GPRO menedzserek IDE!
+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters
11 / 44 oldal
11 / 44 oldal • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 44
Re: GPRO menedzserek IDE!
OB - A78
Dávid, milyen szárnyeltolást használtál ahhoz a csoda időhöz?
Dávid, milyen szárnyeltolást használtál ahhoz a csoda időhöz?
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Sziasztok!
Nem emlékszem az eltolásra, de még ma megnézem, legkésőbb éjjel felírom! Ez persze csak akkor lesz igazán értékes, ha a második kvalim is legalább ilyen jó lesz, akkor biztos csak a pole a csoportomban.
Sziasztok!
Nem emlékszem az eltolásra, de még ma megnézem, legkésőbb éjjel felírom! Ez persze csak akkor lesz igazán értékes, ha a második kvalim is legalább ilyen jó lesz, akkor biztos csak a pole a csoportomban.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Köszike! Vakon bizom benned. Csak mert nekem az alap javaslat -+150 volt, amit -+160-ra állitva még majd 1 tizedet javult az idő, ezért gondoltam megkérdezem. Ez a +70 még dobhat rajta 0.5 mp-t, ami nagyon jól jön, mert Angelucci meg Piña nagyon eltolták előlem a szekerüket, és ezzel kb a szokásos lemaradásomat hoznám.
Apropó: ti hogy találtok szárnyeltolást?
Apropó: ti hogy találtok szárnyeltolást?
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Azért vigyáznék egy kicsit a helyedben. Nem biztos, hogy ami az Én pilótámnak nagyon jó, az a tiédnek is olyan lesz. Nekem is sokkal kevesebbet hozott a táblázatom, de ezt mindig csak kiindulásnak használom. Nem is 10-esével állítgatok általában, hanem egyből 20-asával. És még szerintem mehetett volna kicsivel széjjelebb, de már nem volt hova felfelé állítanom a hátsó szárnyamat. ÍGy jártam. Azért így sem olyan rossz az időm szerintem. Holnap délután majd megfutom a másik kvalit is, remélem, az is legalább ennyire jó lesz.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Mivel a következő futamtól nem várok semmit (mert Yas Marinában tervezek pontot szerezni, hogy 54/55 pályára javitsam a szerzett pontjaim [vagyis Yas Marinában még sosem szereztem pontot, és azon kivül már csak az Indianapolis Oval pálya marad ponttalan]), ezért veszteni valóm sincs igazából. Kiesni emiatt nem fogok, ha meg meglesz az a +0,5 mp akkor örülök.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Szerintem felesleges fél másodpercet várnod, maximum 0,2 s lehet belőle. Persze ez is sokkal jobb, mint a semmi.
Szerintem felesleges fél másodpercet várnod, maximum 0,2 s lehet belőle. Persze ez is sokkal jobb, mint a semmi.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Bubuskac írta:Köszike! Vakon bizom benned. Csak mert nekem az alap javaslat -+150 volt, amit -+160-ra állitva még majd 1 tizedet javult az idő, ezért gondoltam megkérdezem. Ez a +70 még dobhat rajta 0.5 mp-t, ami nagyon jól jön, mert Angelucci meg Piña nagyon eltolták előlem a szekerüket, és ezzel kb a szokásos lemaradásomat hoznám.
Apropó: ti hogy találtok szárnyeltolást?
SZZ - R133
Neten van 1 csomó táblázat, én azt veszem kiindulási alapnak. MOndjuk New Delhire nekem nem volt beállításom, így én csak a -+110 et raktam meg. Lehet kevés volt, mert ugyan a pole az enyém, de a 4400 versenyző közül az utóbbi 5-7 futamot tekintve most állok a legrosszabbul, össz 294.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Az tényleg gyenge, Én a TOP10-ben vagyok a négyezerből. Na jó, nem vágok fel vele, mert amatőrben ez az első ilyen időm... Remélem, ez egyre sűrűbben fordul majd elő és a következő szezonban akár megint jöhetnek a sorozatos pole pozíciók és a TOP10-es idők...
