GPRO menedzserek IDE!
+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters
22 / 44 oldal
22 / 44 oldal • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 33 ... 44
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - P4
Patrick! Ez lesz életem első PRO-s versenye. Mindenképpen tanulópénz lesz a szezon, főleg az első futam. A gyakorló körök alapján bizakodnom kell, a szezonban lesz még lehetőségem gyorsan futni.
A 46. szezonban pedig 20-30 helyeket jöttek előre az egy kiállásos AVON és CONTIS menedzserek. Ezért reménykedem jobban talán a kelleténél...
Ha nem sikerül, akkor többet nem csinálok ilyet.
Patrick! Ez lesz életem első PRO-s versenye. Mindenképpen tanulópénz lesz a szezon, főleg az első futam. A gyakorló körök alapján bizakodnom kell, a szezonban lesz még lehetőségem gyorsan futni.
A 46. szezonban pedig 20-30 helyeket jöttek előre az egy kiállásos AVON és CONTIS menedzserek. Ezért reménykedem jobban talán a kelleténél...
Ha nem sikerül, akkor többet nem csinálok ilyet.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Hát igen.
Valaki meg csak 3 helyet jött előre 2 kiállással, Contival, bár ez is elég volt a győzelemhez.
http://www.gpro.net/hu/RaceSummary.asp?group=Pro+-+20&Season=49&Race=7
Valaki meg csak 3 helyet jött előre 2 kiállással, Contival, bár ez is elég volt a győzelemhez.
http://www.gpro.net/hu/RaceSummary.asp?group=Pro+-+20&Season=49&Race=7
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Ez melyik futam volt? Mert a 17. verseny volt Austinban a 49. szezonban. Előtte pedig a 46. szezonban volt hasonló hőmérsékletű verseny ezen a pályán.
Az általad említett verseny második helyére is egy contis jött fel, a huszadik helyről startolva, egy kiállással.
Az általad említett verseny második helyére is egy contis jött fel, a huszadik helyről startolva, egy kiállással.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Ezzel csak azt akartam szemléltetni, hogy a Continál nem feltétlenül az 1 kiállás a nyerő.
Ez a futam Szingapúrban került megrendezésre, hasonló körülmények között. Úgy vélem, a stratégiai tényezői hasonlítanak a mostanihoz.
Ez a futam Szingapúrban került megrendezésre, hasonló körülmények között. Úgy vélem, a stratégiai tényezői hasonlítanak a mostanihoz.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Értem. Igazad van, Én csak azt figyeltem, hogy ezen a pályán mi történt a 46. szezonban. Mondom, szerintem ez az első és az utolsó ilyen próbálkozásom, de várjuk ki a végét! Nekem nem most kell PRO-ban győznöm. Megelégednék 4-6 ponttal is teljes mértékben, de nem hisztizhetnék akkor sem, ha csak 1-2 pont jön össze...
Hű, a többiek nagyon csendben vannak... Pedig ez érdekes téma.
Hű, a többiek nagyon csendben vannak... Pedig ez érdekes téma.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nincs hozzáfűznivalóm. De ha Avonn 1 kiállás keményen szivás, akkor egy jó kvalis hellyel már egész jól állnék. Mármint motivációs ügyben. Nekem nem ez lesz az első pros versenyem, már futottam anno egy Yokomamas szezont. De hát az sok tapasztalatot nem adott. Szóval ez a szezon tanuló szezon, és az se gond, ha következő szezonban ismét amatőr leszek.
Editke szólt, hogy megnézte a belinkelt versenyt alaposabban, és az 1 kiállásosok bőven léptek előre. A többség. Bár én most inkább kiesnék. Bár kedvenc pálya... Nagy dilemma!
Editke szólt, hogy megnézte a belinkelt versenyt alaposabban, és az 1 kiállásosok bőven léptek előre. A többség. Bár én most inkább kiesnék. Bár kedvenc pálya... Nagy dilemma!
