AC Villám Focisuli és Futsal Club
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

GPRO menedzserek IDE!

+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters

21 / 44 oldal Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 44  Next

Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Csüt. Okt. 22, 2015 12:26 pm

GD - A35

A technikai igazgatónak számomra egyelőre az lenne a lényege, hogy a pit időket alaposan csökkentse. Valljuk be, a mostani 21-23 másodperceket nem tudja 10-12-re lehozni, ezáltal nem is éri meg nekem, hogy költsek rá feleslegesen. Smile

Nyilván a másik oldal a tesztelések utáni magasabb pontszámok, ami még kapóra jöhetne. Viszont úgy gondolom, hogy a mostani 110 körüli karakterisztika bőven jó kell, hogy legyen. Ha ez nem lesz elég a pontszerzésekre az első két versenyen, akkor mindegy az egész.

A másik. Szerintem nem igaz, hogy amatőrben lehet a legjobban spórolni. Szerintem mindenhol lehet. Minden osztályban más a pénz. Ahogy mész felfelé, úgy emelkedik a futamonként összeszedhető összeg is, ami szponzorokkal együtt hihetetlen pénzt is jelenthet. Én is szerettem volna gyűjtögetni, spórolni, de a csoportom nem tette lehetővé. Erre ellenpélda az A20, ahol Kovácsi Laci úgy szedett össze közel 200 milliót, hogy öröm volt nézni. Most meg ezzel a pénzzel PRO-ban azt csinálhat, amit csak akar. Kíváncsi is leszek rá, hogy mi lesz ebből... Én szeretném ezt megcsinálni PRO-ban. Azaz technikai igazgató nélkül gyorsan pontokat szerezni az első két futamon, biztosítani a bent maradást, aztán gyűjtögetni.

Itt azonban érdemes elgondolkozni azon is, hogy egy megnyomott futam 4-5-6. helye mennyit hoz a konyhára, illetve egy 30. hely mennyit hoz. Mert, ha óriási a különbség, akkor nem éri meg spórolni, hiszen a jobb helyekkel járó többlet visszahozza a plusz autó felújítást a szezonban. Nekem pedig nincs kedvem úgy végig játszani egy szezont, hogy csak futok, de izgalom nélkül és nem csinálok semmi érdemlegeset.

Én sosem csinálnám azt, amit Patrick, meg a sok HC-s. Tiszteletben tartom természetesen a taktikájukat, de nem szeretnék arra vetemedni, hogy azért menjek vissza amába, hogy újra kezdjek majdnem mindent. Minden osztályban megvannak azok a pilóták, akiket meg tudunk szerezni és hozzák a minimumot, azaz a bent maradást. Sok példa van erre, úgyhogy Én is ezt az utat szeretném járni. Smile Ettől függetlenül persze sok sikert kívánok Patricknak a tervek megvalósításához, ha sikerül, akkor ugyanis óriási elégtétel lesz.

Most már azt is tudom, hogy egy 215-ös tapasztalatú, illetve bármilyen tehetségű pilóta a 100 körüli erőnlétével körönként egy másodperccel gyengébb a versenyen, kettővel a kvalikon a 100-as tapasztalatú, ám közel 200-as erőnlétű (előzőhöz hasonló tehetségű) kormány tekergetővel szemben. Ez tény. Nem puhatolózás.

Ez pedig egyértelműen azt jelenti, hogy PRO-ban sokkal többet ér egy kevésbé tapasztalt, ám kiemelkedő erőnléttel rendelkező pilóta, mert a kvalikon rendre elképesztő eredményt tud elérni. Nyilván nem mindig van ez így, mert nagyobb a hibázás lehetősége is.

Találtam most olyan prós pilótákat, hogy ihajj... 132-133-as OA-val, azaz senkinek nem kellett az utóbbi futamokon. Nekem persze nem kellenek egyelőre, mert szeretnék az enyémmel csodát tenni, de sosem lehet tudni. Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Csüt. Okt. 22, 2015 5:05 pm

gutidavid írta:GD - A35


Mik a céljaid a következő szezont illetően? Smile És azután? Zoli?