Az tényleg gyenge, Én a TOP10-ben vagyok a négyezerből. Na jó, nem vágok fel vele, mert amatőrben ez az első ilyen időm... Remélem, ez egyre sűrűbben fordul majd elő és a következő szezonban akár megint jöhetnek a sorozatos pole pozíciók és a TOP10-es idők...
Re: GPRO menedzserek IDE!
Hát. Csak a legjobb időm lett kb fél másodperccel jobb, de 4 helyet javítottam, és az átlag időm is kb a legjobb nettó gyakorlóköridő körül mozgott, ami 1 kiállás mellett jónak számít. Főleg, hogy előző versenyen a legjobb köridőm még a legjobb gyakorló időmet (a bruttót) sem érte el. Szóval összegezve: megérte a vak bizalom, és jutalmul egy 0 CT-s 9. helyem lett!
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
91 pont motiváció az kb hány OA pont? Ha 250 21, akkor cirka 12 egy OA, vagyis 7-8 OA pont, de 8 tapasztalatpont és pár TI pont simán felnyomhat 1-2 OA pontot. Azokból mennyi egy? Csak azt számolgatom, hogy lehetséges lesz-e a hosszabbitás, vagy sem.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Azt még sosem számoltam, hogy egy erőnléti pont hány százalékot jelent az OA tekintetében, ám azt tudjuk, hogy nagyjából 12,2 motiváció jelent egy OA pontot. Persze ez sem teljesen pontos, de Én így érzem.
Viszont szerintem 2 erőnléti pont jelenthet 0,4-0,5 OA-t.
Nos, nem sikerült újra győznöm, de a 16 millió újra megvan, a második helyért nem bánkódom továbbra sem, ráadásul az előző versenyen és most is közepes CT-t használtam, ezzel sikerült alaposan agyonvernem a mezőnyt, a három kiállás ellenére! A leggyorsabb kör ismét az enyém volt, szóval minden oké.
Mivel látom, hogy esős verseny jön, inkább tesztelek egy jót, a 18 pont bizonyára megnyugtatta a kedélyeket a szponzoroknál. Most jön egy 0CT-s futam füstölősen, de ezért is kapok majd 10 milliót, vagy többet. Utána megejtem az utolsó felújítást és ennyi.
Bár, bevallom őszintén, miután a 18 szerzett ponttal nagyon közel jött hozzám a próba való feljutás, még azon is elgondolkoztam, hogy jussak -e fel már most... Hihetetlen, hogyha esély kínálkozik, mennyire gondolkodóba tudunk esni, mert nem tudhatjuk, hogy most ki mennyire nyomja, illetve mi lesz a következő évadban...
Na mindegy, szerintem nem fogok felmenni, de még a következő szezonban sem feltétlenül kellene, mert még utána is van szerződése a srácnak, tehát még két szezon múlva is agyon tudnék verni mindenkit.
Azért a következőben meg kell próbálnom mindenképpen!
Szerintetek el fog állni az eső az első fél órában, vagy ez csak egy izgalmi faktor? Remélem, eláll, de maximum 6-8 körre... Ez még az Én malmomra hajthatná a vizet kicsit.
Azt még sosem számoltam, hogy egy erőnléti pont hány százalékot jelent az OA tekintetében, ám azt tudjuk, hogy nagyjából 12,2 motiváció jelent egy OA pontot. Persze ez sem teljesen pontos, de Én így érzem.
Viszont szerintem 2 erőnléti pont jelenthet 0,4-0,5 OA-t.
Nos, nem sikerült újra győznöm, de a 16 millió újra megvan, a második helyért nem bánkódom továbbra sem, ráadásul az előző versenyen és most is közepes CT-t használtam, ezzel sikerült alaposan agyonvernem a mezőnyt, a három kiállás ellenére! A leggyorsabb kör ismét az enyém volt, szóval minden oké.
