AC Villám Focisuli és Futsal Club
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

GPRO menedzserek IDE!

+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters

28 / 44 oldal Previous  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 36 ... 44  Next

Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by lajosveres Hétf. Dec. 07, 2015 10:20 am

Bubuskac írta:Nos. Sikerült a kiállás nélküli futam, és még egy helyet előre is léptem. Very Happy Bár szinte végig füstöltem a futamot. Very Happy De legalább begurultam, és jár a zsé, így épp pozitív lett az egyenlegem, tehát eldönthetem, hogy javítok, vagy edzek. Mivel erőnlétre mindig szükség van, ezért én inkább edzeni fogok, javítani úgyse éri meg még mert ismét száraz futam jön. El ne fogyjon a szufla mire jön végre egy jó kis esős futam. Megint nagyon a végére marad... Sad

Volt már ebben a szezonban ilyen nem?

Ahogy korábban írtam, nekem jellemzően az gondot szokott okozni, ha száraz Q1-ről vizes Q2-re kell átállnom, pedig azután az esős versenyen már minden klappolni szokott. Fordított helyzetben pedig nincs ilyen gondom, nem is volt legutóbb sem, ellenben most ismét csúnyán beleszaladtam ebbe a Q1 száraz Q2 esős késbe.
Szerintetek mi lehet az oka annak, hogy ezzel rendszeresen beszívom?
Az autóbeállítás nem nagyon lehet, mert akkor fordított esetben is ennek kellene történnie, meg egyébként is ilyenkor az esős verseny jól szokott sikerülni (ami most nem is lesz).

lajosveres

Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Hétf. Dec. 07, 2015 10:25 am

Jaja, már 2 esős rajtú száraz verseny volt. De jó lenne még egy végig esős.

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by totitomi Hétf. Dec. 07, 2015 10:26 am

Érdekes az biztos!
Azért leírod a beállításaid a kvalikra?

totitomi

Hozzászólások száma : 31
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Dec. 07, 2015 10:33 am

GD - P4

Igen, az engem is érdekelne, hogy milyen szempontok alapján állítjátok át az autót szárazról esősre, vagy éppen fordítva, miközben a hőmérséklet is drasztikusan változik! Smile Nekem szerencsém volt ezzel életem első esős versenyét követően, valamiért gyorsan rájöttem a miértekre, ehhez azonban kellett a 34., vagy a 35. szezon, amikor is gyakorlatilag majdnem minden versenyen esett az eső. Elég durva volt. Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by lajosveres Hétf. Dec. 07, 2015 11:38 am

Bubuskac írta:Jaja, már 2 esős rajtú száraz verseny volt. De jó lenne még egy végig esős.

Biztos voltam benne, hogy volt teljesen esős verseny, és utána néztem, valóban. Imola, a 6. futam végig esős volt.

lajosveres

Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by lajosveres Hétf. Dec. 07, 2015 11:42 am

totitomi írta:Érdekes az biztos!
Azért leírod a beállításaid a kvalikra?

Hogyne, ha már én kérek segítséget:

Q1: 470 660 888 676 594 436
Q2: 649 779 741 755 479 253

lajosveres

Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Dec. 07, 2015 11:49 am

GD - P4

Nekem nem tűnik rossznak az átváltás. Smile Azaz, gyakorlatilag tetszik is. Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by totitomi Hétf. Dec. 07, 2015 11:53 am

TT-M4

Nekem meg nem igazán tetszik. Sad
Az én átváltásom igencsak eltér ettől.

totitomi

Hozzászólások száma : 31
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Hétf. Dec. 07, 2015 11:56 am

lajosveres írta:
Bubuskac írta:Jaja, már 2 esős rajtú száraz verseny volt. De jó lenne még egy végig esős.

Biztos voltam benne, hogy volt teljesen esős verseny, és utána néztem, valóban. Imola, a 6. futam végig esős volt.

Hm. Én is megnéztem, és akartam irni, hogy volt, ezért lett a még egy, de ezek szerint megint nem lett elég egyértelmű. De legalább már akartam irni. Smile De még fejlődni kell a fogalmazásommal.

