GPRO menedzserek IDE!
+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters
12 / 44 oldal
12 / 44 oldal • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ - R133
Átlag: 96
Koncentráció: 100
Tehetség: 205
Agresszivitás: 39
Tapasztalat: 42
Technikai betekintés: 42
Erőnlét: 71
Karizma: 52
Motiváció: 59
Hírnév: 14
Átlag: 96
Koncentráció: 100
Tehetség: 205
Agresszivitás: 39
Tapasztalat: 42
Technikai betekintés: 42
Erőnlét: 71
Karizma: 52
Motiváció: 59
Hírnév: 14
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Neeeee mááááááár...
Ez egy nagyon jó pilóta! Ezzel fel kellett volna jutnod amatőrbe! Hány éves a srác? Ha elveszíted, azonnal ajánlani fogom egy-két ismerősnek, mert ez a srác bármelyik amatőr csoportban is pontokat tud szerezni. Természetesen egy esős versenyre gondolok!
Kár, hogy nem fogod tudni megtartani. Nem is értem, ilyen esetben miért nem nyomod annyira, hogy ne legyen problémás a feljutásod...
Nem hurroglak le, félre ne értsd a dolgot! Viszont az egyik csapattársam - fociban - a következő pilótával ért be füstölve is dobogóra az előző előtti versenyen:
Koncentráció 131, tehetség 180, tapasztalat 32, technika 20 körül, erőnlét 25 körül. Ennél a te pilótád sokkal jobb! Szóval kár érte... Pedig jó munkával sima ügy a masterbe jutás vele, de Én elite-ig vinném...
Neeeee mááááááár...
Ez egy nagyon jó pilóta! Ezzel fel kellett volna jutnod amatőrbe! Hány éves a srác? Ha elveszíted, azonnal ajánlani fogom egy-két ismerősnek, mert ez a srác bármelyik amatőr csoportban is pontokat tud szerezni. Természetesen egy esős versenyre gondolok!
Kár, hogy nem fogod tudni megtartani. Nem is értem, ilyen esetben miért nem nyomod annyira, hogy ne legyen problémás a feljutásod...
Nem hurroglak le, félre ne értsd a dolgot! Viszont az egyik csapattársam - fociban - a következő pilótával ért be füstölve is dobogóra az előző előtti versenyen:
Koncentráció 131, tehetség 180, tapasztalat 32, technika 20 körül, erőnlét 25 körül. Ennél a te pilótád sokkal jobb! Szóval kár érte... Pedig jó munkával sima ügy a masterbe jutás vele, de Én elite-ig vinném...
Re: GPRO menedzserek IDE!
Szerencsére van egy jó hírem: a jelenlegi 57 pontoddal simán extra feljutó leszel.zszanyi írta:SZZ - R133
Átlag: 96
Koncentráció: 100
Tehetség: 205
Agresszivitás: 39
Tapasztalat: 42
Technikai betekintés: 42
Erőnlét: 71
Karizma: 52
Motiváció: 59
Hírnév: 14
Gratulálok!
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Ez az egyik, a másik pedig az, hogy még van három verseny, amelyeken igenis odatennék egy kis risket, hogy nyerjek gyorsan három versenyt. Ezt a pilótát vinned kell magaddal, nincs mese.
Mikor újítottad fel az autódat? Vissza tudsz még menni pluszba? A három verseny nyilván elég lenne, de ha már mentél három futamot a felújítás után és jön három kiesés, akkor melegbe kerülsz.
Ha viszont jó az autód, nyomnám egy kicsit, nem maradhatsz le a feljutásról!
Ez az egyik, a másik pedig az, hogy még van három verseny, amelyeken igenis odatennék egy kis risket, hogy nyerjek gyorsan három versenyt. Ezt a pilótát vinned kell magaddal, nincs mese.
Mikor újítottad fel az autódat? Vissza tudsz még menni pluszba? A három verseny nyilván elég lenne, de ha már mentél három futamot a felújítás után és jön három kiesés, akkor melegbe kerülsz.
Ha viszont jó az autód, nyomnám egy kicsit, nem maradhatsz le a feljutásról!
Re: GPRO menedzserek IDE!