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Simán szereznék 6-8 pontot a helyedben a kedvenc pályán contival. Bármikor találsz olyan pilótát, akivel bent lehet maradni!
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ - A36
Sziasztok. Kérdésem az Austini palyára. Én eddig szárnyeltolás nem használtam. Van-e valakinek olyan tapasztalata, hogy egy +-100 az megfelelőbb beállítás erre a pályára?
Sziasztok. Kérdésem az Austini palyára. Én eddig szárnyeltolás nem használtam. Van-e valakinek olyan tapasztalata, hogy egy +-100 az megfelelőbb beállítás erre a pályára?
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - P4
Zoli! Ne állíts +-100-at, az rengeteg. Pilóta és autó függő a dolog, de szerintem +-30 és +-50 között lesz valahol a normális beállítás. Ezt két-három gyakorló körrel tudod tesztelni. Én legalábbis ezt tettem.
Zoli! Ne állíts +-100-at, az rengeteg. Pilóta és autó függő a dolog, de szerintem +-30 és +-50 között lesz valahol a normális beállítás. Ezt két-három gyakorló körrel tudod tesztelni. Én legalábbis ezt tettem.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Szerintem a +-100 is szóba jöhet.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Még egy kérdés...
Van -e különbség a kvalik köridejében, ha van technikai igazgatóm, vagy akkor, ha nincs... Jelen pillanatban nem akarok durván tesztelni, azaz a karakter pontokat tesztek által már nem akarom emelni, csupán szinten tartani. Ehhez nem kell TD. A PIT idők miatt még jó lenne, ám kizárt dolognak tartom, hogy ezen múljon egy szezon, ha csak a szimpla bent maradás a cél. Nyilván nem akarok feljutni az első évadban...
Még valami. Beszéltem valakivel. Szoktam ilyet csinálni. Az illető nem is olyan régen olyan pilótával jutott fel elitbe, akinek 100-as volt a tehetsége. Szóval, senki ne mondja nekem, hogy mindenképpen kell a 200 feletti érték... Vannak sokkal fontosabb tulajdonságok is a tehetségnél! Hála Istennek, mert így még jobban bizakodom! ) Remélem, holnap megkapom a pontos pilóta tulajdonságokat, amikor elkezdett foglalkozni vele, illetve azt, amikor végül elvesztette.
Van -e különbség a kvalik köridejében, ha van technikai igazgatóm, vagy akkor, ha nincs... Jelen pillanatban nem akarok durván tesztelni, azaz a karakter pontokat tesztek által már nem akarom emelni, csupán szinten tartani. Ehhez nem kell TD. A PIT idők miatt még jó lenne, ám kizárt dolognak tartom, hogy ezen múljon egy szezon, ha csak a szimpla bent maradás a cél. Nyilván nem akarok feljutni az első évadban...
Még valami. Beszéltem valakivel. Szoktam ilyet csinálni. Az illető nem is olyan régen olyan pilótával jutott fel elitbe, akinek 100-as volt a tehetsége. Szóval, senki ne mondja nekem, hogy mindenképpen kell a 200 feletti érték... Vannak sokkal fontosabb tulajdonságok is a tehetségnél! Hála Istennek, mert így még jobban bizakodom! ) Remélem, holnap megkapom a pontos pilóta tulajdonságokat, amikor elkezdett foglalkozni vele, illetve azt, amikor végül elvesztette.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Balogh Patrik írta:Szerintem a +-100 is szóba jöhet.
Viszont csak úgy ajánlható ilyen, ha gyakorlások alkalmával le tudja tesztelni, nem? Hiszen ez nem igaz minden esetben!
Re: GPRO menedzserek IDE!
1. A WS értéke változékony tud lenni, mert 1 csomó mindentől függ. Persze érdemes mindig letesztelni, de ha erre nincs lehetőség, akkor most +-70-et ajánlanék.