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by totitomi Hétf. Dec. 07, 2015 12:13 pm

Az esőgumit felraktad egyáltalán?Most nézem az időeredményeid és ez tényleg brutál különbség!
Az én beállításaim:
355,487,924,637,575,508
460,484,869,680,383,461

totitomi

Hozzászólások száma : 31
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by lajosveres Hétf. Dec. 07, 2015 1:29 pm

totitomi írta:Az esőgumit felraktad egyáltalán?Most nézem az időeredményeid és ez tényleg brutál különbség!
Az én beállításaim:
355,487,924,637,575,508
460,484,869,680,383,461

Igen, esőgumival mentem.
Na most mivel én nem vagyok csapattag, elég gyér adathalmazból számolok, ami nyilvánvalóan koráltok állít elém. Nagyon valószínű, hogy te sokkal pontosabban tudod átszámolni ezeket az értékeket, sőt talán teljes pontossággal, szívesen is venném, ha valamilyen formában segítenél ezen a területen.
Viszont nem értem, hogy ha ugyanezzel a kalkulációval fordított irányba számolok, akkor az miért gond nélküli állandóan
Egyébként igen, brutál a különbség, és elárulom, hogy ilyen leosztásnál mindig ilyen brutál, pedig két olyan verseny is volt, amikor ugyanezzel a módszerrel versenyre állított autóval az így elrontott Q2 után lealáztam a mezőnyt.

lajosveres

Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Dec. 07, 2015 2:12 pm

Nekem is óriási a különbség sajnos, de ezt betudhatom a continak, mivel nagyon gyenge az esős teljesítménye. Amúgy pedig benne van a pakliban, hogy az ilyen alkalmak esetén elhibázod a Q2 risket! Magyarul, a pilótád csövön kiférrel ment Q1-et, aztán mondjuk bevállalod a Q2-t is ezzel, holott mondjuk neked a tartsd az autót a pályán lenne a legideálisabb! Nem tudom, hogy neked mi az ideális, mert nem látom a pilótádat, csak mondom. :)

Én mondjuk kifejezetten szeretem, amikor az egyik kvali esős, a másik száraz, ha pedig még hőmérséklet különbség is van, az maga a tökély, de nem 40 fok körül, hanem mondjuk 10-20 fok között. Akkor nagyobb a szórás az alkatrészek beállításainál! Mivel számos menedzser nem tud átváltani még hozzávetőlegesen sem, ezért ilyenkor előnyben lehetek. Vagyis csak múlt időben, mert azért PRO-ban már kevesebb birkát találok, mint amatőrben és rookieban.

Az Én beállításaim a következők:

Q1: 429, 563, 854, 684, 600, 404 - Ez saját számítás, eltér minden mástól!
Q2: 514, 602, 796, 725, 405, 349 - Ezt a sajátomból számoltam ki.

Érdekes ez az átváltás dolog, mert egy-két ismerőstől is egészen más értékeket hallottam. Most akkor mi a jó? Lehet, hogy Én is rosszul számoltam az enyémet, mert a második kvalit borzasztóan elrontottam. Lehet, hogy minden ilyen esetben rosszul gondolkodom, vagy csak Én is rosszul választom meg a risket...

Uh, Lajos, most láttam csak az eredményedet! Ez tényleg nagyon komoly különbség! Ezt nem is tudom mire vélni! Régen olvastam egy átváltás képletet! Mindjárt utánanézek.

Találtam egy nagyon régi számítást, a képletet nem találtam meg sajnos. :(

Szárazról esőre:

szárnyak: +115/115
motor: -105
fék: +85
váltó: -100
felfüggesztés: -125

Persze ehhez hozzájön még a hőmérséklet konverzió is. Most nem túl vészes, mert közel van egymáshoz a két hőmérséklet. :) Ha megtalálom a képletet, kirakom ide. :)

Száraz/vizes átváltás (nem 2015-ös adatok, tehát elképzelhető, hogy már átírták a programot...)
Szárnyak = -3.898 x 43C + 202.5
Motor = 4.844 x 43C -225.2 (szerintem itt van a legnagyobb eltérés)
Fék = -0.877 x 43C +84.14 (szerintem ez már több, mint 1)
Váltó = -3.502 x 43C -45.02
Felfüggesztés = 4.907 x 43C -240.6

Előbb át kell persze állítani az eredeti értékeket a hőmérséklet alapján, majd utána kell átállítani az esős beállításra! Szerintem számold ki magadnak ismét, hogy tudd, mennyiben hibáztál!

