GPRO menedzserek IDE!
+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters
8 / 44 oldal
8 / 44 oldal • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 26 ... 44
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nem a lista szerint a legalacsonyabb kettő, hanem kockázat szerint.
Tehát óvatosan és tartsd az autót a pályán.
Tehát óvatosan és tartsd az autót a pályán.
A hozzászólást Balogh Patrik összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Júl. 06, 2015 11:45 am-kor.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Nos, valószínűleg igazad van Schumival kapcsolatosan, de akkor is úgy érzem, hogy ez igazán ritkán előforduló eset. Ilyen alapon lehetne egy olyan random is, hogy Silverstone-ban beszalad egy skót szoknyás pali a pályára és úgy megijedsz tőle, hogy a falnak rántod a kormányt... Szerintem ez is nagyon gáz lenne, meg a kerékvetős is az. Ha már random, akkor lehetne kategorizálni. Egy tapasztalatlan pilóta mondjuk könnyebben csinálna ilyet, de egy tapasztaltabb már kevésbé. A kérdés ilyenkor, hogy mi a határ. Mit jelent a tapasztalt pilóta fogalma... Mert az igazi F1-ben három szezon után már simán nagyon tapasztalt vagy, de talán kevesebbnél is.
Határozottan azt gondolom, hogy a kvalikon random szerűek a kiosztások. Hiába minden igyekezeted, ha a csövön kifér van éppen rád osztva, akkor teljesen mindegy, hogy milyen tapasztalt a pilótád. Akkor úgyis azzal fogod a legjobb köridőt futni. Az előző szezonban és az azelőttiben is rengetegszer megtapasztaltam, a mostani pilótámmal. Jelzem, még mindig csak 71 tapasztalata és 71 technikai betekintés pontja van... Ez azért nem egy túl tapasztalt srác adatsora, de nem is egy teljesen újoncé. Ugyebár.
A szezon első három futamán volt mindkettőben részem. Legutóbb csövön kiférrel mentem és produkáltam egy 11. helyet a rajtrácson, míg előtte óriásit javultam a legjobb gyakorló körömhöz képest és az első hatból indultam, ha jól emlékszem. Mivel erős a csoportom, csak azt kell néznem, hogy az elsőhöz képest mennyivel vagyok lemaradva. Ő ugyanis mindig a Top10-ben végez az összesítésben is. Ha csak 3 másodperccel vagyok lemaradva, akkor jónak ítélem meg az időmet, ha viszont már 6 másodperccel, akkor abban bőven benne maradt legalább 2-2,5 másodperc.
Amúgy a pilótámnak 177 a koncentrációja, ami szerintem amatőrben kiváló.
Nos, valószínűleg igazad van Schumival kapcsolatosan, de akkor is úgy érzem, hogy ez igazán ritkán előforduló eset. Ilyen alapon lehetne egy olyan random is, hogy Silverstone-ban beszalad egy skót szoknyás pali a pályára és úgy megijedsz tőle, hogy a falnak rántod a kormányt... Szerintem ez is nagyon gáz lenne, meg a kerékvetős is az. Ha már random, akkor lehetne kategorizálni. Egy tapasztalatlan pilóta mondjuk könnyebben csinálna ilyet, de egy tapasztaltabb már kevésbé. A kérdés ilyenkor, hogy mi a határ. Mit jelent a tapasztalt pilóta fogalma... Mert az igazi F1-ben három szezon után már simán nagyon tapasztalt vagy, de talán kevesebbnél is.
Határozottan azt gondolom, hogy a kvalikon random szerűek a kiosztások. Hiába minden igyekezeted, ha a csövön kifér van éppen rád osztva, akkor teljesen mindegy, hogy milyen tapasztalt a pilótád. Akkor úgyis azzal fogod a legjobb köridőt futni. Az előző szezonban és az azelőttiben is rengetegszer megtapasztaltam, a mostani pilótámmal. Jelzem, még mindig csak 71 tapasztalata és 71 technikai betekintés pontja van... Ez azért nem egy túl tapasztalt srác adatsora, de nem is egy teljesen újoncé. Ugyebár.