Mivel látom, hogy esős verseny jön, inkább tesztelek egy jót, a 18 pont bizonyára megnyugtatta a kedélyeket a szponzoroknál. Most jön egy 0CT-s futam füstölősen, de ezért is kapok majd 10 milliót, vagy többet. Utána megejtem az utolsó felújítást és ennyi.
Bár, bevallom őszintén, miután a 18 szerzett ponttal nagyon közel jött hozzám a próba való feljutás, még azon is elgondolkoztam, hogy jussak -e fel már most... Hihetetlen, hogyha esély kínálkozik, mennyire gondolkodóba tudunk esni, mert nem tudhatjuk, hogy most ki mennyire nyomja, illetve mi lesz a következő évadban...
Na mindegy, szerintem nem fogok felmenni, de még a következő szezonban sem feltétlenül kellene, mert még utána is van szerződése a srácnak, tehát még két szezon múlva is agyon tudnék verni mindenkit.
Azért a következőben meg kell próbálnom mindenképpen!
Szerintetek el fog állni az eső az első fél órában, vagy ez csak egy izgalmi faktor? Remélem, eláll, de maximum 6-8 körre... Ez még az Én malmomra hajthatná a vizet kicsit.
Re: GPRO menedzserek IDE!
OB - A78
Szerintem simán eláll, vagy 10-15 körre.
Egyébként a technikai tudás és a tapasztalat pontok OA hatását kérdeztem, nem az erőnlétét. De azt is jó tudni, hogy 3-4 erőnlét pont is lehet 1-2 OA.
Én azon töprengek, hogy kövi szezonban megtolom a szekeret és megpróbálok feljutni. Mert minek hagyjak veszni egy jó pilótát alapon.
Szerintem simán eláll, vagy 10-15 körre.
Egyébként a technikai tudás és a tapasztalat pontok OA hatását kérdeztem, nem az erőnlétét. De azt is jó tudni, hogy 3-4 erőnlét pont is lehet 1-2 OA.
Én azon töprengek, hogy kövi szezonban megtolom a szekeret és megpróbálok feljutni. Mert minek hagyjak veszni egy jó pilótát alapon.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Igen, ez Engem is elgondolkodtat sokszor. Viszont mindig eltolnám a végsőkig, mert ugye minden egyes tapasztalat pont jól jöhet a próban. Viszont lehetséges, hogy a következő szezonban hiába leszek sokkal jobb, mint most, mert talán más is így gondolkozik, ha pedig egyszerre leszünk hatan, akik mindenképpen fel akarnak jutni, akkor az azt jelenti, hogy erőltetni kell a magas cétéket az eredmény érdekében, és még akkor sem biztos a siker. Elköltesz feleslegesen egy csomó pénzt, aztán lehet, hogy felmész, de nem úgy, ahogyan tervezted. Nem éri meg.
Mondjuk szerintem Nekem nem lehet problémám a többiekkel szemben, mert száz fölötti a karakterisztikám, a pilótám elképesztő erőnléttel rendelkezik, és még nem is a feljutós szezonom ez. Szóval, nem nagyon tudnám elképzelni, hogy ne az első két helyért harcoljak.
Szerintem a tapasztalat nem ad annyi OA pontot, mint az erőnlét. Talán 0,2 OA lehet egy tapasztalat. Ez is csak megérzés, nem jegyeztem fel. Viszont, amikor végig futottam egy teljes szezont edzések nélkül, akkor kb. 3 értékkel emelkedett az OA-m. Ebben nyilván volt 17 tapasztalat pont, illetve valamennyi technikai pont, illetve karizma.
Mondjuk szerintem Nekem nem lehet problémám a többiekkel szemben, mert száz fölötti a karakterisztikám, a pilótám elképesztő erőnléttel rendelkezik, és még nem is a feljutós szezonom ez. Szóval, nem nagyon tudnám elképzelni, hogy ne az első két helyért harcoljak.
