AC Villám Focisuli és Futsal Club
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

GPRO menedzserek IDE!

+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters

20 / 44 oldal Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 32 ... 44  Next

Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Csüt. Okt. 15, 2015 2:29 pm

OB - A78

Én biztosan nem tudok ilyen menedzsert.

Én nem tudom még 7.-én hol leszek. Bár valószínűbb, hogy nem tudok majd menni.

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Csüt. Okt. 15, 2015 3:03 pm

Oké, azért próbáld meg, hátha... Very Happy Én sem tudom, mi lesz akkor, de igyekszem úgy csinálni, hogy jó legyen. Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Pént. Okt. 16, 2015 12:28 am

GD - A35

Srácok... Nagyon örülök jelen pillanatban, mert 10 perccel ezelőtt olvastam kedves F.C. legújabb levelét. Egészen elképesztő a sztori, nem is értem a lényegét, de talán az lehet a dologban, hogy megpróbált megfélemlíteni! És, tudjátok, olyasvalaki miatt kerültem kellemetlen helyzetbe, amire akkor sem gondoltam volna, ha utalnak rá. Regisztrált valaki mostanában, aki utána segítséget kért tőlem pilóta ügyben. Megadtam neki. Ügyesen csinálta, most pedig jól szerepel a szezonban. Gondolom, ez lett gyanús valakinek, aki szólt F.C.-nak. Ő pedig azt feltételezte, hogy Én irányítom azt a profilt is.

Beillesztem az angol szöveg egyik apró szeletét, hogy lássátok:

"I PMed you because I got concerned when I noticed XXX YYY last week.... well, it looked so much you were managing the account that had to dig to know what was going on. I am still not 100% sure it is not the case, but I've seen enough to grant the benefit of the doubt Smile."

Még mást is írt ezzel kapcsolatosan, de már talán nem érdekes. Úgy érzem, hogy minden rendben lesz. És folytathatom - immár a PRO-ban. Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Pént. Okt. 16, 2015 8:07 am

Örülök, hogy kezd megoldódni a dolog. Smile

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Pént. Okt. 16, 2015 3:27 pm

Huh. Smile

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Pént. Okt. 16, 2015 3:39 pm

Ugye? Very Happy
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by madbboy Hétf. Okt. 19, 2015 9:49 pm

A hetedikei randit nem tudjuk korábban kezdeni? Nekem vidékinek csörög a pizsi... Smile

A holnapi futamra 100% előzési rizikót állítottam törj előre rajtutasítással, remélem elég lesz egy rajtbalesethez. Smile

madbboy

Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Kedd Okt. 20, 2015 7:07 am

Ha a CT-is 100-ra állítod, akkor valószínűleg igen.

De legegyszerűbb az összes risket 100-ra állítani.