A szezon első három futamán volt mindkettőben részem. Legutóbb csövön kiférrel mentem és produkáltam egy 11. helyet a rajtrácson, míg előtte óriásit javultam a legjobb gyakorló körömhöz képest és az első hatból indultam, ha jól emlékszem. Mivel erős a csoportom, csak azt kell néznem, hogy az elsőhöz képest mennyivel vagyok lemaradva. Ő ugyanis mindig a Top10-ben végez az összesítésben is. Ha csak 3 másodperccel vagyok lemaradva, akkor jónak ítélem meg az időmet, ha viszont már 6 másodperccel, akkor abban bőven benne maradt legalább 2-2,5 másodperc.
Amúgy a pilótámnak 177 a koncentrációja, ami szerintem amatőrben kiváló.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Hja, tényleg... Amióta ezt tudom és megéreztem, azóta mindig az a maximális cétém, mint amennyi a tapasztalatom. Vagyis tapasztalat -1, hiszen tudjuk, hogy kerekít a program, így lehetséges, hogy ami nekem 71, az a program szerint csak 70.6, a risk meg 71, aztán jön a random.
Ha neked tényleg csak egyszer volt ilyen randomod, akkor az valóban ritkának számít. :)
Közben megfutottam a kvalikat. Van egy parádés első kvalim, amivel már majdnem TOP20-ban lennék, illetve egy jó második kvalim, de nyilvánvalóan a 200 fölötti tehetséggel rendelkező pilóták jobban mennek az esős kvalikon, mint Én. :) Sebaj.
Kormos Zoli most tudna dobbantani egyet szerinted? Meg fogja próbálni, vagy nem? :) Kíváncsi leszek, hogy Robi megpróbálja -e, mert ahogy néztem, eddig nem vállalat egy falat cétét sem.
Hja, tényleg... Amióta ezt tudom és megéreztem, azóta mindig az a maximális cétém, mint amennyi a tapasztalatom. Vagyis tapasztalat -1, hiszen tudjuk, hogy kerekít a program, így lehetséges, hogy ami nekem 71, az a program szerint csak 70.6, a risk meg 71, aztán jön a random.
Ha neked tényleg csak egyszer volt ilyen randomod, akkor az valóban ritkának számít. :)
Közben megfutottam a kvalikat. Van egy parádés első kvalim, amivel már majdnem TOP20-ban lennék, illetve egy jó második kvalim, de nyilvánvalóan a 200 fölötti tehetséggel rendelkező pilóták jobban mennek az esős kvalikon, mint Én. :) Sebaj.
Kormos Zoli most tudna dobbantani egyet szerinted? Meg fogja próbálni, vagy nem? :) Kíváncsi leszek, hogy Robi megpróbálja -e, mert ahogy néztem, eddig nem vállalat egy falat cétét sem.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Patrick!
Hova tűnt a hozzászólásod? Nem találom! Kitörölted? Vagy Én nyomtam félre valamit? Írd ki ismét!
Hova tűnt a hozzászólásod? Nem találom! Kitörölted? Vagy Én nyomtam félre valamit? Írd ki ismét!
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nekem eddig még összesen csak egyszer volt kerékvetős randomban részem, ezért szerintem nem túl gyakori.gutidavid írta:GD - A35
Nos, valószínűleg igazad van Schumival kapcsolatosan, de akkor is úgy érzem, hogy ez igazán ritkán előforduló eset. Ilyen alapon lehetne egy olyan random is, hogy Silverstone-ban beszalad egy skót szoknyás pali a pályára és úgy megijedsz tőle, hogy a falnak rántod a kormányt... Szerintem ez is nagyon gáz lenne, meg a kerékvetős is az. Ha már random, akkor lehetne kategorizálni. Egy tapasztalatlan pilóta mondjuk könnyebben csinálna ilyet, de egy tapasztaltabb már kevésbé. A kérdés ilyenkor, hogy mi a határ. Mit jelent a tapasztalt pilóta fogalma... Mert az igazi F1-ben három szezon után már simán nagyon tapasztalt vagy, de talán kevesebbnél is.
A tapasztalat kapcsán pedig asszem pont tőled tudok egy városi legendát, miszerint "ha a tapasztalat kisebb, mint a CT, akkor az adott versenyen igencsak megnőnek az esélyeid a randomra".
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Köszi!
Nem tudom, hova tűnt...
Kíváncsian várom a holnapi versenyt, érdekel, hogy a pilótám tehetsége mennyit is ér ebben a nagyon erős csoportban...
Nem tudom, hova tűnt...