2. Melyik menedzserre gondolsz? Ki jutott fel 100-as talenttel Elitbe?
2. Melyik menedzserre gondolsz? Ki jutott fel 100-as talenttel Elitbe?
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Egyelőre nem mondok nevet, mert azt kérte, hogy ne hangoztassam. Szóval, később elmondom... Nyilván nem magyar menedzserről van szó. :) És nyilván nem most kezdett játszani. Mindenesetre nagyon barátságos és segítőkész, akármit kérdezek tőle. :)
És az is lényeges, hogy az egyik korábbi csapattársa ajánlotta, figyelmembe, miután írtam neki, hogy szeretnék csodát tenni a kis tehetségű pilótámmal, amire írta, hogy miért lenne kicsi a tehetsége... Többek szerint pontszerzésre is alkalmas lehet, ha bizonyos feltételek teljesülnek. Ezeket nyilván nem árulták el, de arra jó volt, hogy tudjam: sikerülhet. Hogy úgy is lesz -e, avagy sem, az majd később kiderül. :)
Ha nem sikerül, nyilván akkor sem lesz semmi baj. :) Mert nem tudhatom, hogy egyáltalán lesz -e pénzem a kivitelezésre ugyebár... :)
És az is lényeges, hogy az egyik korábbi csapattársa ajánlotta, figyelmembe, miután írtam neki, hogy szeretnék csodát tenni a kis tehetségű pilótámmal, amire írta, hogy miért lenne kicsi a tehetsége... Többek szerint pontszerzésre is alkalmas lehet, ha bizonyos feltételek teljesülnek. Ezeket nyilván nem árulták el, de arra jó volt, hogy tudjam: sikerülhet. Hogy úgy is lesz -e, avagy sem, az majd később kiderül. :)
Ha nem sikerül, nyilván akkor sem lesz semmi baj. :) Mert nem tudhatom, hogy egyáltalán lesz -e pénzem a kivitelezésre ugyebár... :)
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - P4
Még valami... Most találtam megint valakit. A menedzser sorszáma: "559039"
Nézzétek meg! Egy 106-os tehetségű pilótával rookie-ból felment masterbe, ahol pontokat szerzett vele és még mindig nem esett ki onnan!!!!! Szóval ne mondja senki, hogy lehetetlen küldetés!!! )
Még valami... Most találtam megint valakit. A menedzser sorszáma: "559039"
Nézzétek meg! Egy 106-os tehetségű pilótával rookie-ból felment masterbe, ahol pontokat szerzett vele és még mindig nem esett ki onnan!!!!! Szóval ne mondja senki, hogy lehetetlen küldetés!!! )
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:Simán szereznék 6-8 pontot a helyedben a kedvenc pályán contival. Bármikor találsz olyan pilótát, akivel bent lehet maradni!
Már leszerződtem az Avonnal. És lesz még 2 kedvenc pályája ebben a szezonban. A kocsim amúgy is gyenge, szóval egy rajtbalesettel kiegyeznék. Egyelőre igen pocsék időket tud futni... Maj' meglássuk mi lesz később. Egyelőre az is jó, ha szerzek tapasztalatot a 8 pöckös gumival. Bár, hogy szárazon gyengébb mint a Pipi... Hát ezen meglepődtem. Nem baj, úgyis esőben kell domboritani.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - P4
Nos, sok sikert kívánok a terveid megvalósításához!
Amennyiben bármikor arra vetemednék, hogy esős pályákra terveznék, akkor inkább bevállalnék egy fullos "eső" gumit a szezonra. Azonban, ez a 106-os tehetségű pilóta is bizonyítja, hogy nem szükséges kétszáz felettit keresni egyáltalán a masterig, de az elite-be való feljutáshoz sem kell feltétlenül a kétszáz... Nyilván van több út is a végső sikerig, illetve valószínűsíthető, hogy elitet nem lehet nyerni vele, de egyelőre szerintem minden magyarnak az az álma első körből, hogy valahogy sikerüljön bent maradni elite-ben, illetve szerezni egy-két pontot...