Szerintem a tapasztalat nem ad annyi OA pontot, mint az erőnlét. Talán 0,2 OA lehet egy tapasztalat. Ez is csak megérzés, nem jegyeztem fel. Viszont, amikor végig futottam egy teljes szezont edzések nélkül, akkor kb. 3 értékkel emelkedett az OA-m. Ebben nyilván volt 17 tapasztalat pont, illetve valamennyi technikai pont, illetve karizma.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Igen, nem lehet tudni, hogy a többiek mekkora CT-kkel szerzik a pontokat, de nekem is a 4. legerősebb az autóm (bár még nem 100-as. ), az erőnlétet is tudom tolni, meg hát a random sem szabad sújtson. De ez az elején kiderül, szóval nem erőltetem, ha nem akar menni.
Hát. Nagyon a határon mozog az OA. Meg hosszabbításig nem lehet tesztelni sem, az meg még 8 verseny... :/
Hát. Nagyon a határon mozog az OA. Meg hosszabbításig nem lehet tesztelni sem, az meg még 8 verseny... :/
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nekem is épp, hogy csak sikerült. Levittem 110-re, gyorsan hosszabbítottam, aztán most már usgyi...
Nincs miért nem tolni ezerrel. Spórolnom nem kell ugyebár, szóval megyek, ahogy tudok... Legalább a tárgyalások is gyorsabban haladnak előre. Hat támogatóval tárgyalok egyszerre, az a célom, hogy ha mindegyikkel eljutok a fizetések egyeztetéséig, akkor azt tartom vissza, amelyik a legkisebb összeget ajánlja, vagy éppen azt, amelyik nem ajánl hosszú távú szerződést.
Bár elgondolkodtam azon is, hogy pontosan azt gyorsítanám, amelyik kevesebb időre akar jönni, mert a másik talán megvárna! Ezt például nem tudom. Ha az adott helyre ketten vannak/lennének, akkor a másik akár vár 10-15 versenyt is, amíg lejár az előtte lévő? Vagy csak pár futamot várnak? Ebben az irányban semmilyen fajta tapasztalatom nincs a közel 300 versenyem alatt.
Nincs miért nem tolni ezerrel. Spórolnom nem kell ugyebár, szóval megyek, ahogy tudok... Legalább a tárgyalások is gyorsabban haladnak előre. Hat támogatóval tárgyalok egyszerre, az a célom, hogy ha mindegyikkel eljutok a fizetések egyeztetéséig, akkor azt tartom vissza, amelyik a legkisebb összeget ajánlja, vagy éppen azt, amelyik nem ajánl hosszú távú szerződést.
Bár elgondolkodtam azon is, hogy pontosan azt gyorsítanám, amelyik kevesebb időre akar jönni, mert a másik talán megvárna! Ezt például nem tudom. Ha az adott helyre ketten vannak/lennének, akkor a másik akár vár 10-15 versenyt is, amíg lejár az előtte lévő? Vagy csak pár futamot várnak? Ebben az irányban semmilyen fajta tapasztalatom nincs a közel 300 versenyem alatt.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Elvileg kivárja, de igazából nekem mindig volt szabad helyem, úgyhogy fogalmam se nincsen.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Szerintem türelemfüggő.
Dávid!
Akkor most a pilótádnak 14 + 17 futamra van szerződése? Így a következő utáni szezon közepéig tudnád csak megtartani. Vagyis, ha nem szeretnéd veszni hagyni, akkor a feljutást már a kövi szezonban meg kellene próbálnod... :/
Dávid!