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Kedd Okt. 20, 2015 9:33 am

Mert minden 100-on szinte biztosan rajtbaleset? Vagy tapasztalatlan pilóta is kell hozzá? Csak mert ha feljutok (mert hosszú még ez a hét), akkor 3 versenyem lesz motivációt rombolni (elkezdeném ebben a szezonban is, de hát hosszú ugye a hét), és úgy tapasztaltam, hogy a rajtbaleset frusztrálja legjobban a pilótát.
A hosszú hét magyarázata pedig, hogy vagyunk 4-en, akik nagy eséllyel nagyon fel akarnak jutni, a győztes mellett, akinek már nincs min izgulni. Pontot kell szerezzek, ahhoz, hogy legyen esélyem az első 3-ban lenni, de még ahhoz is, hogy 4.-ként plusz feljutóként örülhessek, és karrierem során másodszor választhassak gumit. Egyelőre a 85 pontommal jól állok, de már 3 plusz feljutónak is 85 van. A másodiknak egyébként 90 pontja van, a 4. meg 80 pontos. Viszont ő kb egy vadi új kocsit vett (cirka 40 misiről lezúzta a vagyonát -9 misire, és 8-as lett az autója egyedüliként a csoportban, ráadásul teljesítményben erős). Én is igyekeztem a pályához igazítani a kocsit (az arányok nem pontosak csak, de közelít a görbe), de az én kocsim nagyon le van maradva (csak 6-os és 11 másik kocsi is erősebb). Viszont a Q2-n jót gurultam, de így is egyelőre csak 5. vagyok, és a 2. és 5., akikre még figyelni kell, még nem kvalifikált. Ellenben van zséjük, tehát nyomathatják a kocsit. Bár a 2. 90 ponttal már nincs olyan nagy veszélyben, ha előrébb végez, mint a 4. és 5., akkor megnyugodhat, ő is feljut. Viszont én. Hát. Csak akkor, ha 5 ponttal többet szerzek mint a 4.-ik. Erre meg azért kevés az esély. Bár ha szerzek 4 pontot, akkor az 5. már hiába nyer mindkétszer, ő nem tud megelőzni. Szóval. Kéne egy dobogó. Győzni nagy eséllyel már nem tudok, mert sokan akarnak élre törni.
Viszont ha maradok amás, akkor 1. futamon nyerni kéne, azután meg új pilóta után nézni, és lenne 30 futamom felhúzni, és pénzt gyűjteni. Sovány kasszával vágtam neki a feljutásnak, bár eredetileg nem ez volt a terv, csak hát a pilótám jobban fejlődött...

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Kedd Okt. 20, 2015 11:07 am

SZZ - A36

Nos nekem is az utsó 2 futam az kritikus lesz. Kocsit rontani már nem akarok, 4-5 alkatrész is 94% vagy feletti. tehát gyors kiesés lesz, ami miatt a 90%os szabály érvényesül, kevés pénz jut a házhoz, 2 ponttal még bent maradó vagyok, van mögöttem 1 pontos s 0 pontos. Ellenben a piros mezőben van 2-3 oylan pilóta (2 görög), akik szintén felturbózták a kocsijukat, s néha egész magas helyre feljutnak. Ostromolják a 10-11. hellyel a 8. helyet mint pontszerzőt. Amennyiben a kelleténél többen esnek ki a futamon, akkor befuthatnak, s 2 ponttal kiesek. A pilótám már 17 futamos szerződés hosszabbításon van, csak ki kell húzni a 2 futamot bentmaradó helyen. Pozitívba ment az egyenlegem az előző futam után, s a pilótám motivációja mindjárt a 0-ról 40-re ugrott, s 94-es szint helyett lett 99es. MIndezt egy 32. hellyel Very Happy

Köv szezonban amennyiben bent maradok, tudna a pilótám pontokat gyűjteni.

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Kedd Okt. 20, 2015 1:50 pm

GD - A35

Nekem óriási szerencsém lehet, de őszintén megmondom, nem így terveztem. Viszont, ha már így sikerült, nyilván újabb pontokat szereznék. Miután már hosszú versenyek óta állandóan tesztelek a személyzetem motivációja és tapasztalata, valamint technikai hozzáértése miatt, kénytelen voltam nem is olyan régen felújítani a motoromat. Szóval, a most negyvenvalahány százalékos motor sem fogja kibírni még nulla cétével sem a füstölés nélküli futamot elvileg, azért megpróbálom, hátha mégsem füstölök. Azok a menedzserek, akik még nem ismerik az ovál pályákat, nyilván nem is sejtik, hogy villámgyorsan le fogja amortizálni az autót. Legalábbis a motort mindenképpen.

19 pont előnyöm van a másodikkal szemben, magyarul matematikailag még lecsúszhatok az első helyről és a 12 millióról, tehát egyetlen pontnak már rendkívüli módon tudnék örülni. Smile Vagy annak, ha riválisom nem nyeri meg a versenyt.