Azonban azt is figyelembe kell venni, hogy ez az átváltós képlet KIZÁRÓLAG EGYETLEN BIZONYOS PILÓTÁRA TÖKÉLETES!!! Nem tudhatjuk, milyen pilóták állnak hozzá legközelebb! Lehetséges, hogy hiába számolunk ezzel legtöbb alkalommal, mert egyáltalán nem lesz jó a dolog. Mivel azonban a második kvali előtt már nem tudunk újabb gyakorló köröket futni, sosem tudjuk meg, mennyiben térünk el a legjobb beállítástól!
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Dec. 07, 2015 2:45 pm

Számtalanszor kérdezősködtem már nemzetközi vizeken, hogy a hőmérséklet változása esetén milyen átváltást kell alkalmazni, a legutóbbi verzió szerint nem mindegy, hogy hány fokkal változik. Azaz, nem mindegy, hogy 1 fokkal, vagy kettővel, netán 5-el emelkedik, esetleg csökken. Persze értékeket senki nem mondott.

Így tartja magát a sok éves elmélet az alábbi váltásról:
Hőmérséklet emelkedés esetén szárnyak +4, motor -5, fék +6, váltó -5, felfüggesztés -5.

Ha valaki esetleg tud mást, csak szóljon! Én nem tudok egyelőre semmit. Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Hétf. Dec. 07, 2015 3:17 pm

gutidavid írta:Számtalanszor kérdezősködtem már nemzetközi vizeken, hogy a hőmérséklet változása esetén milyen átváltást kell alkalmazni, a legutóbbi verzió szerint nem mindegy, hogy hány fokkal változik. Azaz, nem mindegy, hogy 1 fokkal, vagy kettővel, netán 5-el emelkedik, esetleg csökken. Persze értékeket senki nem mondott.

Így tartja magát a sok éves elmélet az alábbi váltásról:
Hőmérséklet emelkedés esetén szárnyak +4, motor -5, fék +6, váltó -5, felfüggesztés -5.

Ha valaki esetleg tud mást, csak szóljon! Én nem tudok egyelőre semmit. Smile

SZZ - A36


Nos mint mindenki én is máshogy állítom a hőmérséklet miatt a beállításokat:


+1 celsiusonként:
szárnyak: +2,9
motor: -2,5
fék: +3
váltó: -4,25
felfüggesztés: -6

Én ehhez tartom magam, míg a szárazról esősre:

150; +150; -100; +100; -100; -100

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Dec. 07, 2015 3:24 pm

GD - P4

Szerintem a szárazról esősre való beállítás is csak egy bizonyos pilótára lehet igazán jó. Elképzelhető, hogy ez a Tiédre igaz most, de szerintem az Enyémnél ez még csak megközelítőleg sem optimális. Főleg nem magas hőmérséklet esetén. Mert ugye az sem mindegy, milyen melegben kvalizol.

Én megnéztem olyan versenyt, ahol az első kvali száraz volt, aztán egy másikat - ugyanazon a pályán -, amikor az első kvali vizes volt. Szerintem nincsenek ekkora eltérések a legtöbb esetben. :) Persze várom a többiek elképzelését is!

Amúgy honnan szedted ezt a hőmérséklet konverziót???
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Dec. 07, 2015 4:35 pm

Patrick! Te is osztod a HC-sek nézetét, miszerint, ha alkalmas vagy elite-be jutásra, inkább visszalépsz amatőrig, hogy újra felépítsd magadat??!

Vitaindításnak szánom ezt a gondolatot, mert Én ezt nem tartom ésszerűnek! Smile

Amennyiben úgy érezném, hogy sikeres lehetek masterben és fel tudok jutni elite osztályba, akkor biztosan megragadnám az alkalmat. Ha már erős az autód és a személyzeted, hogy normál gumival feljuss, akkor nehogy már inkább kiessen valaki... Szerintem fél a lehetőségtől az ilyen menedzser.

Ott van az előző szezon. Leandro Serenó elhagyta a pilótáját, akivel világbajnok lett. Az persze nem jutott eszébe egyik kieső jelöltnek sem, hogy megszerezze azt a fiút és megpróbáljon bent maradni vele. Amúgy pedig minden szezonban találok olyan pilótát, akivel bent lehet ott maradni, ha van hozzá megfelelően erős autód és személyzeted.

Szóval, ha valaki fel tud jutni, akkor meg kell ragadni az alkalmat, mert nem minden szezonban van magyar menedzser az elite-ben! És szerintem ez is fontos lenne.

Amúgy pedig azt hiszem, hogy rengeteg magyar játékos túl gondolja a GPRO-t. Mit gondoltok? Néhány embernek ez már nem is játék, hanem valami más. Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Hétf. Dec. 07, 2015 5:03 pm

Megették a kismanók, amit írni akartam. :'(

1. Ha elites lennék, akkor biztosan csak masterig mennék vissza, ha netalántán kiesnék. Viszont sohasem voltam elites.

Már eleve eldöntöttem magamban, hogy ha 40 millánál kevesebb pénzzel vágok neki egy szezonnak, akkor nem szeretnék mindenáron bennmaradni. Ez a pillanat el is jött, amikor nekivágtam a masternek. Ezért választottam Pipit. Ennek ellenére az utolsó 2 versenyen megpróbáltam bennmaradni, de végülis nem jött össze. Nem a pilótán múlt.