Akkor most a pilótádnak 14 + 17 futamra van szerződése? Így a következő utáni szezon közepéig tudnád csak megtartani. Vagyis, ha nem szeretnéd veszni hagyni, akkor a feljutást már a kövi szezonban meg kellene próbálnod... :/
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ - R133
A yeongami palyan szoktatok szárnyeltolást használni? Ezen a pályán mentem edidg a legtöbbször, s eddig 0-val dolgoztam. Nos ez a 18 körös szaraz palya nem tett nekem jót... buktam sok pontot helyet. Így legalább egyértelmű lett, hogy idén csak sok pontot gyűjtok, de nem megyek fel amateurbe.
A yeongami palyan szoktatok szárnyeltolást használni? Ezen a pályán mentem edidg a legtöbbször, s eddig 0-val dolgoztam. Nos ez a 18 körös szaraz palya nem tett nekem jót... buktam sok pontot helyet. Így legalább egyértelmű lett, hogy idén csak sok pontot gyűjtok, de nem megyek fel amateurbe.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Sikerült a pontszerzés, és majdnem dobogó is lett, talán ha nem kell kiállnom azért, mert leszoritottak, bár mák, hogy egy boxxal megúsztam. Már csak az Indianapolis Oval pályán kell behúznom a pontot, hogy teljes legyen a listám. Azután jöhetnek a győzelmek, meg pole poziciók, meg leggyorsabb körök, meg ilyenek.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Nos, két lehetőség van számomra, vagy inkább három - a folytatást illetően.
1. Megnyomom a következő szezont, megpróbálok feljutni, ami sima ügy kellene, hogy legyen magas cétékkel, de szerintem közepessel is. Kicsi cétével még nem tudnék feljutni szerintem.
2. Az első néhány futam után kiderül, hogy mi lehet a célom. Ha nem menne, akkor nem erőltetném, gyúrnék még egy évadot, aztán az azt követő szezon első 10 futamán kellene szereznem 80-90 pontot, amivel már akkor biztosítanám a bent maradást. Bár a pilótámat buknám mindenképpen, talán a rá következő hét versenyen prós menedzser nem szerződtetné le, így a fizetése visszább is csúszna, majd a próban folytathatnám vele ismét.
3. Ha a következő szezonban nem sikerül a feljutás, illetve az utána lévőben az első három futamon nem szerzek legalább 25 pontot, akkor elengedem a fiút, szerződtetek egy új pilótát, továbbra is amára. Őt is nevelgetem kicsit, majd azzal megyek fel próba.
Meglátjuk, hogy melyik lesz a legoptimálisabb megoldás, azt viszont kezdem érezni, hogy a tehetség tényleg csak az esős időben dominál rendkívüli mértékben, azaz akár masterben is lehet vele pontokat gyűjteni, ha a többi tulajdonságot sikerül szépen felfelé tornászni. Nekem eddig nagyon szépen sikerült, ezért is reménykedem, hogy próban is ezzel a sráccal tudok versenyezni, majd onnan meg is tudok vele dobbantani később. Amire persze garancia nincs, egyetlen szál sem.
Nekem jött egy random kiállás, ami kicsit felbosszantott, tekintve, hogy az első helyről álltam ki és elég komoly előnyöm volt, szóval biztosan harcoltam volna a pontokért, de csak 12. lettem a felesleges kiállások miatt. Ez van.
Megint egy bohóc futam következik, kíváncsi leszek, sikerül -e eltalálni a beállításokat, a taktikát...
Nos, két lehetőség van számomra, vagy inkább három - a folytatást illetően.
1. Megnyomom a következő szezont, megpróbálok feljutni, ami sima ügy kellene, hogy legyen magas cétékkel, de szerintem közepessel is. Kicsi cétével még nem tudnék feljutni szerintem.
2. Az első néhány futam után kiderül, hogy mi lehet a célom. Ha nem menne, akkor nem erőltetném, gyúrnék még egy évadot, aztán az azt követő szezon első 10 futamán kellene szereznem 80-90 pontot, amivel már akkor biztosítanám a bent maradást. Bár a pilótámat buknám mindenképpen, talán a rá következő hét versenyen prós menedzser nem szerződtetné le, így a fizetése visszább is csúszna, majd a próban folytathatnám vele ismét.