Így elérném, hogy +40-42 millióval tudom kezdeni a PRO-t, természetesen akkor, ha végül engednek játszani. Ez fontos lenne nekem, mert az első két PRO-s futamot keményen megnyomom majd, amíg még magas a pilótám motivációja, mert erőnléte kimagaslik, illetve ha a pipivel is PRO-s időket futok amában, akkor a jobb gumival még gyorsabbnak kellene lennem jövő héttől. Meglátjuk.

A GPRO találkozó akkor lenne igazán izgalmas, ha legalább tíz menedzser eljönne, inkább tizenöt. X-Box-os időmérőt is terveznék egy moziteremben, valamelyik új F1 szimulátorral. A győztes kapna egy kupát is. Very Happy Szerintem óriási lenne. Felőlem lehet korábban is kezdeni, nincs probléma. Bár Kecskemétre hazaérsz elég gyorsan. Smile

Más. A rajtbalesettel vigyázzatok!!! Amikor Én minden egyes rizikót 100-ra állítok, sosem esek ki, sőt... Még akkor is futok 20-30 kört füst nélkül, ha öt alkatrészem is 99%-os állapotban van. Alázom a mezőnyt, megvan a leggyorsabb kör, aztán a füst megjelenése után 8-10 kör alatt kiesek. Ezt már mások is mondták, szóval nem vagyok biztos benne, hogy jó ötlet kiesést tervezni az elején full riskkel. Smile De persze, megpróbálhatjátok!
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Kedd Okt. 20, 2015 1:51 pm

GD - A35

Nekem óriási szerencsém lehet, de őszintén megmondom, nem így terveztem. Viszont, ha már így sikerült, nyilván újabb pontokat szereznék. Miután már hosszú versenyek óta állandóan tesztelek a személyzetem motivációja és tapasztalata, valamint technikai hozzáértése miatt, kénytelen voltam nem is olyan régen felújítani a motoromat. Szóval, a most negyvenvalahány százalékos motor sem fogja kibírni még nulla cétével sem a füstölés nélküli futamot elvileg, azért megpróbálom, hátha mégsem füstölök. Azok a menedzserek, akik még nem ismerik az ovál pályákat, nyilván nem is sejtik, hogy villámgyorsan le fogja amortizálni az autót. Legalábbis a motort mindenképpen.

19 pont előnyöm van a másodikkal szemben, magyarul matematikailag még lecsúszhatok az első helyről és a 12 millióról, tehát egyetlen pontnak már rendkívüli módon tudnék örülni. Smile Vagy annak, ha riválisom nem nyeri meg a versenyt.

Így elérném, hogy +40-42 millióval tudom kezdeni a PRO-t, természetesen akkor, ha végül engednek játszani. Ez fontos lenne nekem, mert az első két PRO-s futamot keményen megnyomom majd, amíg még magas a pilótám motivációja, mert erőnléte kimagaslik, illetve ha a pipivel is PRO-s időket futok amában, akkor a jobb gumival még gyorsabbnak kellene lennem jövő héttől. Meglátjuk.

A GPRO találkozó akkor lenne igazán izgalmas, ha legalább tíz menedzser eljönne, inkább tizenöt. X-Box-os időmérőt is terveznék egy moziteremben, valamelyik új F1 szimulátorral. A győztes kapna egy kupát is. Very Happy Szerintem óriási lenne. Felőlem lehet korábban is kezdeni, nincs probléma. Bár Kecskemétre hazaérsz elég gyorsan. Smile

Más. A rajtbalesettel vigyázzatok!!! Amikor Én minden egyes rizikót 100-ra állítok, sosem esek ki, sőt... Még akkor is futok 20-30 kört füst nélkül, ha öt alkatrészem is 99%-os állapotban van. Alázom a mezőnyt, megvan a leggyorsabb kör, aztán a füst megjelenése után 8-10 kör alatt kiesek. Ezt már mások is mondták, szóval nem vagyok biztos benne, hogy jó ötlet kiesést tervezni az elején full riskkel. Smile De persze, megpróbálhatjátok!
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Kedd Okt. 20, 2015 2:47 pm

SZZ - A36

Szerintetek -19.5 millóból 2 futam alatt vissza lehet jönni pozitív egyenlegbe? Egy olyan embernek aki átlagosan a 19-20. helyen szokott végezni? A csoportomban a 3 pontos ellenfél ennyi mínuszban van, s ha abban marad, akkor ki is esik.