Kíváncsian várom a holnapi versenyt, érdekel, hogy a pilótám tehetsége mennyit is ér ebben a nagyon erős csoportban...
Re: GPRO menedzserek IDE!
Persze, Robi ezt most megnyomja, "mint süket a csengőt".gutidavid írta:Kormos Zoli most tudna dobbantani egyet szerinted? Meg fogja próbálni, vagy nem? Kíváncsi leszek, hogy Robi megpróbálja -e, mert ahogy néztem, eddig nem vállalat egy falat cétét sem.
Zolinak meg ilyen drága gumin muszáj folyamatosan tolnia, különben elfogy a pénze.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Ez egy csapda. Ha nyomod neki, akkor többször kell felújítanod, hiába lesz több a pénzed, nem? Többet fizetsz a gumiért és többször újítasz fel. Nem marad több pénzed így sem, nem? Ezt nem értem. Persze más volt, hogy Róbert László végig dobogó közelben volt masterben, mert így versenyenként jött több plusz millió. Zoli szponzorok nélkül is maximum 13-14 milliót kaphat a 14-16. helyekért. Ha meg esetleg jön egy pontszerzés, akkor van 16 milla. Így emlékszem, amikor Én is ott voltam.
Jó lenne, ha már lenne egy magyar pont az elitben.
Jó lenne, ha már lenne egy magyar pont az elitben.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Pont ott van.gutidavid írta:Jó lenne, ha már lenne egy magyar pont az elitben.
Lehet, hogy csapda, de magasabb osztályokban már több bevételkülönbséget kapsz helyezésenként, és így jobban megéri nyomni neki ezerrel.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ - R133
Remélem a mostani futam meghozza a várva várt sikert. Eddig 61.kvalizós vagyok a 2676-ból összetettben.
Remélem a mostani futam meghozza a várva várt sikert. Eddig 61.kvalizós vagyok a 2676-ból összetettben.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Akkor már készülhetsz a pole-ra!
(Én meg a 36. helyre. :S )
(Én meg a 36. helyre. :S )
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Kinek hogy áll most a staffja?
Nekem a nem edzhető:
12
7
16
Az edzhető meg
11
15
15
Mivel nem edzhető tovább az elvesztés veszélye nélkül a pilótám, ezért most őket edzeném, a kérdés csak, hogy mennyire érdemes, és mennyire érdemes inkább a spórlás. Bár lehet inkább a pilóta erőnlétét lenne érdemes "kimaxolni" a gyenge kopású tesztpálya miatt, és akkor kövi szezonban dobbantani pro-ba.
Nekem a nem edzhető:
12
7
16
Az edzhető meg
11
15
15
Mivel nem edzhető tovább az elvesztés veszélye nélkül a pilótám, ezért most őket edzeném, a kérdés csak, hogy mennyire érdemes, és mennyire érdemes inkább a spórlás. Bár lehet inkább a pilóta erőnlétét lenne érdemes "kimaxolni" a gyenge kopású tesztpálya miatt, és akkor kövi szezonban dobbantani pro-ba.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Szerintem ennyi személyzetképesség elég lesz amában.
Nekem most:
A nem edzhető: 20; 0; 23
Az edzhető: 25; 24; 24
Talán a helyedben a spórolást választanám. 19 milla előbb-utóbb biztosan nem lesz elég próban.
Nekem most:
A nem edzhető: 20; 0; 23
Az edzhető: 25; 24; 24
Talán a helyedben a spórolást választanám. 19 milla előbb-utóbb biztosan nem lesz elég próban.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Nekem 13-8-18, de ugye nemrég jutottam fel amatőrbe, szóval ez talán kiemelkedőnek számít. Mindazonáltal nem mondanám ezeket nem edzhető tulajdonságoknak, tekintve, hogy a tesztelés is valamilyen formában edzésnek számít. A személyzetnek mindenképpen! A tehetség az más, az valóban nem edzhető, mert semmilyen formában nem fog nőni. Csak, hogy kicsit kötözködjek...
Az általatok edzhetőnek titulált tulajdonságok pedig nem érdekelnek túlságosan, szerintem ezeknek amatőr szinten nincs semmilyen fajta jelentősége. Sőt... Később sem feltétlenül, de persze vannak esetek, amikor kiemelkedően is előtérbe kerülhet. Ezt nem vitatom.