SZZ - A36

Nekem gyorsan el fog dőlni a kérdés az utolsó futamon - vagy sikerül megmaradnom a 25. helyen 2 ponttal vagy lecsúszok a 26.ra, s bízok abban hogy a 3 pontos versenző nem megy fel pozitív egyenlegbe, s emiatt kiesik, s én bentmaradok. Rizikós, s a penge élén táncolok. Emiatt egy kérdésem is lenne az utolsó futamra.

Az autóm jelenleg így áll:

Karosszéria 7 92%
Motor 5 100%
Első szárny 6 99%
Hátsó szárny6 99%
Alváz 7 99%
Motorborítás7 79%
Hűtés 7 90%
Váltó 5 99%
Fék 6 99%
Felfüggesztés5 99%
Elektronika 6 71%

T76 K82 Gy76

Nem túl fényes, de ezzel a kocsival sikerült egyelőre rajtrácson megelőzni 3 pontos 11 pontos versenyzőt, s közvetlenül egy 45 pontos mögött állok. Messze még a start, s sokan elém kerülhetnek, de!...

Javítsam meg az autó alkatrészeit, s szintcsökkentéssel javítsam a kopást, s nyomjam meg a futamot vagy pedig hagyjak így mindent, mert ha bentmaradok lesz honnan fejleszteni a kocsit tovább? Na és a csavar az egészben, hogy jelenleg 4 millám van, vagyis kb -11 - -12 millióba mehetek le csak javítással.

Csak szintcsökkentéssel ezt érhetném el:

Karosszéria 5 64%
Motor 4 85%
Első szárny 5 84%
Hátsó szárny5 84%
Alváz 6 84%
Motorborítás7 79%
Hűtés 6 76%
Váltó 4 84%
Fék 5 84%
Felfüggesztés4 84%
Elektronika 6 71%

Vagy a váltót vagy a motort tudnám most 1 szinttel feljebb fejleszteni vagy kicserélni ugyanilyen szintűre ill emellé belefér még egy felfüggesztés csere esetleg a szintcsökkentésekkel együtt.

A pilótám ehhez a művelethez:

Átlag:96
Koncentráció: 111
Tehetség:204
Agresszivitás:25
Tapasztalat:90
Technikai betekintés:73
Erőnlét:44
Karizma:81
Motiváció:8



Nos ezek után amennyiben bent maradok, akkor pilótámra már kötöttem opciós szerződést, s nekem is a pénzgyüjtés, szponzorok beszerzése a feladat, mert ezt a szezont szponzor nélkül nyomtam végig. Személyzetem jelenleg: 8-10-7-7-7-7-17, ezt is lehetne nekem is fejlesztenem megfelelő pénz esetén illetve ebben a szezonban 1x sem teszteltem, legalább 3-4-5x kellene. A pilótám erőnlétét meg feljebb akarom húzni.

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Pént. Okt. 23, 2015 11:51 am

Szerintem ilyen kevés pénzzel nyugodtan megkockáztathatod, hogy nem fejlesztesz autót.

Ha kiesel amából, akkor vélhetőleg több pénzzel fogsz ide visszatérni. Ha nem esel ki, akkor meg örülsz, hogy bennmaradsz, és több pénzed lesz.

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Pént. Okt. 23, 2015 2:48 pm

Szerintem bent fogsz maradni, de ha mégsem, a következő szezonod is nagyon meleg lesz. Szerintem a pilótád koncentrációja kevés. 140-150 körülre mindenképpen fel kellene emelni, ehhez sok edzés kell. Az erőnlét viszont esni fog ezzel együtt, hacsak nem tesztelsz rendszeresen, ami szintén sok pénzt emészt fel.

Ha Én ilyen pengeélen táncolnék, lehetséges, hogy inkább visszamennék rookie-ba, szerződtetnék egy elképesztő pilótát, akivel azonnal tarolnék és újra nekifutnék amatőrnek. Vaaaaagy... A másik lehetőség, hogy ezt a pilótát hagyod a következő szezonban a levesbe, szerződtetsz egy sokkal jobbat, akit úgy is tudsz nevelgetni, hogy közben pontokat hoz neked a konyhára.

