GPRO menedzserek IDE!
+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters
32 / 44 oldal
32 / 44 oldal • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38 ... 44
Re: GPRO menedzserek IDE!
Hi all guys. Im Joaquin Quintana
Ive just noticed about the rule: JQ-E
Ive just noticed about the rule: JQ-E
Joaquinkinty- Hozzászólások száma : 27
Csatlakozás ideje : 2015. Dec. 27.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nekem egyértelműen a bennmaradás a célom, amihez első lépésként gumit kell majd választanom, ebben szívesen veszek minden véleményt, bár tudom, hogy te mit javasolnál.
Meg akarom próbálni kiharcolni a bennmaradást az első két versenyen, de bármi is lesz ennek eredménye, meg akarnám tartani a pilótámat, aminek azonban csak 5 versenye van nálam, és 149-es átlaga. Van esélye arra, hogy mondjuk két jól sikerült verseny után ilyen rövid idő alatt kellőképpen leromboljam a motiját? Bár nem tervem a minden áron való megtartása, már úgyis 30 lesz.
Meg akarom próbálni kiharcolni a bennmaradást az első két versenyen, de bármi is lesz ennek eredménye, meg akarnám tartani a pilótámat, aminek azonban csak 5 versenye van nálam, és 149-es átlaga. Van esélye arra, hogy mondjuk két jól sikerült verseny után ilyen rövid idő alatt kellőképpen leromboljam a motiját? Bár nem tervem a minden áron való megtartása, már úgyis 30 lesz.
lajosveres- Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.
Re: GPRO menedzserek IDE!
PB - A99zszanyi írta:SZZ -A36
Nos utolag is kellemes Karácsonyt mindenkinek. Fórumon nem voltam, mert beutaztam az egész országot rokonok miatt
Ellenben vicces, hogy én meg az utolsó futamon esek ki az amatőrből, úgy hogy 81es kocsim van, s végre megindult a pilótám is, s végre 3 szponzorom lehetne.
Egyetlen negatív egyenleges van csak előttem, de az is kevés a bentmaradáshoz
Az előtted lévő "Retired" nem segít Neked ebből a szempontból?
= The 'Retired' manager before you doesn't help you to retain?
A hozzászólást Balogh Patrik összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Dec. 28, 2015 8:40 am-kor.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
1. Szerintem, ha az első 2 versenyen akarod kiharcolni a bennmaradást, akkor az 1. futam átlaghőmérséklete alapján válassz gumiszállítót! = I think that you can choose tyre supplier on the grounds of average temperature of the first race.lajosveres írta:Nekem egyértelműen a bennmaradás a célom, amihez első lépésként gumit kell majd választanom, ebben szívesen veszek minden véleményt, bár tudom, hogy te mit javasolnál.
Meg akarom próbálni kiharcolni a bennmaradást az első két versenyen, de bármi is lesz ennek eredménye, meg akarnám tartani a pilótámat, aminek azonban csak 5 versenye van nálam, és 149-es átlaga. Van esélye arra, hogy mondjuk két jól sikerült verseny után ilyen rövid idő alatt kellőképpen leromboljam a motiját? Bár nem tervem a minden áron való megtartása, már úgyis 30 lesz.
2. Nem lenne így semmi esélyed a pilótád megtartására, ha az első 2 versenyen szeretnéd kiharcolni a bennmaradást. = You won't have any chance to
keep your driver if you push to retain on the first 2 races of next season.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
PB - A99gutidavid írta:GD - P4
Nem szeretnék sem Szuromi Tibi lenni - bár jóban vagyok vele -, sem Veres Tamás, sem egyes "pucér betyárok", akik okoskodnak a magyar fórumon. Viszont úgy gondolom, hogy a mi szűk körünkben akadnak olyan menedzserek, akik MINDEN információt ismernek ahhoz, valamint minden instrukciót meg tudnak adni ahhoz, hogy amatőrből próba jusson valaki, vagy PRO-ban bent maradjon valaki. Mondhatom a masterben maradást is, vagy az oda való feljutást is, de nem kérkedünk ilyenekkel, mert nem ilyenek vagyunk. Viszont azt gondolom, célszerű a szezon elején megosztani egymással, mik a tervek. Mert esetleg ennek megfelelően tudunk egymásqnak tanácsot adni. Bizonyára Én sem tudok mindent, ahogyan mások sem. Ellenben tudhatok valamit, amit más nem, vagy más is tudhat valamit, amit Én nem.