Most abban az irányban igyekszem puhatolózni, hogy mennyivel lehet gyorsabb egy pilóta a versenyek össz-idejét tekintve, ha mondjuk 100-100-100-as szinten van a személyzet, illetve mennyivel lassabb, akinek csak 40-40-40-es nagyjából. Merthogy ugye Majának 100-as szinten volt a személyzete, de nagyjából a tizedik szezon óta nem esett ki rookie-ba, tehát volt ideje felpörgetni ezeket a számokat... Talán többek között ezért sincs sok esélye az olyan menedzsereknek az elitben maradásra, akik nemrég kezdtek játszani, vagy hiába játszanak régóta, hiába tudnak mindent, ha sokszor újra kezdték rookie-ból és ezáltal minden nullázódott... Ezért sem akarok többet visszamenni rookie-ba.
Most már előre tervezek, öt szezont rajzoltam fel az agyamban... A következő utáni szezonban mindenképpen fel kell jutnom ezzel a pilótával. Vagyis szerintem el fogom veszíteni a tizedik verseny után, de addig majd igyekszem összeszedni annyi pontot, amivel biztosítani tudom a feljutásomat. Ha feljutok, szerződtetek egy olyan pilótát, amelyik később esélyes a masterbe jutásra, de ha visszaesnék amatőrbe, akkor is meg tudnám tartani, és újra megkísérelném a feljutást.
Szponzorok: tárgyalok egyszerre 6-7 szponzorral, nem is haladnak rosszul, olyannyira, hogyha nem veszítem el a mostaniakat, akkor egy pillanatra sem maradok támogató nélkül. A reményem arra irányul, hogyha jönne a következő ötös, akkor még többet ajánlanának és 5 millió körül kaphatnék az öt pénzeszsáktól... Azért a közel 4,5 millió sem jön rosszul most. Spórolnom nem kell, de nem is szabad, mert sokat ígértem, ahhoz pedig kellenek a jobb eredmények.
Nekem 13-8-18, de ugye nemrég jutottam fel amatőrbe, szóval ez talán kiemelkedőnek számít. Mindazonáltal nem mondanám ezeket nem edzhető tulajdonságoknak, tekintve, hogy a tesztelés is valamilyen formában edzésnek számít. A személyzetnek mindenképpen! A tehetség az más, az valóban nem edzhető, mert semmilyen formában nem fog nőni. Csak, hogy kicsit kötözködjek...
Az általatok edzhetőnek titulált tulajdonságok pedig nem érdekelnek túlságosan, szerintem ezeknek amatőr szinten nincs semmilyen fajta jelentősége. Sőt... Később sem feltétlenül, de persze vannak esetek, amikor kiemelkedően is előtérbe kerülhet. Ezt nem vitatom.
Most abban az irányban igyekszem puhatolózni, hogy mennyivel lehet gyorsabb egy pilóta a versenyek össz-idejét tekintve, ha mondjuk 100-100-100-as szinten van a személyzet, illetve mennyivel lassabb, akinek csak 40-40-40-es nagyjából. Merthogy ugye Majának 100-as szinten volt a személyzete, de nagyjából a tizedik szezon óta nem esett ki rookie-ba, tehát volt ideje felpörgetni ezeket a számokat... Talán többek között ezért sincs sok esélye az olyan menedzsereknek az elitben maradásra, akik nemrég kezdtek játszani, vagy hiába játszanak régóta, hiába tudnak mindent, ha sokszor újra kezdték rookie-ból és ezáltal minden nullázódott... Ezért sem akarok többet visszamenni rookie-ba.
Most már előre tervezek, öt szezont rajzoltam fel az agyamban... A következő utáni szezonban mindenképpen fel kell jutnom ezzel a pilótával. Vagyis szerintem el fogom veszíteni a tizedik verseny után, de addig majd igyekszem összeszedni annyi pontot, amivel biztosítani tudom a feljutásomat. Ha feljutok, szerződtetek egy olyan pilótát, amelyik később esélyes a masterbe jutásra, de ha visszaesnék amatőrbe, akkor is meg tudnám tartani, és újra megkísérelném a feljutást.