Hidd el, számos olyan pilóta van a piacon, akikkel azonnal pontokat tudsz csípni. Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Pént. Okt. 23, 2015 7:12 pm

Hm. Már a kvali után realizáltam, hogy ez egy kedvenc pályája a pilótámnak. Nem csoda, hogy pole pozicióból indulok. Very Happy

Egyébként már tudom, hogy késő, de én se nagyon nyomnám neki. Vagy bennmaradok, vagy 2 szezon múlva újult erővel térnék vissza, és élvezném, hogy rukiban lenyomom a fél bagázst.

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Pént. Okt. 23, 2015 10:19 pm

gutidavid írta:Szerintem bent fogsz maradni, de ha mégsem, a következő szezonod is nagyon meleg lesz. Szerintem a pilótád koncentrációja kevés. 140-150 körülre mindenképpen fel kellene emelni, ehhez sok edzés kell. Az erőnlét viszont esni fog ezzel együtt, hacsak nem tesztelsz rendszeresen, ami szintén sok pénzt emészt fel.

Ha Én ilyen pengeélen táncolnék, lehetséges, hogy inkább visszamennék rookie-ba, szerződtetnék egy elképesztő pilótát, akivel azonnal tarolnék és újra nekifutnék amatőrnek. Vaaaaagy... A másik lehetőség, hogy ezt a pilótát hagyod a következő szezonban a levesbe, szerződtetsz egy sokkal jobbat, akit úgy is tudsz nevelgetni, hogy közben pontokat hoz neked a konyhára.

Hidd el, számos olyan pilóta van a piacon, akikkel azonnal pontokat tudsz csípni. Smile

SZZ - A36

Nos jelenleg a szezonzárás előtt a 26. első kieső helyen állok, de a 24. helyen álló 3 pontos -1.8 millaban van s egy 11 pontos versenyző -11 millában. Kiderül ez mennyit fog változni a szezonzáró pénzosztás után.


zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Pént. Okt. 23, 2015 11:10 pm

A -11 millás már rég nem indult futamon, úgyhogy ő igy is úgy is megy a retired csoportba, szóval töprengj mit kezdesz magaddal amatőrben. Smile De még az 1 pontos is marad, ahogy nézem. Smile

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Szomb. Okt. 24, 2015 10:08 am

"Kiderül ez mennyit fog változni a szezonzáró pénzosztás után."

Semennyit, mivel a szezonzáró pénzosztás már megvolt.
Gratulálok! Bennmaradtál. Smile

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Szomb. Okt. 24, 2015 2:16 pm

GD - A35

AKkor sikerült, amit terveztél... Smile Csak gyorsan döntsd el, mit tervezel a következő szezonra. Smile Játszani és eredményesen szerepelni, vagy nevelgetni tovább... Smile

Nekem holnap ki fog derülni, hogy folytathatom -e a játékot. A személyzet azt ígérte, ha törölnek, nem futtatják le a következő szezon scriptjét nekem. Remélem, nem tervezik ezt a mai napon...

Haha az első PRO-s versenyemet azonnal szeretném megnyerni... Very Happy Wink)) Csak viccelek... Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Vas. Okt. 25, 2015 6:33 pm

Dávid, azért nagyot néztem volna, ha nem az 1. futam időjárásának megfelelő gumit választasz... ^^
De akkor már választhattál volna valami olcsóbbat is. Mondjuk a Pipit. Very Happy

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Okt. 26, 2015 11:44 am

GD - A35

Patrick, az az igazság, hogy már szezonokkal korábban eldöntöttem, hogy contival fogok menni, ha PRO-ba jutok. Smile Amikor Maja elite-ben azzal futott, láttam mindent. Beleláttam a dolgokba, így az is egyértelművé vált számomra, hogy amíg csak bent maradás a cél és nem akarok komolyan feljutni, addig ez kiváló opció számomra.