Ezután próban eleve nem akartam bennmaradni. Egyrészt itt nulláztam le a pénzem ezelőtt. Másrészt nem akartam az adósság (tőkehiány) csapdájába kerülni. Ennek valós visszásságait leginkább Szuromi Tibor karrierjének legutóbbi prós szezonjaiban lehet megtalálni. Pilótát akart nevelni, csak éppen nem volt pénze a neveléshez, ezért nem tudott kiszabadulni a csapdából.

Amában viszont rengeteg szponzort lehet találni masterhez képest. Ráadásul itt gyengébb a mezőny is, szóval itt lehet kialakítani azokat a pénzügyi tartalékokat, amelyeket ezután magasabb osztályokban fel lehet élni.

Én azért játszom ezzel a játékkal, mert érdekelnek a Forma-1-es taktikák. Ráadásul itt van Közösség. Ha valaki nem talál magának olyan embert, akivel beszélgetni lehet az ilyesmiről, akkor rettentően egyedül érezheti magát. Mert mit csinál a többi ember? Piál, csajozik. Esetleg hülye bensőséges témákról beszélget másokkal. A saját viselkedésedet viszont egy játék által is kipróbálhatod (ha netán az életben nincs esélyed erre). Rettentően szeretek társasjátékozni. Ezért választottam ezt a játékot. Ha valaki sokat játszik vele, hát lelke rajta. A "Játék határok nélkül" című tévéműsorban is kinevelnek a falmászásra különleges oroszokat, akik semmi máshoz nem értenek. Smile Állítólag. Smile Nekem szerencsém van, mert máshoz is értek, amellett, hogy kinevelem magamat az Elit bajnoki címre. Smile

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by lajosveres Hétf. Dec. 07, 2015 5:43 pm

Én is sokat kutakodtam a témában, de nagyon különböző véleményeket olvastam, és saját dolgaimmal egészítettem ki ezeket, amivel nagyjából jól be tudom lőni, és mondom csak és kizárólag Q2-re van ilyen gondom (versenyre nincsen) és csakis akkor ha szárazról esőre változik az időjárás, fordítva nem.
Látható a jókora különbség a Tamáséhoz képest, tehát valószínűleg eléggé mellé lövök, csak nem értem, hogy miért mindig esős Q2-ben okoz ez mindig ekkora problémát.

A képletet nem tudom értelmezni, és részletességéből adódóan valóban egyedi körülmények között lehet csak igaz, de kétlem, hogy ezt a pilóta határozná meg, mert ilyen pontossággal szerintem ezt csak csapatban lehet meghatározni, ahol a pilóták nyilván különböznek.

Ezek az értékkülönbségek biztos, hogy mindig fix értékeke, és nem százalékosan kell tekinteni? Tehát például eső esetén a fék 125%-a a száraz beállításnak, vagyis 400 esetén 500, 800 esetén 999?

lajosveres

Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Kedd Dec. 08, 2015 8:00 am

lajosveres írta:Ezek az értékkülönbségek biztos, hogy mindig fix értékeke, és nem százalékosan kell tekinteni? Tehát például eső esetén a fék 125%-a a száraz beállításnak, vagyis 400 esetén 500, 800 esetén 999?

A kérdés jogos, ezeket a dolgokat teszten kéne kipróbálni. Csak hát ki áldoz erre tesztköröket?

A másik téma, az elitbe jutás és barátai téma. Én már a pro-ba is kivéreztetve érkeztem, mert úgy gondoltam, hogy a szerzett tapasztalat fontosabb lesz annál, minthogy csak úgy jussak fel ha benn is tudok maradni. Az esélyem továbbra is megvan ugyan, de ha nem sikerül, akkor nem sikerül. Ennyi. Ha a lehetőség adott, akkor meg kell ragadni, mert ha halogatod, akkor akár végleg le is csúszhatsz róla. Abban egyébként látom az igazatokat, hogy amatőrben könnyebb szponzort szerezni, mert most pro-ban minden szponzorral tárgyalnak (bár lehet már nem), de amatőrből elitbe vinni szponzorokat nem lehet. Nem adnak olyan hosszú szerződést.