Szerintem úgy kellene mennie, hogy az minél gazdaságosabb legyen. Ilyen kevés pénz esetén amában minden cent számítani fog majd.
Vissza lehet kerülni pluszba simán, hiszen a legeslegvégén lesz még egy bajnoki helyezésért járó bónusz is.
Vissza lehet kerülni pluszba simán, hiszen a legeslegvégén lesz még egy bajnoki helyezésért járó bónusz is.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
TT-M4
Kinek mi a véleménye a köztes beállításokról?
Régebben azt halottam, hogy hülyeség így beállítani a kocsit, most viszont egyre többen mennek így.
Kinek mi a véleménye a köztes beállításokról?
Régebben azt halottam, hogy hülyeség így beállítani a kocsit, most viszont egyre többen mennek így.
totitomi- Hozzászólások száma : 31
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Én már egy jó ideje azzal megyek ilyen (ehhez hasonló) helyzetekben. Tehát, szerintem egyáltalán nem hülyeség
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Balogh Patrik írta:
Szerencsére van egy jó hírem: a jelenlegi 57 pontoddal simán extra feljutó leszel.
Gratulálok!
SZZ - R133
Pedig a tervek alapján nyerek 1 versenyt meg dobogózok, s maradok rookieban.. a kocsim most 67-74-68-as, átlag 5ös szint 6-7-7 teszt ponttal, s még 1+1 versenyt elmegyek javítás nélkül.
3 futam van vissza, a pilotam 2 futamig az enyém még, tehát 1 riskem van, hogy az utolso futamra elviszi más.
A hozzászólást zszanyi összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Aug. 13, 2015 11:41 am-kor.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:GD - A35
Ez az egyik, a másik pedig az, hogy még van három verseny, amelyeken igenis odatennék egy kis risket, hogy nyerjek gyorsan három versenyt. Ezt a pilótát vinned kell magaddal, nincs mese.
Mikor újítottad fel az autódat? Vissza tudsz még menni pluszba? A három verseny nyilván elég lenne, de ha már mentél három futamot a felújítás után és jön három kiesés, akkor melegbe kerülsz.
Ha viszont jó az autód, nyomnám egy kicsit, nem maradhatsz le a feljutásról!
SZZ - R133
Most 20-as riskkel megyek, 3 verseny az 18milla kb, most -12.5be vagyok.. szal fel tudnék menni 3-.5-5 millával + az extra 5 milla mert minden versenyen részt veszek + a végső helyezésért járó pénzösszeg + a csapatban való részvétel pénzösszeg rám eső része...de attól félek az még úgyis kevés lenne. 25 milla alatt nem érdemes felmenni, nem?
A kocsi az előző vagy az azelőtti futamon volt felújítva
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:GD - A35
Ez az egyik, a másik pedig az, hogy még van három verseny, amelyeken igenis odatennék egy kis risket, hogy nyerjek gyorsan három versenyt. Ezt a pilótát vinned kell magaddal, nincs mese.
SZZ - R133
Ez a pilóta így nézett ki, amikor hozzám került:
Átlag: 79
Koncentráció: 74
Tehetség: 205
Agresszivitás: 41
Tapasztalat: 27
Technikai betekintés: 25
Erőnlét: 43
Karizma: 49
Motiváció: 0
Hírnév: 0
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
ÁÁÁÁÁÁ...
Megnéztem a pilótádat. Ezzel amatőrben kellene a következő szezonban szerepelned! Szóval, ha nem tudod megtartani, akkor sincs semmi gond. Veszítsd el az utolsó futamra, de az előtte lévő kettőn muszáj legalább 10-15 pontot gyűjtened. Hidd el, az amatőr menedzserek nem akarják majd megszerezni a pilótádat, mert még gyenge. Csak Mi fogjuk tudni, más nem.
Úgy emlékeztem, hogy a következő szezon első futam végéig van szerződése a pilótádnak. Ezek szerint rosszul emlékszem.
Miért lenne kevés amatőrben a 20 millió????? Ki beszél ekkora baromságokat? Ki tömi a fejed ezzel??? Ha nullával mész fel, az is jó. Szerintem amatőrben lehet a legjobban spórolni, sokszor anélkül, hogy túlságosan odafigyelnél! Neked arra kellene figyelned, hogy nevelgesd a pilótát, majd egy jó esős versenyre felújítanám az autómat, illetve arra odatenném azt a maximum CT-t, amit a pilótám biztosan elbír, mielőtt randomot kap. Ez ugye a tapasztalat -1.
