GPRO menedzserek IDE!
+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters
13 / 44 oldal
13 / 44 oldal • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 28 ... 44
Re: GPRO menedzserek IDE!
Na, lehet tippelni, amíg még nincs meg a frissítés. Lesz eső az első futamon, vagy sem?
Re: GPRO menedzserek IDE!
zszanyi írta:SZZ - R133
Átlag: 96
Koncentráció: 100
Tehetség: 205
Agresszivitás: 39
Tapasztalat: 42
Technikai betekintés: 42
Erőnlét: 71
Karizma: 52
Motiváció: 59
Hírnév: 14
SZZ - A36
a pilótám miután elkerült tőlem szabadpiacra,s meg volt a szezonzárás ilyen lett:
Átlag: 96
Koncentráció: 107
Tehetség: 205
Agresszivitás: 30
Tapasztalat: 44
Technikai betekintés: 30
Erőnlét: 63
Karizma: 53
Motiváció: 100
Hírnév: 19
Sajnos 1 ajánlat már van rá, azt kellene túlszárnyalni.
Egy ilyen pilótáról mi a véleményetek?
Átlag: 89
Koncentráció: 156
Tehetség: 39
Agresszivitás: 98
Tapasztalat: 80
Technikai betekintés: 157
Erőnlét: 46
Karizma: 106
Motiváció: 60
Hírnév: 0
Súly: 86
Kor: 23
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Szerintem nem szabad elszállni az ajánlatokkal! Ép ésszel át kell gondolnod, hogy mennyit ér meg neked a pilóta, aztán dönteni! Neked is azt tanácsolom, hogy várd meg a személyzeti döntést, illetve előtte 10 perccel - ha nincs más ajánlat az egyen kívül - tedd meg a saját ajánlatodat!
Szerintem ajánlhatsz neki 1,000,000 aláírási díjat és 900 ezer versenyenkénti fizut. ENnek a srácnak - aki tett rá ajánlatot - szintén nincs sok pénze, játszik elég "régóta", szerintem nem őrült, azaz nem fog rátenni egy ultra magas összeget. Ha Te 17 futamra ajánlasz először, akkor jó esélyed lehet! :)
Ha nem sikerül, akkor javaslom például ezt a fiút:
http://gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=26902
Erőnlétét kell gyúrni tesztekkel, edzésekkel, de hidd el, két három esős verseny elég lesz neki arra, hogy megszerezze a bent maradáshoz szükséges pontokat, ha van hozzá egy közepesnél kicsit erősebb autód! :)
Mit gondolsz? :)
Szerk.: Nagyon jó ez a srác is, akit mutattál az előbb! :) Határozottan! :) Én nem feltétlenül preferálom a túl magas tehetséget masterig, mert szerintem feleslegesen emeli az OA-t. :) Ráadásul tudjuk, hogy a 140-es tehetséggel is simán fel lehet jutni masterbe. Azt nem tudjuk csak, hogy miként lehetséges a masterben maradás a 140-es tehetségű pilótával. Merthogy szerintem ez is lehetséges!
Szerintem nem szabad elszállni az ajánlatokkal! Ép ésszel át kell gondolnod, hogy mennyit ér meg neked a pilóta, aztán dönteni! Neked is azt tanácsolom, hogy várd meg a személyzeti döntést, illetve előtte 10 perccel - ha nincs más ajánlat az egyen kívül - tedd meg a saját ajánlatodat!
Szerintem ajánlhatsz neki 1,000,000 aláírási díjat és 900 ezer versenyenkénti fizut. ENnek a srácnak - aki tett rá ajánlatot - szintén nincs sok pénze, játszik elég "régóta", szerintem nem őrült, azaz nem fog rátenni egy ultra magas összeget. Ha Te 17 futamra ajánlasz először, akkor jó esélyed lehet! :)
Ha nem sikerül, akkor javaslom például ezt a fiút:
http://gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=26902
Erőnlétét kell gyúrni tesztekkel, edzésekkel, de hidd el, két három esős verseny elég lesz neki arra, hogy megszerezze a bent maradáshoz szükséges pontokat, ha van hozzá egy közepesnél kicsit erősebb autód! :)
Mit gondolsz? :)
Szerk.: Nagyon jó ez a srác is, akit mutattál az előbb! :) Határozottan! :) Én nem feltétlenül preferálom a túl magas tehetséget masterig, mert szerintem feleslegesen emeli az OA-t. :) Ráadásul tudjuk, hogy a 140-es tehetséggel is simán fel lehet jutni masterbe. Azt nem tudjuk csak, hogy miként lehetséges a masterben maradás a 140-es tehetségű pilótával. Merthogy szerintem ez is lehetséges!
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Ezzel a pilótával ugrok neki a prónak. Amikor már feljutok vele, a tapasztalata és technikai betekintése is 100 fölött lesz, az erőnléte pedig 185! Szerintem nem lehet probléma később a bent maradás, főleg az elite szintű autóval.
Ezzel a pilótával ugrok neki a prónak. Amikor már feljutok vele, a tapasztalata és technikai betekintése is 100 fölött lesz, az erőnléte pedig 185! Szerintem nem lehet probléma később a bent maradás, főleg az elite szintű autóval.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
OB - A78
Én a 70-es erőnlétűt választanám, bár látom már 4-en ráugrottak, szóval az olcsó nulla ajánlatos, amit legutoljára belinkeltél, az is tökéletesen megüti a bent maradás mércéjét szerintem, csak nem szabad ész nélkül futni vele. Én arra tennék, ha nem lenne pilótám.
Mellesleg, és is megpróbálom a pro-ba jutást. Mert miért ne alapon. Na jó igazából azért mert erre a szezonra tart ki a pilótám szerződése, és nem akarok kínlódós másik pilóta keresős kiesős szezont. Bár. Azért is mert megtehetem és itt a lehetőség. Igazából ez a legnyomósabb érvem.