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by lajosveres Kedd Dec. 08, 2015 9:08 am

"A kérdés jogos, ezeket a dolgokat teszten kéne kipróbálni. Csak hát ki áldoz erre tesztköröket?"

Én szívesen áldoznék rá, ha egyrészt lenne egy-egy kb. azonos hőmérsékleti és páratartalmi viszonyok közötti száraz és esős tesztlehetőség olyan időn belül, amíg nem változnak jelentősen a pilótám tulajdonságai. Másrészt a tapasztalatom és tapasztaltabb játékosok tapasztalata is azt mutatja, hogy a teszteken nem minden úgy alakul, ahogy versenykörülmények között, ezért nem tudom mennyire lennének pontosak az adatok.

lajosveres

Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Kedd Dec. 08, 2015 2:52 pm

Én több fórumon utánanéztem ezeknek a korábbi években, sehol nem százalékokat írtak, tehát szerintem ezt kizárhatjuk! Smile

Két lehetőség van ebben a játékban: vagy minden mindennel összefüggésben van, vagy semmi sincs semmivel. Smile Óriási felfedezés. Smile

Szerintem ez a játék egyszerűbb annál, mint sokan gondolják...
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by lajosveres Kedd Dec. 08, 2015 9:29 pm

gutidavid írta:Én több fórumon utánanéztem ezeknek a korábbi években, sehol nem százalékokat írtak, tehát szerintem ezt kizárhatjuk! Smile

Két lehetőség van ebben a játékban: vagy minden mindennel összefüggésben van, vagy semmi sincs semmivel. Smile Óriási felfedezés. Smile

Szerintem ez a játék egyszerűbb annál, mint sokan gondolják...

Akkor ez azt is jelentheti, hogy ha totitomi beállításváltozásait számszerűleg figyelembe veszem, és a hőmérséklet illetve páratartalom különbségeket korrigálom, olyan értékeket kapok, amellyel kb. jól át tudom állítani szárazról esősre az autót?

lajosveres

Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Kedd Dec. 08, 2015 9:45 pm

Szerintem jól látod a helyzetet. Smile Különben Én is 10. helyet csíptem meg az első kvalin, majd utolsó előttit a másodikon... Szóval Én sem állítottam át rendesen, pedig követtem a korábban megszokott trendet... Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Kedd Dec. 08, 2015 10:10 pm

gutidavid írta:Szerintem jól látod a helyzetet. Smile Különben Én is 10. helyet csíptem meg az első kvalin, majd utolsó előttit a másodikon... Szóval Én sem állítottam át rendesen, pedig követtem a korábban megszokott trendet... Smile

SZZ -A36

na nekem ma annyi melóm volt a munkahelyen, meg tegnap is, hogy csak ma este 7kor esett le, hogy uhh, kvalizni kellene......na de akkor már késő volt. Ez az első futam amit kihagytam, amióta lekezdtem játszani.

Van ez így...

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Szer. Dec. 09, 2015 2:04 pm

GD - P4

Bizonyára kevesebbet is kellett idegeskedned, mint Nekem. Smile Milyen érdekes, hogy contis vagyok, illetve két olyan versenyen füstölök el, amikor meleg van, ráadásul egyik alkatrészem sem kopott el 99%-ra... Elképesztő. Mindkét versenyt meg akartam nyomni, sőt, a harmadikat is. És a lehetséges feljutók utolsó helyezettje 39 pontos talán... Nekem is lehetne most 25-30 pontom simán a randomok nélkül, ehelyett lecsúsztam a tizedik pozícióba. Ez baj, mert a szezon végi plusz pénzek osztásánál ott akartam lenni az első hat-hét között... Így már veszélyben van a TOP10 is.

Az nyugtat meg csak, hogy Antal Zsolti remek versenyt futott, jó látni, hogy masteres dobogós lett, de Kovácsi Laci is remekül ment, bár elhibázott döntésnek tartottam a vizes gumival való indulást. Hááát, valakinek bejött. Amúgy annak is köszönhetem a "jó" helyezést, hogy időben jött az eső a futamon és pont jó időben el is állt. Smile Így még füstölve is jó helyet csíptem meg. Smile

Ezek a randomok kikészítenek. Ha ez lesz, amikor majd meg akarom kísérelni a feljutást, biztosan ideges leszek. Az autóm most is keveset kopott, szóval most ismét megnyomom, bár most is csak CT50-60 körül állítok majd, mert az is elég lesz a TOP10-es helyhez szerintem.
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 28 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

28 / 44 oldal Previous  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 36 ... 44  Next

Vissza az elejére


 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.