Úgy vélem, rengeteg tapasztalt menedzsernek fogalma sincs, hogyan lehetne ezt megvalósítani, ezért kíváncsian várom, hogy az általam megjelölt 6-7 manager - akik nem tartoznak a többiek közé - mikor csinálják meg a csodát... Jó úton vannak, az egyszer biztos...
Nos, sok sikert kívánok a terveid megvalósításához!
Amennyiben bármikor arra vetemednék, hogy esős pályákra terveznék, akkor inkább bevállalnék egy fullos "eső" gumit a szezonra. Azonban, ez a 106-os tehetségű pilóta is bizonyítja, hogy nem szükséges kétszáz felettit keresni egyáltalán a masterig, de az elite-be való feljutáshoz sem kell feltétlenül a kétszáz... Nyilván van több út is a végső sikerig, illetve valószínűsíthető, hogy elitet nem lehet nyerni vele, de egyelőre szerintem minden magyarnak az az álma első körből, hogy valahogy sikerüljön bent maradni elite-ben, illetve szerezni egy-két pontot...
Úgy vélem, rengeteg tapasztalt menedzsernek fogalma sincs, hogyan lehetne ezt megvalósítani, ezért kíváncsian várom, hogy az általam megjelölt 6-7 manager - akik nem tartoznak a többiek közé - mikor csinálják meg a csodát... Jó úton vannak, az egyszer biztos...
Re: GPRO menedzserek IDE!
Szép volt! Majdnem legyőzted a Bridzsrockot az időmérőn!
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Balogh Patrik írta:Szép volt! Majdnem legyőzted a Bridzsrockot az időmérőn! :D
Köszi! Ha mindene erős lenne, bizonyára adott volna nekem rendesen... :P
Mi van az oldallal? Vagy működik már? Többször próbálkoztam 18:15 és 18:45 között, sikertelenül. Remélem, életem első PRO-s versenye nem marad el... :D
Ha lenne 150-200 millám, lehet, bevállalnám Én is a szuper gumit... :D Persze akkor, ha biztos lennék benne, hogy azzal fel tudok jutni. :D
Re: GPRO menedzserek IDE!
Már működik az oldal; de azt hiszem, az elalvás késni fog ma este.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Úgy nézem halasztották a versenyt... Pedig azt reméltem hamar rajtbalesetülök. Na mindegy... De nálunk egy pali épp lemaradt emiatt, úgyhogy a halasztásnak hála indulhat csak.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nos, hát, hogyismondjam...
Minden elismerésem, Dávid!
Minden elismerésem, Dávid!
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Köszönöm, Patrick! )
Jobb volt az egy kiállás most, mint a kettő... A tíz pont pedig pontosan elég a bent maradáshoz...
Jobb volt az egy kiállás most, mint a kettő... A tíz pont pedig pontosan elég a bent maradáshoz...
Re: GPRO menedzserek IDE!
Azért a mezőnyödben lévő vonatozás jelentősen hozzájárult az 1 kiállás sikeréhez. Volt tegnap, akinek a 2 jött be - szintén Contival.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Hát Dávid... Akkor már miért nem jutsz fel Masterbe? Ilyen kezdés után...
Az kezdésem se lett rossz, bár rajtbaleset nem lett, de 5 OA pontot sikerült lenyomni, bár kissé leamortizáltam a kocsit (nem vészesen de azért mégiscsak kopott jobban mint szerettem volna). Már csak 1 OA pontot kell lenyomni, és jó lesz. Ez talán még edzéssel is menni fog. Utána már lehet rendesen futni.
Az kezdésem se lett rossz, bár rajtbaleset nem lett, de 5 OA pontot sikerült lenyomni, bár kissé leamortizáltam a kocsit (nem vészesen de azért mégiscsak kopott jobban mint szerettem volna). Már csak 1 OA pontot kell lenyomni, és jó lesz. Ez talán még edzéssel is menni fog. Utána már lehet rendesen futni.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
22 / 44 oldal • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 33 ... 44
22 / 44 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|