Szóval, ha valaki amatőrből fel akar jutni, annak nem szabad problémásnak lennie. Legalábbis szerintem. Csupán jó döntéseket kell hozni.
Mik a tervek a követező szezont tekintve? Nekem semmi komoly: szeretnék felmenni száz millió közelébe, mert az azutáni szezonban meg kell kísérelnem a feljutást masterbe, mert nem lesz több PRO-s szezonja a pilótámnak. A 100 milliós büdzsé pedig elengedhetetlen lesz számomra, ezt már most látom és tudom. Reményeim szerint nem lesz semmi gondom a következő évadban, ismét contit választva a célom 10-20 pont begyűjtése. És nem fogok tesztelni, maximum az utolsó néhány futamon, 1-2 alkalommal, de nem sok kört.
My purposes for next season:
I plan some money-making and signing a new, fast driver. 4-6 testings to improve his stamina. That's all.
A hozzászólást Balogh Patrik összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Dec. 28, 2015 9:50 am-kor.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Sejtettem, hogy nem tudom már így megtartani a pilótámat. Ugyanakkor teljesen elbizonytalanodtam, hiszen az első versenyen nehéz előzni.
Gondoltam arra, hogy az első versenyhez választok gumit, de azt is figyelnem kell, hogy a többiek mit választanak.
Mindenesetre a gumiválasztással kell kezdenem, aztán az első időmérő alapján eldöntöm, hogy toljam-e az elején, és szerződtessek új pilótát, vagy már az elejétől romboljam a motivációt, és próbáljam megtartani.
Gumiválasztás:
A különböző gumik tartóssága között minden körülmények között ugyanakkora a különbség (százalékosan)? Úgy értem, hogy ha az egyik 10%-kal tovább bírja a P-nél, akkor az minden időjárási körülmény esetén így van, bármely keverék esetén? Vagy esetlen a csúcshőmérséklet erre is hatással van, nem csak a sebességre?
Na és a csíkok értékéről tud valaki valami konkrétat? Mondjuk ha a D száraz teljesítménye 5, a Y-é 4, akkor mennyi előnyt jelent? Aztán ha ezt tudnám, akkor ebből tudnék-e következtetni más tulajdonságok esetén a csíkok értékére?
Gondoltam arra, hogy az első versenyhez választok gumit, de azt is figyelnem kell, hogy a többiek mit választanak.
Mindenesetre a gumiválasztással kell kezdenem, aztán az első időmérő alapján eldöntöm, hogy toljam-e az elején, és szerződtessek új pilótát, vagy már az elejétől romboljam a motivációt, és próbáljam megtartani.
Gumiválasztás:
A különböző gumik tartóssága között minden körülmények között ugyanakkora a különbség (százalékosan)? Úgy értem, hogy ha az egyik 10%-kal tovább bírja a P-nél, akkor az minden időjárási körülmény esetén így van, bármely keverék esetén? Vagy esetlen a csúcshőmérséklet erre is hatással van, nem csak a sebességre?
Na és a csíkok értékéről tud valaki valami konkrétat? Mondjuk ha a D száraz teljesítménye 5, a Y-é 4, akkor mennyi előnyt jelent? Aztán ha ezt tudnám, akkor ebből tudnék-e következtetni más tulajdonságok esetén a csíkok értékére?
lajosveres- Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Oh, hey Joaquin...
I hope, everything will be fine! Thank You for your registration! I invited few managers from the elite in the past, but nothing... You're the first, congratulations!
This is a little, but friendly group, with smart and friendly, kind managers. And of course We haven't VT.
Lajos! Pontosan mekkora a pilótád motivációja?
Lajos! What's your driver's motivation?
Szerintem Patrick példáját lehetne követni. Aki csak tudja, írja a magyar szöveg után a fordítást is!
I think, that what Patrick did, it's perfect. After the hungarian message We can read the english version too, what is important for Joaquin, or others, if somebody is interesting about our forum.
Gratulálok Joaquin, tökéletes bent maradás volt ez az elitben! Congratulations Joaquin, You did it stay in the elite with your perfect last race!
Ha szeretnél kicsit beszélni magadról, rajta...
If You would like to speak a little about yourself, let's write for Us!
Have a nice day for everybody!
I hope, everything will be fine! Thank You for your registration! I invited few managers from the elite in the past, but nothing... You're the first, congratulations!
This is a little, but friendly group, with smart and friendly, kind managers. And of course We haven't VT.
Lajos! Pontosan mekkora a pilótád motivációja?