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Kedd Okt. 20, 2015 3:11 pm

zszanyi írta:SZZ - A36

Szerintetek -19.5 millóból 2 futam alatt vissza lehet jönni pozitív egyenlegbe? Egy olyan embernek aki átlagosan a 19-20. helyen szokott végezni? A csoportomban a 3 pontos ellenfél ennyi mínuszban van, s ha abban marad, akkor ki is esik.
Szponzoroktól függ. Ha sok szponzija van, akkor el tudom képzelni, hogy igen.
Ha meg kevés, akkor még valamennyit az épületeire is áldoznia kell...necces lesz.

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Kedd Okt. 20, 2015 3:13 pm

gutidavid írta:
A GPRO találkozó akkor lenne igazán izgalmas, ha legalább tíz menedzser eljönne, inkább tizenöt. X-Box-os időmérőt is terveznék egy moziteremben, valamelyik új F1 szimulátorral. A győztes kapna egy kupát is. Very Happy Szerintem óriási lenne. Felőlem lehet korábban is kezdeni, nincs probléma. Bár Kecskemétre hazaérsz elég gyorsan. Smile

Más. A rajtbalesettel vigyázzatok!!! Amikor Én minden egyes rizikót 100-ra állítok, sosem esek ki, sőt... Még akkor is futok 20-30 kört füst nélkül, ha öt alkatrészem is 99%-os állapotban van. Alázom a mezőnyt, megvan a leggyorsabb kör, aztán a füst megjelenése után 8-10 kör alatt kiesek. Ezt már mások is mondták, szóval nem vagyok biztos benne, hogy jó ötlet kiesést tervezni az elején full riskkel. Smile De persze, megpróbálhatjátok!
1. És később lehet jönni? Szerintem én fél 8 - 8 körül esnék be.
2. Ez igaz, nem 100%, hogy kiesnél így a rajtnál. De esetleg úgy is megérheti, ahogyan vázoltad.

Én már az előző futamon is füstöltem, és több eredményt már nem tervezek elérni idén.

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Kedd Okt. 20, 2015 6:35 pm

GD - A35

Én sem tervezek, de ha még jön egy-két pont, annak örülni fogok. Egy ilyen versenyre tippelni kellene, hogy hányan fognak kiesni, meg füstölni... Very Happy

Jöhetsz később is. Smile Majd úgy csináljuk a programot.

Tudtok még másokat is, akik szívesen eljönnének? Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Kedd Okt. 20, 2015 9:10 pm

SZZ - A36

Féltávnál éppen kieső vagyok a csoportból Smile Hirtelen az edidgi 1 pontos vezeti a versenyt, s az eddigi 0 pontos is az 5. helyen áll Smile Kár pedig a 10. helyig feljöttem a 28ról amíg el nem kezdett füstölni a kocsi

remélem változik a végéig még a sorrend. Jelenleg az összetett első 5 helyezettje nem szerez pontot...

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Szer. Okt. 21, 2015 12:07 am

GD - A35

Én is brutálisan gyenge voltam, de ezt vártam is. Az ovál pályákon általában gyenge vagyok, az aktuális pilótám sosem kedvelte az ilyen versenyeket. Rosszabb volt, mint az esőben. Csináltam egy jó kört, aztán három köröm is két másodperccel gyengébb volt. Ez volt végig. Azt még nem tudom, hányadik lettem, mindjárt elkezdem visszanézni a verseny második felét.