Mivel jó a pilótám erőnléte, ezért arra alapozok, hogy gyors leszek az elejétől. Kis szerencsével odaérhetek a pontszerző helyekre rögtön. Ez is a célom, oda kell csapnom az elején, hogy lássam, hol a helyem. Smile Ez meglehet szerintem, de természetesen kell az is, hogy ne jöjjön random, hogy jó pit időket produkáljak, illetve, hogy ne tartsanak fel túl sokáig. Hogy sikerülhet -e? Nem tudom. Még sosem voltam PRO-ban. Smile

Szóval, meglátjuk. Technikai igazgatót nem szeretnék igazolni egyelőre, főleg, ha sikerül pontokat szerezni. Nyilván benne lesz a pakliban az is, hogy esélyem sem lesz a pontszerzésre, de még a legjobb 12 közé kerülésre sem. Csalódott lennék, de tisztában vagyok vele, hogy hosszú még a szezon. Smile Maximum a vége felé igazolok egy másik pilótát, akivel azonnal pontot szerzek, aztán újra leszerződtetem a mostanit. Smile

Most már látom, hogy ez működőképes lehet. Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Hétf. Okt. 26, 2015 12:39 pm

gutidavid írta:GD - A35
A35? Ejnye-bejnye! Very Happy

Mindenesetre sok sikert próban!

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Okt. 26, 2015 1:58 pm

Hjajj, már annyira megszoktam... Very Happy

Nehogy szó érje a ház elejét... Very Happy

GD - P4 Very Happy
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Okt. 26, 2015 3:43 pm

Az 1:48:400-as gyakorló kör jónak számít PRO-ban, vagy sem?! Azt látom, hogy némi javítással az elején lennék most, de még bizonyára nem futottak a jobbak, a feljutásra pályázók... Van valakinek tapasztalata?
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Hétf. Okt. 26, 2015 3:58 pm

Az reálisan egy 3. hely a kvalin a csoportodban, ha nem rontod el a Q riskeket.

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Okt. 26, 2015 4:08 pm

Értem. Mármint a végelszámolásnál, vagy most? Tehát a negyven menedzserből lehetek vele harmadik, vagy a mostani három közül? Razz Wink

Ha előbbire gondolsz, annak rendkívüli módon tudnék örülni! Smile Ha sikerül az elejéről indulnom, valószínűleg meglehet a hőn áhított pontszerzés is. Nem?! Smile A versenyeken általában rendre sokkal jobb voltam, mint a kvalikon. Legalábbis így vettem észre.

Szurkoljatok! Szurkoljatok! Smile)
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Hétf. Okt. 26, 2015 4:40 pm

Az austini kvalin lehetsz harmadik.

De lehet, hogy Contival eggyel kevesebb kiállással is meg lehet csinálni, mint a többség. Úgyhogy többet ésszel, mint...

Hajrá! Smile

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Okt. 26, 2015 5:04 pm

Nos...

Alaposan átrágtam magam a dolgon, nem tudok egyelőre dönteni.

A két kiállás szerintem a többségnek jó lesz, ha nem 40 fokos lesz a hőség. A yokos és dunnós menedzserek vélhetően rezegni fognak és köridőt veszítenek, míg a contisok nem fognak rezegni bármilyen magas hőmérséklet esetén sem, még max. risken sem.

Úgy vélem, akkor lehet esélyem, ha kisebb cétével és egy kiállással (kemény) operálok, ám ebben az esetben nem tudhatom, mennyi előnyöm származhat a kevesebb kiállásból adódóan, illetve mennyi hátrányom adódhat a kisebb cété miatt. Esetleg nullára hozhatja egymást a kettő? Mit gondolsz?

Erősen gondolkodom azon, hogy CT60-at válasszak és egy kiállást (keménnyel), vagy esetleg maradjak a két kiállásnál és vállaljak CT100-at (közepessel)... Maximum cété esetén - ha az elejéről indulok - nem előznek meg az elején, kisebb cété mellett a dunnosok és a yokosok is elhúznak, mert hamarabb meleg a gumijuk. Utána pedig nem fogok tudni előzni, mert nincs annyi tapasztalata a pilótámnak.