Lajos! What's your driver's motivation?
Szerintem Patrick példáját lehetne követni. Aki csak tudja, írja a magyar szöveg után a fordítást is!
I think, that what Patrick did, it's perfect. After the hungarian message We can read the english version too, what is important for Joaquin, or others, if somebody is interesting about our forum.
Gratulálok Joaquin, tökéletes bent maradás volt ez az elitben! Congratulations Joaquin, You did it stay in the elite with your perfect last race!
Ha szeretnél kicsit beszélni magadról, rajta...
If You would like to speak a little about yourself, let's write for Us!
Have a nice day for everybody!
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta: And of course We haven't VT.
What do you mean??
JQ-E
Joaquinkinty- Hozzászólások száma : 27
Csatlakozás ideje : 2015. Dec. 27.
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:GD - P4
I think Veres Tamás.
Hahahahahaha!!! Thats nice... i hope so
JQ-E
Joaquinkinty- Hozzászólások száma : 27
Csatlakozás ideje : 2015. Dec. 27.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - P4
But forget it... I don't like to talk about VT.
(Felejtsd el... Nem szeretek VT-ről beszélni...)
What's your plan about the next season?
Mi a terved a következő szezonra?
When do You want to WIN the elite class?
Mikor szeretnéd megnyerni az elitet?
But forget it... I don't like to talk about VT.
(Felejtsd el... Nem szeretek VT-ről beszélni...)
What's your plan about the next season?
Mi a terved a következő szezonra?
When do You want to WIN the elite class?
Mikor szeretnéd megnyerni az elitet?
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:GD - P4
But forget it... I don't like to talk about VT.
(Felejtsd el... Nem szeretek VT-ről beszélni...)
What's your plan about the next season?
Mi a terved a következő szezonra?
When do You want to WIN the elite class?
Mikor szeretnéd megnyerni az elitet?
JQ-E
Obviously retain Elite, next season will be easier because promoters managers from Master are very weak(no car lvl, no money...) and Sereno and Smilsajevas left Elite. So it will make my life easier. So the main plan is to increase my budget and my ccps to be stronger again. I need much money to get good results in 2 seasons
I dont think i will be able to Win in Elite at all..Even having a monster driver as i have. 2 more seasons and he will get 250conc, stamina, exp and TI...with 33 yo!! So i would have 2 seasons to train more ninja or increase my motivation for ex.
My final results then, will depend on how difficult would be Elite and if i would be able to increase my budget and ccps. Maybe a nice result would be finishing a season in top5...
Joaquinkinty- Hozzászólások száma : 27
Csatlakozás ideje : 2015. Dec. 27.
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:GD - P4
But forget it... I don't like to talk about VT.
(Felejtsd el... Nem szeretek VT-ről beszélni...)
What's your plan about the next season?
Mi a terved a következő szezonra?
When do You want to WIN the elite class?
Mikor szeretnéd megnyerni az elitet?
JQ-E
Obviously retain Elite, next season will be easier because promoters managers from Master are very weak(no car lvl, no money...) and Sereno and Smilsajevas left Elite. So it will make my life easier. So the main plan is to increase my budget and my ccps to be stronger again. I need much money to get good results in 2 seasons
I dont think i will be able to Win in Elite at all..Even having a monster driver as i have. 2 more seasons and he will get 250conc, stamina, exp and TI...with 33 yo!! So i would have 2 seasons to train more ninja or increase my motivation for ex.
My final results then, will depend on how difficult would be Elite and if i would be able to increase my budget and ccps. Maybe a nice result would be finishing a season in top5... Or win a race in Elite
Joaquinkinty- Hozzászólások száma : 27
Csatlakozás ideje : 2015. Dec. 27.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - P4
[quote="Joaquinkinty"]
I think, these are good plans. :) I'm interesting, what will happen. :) And I wish You the best!
AZt hiszem, ezek jó tervek. Kíváncsi vagyok, mi fog történni... :) A legjobbakat kívánom! :)
I'm glad, that finally We can read elite plans too!
Örülök, hogy végre elites terveket is olvashatunk itt! :)
[quote="Joaquinkinty"]
gutidavid írta:GD - P4
Obviously retain Elite, next season will be easier because promoters managers from Master are very weak(no car lvl, no money...) and Sereno and Smilsajevas left Elite. So it will make my life easier. So the main plan is to increase my budget and my ccps to be stronger again. I need much money to get good results in 2 seasons
I dont think i will be able to Win in Elite at all..Even having a monster driver as i have. 2 more seasons and he will get 250conc, stamina, exp and TI...with 33 yo!! So i would have 2 seasons to train more ninja or increase my motivation for ex.