Szponzorok: tárgyalok egyszerre 6-7 szponzorral, nem is haladnak rosszul, olyannyira, hogyha nem veszítem el a mostaniakat, akkor egy pillanatra sem maradok támogató nélkül. A reményem arra irányul, hogyha jönne a következő ötös, akkor még többet ajánlanának és 5 millió körül kaphatnék az öt pénzeszsáktól... Azért a közel 4,5 millió sem jön rosszul most. Spórolnom nem kell, de nem is szabad, mert sokat ígértem, ahhoz pedig kellenek a jobb eredmények.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Ha már kötekedünk :
Az edzhető tulajdonságok edzéssel fejleszthetőek, és nekem most úgy tűnik, hogy a pit időket keményen képesek csökkenteni, bár ehhez még kell pár verseny, hogy valóban hihetőnek tűnjön, de a hatékonyság növelésével nekem 3-4 mp-cel csökkentek a pit idők, pedig nem tankolok kevesebbet, bár egyelőre csak 4-4 kiállás ideje van meg.
A nem edzhető tulajdonságok is fejleszthetőek, de nem lehet edzeni őket. Az ottani változások nem hatottak ennyire, de még pár futam és meglátjuk. Azok szerintem inkább a kocsira hatnak, de hát... Ki tudja.
Nekem a pit idők fontosak, mert jellemzően 1 kiállással operálok, és az nem árt, ha pici.
Viszont akkor most kell tarhálni egy kis pízt. Cél a bennmaradás, és hogy hízzon a bankszámlám. Mert ugyan reggel még 35 millióm volt, nem csak 19, de hát gyorsan fogy. És következő verseny után előreláthatóan kidöglik 1-2 drága alkatrész... Jó lett volna szerezni pár pontot az elmúlt 2 versenyen, de nem jött össze... Legutóbb ráadásul az utolsó körben buktam a pontot... Bár egy ponttal nem lennék előrébb. Sajna kell vagy 4-5 a nyugodtabb szezonvéghez, mert múlt szezonban is izgalmas volt 4 ponttal a végén...
Az edzhető tulajdonságok edzéssel fejleszthetőek, és nekem most úgy tűnik, hogy a pit időket keményen képesek csökkenteni, bár ehhez még kell pár verseny, hogy valóban hihetőnek tűnjön, de a hatékonyság növelésével nekem 3-4 mp-cel csökkentek a pit idők, pedig nem tankolok kevesebbet, bár egyelőre csak 4-4 kiállás ideje van meg.
A nem edzhető tulajdonságok is fejleszthetőek, de nem lehet edzeni őket. Az ottani változások nem hatottak ennyire, de még pár futam és meglátjuk. Azok szerintem inkább a kocsira hatnak, de hát... Ki tudja.
Nekem a pit idők fontosak, mert jellemzően 1 kiállással operálok, és az nem árt, ha pici.
Viszont akkor most kell tarhálni egy kis pízt. Cél a bennmaradás, és hogy hízzon a bankszámlám. Mert ugyan reggel még 35 millióm volt, nem csak 19, de hát gyorsan fogy. És következő verseny után előreláthatóan kidöglik 1-2 drága alkatrész... Jó lett volna szerezni pár pontot az elmúlt 2 versenyen, de nem jött össze... Legutóbb ráadásul az utolsó körben buktam a pontot... Bár egy ponttal nem lennék előrébb. Sajna kell vagy 4-5 a nyugodtabb szezonvéghez, mert múlt szezonban is izgalmas volt 4 ponttal a végén...
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Ezzel a pilótával a szezon második felében simán agyonverem a csoportomat, már most látom. És a következő, vagy az azt követő szezonban fel tudok vele jutni akkor is, ha utána csak az első tíz versenyre van szerződése. Meglátjuk! Reménykedem...
Ne csináljátok már, hogy izgulni kell az amatőrben maradáson az ötödik verseny után! Tudjátok, hogy milyen driver kell ehhez, akkor miért nem eleve olyat kerestek, amivel ez izgalom nélkül kivitelezhető?! De tényleg!
Én úgy futottam neki néhány szezonnal ezelőtt a rookie-nak, hogy tudtam, a nagyon kezdő, még gp-t sem futott pilótával felmegyek próba, de ha gyengébb csoportot fogok ki, akkor még akár a masterbe jutás sem feltétlenül esélytelen, ezt Balogh Patrick is alátámsztja, hiszen a pilótája nem volt éppen szuper tehetséges, amivel szerzett kb. nyolcvan pontot próban. Ugyebár... Szóval az ilyenek nekem mindig plusz motivációt jelentenek, ráadásul a szuper extra tehetség sem növeli durva mértékben az OA-t...