Én két szezonnal ezelőtt pénz nélkül mentem fel, azaz tizenvalahány millióm volt az amás szezon kezdetekor. Semmi gond nem volt később sem.
Tomi! Bár mi már beszéltünk róla, Én nem szeretem a köztes beállításokat, mert így egyik esetben sem leszek jó. Én inkább vállalom, hogy a száraz időben agyonverek mindenkit, ezzel pedig jön a leggyorsabb kör és a bónusz 1 millió, minthogy elevickéljek a nagy semmiben és előzni sem fogok tudni. AZ előző versenyen azért sikerült olyan jól minden - az utolsó előtti körös kiállással együtt -, mert a száraz időben akkora előnyt szedtem össze - majdnem másfél perc -, hogy esőben nem tudott utolérni a mezőny. Jobban mondva csak egy valaki, aki pedig nedves beállítással közlekedett. A közteseknek esélyük sem volt. Szóval, szerintem nem feltétlenül éri meg!
Viszont érdemes megpróbálni akkor, ha amúgy nincs komoly célod a futammal kapcsolatosan!
ÁÁÁÁÁÁ...
Megnéztem a pilótádat. Ezzel amatőrben kellene a következő szezonban szerepelned! Szóval, ha nem tudod megtartani, akkor sincs semmi gond. Veszítsd el az utolsó futamra, de az előtte lévő kettőn muszáj legalább 10-15 pontot gyűjtened. Hidd el, az amatőr menedzserek nem akarják majd megszerezni a pilótádat, mert még gyenge. Csak Mi fogjuk tudni, más nem.
Úgy emlékeztem, hogy a következő szezon első futam végéig van szerződése a pilótádnak. Ezek szerint rosszul emlékszem.
Miért lenne kevés amatőrben a 20 millió????? Ki beszél ekkora baromságokat? Ki tömi a fejed ezzel??? Ha nullával mész fel, az is jó. Szerintem amatőrben lehet a legjobban spórolni, sokszor anélkül, hogy túlságosan odafigyelnél! Neked arra kellene figyelned, hogy nevelgesd a pilótát, majd egy jó esős versenyre felújítanám az autómat, illetve arra odatenném azt a maximum CT-t, amit a pilótám biztosan elbír, mielőtt randomot kap. Ez ugye a tapasztalat -1.
Én két szezonnal ezelőtt pénz nélkül mentem fel, azaz tizenvalahány millióm volt az amás szezon kezdetekor. Semmi gond nem volt később sem.
Tomi! Bár mi már beszéltünk róla, Én nem szeretem a köztes beállításokat, mert így egyik esetben sem leszek jó. Én inkább vállalom, hogy a száraz időben agyonverek mindenkit, ezzel pedig jön a leggyorsabb kör és a bónusz 1 millió, minthogy elevickéljek a nagy semmiben és előzni sem fogok tudni. AZ előző versenyen azért sikerült olyan jól minden - az utolsó előtti körös kiállással együtt -, mert a száraz időben akkora előnyt szedtem össze - majdnem másfél perc -, hogy esőben nem tudott utolérni a mezőny. Jobban mondva csak egy valaki, aki pedig nedves beállítással közlekedett. A közteseknek esélyük sem volt. Szóval, szerintem nem feltétlenül éri meg!
Viszont érdemes megpróbálni akkor, ha amúgy nincs komoly célod a futammal kapcsolatosan!
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nekem most így fest a pilótám:
Konc.: 174
Tehetség: 135
Agr.: 1
Tapasztalat: 82
Technikai B.: 84
Erőnlét: 158
Karizma: 152
Motiváció: 202
Hírnév: 42
Súly: 57
Kor: 21
A srác az összes versenyét nálam futotta!