My final results then, will depend on how difficult would be Elite and if i would be able to increase my budget and ccps. Maybe a nice result would be finishing a season in top5... Or win a race in Elite
I think, these are good plans. :) I'm interesting, what will happen. :) And I wish You the best!
AZt hiszem, ezek jó tervek. Kíváncsi vagyok, mi fog történni... :) A legjobbakat kívánom! :)
I'm glad, that finally We can read elite plans too!
Örülök, hogy végre elites terveket is olvashatunk itt! :)
Re: GPRO menedzserek IDE!
Olyan gyakran megesik, hogy beírom az üzenetemet, elküldöm aztán amikor órák múlva visszanézek, nincs itt.
Szóval a pilótám motivációja 250, ami nyilván csökkenni fog a resettel, ahogy az erőnléte is.
Szóval a pilótám motivációja 250, ami nyilván csökkenni fog a resettel, ahogy az erőnléte is.
lajosveres- Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - P4
A pilótád motivációja így szerintem könnyen csökkenthető. Kérdés persze, hogy meg fogod -e csinálni két verseny alatt...
You can destroy your driver's motivation. It's easy step. The question is, that will You do it in the first two races, or not...
A pilótád motivációja így szerintem könnyen csökkenthető. Kérdés persze, hogy meg fogod -e csinálni két verseny alatt...
You can destroy your driver's motivation. It's easy step. The question is, that will You do it in the first two races, or not...
Re: GPRO menedzserek IDE!
1. Igen, az 1. versenyen nehéz előzni. De a másodikon könnyű.lajosveres írta:Sejtettem, hogy nem tudom már így megtartani a pilótámat. Ugyanakkor teljesen elbizonytalanodtam, hiszen az első versenyen nehéz előzni.
Gondoltam arra, hogy az első versenyhez választok gumit, de azt is figyelnem kell, hogy a többiek mit választanak.
Mindenesetre a gumiválasztással kell kezdenem, aztán az első időmérő alapján eldöntöm, hogy toljam-e az elején, és szerződtessek új pilótát, vagy már az elejétől romboljam a motivációt, és próbáljam megtartani.
Gumiválasztás:
A különböző gumik tartóssága között minden körülmények között ugyanakkora a különbség (százalékosan)? Úgy értem, hogy ha az egyik 10%-kal tovább bírja a P-nél, akkor az minden időjárási körülmény esetén így van, bármely keverék esetén? Vagy esetlen a csúcshőmérséklet erre is hatással van, nem csak a sebességre?
Na és a csíkok értékéről tud valaki valami konkrétat? Mondjuk ha a D száraz teljesítménye 5, a Y-é 4, akkor mennyi előnyt jelent? Aztán ha ezt tudnám, akkor ebből tudnék-e következtetni más tulajdonságok esetén a csíkok értékére?
Yes, the overtaking is hard in the first race. But it's easy in the second one.
2. A csúcshőmérséklet nem befolyásolja a tartósságot.
The peak temperature doesn't affect the durability.
3. Azt hallottam, hogy a Dunnó-Avonn különbség mindent beleszámítva 30 másodperc körül lehet egy normál versenytávon. Joaquín, mit gondolsz erről?
I have heard that the Dunno-Avonn gap is totally 30 seconds on 305.1 km, approximately. Joaquín, what do you think about it?
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
[quote="Balogh Patrik"]
Ezt még nem hallottam. Én is szeretném tudni, hogy egy adott hőmérsékleten - mondjuk 25 C - mekkora különbség lehet a conti és a dunno/yoko/avonn között. A conti full zöld száraz pályán, de 38 fok a csúcsa. A többi száraz teljesítményben gyengébb, viszont alacsonyabb a csúcshőmérséklet. Ez kompenzálhatja egymást?
I didn't hear this. I would like to know too, that in the same temperature - I think 25 C - what is the different between the conti and the dunno/yoko/avonn. Conti is close to full green in the dry, but the peak temp is 38 celsius. Others dry skills are worther, but the peak temp is lower. Is it compensation? Or not?
lajosveres írta:
3. Azt hallottam, hogy a Dunnó-Avonn különbség mindent beleszámítva 30 másodperc körül lehet egy normál versenytávon. Joaquín, mit gondolsz erről?