Én a 70-es erőnlétűt választanám, bár látom már 4-en ráugrottak, szóval az olcsó nulla ajánlatos, amit legutoljára belinkeltél, az is tökéletesen megüti a bent maradás mércéjét szerintem, csak nem szabad ész nélkül futni vele. Én arra tennék, ha nem lenne pilótám.
Mellesleg, és is megpróbálom a pro-ba jutást. Mert miért ne alapon. Na jó igazából azért mert erre a szezonra tart ki a pilótám szerződése, és nem akarok kínlódós másik pilóta keresős kiesős szezont. Bár. Azért is mert megtehetem és itt a lehetőség. Igazából ez a legnyomósabb érvem.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Na hála az égnek a gyenge kezdés már megvan.
Azt egyébként nem tudom, hogy figyeltétek-e már, hogy Dávid a 29. legszponzoráltabb pilóta? Mármint csak 28 menedzsernek fizetnek többet a szponzorok.
Azt egyébként nem tudom, hogy figyeltétek-e már, hogy Dávid a 29. legszponzoráltabb pilóta? Mármint csak 28 menedzsernek fizetnek többet a szponzorok.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Igen, így van. Ha mást nem, azt már megtanultam, hogyan kell elérni, hogy "állandóan" legyen sok szponzorom... Így nem probléma a 8-9-es autó sem, a tesztelések, meg egyebek. Egy jó futam után kapok 16 milliót, egy gyengébb után is 14-15 között... Lehet számolgatni... Bár néhány futam után elveszítek majd egyet, aztán később még egyet, aztán a végén a maradék kettőt is, de már közel 40 százalékon állok az újabb 5 szponzorral... Szóval bizonyára lesz megint legalább 5-10 versenyem támogató nélkül, de addig kell mindent beleadnom... Erőfitogtatás gyanánt meg akarom nyerni az első két versenyt, hogy lássák a többiek, hogy nincs esélyük... AZtán meglátjuk, mi lesz a következő lépés. A csoportomban öten fel akarnak jutni mindenképpen, de a két, próból kieső menedzser terveit még nem ismerem.
Amúgy a támogatóim 30-nál is több futamra voltak nálam, a leghosszabb 37 futamra írt alá, ha jól emlékszem. Kíváncsi lennék arra is, hogy mi a maximum. A támogatók pedig millió fölött adtak, szóval ez sem utolsó szempont! Remélem, a következők is legalább ennyit adnak majd, bár, ha a jó eredmények láttán jobban fizetnek, akkor csak több lehet, hiszen ez a feljutós szezonom lesz!
Reménykedem. Mindenesetre be kell áldozni egy teljes szezont támogató nélkül, egyszerre kell 4-5-el egyezkedni, amiből jönni fog 4 millió... Innentől kezdve szerintem nem lehet pénzügyi problémája a menedzsernek!
Igen, így van. Ha mást nem, azt már megtanultam, hogyan kell elérni, hogy "állandóan" legyen sok szponzorom... Így nem probléma a 8-9-es autó sem, a tesztelések, meg egyebek. Egy jó futam után kapok 16 milliót, egy gyengébb után is 14-15 között... Lehet számolgatni... Bár néhány futam után elveszítek majd egyet, aztán később még egyet, aztán a végén a maradék kettőt is, de már közel 40 százalékon állok az újabb 5 szponzorral... Szóval bizonyára lesz megint legalább 5-10 versenyem támogató nélkül, de addig kell mindent beleadnom... Erőfitogtatás gyanánt meg akarom nyerni az első két versenyt, hogy lássák a többiek, hogy nincs esélyük... AZtán meglátjuk, mi lesz a következő lépés. A csoportomban öten fel akarnak jutni mindenképpen, de a két, próból kieső menedzser terveit még nem ismerem.
Amúgy a támogatóim 30-nál is több futamra voltak nálam, a leghosszabb 37 futamra írt alá, ha jól emlékszem. Kíváncsi lennék arra is, hogy mi a maximum. A támogatók pedig millió fölött adtak, szóval ez sem utolsó szempont! Remélem, a következők is legalább ennyit adnak majd, bár, ha a jó eredmények láttán jobban fizetnek, akkor csak több lehet, hiszen ez a feljutós szezonom lesz!
Reménykedem. Mindenesetre be kell áldozni egy teljes szezont támogató nélkül, egyszerre kell 4-5-el egyezkedni, amiből jönni fog 4 millió... Innentől kezdve szerintem nem lehet pénzügyi problémája a menedzsernek!
Re: GPRO menedzserek IDE!
OB - A78
Millió felett adnak... Hahaha. Nekem fél millió körül szoktak adni, mert beszólok, hogy az ajánlott 2-300 ezer kicsit soványka. Nem tudom ez mitől függ.