És ez a fiú jelen pillanatban az összes amatőr versenyző között is a TOP10-be tud kerülni! Mindenki döntse el maga, hogy ez jó srác, avagy sem! Mindenesetre már régen nem preferálom a szuper tehetséges pilótákat! Most is van több elites, akinek kétszáz alatti a drivere, ráadásul például Kazuyoshi Inoue - Maja korábbi pilótája - is szárnyalni tud, ha van lehetősége. Az előző versenyen a random defektig a leggyorsabb köröket futotta az élen. Szóval szerintem vannak sokkal fontosabb dolgok is, mint a tehetség! De ez már lerágott csont.
Kapusom pilótája így néz ki:
Konc.: 194
Tehets.: 132
Agr.: 0
Tap.: 90
Techn.: 93
Erőnlét: 195
Karizma: 127
A súlya negyvennégy emlékeim szerint, a többit elfelejtettem.
De tudnék mondani még pár olyan tulajdonságot, amivel amatőrben bárhol győzelmet hozhat és fel is lehet jutni vele!
Konc.: 174
Tehetség: 135
Agr.: 1
Tapasztalat: 82
Technikai B.: 84
Erőnlét: 158
Karizma: 152
Motiváció: 202
Hírnév: 42
Súly: 57
Kor: 21
A srác az összes versenyét nálam futotta!
És ez a fiú jelen pillanatban az összes amatőr versenyző között is a TOP10-be tud kerülni! Mindenki döntse el maga, hogy ez jó srác, avagy sem! Mindenesetre már régen nem preferálom a szuper tehetséges pilótákat! Most is van több elites, akinek kétszáz alatti a drivere, ráadásul például Kazuyoshi Inoue - Maja korábbi pilótája - is szárnyalni tud, ha van lehetősége. Az előző versenyen a random defektig a leggyorsabb köröket futotta az élen. Szóval szerintem vannak sokkal fontosabb dolgok is, mint a tehetség! De ez már lerágott csont.
Kapusom pilótája így néz ki:
Konc.: 194
Tehets.: 132
Agr.: 0
Tap.: 90
Techn.: 93
Erőnlét: 195
Karizma: 127
A súlya negyvennégy emlékeim szerint, a többit elfelejtettem.
De tudnék mondani még pár olyan tulajdonságot, amivel amatőrben bárhol győzelmet hozhat és fel is lehet jutni vele!
Re: GPRO menedzserek IDE!
Na ennyit a köztes beállításról.Hét mp-et kapok körönként esőben.
totitomi- Hozzászólások száma : 31
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Tomi, rendkívül sajnálom a történetedet, Én már a játék kezdete óta nem vállaltam be egyszer sem a köztes beállítást, ahogyan eddig Te sem, illetve szerintem ezután Te sem fogod.
Én megnyertem a futamomat elég simán, még a leggyorsabb kör is meglett, esős beállításokkal. Nekem jól sikerült a verseny, bár azért elkezdtem izgulni, amikor láttam, hogy egyik nagy riválisom végig eső gumival megy, és ez még akár jól is kisülhet neki. Szerencsére gyorsabb voltam nála, az utolsó kiállás után három másodperccel elé érkeztem vissza, utána pedig ismét el tudtam lépni.
Most lesz érdekes a helyzet, mert a csoportom fele nem akar pontot szerezni. De akkor ki fog? Ráadásul már Én sem akarok, mert akkor még feljutok. Egyetlen pont kellene és próban tudhatom magam. De nem szeretnék kapkodni. Kell a plusz erőnlét, a plusz tapasztalat, a plusz minden, amit tizenhét futam adhat Nekem.
Tomi, rendkívül sajnálom a történetedet, Én már a játék kezdete óta nem vállaltam be egyszer sem a köztes beállítást, ahogyan eddig Te sem, illetve szerintem ezután Te sem fogod.
Én megnyertem a futamomat elég simán, még a leggyorsabb kör is meglett, esős beállításokkal. Nekem jól sikerült a verseny, bár azért elkezdtem izgulni, amikor láttam, hogy egyik nagy riválisom végig eső gumival megy, és ez még akár jól is kisülhet neki. Szerencsére gyorsabb voltam nála, az utolsó kiállás után három másodperccel elé érkeztem vissza, utána pedig ismét el tudtam lépni.
Most lesz érdekes a helyzet, mert a csoportom fele nem akar pontot szerezni. De akkor ki fog? Ráadásul már Én sem akarok, mert akkor még feljutok. Egyetlen pont kellene és próban tudhatom magam. De nem szeretnék kapkodni. Kell a plusz erőnlét, a plusz tapasztalat, a plusz minden, amit tizenhét futam adhat Nekem.