I have heard that the Dunno-Avonn gap is totally 30 seconds on 305.1 km, approximately. Joaquín, what do you think about it?
Ezt még nem hallottam. Én is szeretném tudni, hogy egy adott hőmérsékleten - mondjuk 25 C - mekkora különbség lehet a conti és a dunno/yoko/avonn között. A conti full zöld száraz pályán, de 38 fok a csúcsa. A többi száraz teljesítményben gyengébb, viszont alacsonyabb a csúcshőmérséklet. Ez kompenzálhatja egymást?
I didn't hear this. I would like to know too, that in the same temperature - I think 25 C - what is the different between the conti and the dunno/yoko/avonn. Conti is close to full green in the dry, but the peak temp is 38 celsius. Others dry skills are worther, but the peak temp is lower. Is it compensation? Or not?
Re: GPRO menedzserek IDE!
Balogh Patrik írta:
1. Igen, az 1. versenyen nehéz előzni. De a másodikon könnyű.
Yes, the overtaking is hard in the first race. But it's easy in the second one.
2. A csúcshőmérséklet nem befolyásolja a tartósságot.
The peak temperature doesn't affect the durability.
3. Azt hallottam, hogy a Dunnó-Avonn különbség mindent beleszámítva 30 másodperc körül lehet egy normál versenytávon. Joaquín, mit gondolsz erről?
I have heard that the Dunno-Avonn gap is totally 30 seconds on 305.1 km, approximately. Joaquín, what do you think about it?
JQ-E
About 2nd point fully agree...but dont forget the Temperature affect to your pace a lot
about 3rd point sincerely i dont know about the gap...Its really hard to say. Checking about that 30secs you heard about in a "normal" track with over 60laps that means over 0,5secs/lap. Thats have sense, but maybe i would say it could be a little higher. Maybe 0,7-0,8/lap??
Joaquinkinty- Hozzászólások száma : 27
Csatlakozás ideje : 2015. Dec. 27.
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:
I didn't hear this. I would like to know too, that in the same temperature - I think 25 C - what is the different between the conti and the dunno/yoko/avonn. Conti is close to full green in the dry, but the peak temp is 38 celsius. Others dry skills are worther, but the peak temp is lower. Is it compensation? Or not?
JQ-E
The difference betwen these supplier are basically the qualifying that are really important, specially in Pro/Master where there are too many people blocking if you dont start inside top10. The temperature affects a lot to the supplier perfomance, so a conti in a cold forecast wont be competitive. In a hot forecast are the best supplier, but this supplier is only for one big push in hot races. If you have a lack of competitivity in your group and want to retain, this is the best pick... If youre enough strong for yourself with good car level and driver go for "classic" supplier.
And dont forget each group and their paces are different, keep that in mind because it might change your pick
Joaquinkinty- Hozzászólások száma : 27
Csatlakozás ideje : 2015. Dec. 27.
Re: GPRO menedzserek IDE!
PB - A99Joaquinkinty írta:
JQ-E
About 2nd point fully agree...but dont forget the Temperature affect to your pace a lot
about 3rd point sincerely i dont know about the gap...Its really hard to say. Checking about that 30secs you heard about in a "normal" track with over 60laps that means over 0,5secs/lap. Thats have sense, but maybe i would say it could be a little higher. Maybe 0,7-0,8/lap??
On the same tyre type? (E. g. Extra soft of Dunno vs. extra soft of Avonn?)
Just because the durability of Avonn is higher than durability of Dunno. And this could be an advantage, too.
I sent a PM for you in this site, en español.
Have you read it?
------------------------------------------:
3 éve tanulok spanyolt. Most végre tudom használni is.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Elég nagy a csábítás, hogy megpróbáljam az első futamokon elérni a bennmaradást, mivel a 4. legjobb autóm van a csoportban, és a pilótám is 7. az OA rangsorban. Persze ha nullára leszámolom a 232-es motivációmat, akkor csak 133-134 az átlaga.
Ha ezt teszem, akkor az első futamhoz ideális választás lenne a D gumi, de a második futamon lehetne előzni, ott meg ki tudja milyen lesz (bár amúgy sem rossz a D, csak drága).
A pilótám átlaga 145-re esett (-18 motiváció, -7 erőnlét, -5 agresszivitás), de ez még így is túl magas ahhoz, hogy két futam után le tudjam rombolni.
Szóval továbbra is bizonytalan vagyok, az időmérőtől kellene függővé tenni, de addig meg gumit kellene választani, azzal viszont valszeg alaposan kivárok. Tanácsok az új infók alapján?