Sebaj, a bajnoki cím megvan, mert ahogy néztem, a riválisom nem érte el még a dobogót sem, nemhogy győzött volna.

Ha jól saccolom, a pontszerzés nem sikerült, de már nem is baj. Kíváncsi vagyok, füstöltem -e a végén... Smile

gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Szer. Okt. 21, 2015 8:34 am

OB - A78

Hát. Nálunk a 3. helyért harcoló hármas lett dobogós, én lettem a 3. Az 5. ezért kiesett csak plusz feljutó helyben reménykedhet, ő már nem fog megelőzni, de a 4. csak 3 ponttal van lemaradva. Bár összetettben most 2. vagyok, mert 6 ponttal egyet ráhúztam a 2.-ra, de hát na. Ő mondjuk már kiesett, szóval annyira nem fogja megtolni. A 4.-nek füstölt a kocsija, és csak pár százezer dollárja van, abból nagyon újítani nem lehet a kocsit, szóval neki is füstölős versenye várható. Szóval kockáztatok, és füstölök én is, hátha a plusz feljutók sem tudják már úgy tolni neki. De sajnos nem túl biztató a helyzet.

A motorom egyébként 69%-ot kopott. És vadi új 7-es motor volt. Smile
Egyébként ha mákom van, a karosszéria törik el, azzal simán végig lehet gurulni, és 2 technikai hiba meg nem szokott jellemző lenni (de sajna már láttam olyat is). Bár a motiváció csökkentése most érdekesebb lenne, de minek ha esetleg nem jutok fel... Szóóóval. Meglátjuk.

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Szer. Okt. 21, 2015 11:46 am

Na, mivel alacsonyak a kopások úgy tűnik szoros lesz a menet. Ennek megfelelően én se adom fel, pozitív egyenleggel és vélhetően füstmentes versennyel vágok neki a szezon zárásnak, csak hogy biztosan prós legyek. A kocsit aprópénzért lehetett ütőképes állapotba hozni, meglátjuk mire elég.

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Szer. Okt. 21, 2015 5:53 pm

zszanyi írta:SZZ - A36

Féltávnál éppen kieső vagyok a csoportból Smile Hirtelen az edidgi 1 pontos vezeti a versenyt, s az eddigi 0 pontos is az 5. helyen áll Smile Kár pedig a 10. helyig feljöttem a 28ról amíg el nem kezdett füstölni a kocsi

remélem változik a végéig még a sorrend. Jelenleg az összetett első 5 helyezettje nem szerez pontot...

SZZ - A36

Egyelőre megúsztam a teljes kiesést, s a megfelelő helyen vagyok a tabellán.

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Szer. Okt. 21, 2015 10:13 pm

Dávidnak gratulálok; a többieknek pedig kitartást, valamint jó szerencsét! Smile

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Szer. Okt. 21, 2015 11:26 pm

GD - A35

Ismét sziasztok!

Köszönöm Patrick! Smile

Béla! Milyen autóval mész fel próba? Milyen személyzeted van emellé (tapasztalat, motiváció, technikai hozzáértés)? Csak azért, mert ha ezek rendben vannak, akkor tulajdonképpen kizártnak tartom, hogy bármikor is ki tudj esni PRO osztályból. Smile Bár ÉN magam még nem jártam feljebb a mostaninál, barátaim vannak PRO-ban is, MASTERBEN is, ELITE-ben is.

Egyik jó barátomnak is ajánlottam pilótát, amikor elveszítette az első helyen a tizedik futam után, illetve azonnal kapott egy másikat, aki senkinek nem kellett, mégis megnyerte az első versenyt, de azóta is megcsinált több pole pozíciót és szerzett még legalább 30-40 pontot.