Millió felett adnak... Hahaha. Nekem fél millió körül szoktak adni, mert beszólok, hogy az ajánlott 2-300 ezer kicsit soványka. Nem tudom ez mitől függ.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Nem tudom, hogy ez mitől függ, de nekem akad, hogy két támogatóm volt, de egyik másfél millió felett, a másik 1,3 milliót adott. Most is millió fölött adnak, ezért is kapok futamonként 4,3 milliót. :) Jó ez így... :) Így nem kell idegeskednem amiatt, hogy negatívban zárok. Bár azt kicsit elbaltáztam, hogy pont a feljutó szezonban fogy majd el a sok pénz, de azért így is több marad, mint sok más menedzsernek. :)
Remélem, végül jól jövök ki az egészből... :) Jó lenne az is, ha majd a próban nem veszíteném el a támogatóimat, amiket most 30-40 futam alatt szerzek meg. :)
Persze az is benne lehet a dologban, hogy nagyon jó a pilóta karizmája, illetve a hírneve is emelkedik! Szerintem ennek is van jelentősége, de 800 ezernél kevesebbet még sosem fizettek nekem a támogatók! :)
Nem tudom, hogy ez mitől függ, de nekem akad, hogy két támogatóm volt, de egyik másfél millió felett, a másik 1,3 milliót adott. Most is millió fölött adnak, ezért is kapok futamonként 4,3 milliót. :) Jó ez így... :) Így nem kell idegeskednem amiatt, hogy negatívban zárok. Bár azt kicsit elbaltáztam, hogy pont a feljutó szezonban fogy majd el a sok pénz, de azért így is több marad, mint sok más menedzsernek. :)
Remélem, végül jól jövök ki az egészből... :) Jó lenne az is, ha majd a próban nem veszíteném el a támogatóimat, amiket most 30-40 futam alatt szerzek meg. :)
Persze az is benne lehet a dologban, hogy nagyon jó a pilóta karizmája, illetve a hírneve is emelkedik! Szerintem ennek is van jelentősége, de 800 ezernél kevesebbet még sosem fizettek nekem a támogatók! :)
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ -A36
Na én meg jól elbambultam a pilótaválasztást. Abban a hiszemben voltam, hogy kedden és csütörtökön van err elehetőség, erre nem tegnap volt az első?
Most nagyon figyelnem kell csütörtökön
Na én meg jól elbambultam a pilótaválasztást. Abban a hiszemben voltam, hogy kedden és csütörtökön van err elehetőség, erre nem tegnap volt az első?
Most nagyon figyelnem kell csütörtökön
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Béla!
Szerintem Robi nagy butaságot csinál azzal, hogy vissza akar menni amatőrbe! Teljesen felesleges. És szerintem az sem helytálló, hogy amában lehet a legtöbb pénzt gyűjteni! Szerintem minden osztályban lehetséges a pénz gyarapítás, az előző szezonban egy rookie- menedzser csinált 138 milliót, szinte hihetetlen módon. Akadnak, akik próban és masterben mentek fel 100 millió fölé, tehát szerintem mindenki tudna gyűjtögetni - legalábbis, aki akar...
Azt sem értem, hogy miért beszél random pilótáról! Körülnéztem a piacon, ahol simán találhatna olyan pilótát, akivel bent tudna maradni masterban, illetve egy-két szezonnal később vissza tudna menni vele elitbe. Szerintem itt más szelek fújnak. Nem akarom elhinni, hogy Robi nem tudott bent maradni. Ez számomra katasztrófa!
Mindenki magasztalja a HC-s (bocsi Patrick) menedzsereket, a csapatot, ami részben jogos is, hiszen más magyar nem nagyon jut fel elitbe. Ennek ellenére azt mondom, ilyen háttérrel gond nélkül kellene megcsinálni a bennmaradást. Volt egy jó pilótája, megfelelő autója hozzá, ha nem egy idióta gumit választott volna, simán pontokat szerzett volna. A contival simán megcsinálta volna. Úgy tűnt nekem, mintha szándékosan akart volna kiesni a yokoval, mint az előző szezonban Balogh Patrick a masterből. Na mindegy.
Ha egyszer Én feljutok masterbe, valószínűleg nem akarnék visszaesni onnan amatőrbe. Még próba sem, de az még talán-talán. Ha pedig elite-ben lettem volna, végképp nem.
Béla!
Szerintem Robi nagy butaságot csinál azzal, hogy vissza akar menni amatőrbe! Teljesen felesleges. És szerintem az sem helytálló, hogy amában lehet a legtöbb pénzt gyűjteni! Szerintem minden osztályban lehetséges a pénz gyarapítás, az előző szezonban egy rookie- menedzser csinált 138 milliót, szinte hihetetlen módon. Akadnak, akik próban és masterben mentek fel 100 millió fölé, tehát szerintem mindenki tudna gyűjtögetni - legalábbis, aki akar...
Azt sem értem, hogy miért beszél random pilótáról! Körülnéztem a piacon, ahol simán találhatna olyan pilótát, akivel bent tudna maradni masterban, illetve egy-két szezonnal később vissza tudna menni vele elitbe. Szerintem itt más szelek fújnak. Nem akarom elhinni, hogy Robi nem tudott bent maradni. Ez számomra katasztrófa!
Mindenki magasztalja a HC-s (bocsi Patrick) menedzsereket, a csapatot, ami részben jogos is, hiszen más magyar nem nagyon jut fel elitbe. Ennek ellenére azt mondom, ilyen háttérrel gond nélkül kellene megcsinálni a bennmaradást. Volt egy jó pilótája, megfelelő autója hozzá, ha nem egy idióta gumit választott volna, simán pontokat szerzett volna. A contival simán megcsinálta volna. Úgy tűnt nekem, mintha szándékosan akart volna kiesni a yokoval, mint az előző szezonban Balogh Patrick a masterből. Na mindegy.
Ha egyszer Én feljutok masterbe, valószínűleg nem akarnék visszaesni onnan amatőrbe. Még próba sem, de az még talán-talán. Ha pedig elite-ben lettem volna, végképp nem.
Re: GPRO menedzserek IDE!
OB - A78
Értem az ő érveit is, meg a tiedet is. Én sosem értettem mi a jó abban, hogy sok zsét gyűjtünk, azután meg egy rakat adót fizetünk, amikor mondjuk lehetne értelmes dolgokra is költeni... Szóval az 50 milliót mindig úgy értelmeztem, hogy ami a fölött van/lesz annak jobb helye van valaminek a fejlesztésében, például a staffot edzeni. A pilóta választása is könnyebb amatőrben, hiszen ott sok a jó alapanyag, akivel hosszú távon lehet együtt dolgozni, de hát... Na mindegy.
Azt meg végképp kenem vágom, hogy master után nem akar az ember visszaesni. Nekem ez volt a hosszú szünetem oka. Feljutottam masterba, azután vissza a legelejére. El is ment a kedvem az egésztől, és jött a szünet.