Ha ezt teszem, akkor az első futamhoz ideális választás lenne a D gumi, de a második futamon lehetne előzni, ott meg ki tudja milyen lesz (bár amúgy sem rossz a D, csak drága).
A pilótám átlaga 145-re esett (-18 motiváció, -7 erőnlét, -5 agresszivitás), de ez még így is túl magas ahhoz, hogy két futam után le tudjam rombolni.
Szóval továbbra is bizonytalan vagyok, az időmérőtől kellene függővé tenni, de addig meg gumit kellene választani, azzal viszont valszeg alaposan kivárok. Tanácsok az új infók alapján?
lajosveres- Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Balogh Patrik írta:PB - A99Joaquinkinty írta:
JQ-E
About 2nd point fully agree...but dont forget the Temperature affect to your pace a lot
about 3rd point sincerely i dont know about the gap...Its really hard to say. Checking about that 30secs you heard about in a "normal" track with over 60laps that means over 0,5secs/lap. Thats have sense, but maybe i would say it could be a little higher. Maybe 0,7-0,8/lap??
On the same tyre type? (E. g. Extra soft of Dunno vs. extra soft of Avonn?)
Just because the durability of Avonn is higher than durability of Dunno. And this could be an advantage, too.
I sent a PM for you in this site, en español.
Have you read it?
------------------------------------------:
3 éve tanulok spanyolt. Most végre tudom használni is.
JQ-E
Yeah. It doesnt matter the compound of the supplier. Its about the temperature.
PD: I answered your mp
Joaquinkinty- Hozzászólások száma : 27
Csatlakozás ideje : 2015. Dec. 27.
Re: GPRO menedzserek IDE!
I am translating to Hungarian what we are talking about.lajosveres írta:Elég nagy a csábítás, hogy megpróbáljam az első futamokon elérni a bennmaradást, mivel a 4. legjobb autóm van a csoportban, és a pilótám is 7. az OA rangsorban. Persze ha nullára leszámolom a 232-es motivációmat, akkor csak 133-134 az átlaga.
Ha ezt teszem, akkor az első futamhoz ideális választás lenne a D gumi, de a második futamon lehetne előzni, ott meg ki tudja milyen lesz (bár amúgy sem rossz a D, csak drága).
A pilótám átlaga 145-re esett (-18 motiváció, -7 erőnlét, -5 agresszivitás), de ez még így is túl magas ahhoz, hogy két futam után le tudjam rombolni.
Szóval továbbra is bizonytalan vagyok, az időmérőtől kellene függővé tenni, de addig meg gumit kellene választani, azzal viszont valszeg alaposan kivárok. Tanácsok az új infók alapján?
Szóval arról beszélgettünk eddig, hogy az Avonn-Dunnó különbség körönként 0.5-0.6-0.7 s körül mozoghat. Meg arról is, hogy a tempót nagyban befolyásolja az aktuális futam hőmérséklete, a gumiszállító(k) csúcshőmérsékletétől függően. (Ezt egyébként én is így tapasztaltam Masterben.)
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Köszi értettem, én azért nem írok angolul, mert bár tudnék, elég sokáig tartana megfogalmazni, és valszeg nem is lenne teljesen helyes. Egyébként a némettel ez még durvább, mert abban majdnem mindent megértek, de kinyögni nem tudok egy értelmes mondatot.
Ez akkor vajon azt is jelenti, hogy bizonyos hőmérséklet mellett a Y gyorsabb is tud lenni a D-nál? És ha igen, hol lehet ez a határ? 25 °C-nál, esetleg már 23 °C körül is jobb lehet?
A hőmérséklet egyébként is nagyon fontos tud lenni, azt vettem észre még most amatőrben, hogy 2 °C változással 3-5 tizedet is változik a sebességem másokhoz képest, gondolom a beállítás miatt.
Ez akkor vajon azt is jelenti, hogy bizonyos hőmérséklet mellett a Y gyorsabb is tud lenni a D-nál? És ha igen, hol lehet ez a határ? 25 °C-nál, esetleg már 23 °C körül is jobb lehet?
A hőmérséklet egyébként is nagyon fontos tud lenni, azt vettem észre még most amatőrben, hogy 2 °C változással 3-5 tizedet is változik a sebességem másokhoz képest, gondolom a beállítás miatt.
lajosveres- Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.
32 / 44 oldal • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38 ... 44
32 / 44 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|