Én már most tudom, milyen pilóta kell nekem, ha a mostanit valamilyen úton-módon el fogom veszíteni...
Ne csináljátok már, hogy izgulni kell az amatőrben maradáson az ötödik verseny után! Tudjátok, hogy milyen driver kell ehhez, akkor miért nem eleve olyat kerestek, amivel ez izgalom nélkül kivitelezhető?! De tényleg!
Én úgy futottam neki néhány szezonnal ezelőtt a rookie-nak, hogy tudtam, a nagyon kezdő, még gp-t sem futott pilótával felmegyek próba, de ha gyengébb csoportot fogok ki, akkor még akár a masterbe jutás sem feltétlenül esélytelen, ezt Balogh Patrick is alátámsztja, hiszen a pilótája nem volt éppen szuper tehetséges, amivel szerzett kb. nyolcvan pontot próban. Ugyebár... Szóval az ilyenek nekem mindig plusz motivációt jelentenek, ráadásul a szuper extra tehetség sem növeli durva mértékben az OA-t...
Én már most tudom, milyen pilóta kell nekem, ha a mostanit valamilyen úton-módon el fogom veszíteni...
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nekem még nem realizálódott a múlt szezonban, hogy az erőnlét mennyit számít... Kissé nevetséges is, hogy az elején amennyire összetettnek tűnt a dolog, egyre jobban látom, hogy egyszerű mint egy faék... Ezért izgulós az egész, mert egészen más elképzelésem volt az egészről még múlt szezon végén is. Majd ha visszajutok egyszer proba, meglátom, hogy ott is az izompacsirta a menő gyerek, vagy ott kell esetleg mást is tudjon. Ahhoz képest, hogy milyen régóta futom a köröket, még elég amatőr elképzeléseim vannak. De na. Úgy a jó, ha izgi. Végülis azért játszunk, nem?
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
1. Ilyen jó pilótát, mint a Tiéd, 110-es OA-val most látok először.gutidavid írta:Ezzel a pilótával a szezon második felében simán agyonverem a csoportomat, már most látom. És a következő, vagy az azt követő szezonban fel tudok vele jutni akkor is, ha utána csak az első tíz versenyre van szerződése. Meglátjuk! Reménykedem...
Ne csináljátok már, hogy izgulni kell az amatőrben maradáson az ötödik verseny után! Tudjátok, hogy milyen driver kell ehhez, akkor miért nem eleve olyat kerestek, amivel ez izgalom nélkül kivitelezhető?! De tényleg!
Én úgy futottam neki néhány szezonnal ezelőtt a rookie-nak, hogy tudtam, a nagyon kezdő, még gp-t sem futott pilótával felmegyek próba, de ha gyengébb csoportot fogok ki, akkor még akár a masterbe jutás sem feltétlenül esélytelen, ezt Balogh Patrick is alátámsztja, hiszen a pilótája nem volt éppen szuper tehetséges, amivel szerzett kb. nyolcvan pontot próban. Ugyebár... Szóval az ilyenek nekem mindig plusz motivációt jelentenek, ráadásul a szuper extra tehetség sem növeli durva mértékben az OA-t...
Én már most tudom, milyen pilóta kell nekem, ha a mostanit valamilyen úton-módon el fogom veszíteni...
2. Az én pilótámnak nem éppen a tehetség volt a legfőbb erénye. Bár így is tudtam nyerni esős versenyt, de kellett a megfelelő autó is hozzá (6-os alkatrészek + 20 tesztpont). Tehát prótól kezdve már az autó is többet számít.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Bocsi, de nincs kedvem visszanézni a korábbi sok oldalt. Te ki vagy pontosan, Bubuskac? )
Amúgy azt gondolom, minden szinten nagyon nagy előnyt jelenthet, ha az átlagosnál jóval magasabb az erőnléte a pilótádnak. A rookie-ban a 100-120-as erőnlét parádésnak számít, vagy még annál is jobbnak. Az amatőrben szerintem a 140-150-es szintén brutálisnak számít, ezt gyakorlatilag a saját pilótámon is érzem. Egy erőnléti edzés után a következő futamon sokkal közelebb van a kvalikon az elejéhez, de most például már reménykedhetek a pole pozícióban is, ami szinte hihetetlen számomra, de ez van. Sikerülhet! Pedig láthatjátok, nem futott túl sok versenyt a srác. Szerintem próban a 200 körüli erőnlét számít kiemelkedőnek, masterben és elitben pedig talán semmi sem kiemelkedő, vagyis a közel 250 esetleg. Szerintem.