A gumi választást még értem, gondoltam spórolni akar vele, mert úgy lehetne is, de végül az nem jött össze ahogy az egyenlegét nézem. Ha egyszer feljutok próba, nekem az is kihivás lesz, hogy ott maradjak. Azután jöhet a master, meg az elit, néhány jójó szezont követően szerintem. A közeljövőben szerintem messze még nekem az elit, de végülis egyszer úgyis csak sikerül megnyerni. Ha lesz még addig GPRO...
Értem az ő érveit is, meg a tiedet is. Én sosem értettem mi a jó abban, hogy sok zsét gyűjtünk, azután meg egy rakat adót fizetünk, amikor mondjuk lehetne értelmes dolgokra is költeni... Szóval az 50 milliót mindig úgy értelmeztem, hogy ami a fölött van/lesz annak jobb helye van valaminek a fejlesztésében, például a staffot edzeni. A pilóta választása is könnyebb amatőrben, hiszen ott sok a jó alapanyag, akivel hosszú távon lehet együtt dolgozni, de hát... Na mindegy.
Azt meg végképp kenem vágom, hogy master után nem akar az ember visszaesni. Nekem ez volt a hosszú szünetem oka. Feljutottam masterba, azután vissza a legelejére. El is ment a kedvem az egésztől, és jött a szünet.
A gumi választást még értem, gondoltam spórolni akar vele, mert úgy lehetne is, de végül az nem jött össze ahogy az egyenlegét nézem. Ha egyszer feljutok próba, nekem az is kihivás lesz, hogy ott maradjak. Azután jöhet a master, meg az elit, néhány jójó szezont követően szerintem. A közeljövőben szerintem messze még nekem az elit, de végülis egyszer úgyis csak sikerül megnyerni. Ha lesz még addig GPRO...
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
TT-M4
Valamiért minden Elitből kieső menedzser megy vissza amáig.Valami oka csak van, csak mi még nem tudjuk.
Mondjuk én nem is fogom megtudni, mert ha feljutok tuti bennmaradok.
Bár nehéz lesz idén feljutnom(szinte lehetetlen) mivel csak a 13. legerősebb autóm van a csoportban.
Valamiért minden Elitből kieső menedzser megy vissza amáig.Valami oka csak van, csak mi még nem tudjuk.
Mondjuk én nem is fogom megtudni, mert ha feljutok tuti bennmaradok.
Bár nehéz lesz idén feljutnom(szinte lehetetlen) mivel csak a 13. legerősebb autóm van a csoportban.
totitomi- Hozzászólások száma : 31
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Spórolni akart a yokóval, az biztos. Viszont olyan bután csinált mindent, hogy az már fájdalmas. Szerintem három szezon óta az volt a lényeg, hogy kipróbálja az elitet, aztán annyi. Szerintem.
Nézzétek meg, mit csinált felkészülésképpen...
Már a feljutó szezon előtt is készült. Aztán a feljutós szezonban bevállalta a legdrágább gumit, amivel taccsra vágta magát. Nyilvánvaló volt, hogy feljuthat, meg is tette. Ne mondjátok már nekem, hogy a conti annyival drágább, mint a yokó. Alig van különbség. Egy elit csoportban nehogy már 5-6 millió számítson a teljes szezonra kivetítve...
Kezdjük ott, hogy csak akkor vállalom be a legdrágább gumit, ha sok pénzem van, 100 milla fölött. Akkor vállalom be a feljutást, ha biztosnak érzem a bent maradást. Akkor vállalom be a 9-es autót, ha tudom, hogy anyagilag bírni fogom. Lásd most. Azért van 8-as autóm amatőrben, mert megtehetem. És igen, szeretnék feljutni próba. Elit szintű autóval, kilencesre fúrva, 130-as karakterisztikával. Hogy miért? Mert ezzel ellensúlyozni tudom a tapasztalatlanabb pilótámat. És ezzel talán elérhetővé válik majd néhány pont szerzése az elején, hogy aztán puhítsak a dolgon és visszafejlesszek kicsit. Akkor tudok majd spórolni.
Most viszont, amíg jön be nekem futamonként 15-16 millió, hova spóroljak? Tesztelek ezerrel, a pilótámat már nem tudom amatőrben tartani, fel kell mennem mindenképpen!
Szóval, szerintem Robi szándékosan választott yokót, mert tudta, hogy nem akar bent maradni. Akinek bent maradás a célja, az választ egy contit, vagy egy nedves gumit és rááll arra a három-négy futamra. Tomi is így csinálta a masterben. Mindjárt dobogó is lett belőle. Álomszerű rajt volt.
Én is contit fogok választani próban, már eldöntöttem. Csak azokat a versenyeket fogom maxon megnyomni, amikor a guminak megfelelő hőmérséklet lesz, illetve próbálom majd az autó karakterisztikáját is ehhez igazítani!
Tomi! Nyilvánvaló, hogyha fel akarsz jutni, akkor legalább biztosan bent maradsz! Magyarul nem úgy csinálsz, mint sokan mások, akik azért jutottak fel, hogy azonnal kiessenek! Ugyebár...
Béla! Juss fel minél hamarabb, őszintén kívánom! Remélem, nekem probléma mentesen fog ez sikerülni ebben a szezonban! Ha nem sikerül, akkor a következő szezon első felében kell 100 pontot szereznem, amíg nálam lesz a pilóta!
Spórolni akart a yokóval, az biztos. Viszont olyan bután csinált mindent, hogy az már fájdalmas. Szerintem három szezon óta az volt a lényeg, hogy kipróbálja az elitet, aztán annyi. Szerintem.
Nézzétek meg, mit csinált felkészülésképpen...
