nekem szerencsésebb lenne egy másik időpont, de talán most is tudok menni!
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
OB - P18
Én most biztosan nem tudok menni, mert megnyekkent az autóm...
Én most biztosan nem tudok menni, mert megnyekkent az autóm...
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Oké, akkor keresünk egy másik időpontot, mondjuk november végén, december elején! Rendben?
Akarunk go-kartozni is, vagy szervezzem le a mozis vásznas F1-et...
Akarunk go-kartozni is, vagy szervezzem le a mozis vásznas F1-et...
Re: GPRO menedzserek IDE!
Inkább gokart.
Bár a pehelysúlyommal úgyis legyőznék mindenkit...
Bár a pehelysúlyommal úgyis legyőznék mindenkit...
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Miért? 115 kg vagy? :P :D
Uhh, megint contis verseny... :D Már a harmadik lesz a szezonban! :)) Milyen jó ez nekem... :P Főleg, hogy az előző versenyen ki akartam esni, de hiába a CT 100, a törj előre és a maximum előzési risk, mégsem sikerült. Így pedig szanaszét kopott az autóm, ami miatt most nem tudok tesztelni, de a következő futam után sem... Na mindegy. Legközelebb jobban figyelek... :) Most legalább gyorsan meghosszabbítom a pilótám szerződését egy laza tizenhetessel... :)
Uhh, megint contis verseny... :D Már a harmadik lesz a szezonban! :)) Milyen jó ez nekem... :P Főleg, hogy az előző versenyen ki akartam esni, de hiába a CT 100, a törj előre és a maximum előzési risk, mégsem sikerült. Így pedig szanaszét kopott az autóm, ami miatt most nem tudok tesztelni, de a következő futam után sem... Na mindegy. Legközelebb jobban figyelek... :) Most legalább gyorsan meghosszabbítom a pilótám szerződését egy laza tizenhetessel... :)
Re: GPRO menedzserek IDE!
Pont hogy nem.gutidavid írta:Miért? 115 kg vagy?
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Balogh Patrik írta:Pont hogy nem. :Dgutidavid írta:Miért? 115 kg vagy? :P :D
Gondoltam... :D Akkor két téglát ráteszünk a gépedre... :P
Re: GPRO menedzserek IDE!
Indulhatok az utolsó rajthelyről inkább?
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Ezek szerint Te profi vagy... Akkor nem is ülhetsz bele egyik kartba sem...
Re: GPRO menedzserek IDE!
Dehogyis! 1 bajnokságban sem vettem még részt. Csak haverokkal, buliból néztünk be évente kb. kétszer 1-1 pályára.gutidavid írta:Ezek szerint Te profi vagy...
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Az a szélesvásznas téma engem érdekelne, de a gokarban én nem indulnék.
Csak azért nem mert én tényleg nem vagyok apró termet...
Csak azért nem mert én tényleg nem vagyok apró termet...
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Igazából felőlem lehet az is. Csak lehet, hogy akkor programom lesz... (Azért egy gokartozást könnyebb áttenni, mint az F1-et. )madbboy írta:Az a szélesvásznas téma engem érdekelne
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Ezt nem értem. A széles vásznas F1-et miért nehezebb áttenni, mint a go-kartot? Ez is csak egy játék.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Ja, azt hittem, hogy nézzük!
Mármint az F1-et. De leesett végül...
Mármint az F1-et. De leesett végül...
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nézzük a vásznat, jól mondod. Csak azon nem verseny fog futni, hanem MI MAGUNK.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Amúgy kicsit reagálok a magyar fórumon elhangzottakra, mert oda nem fogok írni!
Az amatőr osztályban az átlagos kiállásaim 23-25 másodpercesek voltak, a feljutó szezonban az átlagom 23,7s volt nagyjából. A pro-ba jutás óta még nem csináltam normál körülmények között 26s-nél jobbat. Az előző versenyt nem számolom, mert eleve ki akartam esni és kiálltam legalább hatszor.
A közel háromszáz versenyem sem volt elég arra, hogy egyértelmű következtetést vonjak le ezzel kapcsolatosan. Nekem akkor sem volt jobb/rosszabb a boxolás, ha a személyzetem felül/alul motivált volt.
Lehet, hogy a játék eleve arra az alapra van építve, hogyha pró-ba jutsz, csak akkor lehet 20 másodperc közeli értékekkel kerékcserézni, ha van TD. Magyarul, amatőrben sima ügy a jó időket elérni, de pró-ban csak akkor lehet, ha van TD. Nem tudom. Pontosan emiatt nem merek két-három kiállást bevállalni, mert nincs igazgatóm, emiatt eleve rosszabbak a kiállásaim. Amit nem értek, elvégre amatőrben rendszeresen jó időket produkált a személyzetem.
Nem is tervezek szerződtetni TD-t, majd csak akkor, amikor a karakter pontokat szeretném a tesztek által brutálisan megemelni. Ez talán a következő szezonban jöhet el. Főleg, miután a bent maradás már gyakorlatilag biztosítva van.
Mit gondoltok?
Az amatőr osztályban az átlagos kiállásaim 23-25 másodpercesek voltak, a feljutó szezonban az átlagom 23,7s volt nagyjából. A pro-ba jutás óta még nem csináltam normál körülmények között 26s-nél jobbat. Az előző versenyt nem számolom, mert eleve ki akartam esni és kiálltam legalább hatszor.
A közel háromszáz versenyem sem volt elég arra, hogy egyértelmű következtetést vonjak le ezzel kapcsolatosan. Nekem akkor sem volt jobb/rosszabb a boxolás, ha a személyzetem felül/alul motivált volt.
Lehet, hogy a játék eleve arra az alapra van építve, hogyha pró-ba jutsz, csak akkor lehet 20 másodperc közeli értékekkel kerékcserézni, ha van TD. Magyarul, amatőrben sima ügy a jó időket elérni, de pró-ban csak akkor lehet, ha van TD. Nem tudom. Pontosan emiatt nem merek két-három kiállást bevállalni, mert nincs igazgatóm, emiatt eleve rosszabbak a kiállásaim. Amit nem értek, elvégre amatőrben rendszeresen jó időket produkált a személyzetem.
Nem is tervezek szerződtetni TD-t, majd csak akkor, amikor a karakter pontokat szeretném a tesztek által brutálisan megemelni. Ez talán a következő szezonban jöhet el. Főleg, miután a bent maradás már gyakorlatilag biztosítva van.
Mit gondoltok?
Re: GPRO menedzserek IDE!
Azt gondolom, hogy ez 1 önmagát erősítő folyamat. Mivel contis vagy, sok üzemanyaggal mész és kevés kiállással, és ezért azt hiszed, hogy próban nem tud normálisan boxolni a személyzeted. Ezért továbbra is kevés kiállással fogsz menni.
Vagy tévedek?
Vagy tévedek?
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
23 / 44 oldal • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 33 ... 44
23 / 44 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|