AZt még nem tudom, hogy a puha conti is bírná -e a max. közeli cétét és a két kiállást.

EDIT: A legjobb gyakorló körömet közepes gumival futottam, ehhez képest kell átgondolnom, hogy mondjuk puha gumi és két kiállás, vagy akár kemény és egy kiállás...Esetleg közepes...
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Hétf. Okt. 26, 2015 7:09 pm

Szerintem menj közepessel, 2 kiállással. És nyugodtan eltolhatod a boxaidat etaponként 2 körrel.

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Okt. 26, 2015 7:24 pm

A puha conti is bírná a két kiállást magas cétén? Mert akkor inkább ezt választanám... Smile Bár, őszintén megvallva teljesen kiegyenlítődött bennem a három lehetőség. Kb. 33% mindegyik... Very Happy
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Hétf. Okt. 26, 2015 7:32 pm

Kibírná, de a két keverék között most olyan kevés az időbeli eltérés, hogy a lágy gumi elkopásával többet veszítenél. Közepes, ha mondom. Smile

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Okt. 26, 2015 7:35 pm

Hihi, megvárom, mit csinál a csoport többi tagja csütörtökön estig. Very Happy Hajlok a közepes/kettőre, a puhát elvetettem. Még a kemény/egy dolgozik bennem. Smile Talán nem sokáig. Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Hétf. Okt. 26, 2015 7:53 pm

OB - P18
Én kemény egyben gondolkozom. Very Happy Meg egy rajtbalesetet kéne összehozni, hogy lehessen szerződést hosszabbitani. Smile Bár ugye a gumi választásom még nem látszik. Smile

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Kedd Okt. 27, 2015 6:56 pm

GD - P4

Mindent alaposan megvizsgálva úgy határoztam kora délután, hogy bevállalom a "kemény/egy" taktikát. Szerintem azonban ez az első, egyben az utolsó ilyen hozzáállásom.

A miértje egyszerű:

Amennyiben most vállalnám a puha gumit, az azt jelentené CONTI esetében, hogy 0,8 másodperccel gyorsabb lennék körönként a keménynél. Megkérdeztem contisokat a 46. szezonból. Magyarul, ha közepes gumival csináltam egy 1:48:400-as gyakorló kört, az a puha esetében 1:48:000 lenne, ha pedig még javítanék is ehhez képest, akkor az 1:47:500 a TOP10-be is elég lenne a statisztikában. Szóval, a jobb kvalis helyért sokkal több pénzt kapok, mint a kemény gumival.

A versenyen ugyan két kiállásra szükség lenne, de a leggyorsabb köröm plusz 1 milliót hozna a konyhára, tehát, ha a végelszámolásnál a dobogóra állnék mindkét esetben, akkor a lágyabb gumival mindenképpen jobban megéri futni!

Természetesen a kemény gumival nem várom magamat az első 8 közé a rajtrácson, de az első 15-ből mindenképpen jó lenne startolni, kicsit előrébbről. Ha így lenne, valószínűsíthető lenne minimum 4-8 pont, akár 10. Ha minden összejön és minden nekem kedvez.

A kemény/egyet azért választottam most, mert nincs technikai igazgatóm, ami miatt gyengébb lesz a kvalim, mint a többieknek, akiknek van. Több kiállásnál ez hátráltathat, de csak feltételes módban, mert sosem tudhatjuk, hova jövök vissza a kiállások után.

A verseny után kiderül, jól döntöttem -e, mindenesetre abszolút bizakodó vagyok! Smile

Mit gondoltok?
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Kedd Okt. 27, 2015 8:12 pm

Én azt gondolom, hogy kemény/1 kiállással olyan lassú leszel, hogy tolatni fogsz a pályán. Very Happy
Sad

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 21 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

21 / 44 oldal Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 44  Next

Vissza az elejére


 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.