Már a feljutó szezon előtt is készült. Aztán a feljutós szezonban bevállalta a legdrágább gumit, amivel taccsra vágta magát. Nyilvánvaló volt, hogy feljuthat, meg is tette. Ne mondjátok már nekem, hogy a conti annyival drágább, mint a yokó. Alig van különbség. Egy elit csoportban nehogy már 5-6 millió számítson a teljes szezonra kivetítve...
Kezdjük ott, hogy csak akkor vállalom be a legdrágább gumit, ha sok pénzem van, 100 milla fölött. Akkor vállalom be a feljutást, ha biztosnak érzem a bent maradást. Akkor vállalom be a 9-es autót, ha tudom, hogy anyagilag bírni fogom. Lásd most. Azért van 8-as autóm amatőrben, mert megtehetem. És igen, szeretnék feljutni próba. Elit szintű autóval, kilencesre fúrva, 130-as karakterisztikával. Hogy miért? Mert ezzel ellensúlyozni tudom a tapasztalatlanabb pilótámat. És ezzel talán elérhetővé válik majd néhány pont szerzése az elején, hogy aztán puhítsak a dolgon és visszafejlesszek kicsit. Akkor tudok majd spórolni.
Most viszont, amíg jön be nekem futamonként 15-16 millió, hova spóroljak? Tesztelek ezerrel, a pilótámat már nem tudom amatőrben tartani, fel kell mennem mindenképpen!
Szóval, szerintem Robi szándékosan választott yokót, mert tudta, hogy nem akar bent maradni. Akinek bent maradás a célja, az választ egy contit, vagy egy nedves gumit és rááll arra a három-négy futamra. Tomi is így csinálta a masterben. Mindjárt dobogó is lett belőle. Álomszerű rajt volt.
Én is contit fogok választani próban, már eldöntöttem. Csak azokat a versenyeket fogom maxon megnyomni, amikor a guminak megfelelő hőmérséklet lesz, illetve próbálom majd az autó karakterisztikáját is ehhez igazítani!
Tomi! Nyilvánvaló, hogyha fel akarsz jutni, akkor legalább biztosan bent maradsz! Magyarul nem úgy csinálsz, mint sokan mások, akik azért jutottak fel, hogy azonnal kiessenek! Ugyebár...
Béla! Juss fel minél hamarabb, őszintén kívánom! Remélem, nekem probléma mentesen fog ez sikerülni ebben a szezonban! Ha nem sikerül, akkor a következő szezon első felében kell 100 pontot szereznem, amíg nálam lesz a pilóta!
Re: GPRO menedzserek IDE!
Robi pilótája is nagyon jó alapanyag - Tibor véleménye szerint. Én úgy vagyok vele, hogy meglátjuk majd. Ennek a pilótának (Robiénak) még szinte nincs semmije a bazimagas tehetségén kívül. De már megvan az edzésterve - 12 szezonra előre.
Jimmy De Roy (egy whiskys) is kiesett Masterből, miután hosszú szezonokon keresztül ott lébecolt. Egyszerűen nem látta értelmét tovább ott maradni. Találjátok ki, hova ment vissza! Persze, hogy amába.
Robinak tavaly én a Hankookot javasoltam. De látta, hogy az megfizethetetlen. Contival meg hogyan tudott volna bennmaradni, amikor annyi bridzsrockos volt!
Jimmy De Roy (egy whiskys) is kiesett Masterből, miután hosszú szezonokon keresztül ott lébecolt. Egyszerűen nem látta értelmét tovább ott maradni. Találjátok ki, hova ment vissza! Persze, hogy amába.
Robinak tavaly én a Hankookot javasoltam. De látta, hogy az megfizethetetlen. Contival meg hogyan tudott volna bennmaradni, amikor annyi bridzsrockos volt!
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Bocsánat a duplapostért, de nem szeretném, hogy a következő gondolataim elsikkadjanak.
Szerintem igenis számít a pénz. Azért estem vissza amatőrbe, hogy amikor majd ismét ott leszek a master kapujában, akkor ne 37 millával álljak ott, hanem mondjuk 115-tel. Tudtam volna ott mire költeni.
Robi a Mislen nélkül nem jutott volna fel masterből. Azért választotta, mert tudta, hogy nem elég jó ott a pilótája. De mindenáron késhegyre akarta vinni a dolgot.
A feljutás és utána az egyből kiesés valamivel jobb szerintem, mint a folyamatos egy helyben toporgás. Előbbivel kipróbálod a határaidat és tapasztalatot szerzel.
Szerintem igenis számít a pénz. Azért estem vissza amatőrbe, hogy amikor majd ismét ott leszek a master kapujában, akkor ne 37 millával álljak ott, hanem mondjuk 115-tel. Tudtam volna ott mire költeni.
Robi a Mislen nélkül nem jutott volna fel masterből. Azért választotta, mert tudta, hogy nem elég jó ott a pilótája. De mindenáron késhegyre akarta vinni a dolgot.
A feljutás és utána az egyből kiesés valamivel jobb szerintem, mint a folyamatos egy helyben toporgás. Előbbivel kipróbálod a határaidat és tapasztalatot szerzel.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Ez is egy lehetőség. Ezért is szép ez a játék. Mindenki másképpen gondolkodik! Ennek ellenére azt gondolom, hogy contival igenis sikerült volna neki a bent maradás, ha csak azokra figyel komolyan. Ha nem is jön össze, legalább látta volna, hogy mire megy ezzel. Így viszont, hogy eleve yokót választott, halott ügy volt a bent maradás, illetve már tudtam az első verseny előtt, hogy nem lehetséges. Persze végig bíztam benne, hogy akár egy 9-10. helyet sikerül szerezni, de nem sikerült. Ez van.