Re: GPRO menedzserek IDE!
OB - A78
Egész jól sikerült a futam. Egy jó rajtot követően, szinte végig a 3 helyen futottam, csak az utolsó 9 körben csúsztam le róla. Hát még ha nem 0 CT-vel mentem volna. Új rekord, az új pályafutásomban.
Egyébként Dáviddal értek egyet. A köztes beállítás nem jó, mert bár jobban mész esőben mint a szárazosok (talán), és jobban mint szárazon az esősök (ki tudja), de lehet, hogy mindkét brigádra 0.5 mp-et versz az előnyösebb időben, ők meg 1 mp-et a nekik kedvezőben. Egyébként én is esős beállítással mentem, és majdnem olyan jó lett a leggyorsabb köröm, mint a szárazra tökéletesen (na jó csak nagyon közel hozzá) beállított autó a gyakorláson. Szóval szerintem arra kell készülni, amiben jobb a pilótád, és reménykedni, hogy abból lesz több.
Egész jól sikerült a futam. Egy jó rajtot követően, szinte végig a 3 helyen futottam, csak az utolsó 9 körben csúsztam le róla. Hát még ha nem 0 CT-vel mentem volna. Új rekord, az új pályafutásomban.
Egyébként Dáviddal értek egyet. A köztes beállítás nem jó, mert bár jobban mész esőben mint a szárazosok (talán), és jobban mint szárazon az esősök (ki tudja), de lehet, hogy mindkét brigádra 0.5 mp-et versz az előnyösebb időben, ők meg 1 mp-et a nekik kedvezőben. Egyébként én is esős beállítással mentem, és majdnem olyan jó lett a leggyorsabb köröm, mint a szárazra tökéletesen (na jó csak nagyon közel hozzá) beállított autó a gyakorláson. Szóval szerintem arra kell készülni, amiben jobb a pilótád, és reménykedni, hogy abból lesz több.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ - R133
Nekem meglett a futamgyőzelem, elég simán, még egy futamot kibír a kocsi, remélem azt is be tudom húzni, s akkor az utolsó futamra nem javítok kocsit, s +ban lehetek, csak a pilótámra kell majd ajánlatot tennem.
Nekem meglett a futamgyőzelem, elég simán, még egy futamot kibír a kocsi, remélem azt is be tudom húzni, s akkor az utolsó futamra nem javítok kocsit, s +ban lehetek, csak a pilótámra kell majd ajánlatot tennem.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ - R133
Szerintetek az első szakaszban hány kör után ered el az eső Hockenheimben? 8-9? vagy előbb olyan 6-7?
Szerintetek az első szakaszban hány kör után ered el az eső Hockenheimben? 8-9? vagy előbb olyan 6-7?
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
5-15?! ) Ez elég tág...
Szerintem a negyedik körben esni fog és el sem áll a végéig. Ebben a szezonban még nem volt olyan futam emlékeim szerint, hogy végig esett volna. Itt az ideje, bár ez nekem nem feltétlenül kedvező alap esetben.
Mondjuk most eldobós verseny jön, mert ha csak egyetlen pontot szerzek, feljutok próba. Ezt pedig nem nagyon akarnám erőltetni jelen pillanatban, bár könnyedén sikerülhetne még 20 pontot is begyűjtenem. Nem hiába, nagyon jó vagyok...
Na jó, csak viccelek. Ha jó lennék, már az elite felé kellene kacsintgatnom, de erre csak néhány szezon múlva lesz lehetőségem. Most inkább tesztelni fogok és készülök a következő, elvileg már feljutós szezonomra.
Zoli!
Remélem, azt tudod, hogy csak a következő szezon elején tudsz ajánlatot tenni ugyanarra a pilótára... Mert rookie-ban még nem fogja engedni a rendszer. Mindenesetre szurkolok, hogy sikerüljön, bár már most találtam három olyan pilótát, aki olyan, mint most a tiéd... Sőt, kicsivel jobbak is...
5-15?! ) Ez elég tág...