Amennyiben olyan pilótát találok, amelyiknek nagyon jó a tehetsége, azt nem tudom addig tutujgatni sehol, mint a kisebb erőnlétűt. És az is bizonyos, hogy most is vannak az elitben olyan pilóták, akik jóval kevesebb, mint 200-as tehetséggel is szereztek pontot, vagy bent maradó helyeken vannak.
Gondolom, hogy Kormos Zoli és Robi pilótája is full tehetséges lehet, hiszen a HC-seknél talán ez az egyik legfontosabb tulajdonság. Ezt Patrick jobban tudja. Így viszont esetleg más tulajdonságok nincsenek a csúcsra járatva.
Amúgy azt gondolom, minden szinten nagyon nagy előnyt jelenthet, ha az átlagosnál jóval magasabb az erőnléte a pilótádnak. A rookie-ban a 100-120-as erőnlét parádésnak számít, vagy még annál is jobbnak. Az amatőrben szerintem a 140-150-es szintén brutálisnak számít, ezt gyakorlatilag a saját pilótámon is érzem. Egy erőnléti edzés után a következő futamon sokkal közelebb van a kvalikon az elejéhez, de most például már reménykedhetek a pole pozícióban is, ami szinte hihetetlen számomra, de ez van. Sikerülhet! Pedig láthatjátok, nem futott túl sok versenyt a srác. Szerintem próban a 200 körüli erőnlét számít kiemelkedőnek, masterben és elitben pedig talán semmi sem kiemelkedő, vagyis a közel 250 esetleg. Szerintem.
Amennyiben olyan pilótát találok, amelyiknek nagyon jó a tehetsége, azt nem tudom addig tutujgatni sehol, mint a kisebb erőnlétűt. És az is bizonyos, hogy most is vannak az elitben olyan pilóták, akik jóval kevesebb, mint 200-as tehetséggel is szereztek pontot, vagy bent maradó helyeken vannak.
Gondolom, hogy Kormos Zoli és Robi pilótája is full tehetséges lehet, hiszen a HC-seknél talán ez az egyik legfontosabb tulajdonság. Ezt Patrick jobban tudja. Így viszont esetleg más tulajdonságok nincsenek a csúcsra járatva.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Patrick!
A dolog nyitja szerintem abban is rejlik, hogy a pilóta az összes futamát nálam teljesítette. Nem sokan szeretnek ilyen utat járni, de akiknek ezt ajánlottam, nagyon meggyőzően teljesítenek. Mindegyik! Sőőőőt... Csapatom kapusa olyan pilótát nevelt, hogy eldobod az agyadat, ráadásul még mindig amatőrben van vele, az erőnléte pedig már közelít a kétszázhoz. Az OA-ja pedig szintén picivel több csak, mint 110... És nem is akar még feljutni ebben a szezonban... Hahaha... Hihetetlen. De gyakorlatilag minimális, vagy nulla cétékkel is elképesztő ütemben gyűjti a pontokat! Szóval, ERŐNLÉT! :D
Plusz PRÓTÓL AUTÓ... :) De azzal nekem nem lesz problémám, ha valóban sikerül megtartanom a szponzoraimat! :)
Nekem most 11-9-9-en állnak a karakter pontok. Az autóm karakterisztikája pedig 100 körül van. A kormányozhatóság például pontosan száz. Ez még próban is jó lehet szerintem. Ennyit tesz, ha van sok pénzem.