Én azt az elvet képviselem egyelőre, hogy úgy szeretnék feljebb lépkedni, hogy ne kelljen visszaugrani egyet sem. Próból amába biztosan nem. Az persze más, ha masterből próba visszalép valaki, de Én ezt sem szeretném, ha nem muszáj! Bármikor találhatunk olyan pilótát, akivel ott bent lehet maradni, előbb, vagy utóbb pedig bizonyára lesz olyan, akivel feljutsz és bent is maradsz - elitben.
ott van például Kazuyoshi, Maja volt pilótája. Több, mint 100 pontot gyűjtött vele elitben. Nem volt szuper tehetséges, illetve avonn gumival ment fel masterből. Az elitben azonban azonnal választott egy jó gumit, hogy kompenzálja a gyengébb pilótát. 44 pont lett a jutalma, ha jól emlékszem. A második szezonjában, contival aztán győzött is kétszer, vagy háromszor.
Tudom, hogy Robi nem jutott volna fel a Mislen nélkül. Ha viszont ezt választotta, egészen biztosan nem yokóra esik a választásom elitben. De mondom, ez az Én gondolkodásom.
Elárulod nekem, hogy mire költenéd a pénzedet, ha lenne? Edzésekre? Azt addig is kellett... Épület fejlesztésekre? Szerintem ez nem annyira lényeges. Legalábbis, amennyire tapasztaltam. Technikai igazgatóra? AZt is találsz olcsón. Szóval... Annyival több pénzt kapunk osztályonként, hogy szerintem pontosan ugyanott lennék, ha próban nyomulnék, vagy masterben, mintha itt, amatőrben.
Persze elképzelhető, hogy Én totálisan rosszul gondolok mindent, de már nem egy menedzser volt masterben, illetve elitben, aki hasonlóképpen gondolkodik, mint Én. Akkor miért ne reménykedhetnék, hogy sikerülhet megvalósítanom az álmaimat... Ráadásul Ők is biztattak, vagy éppen buzdítanak a mai napig, hogy ne hallgassak senkire, mert akkor végem lesz, mint a botnak.
Beszéltem például Monteiróval is. Kétszer nyert elitet. Mégis visszament - rookie-ba. Nem amatőrbe. Mert elfogyott a motivációja. AHogyan több, korábbi menedzser is azért vonult vissza, mert nem volt kedve versenyezni azokkal a menedzserekkel, akik nem tudnak PS-t számolni, mégis ott vannak elitben. Nem hiszed el, de volt ilyen. Azt is elmondom, nem is egy! De ez lényegtelen. Ahogy a gyerekek is már okos telefonnal nőnek fel 6 éves koruktól fogva, úgy a mostani menedzserek is már kalkulátorokkal, szoftverekkel számolnak kizárólag, úgy mennek felfelé. Akik éveken keresztül gyűjtötték az adatokat, számokat, azok ezzel nem akarnak együtt élni. Monteiró is megpróbálja ismét. És szurkolok neki, hogy sikerüljön!
A dupla akkuntokról meg aztán ne is beszéljünk! Mennyi van masterben, meg próban. Vicces. És ez a rendszer hibája. Nem a menedzsereké. Nem is tudom, miért kell ilyen szabályt hozni, amikor ez nem jelent előnyt. Sőt, talán ennek eltörlésével többen kezdenének próbálgatni különféle lehetőségeket, illetve nem folyamodnának azonnal kalkulátorok használatához. Mondom ezt úgy, hogy Én is használok, ám most már versenyek óta saját magamnak futom a PS-eket, nem megadott értékek alapján. A gumikopásokat viszont muszáj megnéznem, mert enélkül buknék futamokat. Látjátok? Máris kibújt a szög a zsákból...
Vajon mi lenne, ha mindenkinek egyszerre megszűnne az összes kalkulátor, illetve csak saját adatok alapján tudnánk dolgozni? Bizonyára nehezebb lenne minden, illetve jóval nagyobb különbségek adódnának a menedzserek között, sokan nem mernék vállalni a nagyobb riskeket, mert félnének, hogy nem bírja a gumi. Én is így csináltam az előző szezon utolsó néhány versenyén. Izgultam, hogy mi lesz. Ezt az izgalmat nem éltem át sok szezon óta... És bevallom, jól esett úgy végig nézni a futamot, hogy izzadt a tenyerem...
Bocsánat, hosszú voltam.
Ez is egy lehetőség. Ezért is szép ez a játék. Mindenki másképpen gondolkodik! Ennek ellenére azt gondolom, hogy contival igenis sikerült volna neki a bent maradás, ha csak azokra figyel komolyan. Ha nem is jön össze, legalább látta volna, hogy mire megy ezzel. Így viszont, hogy eleve yokót választott, halott ügy volt a bent maradás, illetve már tudtam az első verseny előtt, hogy nem lehetséges. Persze végig bíztam benne, hogy akár egy 9-10. helyet sikerül szerezni, de nem sikerült. Ez van.
Én azt az elvet képviselem egyelőre, hogy úgy szeretnék feljebb lépkedni, hogy ne kelljen visszaugrani egyet sem. Próból amába biztosan nem. Az persze más, ha masterből próba visszalép valaki, de Én ezt sem szeretném, ha nem muszáj! Bármikor találhatunk olyan pilótát, akivel ott bent lehet maradni, előbb, vagy utóbb pedig bizonyára lesz olyan, akivel feljutsz és bent is maradsz - elitben.
ott van például Kazuyoshi, Maja volt pilótája. Több, mint 100 pontot gyűjtött vele elitben. Nem volt szuper tehetséges, illetve avonn gumival ment fel masterből. Az elitben azonban azonnal választott egy jó gumit, hogy kompenzálja a gyengébb pilótát. 44 pont lett a jutalma, ha jól emlékszem. A második szezonjában, contival aztán győzött is kétszer, vagy háromszor.
Tudom, hogy Robi nem jutott volna fel a Mislen nélkül. Ha viszont ezt választotta, egészen biztosan nem yokóra esik a választásom elitben. De mondom, ez az Én gondolkodásom.