Más ismerősöm ezt megcsinálta PRO-ban, megint egy másik MASTER-ben. Szóval, az biztos, hogyha az autó oké, akkor pilótát akármikor találsz, aki szerez neked pontokat. Bármelyik osztályban. A feljutás neccesebb, de szerintem tudjuk, mi kell a bent maradáshoz. És első körből ez a legfontosabb.

Az Én pilótám csak azért van kellemetlen helyzetben, mert csak 105 a tapasztalata a PRO kezdésekor. Van viszont egy jelenleg 188-as erőnléte, amiből veszíteni fog a resetkor. Minden más adata kiváló PRO-ra. Mivel viszont van egy elképesztően jó autóm, joggal bizakodom, hogy az optimális gumiválasztással még technikai igazgató nélkül is sikerülhet pontokat szereznem. Ha így lesz, az első évadban bizonyára nem szerződtetek technikai igazgatót. Nem akarok tesztelni sem egy darabig úgy komolyan, csak majd akkor, amikor a MASTER-ért szeretnék küzdeni. Már, ha egyáltalán lesz rá lehetőségem. Itt már durván látszódik, ha erősebb csoportba kerülök, mint más valaki. De megedződtem, mert ez az A35 elképesztő csoport volt nekem. Elég csak megnézni a tabellát jelen pillanatban. Jóformán még mindig az első nyolc helyezett feljuthat a dobogó elérésével. Olyan sűrű a mezőny.

Patrick!

Mik a céljaid a következő szezont illetően? Smile És azután? Béla? Zoli? Imi? Tomi? Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Csüt. Okt. 22, 2015 6:52 am

A következő szezonban egyértelműen a pénzgyűjtés lenne a célom. Nem azért tértem vissza amába, hogy utána egyből felmenjek próba. Ráadásul tudom, hogy jövőre elég sokan fognak küzdeni a feljutásért a csoportomban... Wink
Én majd szépen elevezgetek a farvizük mögött.

Azután meg majd meglátjuk. De van időm tervezgetni... Wink

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Csüt. Okt. 22, 2015 8:04 am

Az én terveim nem túl bonyolultak. Feljutni és megmaradni próban, megtartva a pilótámat, és addig tartani, amíg csak lehetséges. Majd amikor már nem, akkor indulni tovább masterba. Smile Jó kis pilóta, csak talán kicsit kezd öregedni, de még van pár szezon benne mielőtt vissza kéne vonuljon. Szóval feljutás, és pénzgyűjtés. Persze tudom, hogy azt mondják, hogy amában a legkönnyebb (nekem nem sikerült...), de nyilván máshol is lehet. Meg kell tapasztalatot szerezni a gumikkal is, mert az tényleg még csak 1 Yokos szezon, még a legeslegelejéről, azóta meg már nem ugyanolyanok a gumik.

Az autóm egyébként most eléggé gyenge, csak 86-78-76, a személyzet meg 13-7-19-18-17-17. Szóval ezen lesz mit fejleszteni, de igazából a terveim között az is szerepel, hogy ha esetleg biztosan látszik, hogy esélytelen a bennmaradás, akkor a személyzetet fogok fejleszteni, mert magasabb box gykkp-val ugyanannyiért többet fejlődnek. Ezenkívül a pilótát nem kell most edzeni, hogy lehessen vele eleget hosszabbítani, így lehet tesztelni helyette (nyilván nem annyit, de a pénz miatt többet), és azokat a részeket is lehet fejleszteni. Persze lehet bukom a pilótát, mint rukiból amatőrbe (sajnos ugyanúgy állok...), de akkor egy ugyanilyen pilóta cserével hasonló lesz a terv. Csak több pilótaedzés, és kevesebb teszt.

Technikai igazgatót még nem tervezek, mert nem akarom olyan komolyan nyomatni a tesztelést, hogy érdemes legyen arra is költeni. Kivéve ha ócsóért jön, de akkor meg valszeg bóvli ugyebár...

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 20 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

20 / 44 oldal Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 32 ... 44  Next

Vissza az elejére


 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.