A dolog nyitja szerintem abban is rejlik, hogy a pilóta az összes futamát nálam teljesítette. Nem sokan szeretnek ilyen utat járni, de akiknek ezt ajánlottam, nagyon meggyőzően teljesítenek. Mindegyik! Sőőőőt... Csapatom kapusa olyan pilótát nevelt, hogy eldobod az agyadat, ráadásul még mindig amatőrben van vele, az erőnléte pedig már közelít a kétszázhoz. Az OA-ja pedig szintén picivel több csak, mint 110... És nem is akar még feljutni ebben a szezonban... Hahaha... Hihetetlen. De gyakorlatilag minimális, vagy nulla cétékkel is elképesztő ütemben gyűjti a pontokat! Szóval, ERŐNLÉT! :D
Plusz PRÓTÓL AUTÓ... :) De azzal nekem nem lesz problémám, ha valóban sikerül megtartanom a szponzoraimat! :)
Nekem most 11-9-9-en állnak a karakter pontok. Az autóm karakterisztikája pedig 100 körül van. A kormányozhatóság például pontosan száz. Ez még próban is jó lehet szerintem. Ennyit tesz, ha van sok pénzem.
Re: GPRO menedzserek IDE!
(Bubuskac = Ormos Béla, A78)
Zoli és Robi pilótájának is 200 felett van a tehetsége. Viszont ezen a szinten, ahol már nincsen OA-korlát, más tulajdonságaik is elég magasak. Pl. az erőnlét…
A HC-nél a többség valóban sokra tartja a tehetséget. Én azonban ezt nem viszem mostanában túlzásba. Egyszer volt egy rúkis pilótám, nagyon magas tehetséggel, 110-150 körüli konccal, azonban a többi gyorsító tulajdonsága alacsony vagy nagyon alacsony volt. Így egyáltalán nem szereztem pontot vele. Igaz, abban a fél szezonban kb. 15 kör eső esett összesen…
Megmondanád a kapusod nevét? Kíváncsi lettem rá.
És nem emlékszel véletlenül, hogy Maja személyzetének edzhető tulajdonságai hogyan néztek ki?
Zoli és Robi pilótájának is 200 felett van a tehetsége. Viszont ezen a szinten, ahol már nincsen OA-korlát, más tulajdonságaik is elég magasak. Pl. az erőnlét…
A HC-nél a többség valóban sokra tartja a tehetséget. Én azonban ezt nem viszem mostanában túlzásba. Egyszer volt egy rúkis pilótám, nagyon magas tehetséggel, 110-150 körüli konccal, azonban a többi gyorsító tulajdonsága alacsony vagy nagyon alacsony volt. Így egyáltalán nem szereztem pontot vele. Igaz, abban a fél szezonban kb. 15 kör eső esett összesen…
Megmondanád a kapusod nevét? Kíváncsi lettem rá.
És nem emlékszel véletlenül, hogy Maja személyzetének edzhető tulajdonságai hogyan néztek ki?
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Patrick! :)
Már hogyne emlékeznék Maja személyzetének tulajdonságaira, ha Én irányítottam... :D Miért is érdekel a kapusom neve? :D
Megígértem neki anno, hogy nem írom le senkinek, de annyit azért elárulok Neked - halkan -, hogy az edzhető személyzet alacsonyabb volt minden szinten, mint a Tiéd... :) A nem edzhető pedig természetesen maxos volt minden téren. :)
Már hogyne emlékeznék Maja személyzetének tulajdonságaira, ha Én irányítottam... :D Miért is érdekel a kapusom neve? :D
Megígértem neki anno, hogy nem írom le senkinek, de annyit azért elárulok Neked - halkan -, hogy az edzhető személyzet alacsonyabb volt minden szinten, mint a Tiéd... :) A nem edzhető pedig természetesen maxos volt minden téren. :)
Re: GPRO menedzserek IDE!
Köszönöm, ezt jó hallani.
Hogy figyelemmel tudjam követni az eredményeit a GPRO-ban.gutidavid írta:Miért is érdekel a kapusom neve?
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:Patrick!
Már hogyne emlékeznék Maja személyzetének tulajdonságaira, ha Én irányítottam... Miért is érdekel a kapusom neve?
Megígértem neki anno, hogy nem írom le senkinek, de annyit azért elárulok Neked - halkan -, hogy az edzhető személyzet alacsonyabb volt minden szinten, mint a Tiéd... A nem edzhető pedig természetesen maxos volt minden téren.
Alacsonyabb, mint a Patrické? Hm... Akkor a személyzeti edzés kb 0 értékű, és a teszt a lényeges elem... Kivéve, ha mindhárom 100 esetében röptében cserélnek kereket és tankolnak. Egy 8 másodperces boxidő nem volna rossz. Bár kétlem.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
8 / 44 oldal • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 26 ... 44
8 / 44 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|