Elárulod nekem, hogy mire költenéd a pénzedet, ha lenne? Edzésekre? Azt addig is kellett... Épület fejlesztésekre? Szerintem ez nem annyira lényeges. Legalábbis, amennyire tapasztaltam. Technikai igazgatóra? AZt is találsz olcsón. Szóval... Annyival több pénzt kapunk osztályonként, hogy szerintem pontosan ugyanott lennék, ha próban nyomulnék, vagy masterben, mintha itt, amatőrben.
Persze elképzelhető, hogy Én totálisan rosszul gondolok mindent, de már nem egy menedzser volt masterben, illetve elitben, aki hasonlóképpen gondolkodik, mint Én. Akkor miért ne reménykedhetnék, hogy sikerülhet megvalósítanom az álmaimat... Ráadásul Ők is biztattak, vagy éppen buzdítanak a mai napig, hogy ne hallgassak senkire, mert akkor végem lesz, mint a botnak.
Beszéltem például Monteiróval is. Kétszer nyert elitet. Mégis visszament - rookie-ba. Nem amatőrbe. Mert elfogyott a motivációja. AHogyan több, korábbi menedzser is azért vonult vissza, mert nem volt kedve versenyezni azokkal a menedzserekkel, akik nem tudnak PS-t számolni, mégis ott vannak elitben. Nem hiszed el, de volt ilyen. Azt is elmondom, nem is egy! De ez lényegtelen. Ahogy a gyerekek is már okos telefonnal nőnek fel 6 éves koruktól fogva, úgy a mostani menedzserek is már kalkulátorokkal, szoftverekkel számolnak kizárólag, úgy mennek felfelé. Akik éveken keresztül gyűjtötték az adatokat, számokat, azok ezzel nem akarnak együtt élni. Monteiró is megpróbálja ismét. És szurkolok neki, hogy sikerüljön!
A dupla akkuntokról meg aztán ne is beszéljünk! Mennyi van masterben, meg próban. Vicces. És ez a rendszer hibája. Nem a menedzsereké. Nem is tudom, miért kell ilyen szabályt hozni, amikor ez nem jelent előnyt. Sőt, talán ennek eltörlésével többen kezdenének próbálgatni különféle lehetőségeket, illetve nem folyamodnának azonnal kalkulátorok használatához. Mondom ezt úgy, hogy Én is használok, ám most már versenyek óta saját magamnak futom a PS-eket, nem megadott értékek alapján. A gumikopásokat viszont muszáj megnéznem, mert enélkül buknék futamokat. Látjátok? Máris kibújt a szög a zsákból...
Vajon mi lenne, ha mindenkinek egyszerre megszűnne az összes kalkulátor, illetve csak saját adatok alapján tudnánk dolgozni? Bizonyára nehezebb lenne minden, illetve jóval nagyobb különbségek adódnának a menedzserek között, sokan nem mernék vállalni a nagyobb riskeket, mert félnének, hogy nem bírja a gumi. Én is így csináltam az előző szezon utolsó néhány versenyén. Izgultam, hogy mi lesz. Ezt az izgalmat nem éltem át sok szezon óta... És bevallom, jól esett úgy végig nézni a futamot, hogy izzadt a tenyerem...
Bocsánat, hosszú voltam.
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ - A35
Na még 1 napom maradt:
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=10024
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=20800
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=6241
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=20500
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=21767
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=11441
ezek a jelöltek...
vélemény?
Na még 1 napom maradt:
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=10024
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=20800
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=6241
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=20500
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=21767
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=11441
ezek a jelöltek...
vélemény?
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
BP - A99
Monteiróval pont egy csoportba kerültem.
Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz egy bajnok ellen küzdeni.
A csapattársak által készített kalkulátorok megmaradnának? Hogyan képzeled el?
---------------------
A 20500-as és a 10024-es még elfogadhatók. A többiről inkább nem beszélnék...
---------------------
Még valamit kifelejtettem:
Ha lett volna pénzem masterben, akkor:
1. Először is több pénzért szerződtettem volna pilótát.
2. Személyzetet/épületeket szinten tartottam volna (ez nekem azelőtt veszteséges volt próban).
3. Tesztek. Az autó és a boxidők gyorsabbá tételének céljából.
Monteiróval pont egy csoportba kerültem.
Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz egy bajnok ellen küzdeni.
A csapattársak által készített kalkulátorok megmaradnának? Hogyan képzeled el?
---------------------
A 20500-as és a 10024-es még elfogadhatók. A többiről inkább nem beszélnék...
---------------------
Még valamit kifelejtettem:
Ha lett volna pénzem masterben, akkor:
1. Először is több pénzért szerződtettem volna pilótát.
2. Személyzetet/épületeket szinten tartottam volna (ez nekem azelőtt veszteséges volt próban).
3. Tesztek. Az autó és a boxidők gyorsabbá tételének céljából.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Zoli!
Nekem más az elképzelésem a jó pilótákról. Amatőrben egészen biztosan nem szerződtetnék 20 évesnél idősebb pilótát. Legalábbis olyat biztosan nem, aki még nem - vagy csak alig - futott GP-t. A listádon az első srácnak nagyon jó az erőnléte, viszont szerintem amúgy semmi extra. A legfontosabb kérdés a választásodnál, hogy mit szeretnél... Mi a célod a mostani szezonban... Én ezt a srácot választanám. Bár már 24 éves, ha valaki türelmes lenne vele, illetve okosan faragná, akkor szép szobrot lehetne készíteni belőle...