3. Ha a következő szezonban nem sikerül a feljutás, illetve az utána lévőben az első három futamon nem szerzek legalább 25 pontot, akkor elengedem a fiút, szerződtetek egy új pilótát, továbbra is amára. Őt is nevelgetem kicsit, majd azzal megyek fel próba.
Meglátjuk, hogy melyik lesz a legoptimálisabb megoldás, azt viszont kezdem érezni, hogy a tehetség tényleg csak az esős időben dominál rendkívüli mértékben, azaz akár masterben is lehet vele pontokat gyűjteni, ha a többi tulajdonságot sikerül szépen felfelé tornászni. Nekem eddig nagyon szépen sikerült, ezért is reménykedem, hogy próban is ezzel a sráccal tudok versenyezni, majd onnan meg is tudok vele dobbantani később. Amire persze garancia nincs, egyetlen szál sem.
Nekem jött egy random kiállás, ami kicsit felbosszantott, tekintve, hogy az első helyről álltam ki és elég komoly előnyöm volt, szóval biztosan harcoltam volna a pontokért, de csak 12. lettem a felesleges kiállások miatt. Ez van.
Megint egy bohóc futam következik, kíváncsi leszek, sikerül -e eltalálni a beállításokat, a taktikát...
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ- R133
Mikor fog eleredni az eső vajon a mostani futamon?
Mikor fog eleredni az eső vajon a mostani futamon?
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Szerintem 20-21 kör egészen biztosan száraz lesz.
Azt sem tartom kizártnak, hogy egyáltalán nem fog esni, ahogyan azt is, hogy a 22-25. körben elered és végig esni fog. Mivel azonban ebben a szezonban elég keveset esett az eső, simán el tudom képzelni, hogy 30-35 kört szakadni fog... :)
Én mindenesetre 20 körre tankoltam az elején, kockáztatni fogok. Utána még két tankolást iktattam be arra az esetre, ha eleredne, aztán mégis elállna. :)
Szerintem 20-21 kör egészen biztosan száraz lesz.
Azt sem tartom kizártnak, hogy egyáltalán nem fog esni, ahogyan azt is, hogy a 22-25. körben elered és végig esni fog. Mivel azonban ebben a szezonban elég keveset esett az eső, simán el tudom képzelni, hogy 30-35 kört szakadni fog... :)
Én mindenesetre 20 körre tankoltam az elején, kockáztatni fogok. Utána még két tankolást iktattam be arra az esetre, ha eleredne, aztán mégis elállna. :)
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ - R133
Nos én a 20.körig számítottam szárazra, majd még 3 kört menjen ha elered az eső, vagyis 23-24re vártam az esőt, erre a 29ik körig nem esett.
A negatív egyenleg miatt a driverem motivációja 0-ra esett. Nos most 91es az OA-ja, meg tudom még menteni, hogy lemenjen 85re, s megtarthassam?
Nos én a 20.körig számítottam szárazra, majd még 3 kört menjen ha elered az eső, vagyis 23-24re vártam az esőt, erre a 29ik körig nem esett.
A negatív egyenleg miatt a driverem motivációja 0-ra esett. Nos most 91es az OA-ja, meg tudom még menteni, hogy lemenjen 85re, s megtarthassam?
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Kizárt dolog. Nulla motit már nem tudsz rombolni sehova, a pilótát el fogod veszíteni. Ha tudod, írd már le a tulajdonságait pontosan! Érdekelne, hogy most, hogy néz ki!
Köszi!
Kizárt dolog. Nulla motit már nem tudsz rombolni sehova, a pilótát el fogod veszíteni. Ha tudod, írd már le a tulajdonságait pontosan! Érdekelne, hogy most, hogy néz ki!
Köszi!
11 / 44 oldal • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 44
11 / 44 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|