Szerintem a negyedik körben esni fog és el sem áll a végéig. Ebben a szezonban még nem volt olyan futam emlékeim szerint, hogy végig esett volna. Itt az ideje, bár ez nekem nem feltétlenül kedvező alap esetben.
Mondjuk most eldobós verseny jön, mert ha csak egyetlen pontot szerzek, feljutok próba. Ezt pedig nem nagyon akarnám erőltetni jelen pillanatban, bár könnyedén sikerülhetne még 20 pontot is begyűjtenem. Nem hiába, nagyon jó vagyok...
Na jó, csak viccelek. Ha jó lennék, már az elite felé kellene kacsintgatnom, de erre csak néhány szezon múlva lesz lehetőségem. Most inkább tesztelni fogok és készülök a következő, elvileg már feljutós szezonomra.
Zoli!
Remélem, azt tudod, hogy csak a következő szezon elején tudsz ajánlatot tenni ugyanarra a pilótára... Mert rookie-ban még nem fogja engedni a rendszer. Mindenesetre szurkolok, hogy sikerüljön, bár már most találtam három olyan pilótát, aki olyan, mint most a tiéd... Sőt, kicsivel jobbak is...
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:GD - A35
5-15?! ) Ez elég tág...
Szerintem a negyedik körben esni fog és el sem áll a végéig. Ebben a szezonban még nem volt olyan futam emlékeim szerint, hogy végig esett volna. Itt az ideje, bár ez nekem nem feltétlenül kedvező alap esetben.
Zoli!
Remélem, azt tudod, hogy csak a következő szezon elején tudsz ajánlatot tenni ugyanarra a pilótára... Mert rookie-ban még nem fogja engedni a rendszer. Mindenesetre szurkolok, hogy sikerüljön, bár már most találtam három olyan pilótát, aki olyan, mint most a tiéd... Sőt, kicsivel jobbak is...
SZZ - R133
Én a 7. körre datáltam az esőt, s utána nem fog elállni (illetve 1x max 4-5 körre).
Azt tudom, hogy a pilótám megy a levesbe, ezért aggódtam, hogy vajon meg tudom-e fogni még a szerződéses időszakban.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Nem biztos, hogy a levesbe megy. Elveszíted, de Én a helyedben a következő szezon első versenye előtt megpróbálnám visszaszerezni olcsóbban, kevesebb fizetéssel! Ha sikerül, akkor még nyertél is a dologgal.
Nem biztos, hogy a levesbe megy. Elveszíted, de Én a helyedben a következő szezon első versenye előtt megpróbálnám visszaszerezni olcsóbban, kevesebb fizetéssel! Ha sikerül, akkor még nyertél is a dologgal.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Gratulálok, Dávid!
Elég pontosan eltaláltad az időjárást.
Elég pontosan eltaláltad az időjárást.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Patrick, csak kérdezz, ha tudni szeretnél valamit... Azt is megmondom neked, hogy mikor nem fogsz felkerülni az elite-be...
Tudod, időjárás specialista vagyok. Szezonokkal korábban a magyar fórumra is kiírtam többször, hogy hányadik körre várom az esőt, vagy a száraz pályát, általában elég nagy hatékonysággal megtippeltem. Illetve ez mára már talán nem is tipp...
Patrick, csak kérdezz, ha tudni szeretnél valamit... Azt is megmondom neked, hogy mikor nem fogsz felkerülni az elite-be...
Tudod, időjárás specialista vagyok. Szezonokkal korábban a magyar fórumra is kiírtam többször, hogy hányadik körre várom az esőt, vagy a száraz pályát, általában elég nagy hatékonysággal megtippeltem. Illetve ez mára már talán nem is tipp...
Re: GPRO menedzserek IDE!
Holnap?gutidavid írta:GD - A35
Patrick, csak kérdezz, ha tudni szeretnél valamit... Azt is megmondom neked, hogy mikor nem fogsz felkerülni az elite-be...
Egyébként én is 4 kör szárazat tippeltem volna az elején. De a Tiéd még ennél is pontosabb volt.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Nagyon igyekeztem... A következő versenyen szerintem az első 5 kör biztosan száraz lesz. ))
Nagyon igyekeztem... A következő versenyen szerintem az első 5 kör biztosan száraz lesz. ))
12 / 44 oldal • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44
12 / 44 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|