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=15777
Azóta ajánlgattam néhány ismerősömnek, amióta megláttam. A 44. szezon óta. Akkor még 19 éves volt. Gerko Holzebos meg is csípte magának, de hiába mondtam, hogy három szezon rookie-ban, nem bírt magával, el is veszítette a srácot, mert feljutni nem tudott, az egyenlegét nem vitte le alaposan, bukta. Azóta csak nézem, hogy milyen idióták szerződtetik. Ennek a fiúnak sokkal több volt az erőnléte fiatalabb korában. Viszont ez tesztekkel és edzésekkel vissza hozható optimális szintre, egy esős versenyen azonban így is simán képes lenne pontokat csípni.
Patrick!
1. A saját magad által készített kalkulátorok maradhatnának, hiszen Ti gyűjtöttétek az adatokat.
2. Elveszne minden. Új algoritmus, minden új. Új alapokon a játék. Ez lenne az igazi kihívás. Mert az miért kihívás mondjuk egy új menedzsernek - aki csatlakozott a HC-hez -, hogy elküldi Tibinek az adatokat, aki erre küld neki PS-t... Jó, mert eredményes, ám ez nem olyan érdekes, mint amikor Én elkezdtem játszani a 32. szezonban! Fogalmatlan voltam, bár érdekes módon, miután elolvastam a szabályzatot, meg ilyesmiket, azonnal átláttam a lényegét a dolognak, illetve a közepes pilótámmal is dobogóra álltam a harmadik versenyemen talán. Kalkulátorok, háttér támogatás nélkül. Azt hiszem, talán a 34. szezonban csatlakoztam csapathoz, de nem sokáig, mert nem tudtam, illetve nem akartam foglalkozni vele.
Találtam olyan pilótákat most is, akikkel sima ügy a masterben maradás és nem kérnek sokat! Miért akarsz Te többet fizetni a sofőrnek?
A személyzetem és épületeim szintjét egészen biztosan nem emelném magasra, felesleges pénz kidobás.
Tesztek. Rendben, ÉN is tesztelek ezerrel. Vagyis csak annyit, hogy megmaradjon egyelőre a 10 körüli karakterpontom mindhárom összetevőnél.
Még egy amás pilóta, akiből ügyes fiú lehetne később:
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=12302
Nekem ez is tetszik, bár sokkal nehezebb lenne vele megbírkózni:
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=7200
Még mindig vannak jók, de nem írok többet. ) Nem tudom, mi a cél...
Zoli!
Nekem más az elképzelésem a jó pilótákról. Amatőrben egészen biztosan nem szerződtetnék 20 évesnél idősebb pilótát. Legalábbis olyat biztosan nem, aki még nem - vagy csak alig - futott GP-t. A listádon az első srácnak nagyon jó az erőnléte, viszont szerintem amúgy semmi extra. A legfontosabb kérdés a választásodnál, hogy mit szeretnél... Mi a célod a mostani szezonban... Én ezt a srácot választanám. Bár már 24 éves, ha valaki türelmes lenne vele, illetve okosan faragná, akkor szép szobrot lehetne készíteni belőle...
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=15777
Azóta ajánlgattam néhány ismerősömnek, amióta megláttam. A 44. szezon óta. Akkor még 19 éves volt. Gerko Holzebos meg is csípte magának, de hiába mondtam, hogy három szezon rookie-ban, nem bírt magával, el is veszítette a srácot, mert feljutni nem tudott, az egyenlegét nem vitte le alaposan, bukta. Azóta csak nézem, hogy milyen idióták szerződtetik. Ennek a fiúnak sokkal több volt az erőnléte fiatalabb korában. Viszont ez tesztekkel és edzésekkel vissza hozható optimális szintre, egy esős versenyen azonban így is simán képes lenne pontokat csípni.
Patrick!
1. A saját magad által készített kalkulátorok maradhatnának, hiszen Ti gyűjtöttétek az adatokat.
2. Elveszne minden. Új algoritmus, minden új. Új alapokon a játék. Ez lenne az igazi kihívás. Mert az miért kihívás mondjuk egy új menedzsernek - aki csatlakozott a HC-hez -, hogy elküldi Tibinek az adatokat, aki erre küld neki PS-t... Jó, mert eredményes, ám ez nem olyan érdekes, mint amikor Én elkezdtem játszani a 32. szezonban! Fogalmatlan voltam, bár érdekes módon, miután elolvastam a szabályzatot, meg ilyesmiket, azonnal átláttam a lényegét a dolognak, illetve a közepes pilótámmal is dobogóra álltam a harmadik versenyemen talán. Kalkulátorok, háttér támogatás nélkül. Azt hiszem, talán a 34. szezonban csatlakoztam csapathoz, de nem sokáig, mert nem tudtam, illetve nem akartam foglalkozni vele.
Találtam olyan pilótákat most is, akikkel sima ügy a masterben maradás és nem kérnek sokat! Miért akarsz Te többet fizetni a sofőrnek?
A személyzetem és épületeim szintjét egészen biztosan nem emelném magasra, felesleges pénz kidobás.
Tesztek. Rendben, ÉN is tesztelek ezerrel. Vagyis csak annyit, hogy megmaradjon egyelőre a 10 körüli karakterpontom mindhárom összetevőnél.
Még egy amás pilóta, akiből ügyes fiú lehetne később:
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=12302
Nekem ez is tetszik, bár sokkal nehezebb lenne vele megbírkózni:
https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=7200
Még mindig vannak jók, de nem írok többet. ) Nem tudom, mi a cél...
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ - A35
Csupán attól félek, ha 3-4 versenyen nem teljesít jól mondjuk a pilóta, mindjárt leesik a motiváció, s ezzel együtt az OA, s motiváció esés magával húz lefelé egyéb tulajdonságokat is.
Csupán attól félek, ha 3-4 versenyen nem teljesít jól mondjuk a pilóta, mindjárt leesik a motiváció, s ezzel együtt az OA, s motiváció esés magával húz lefelé egyéb tulajdonságokat is.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
13 / 44 oldal • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 28 ... 44
13 / 44 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|