GPRO menedzserek IDE!
+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters
18 / 44 oldal
18 / 44 oldal • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 31 ... 44
Re: GPRO menedzserek IDE!
Dávid, amit írsz azzal egyetértek. De egy dolgot fontos szerintem figyelembe venni, ami nem más, mint az autó!
Az autód karakterisztikája 110+-os, az enyém 90 alatti, feljutós szezonban sincs több, mint 100.
Ennek tükrében a pilótád eredménye az idő vagy a verdáé?
A titkot egyébként leírtad. Erőnlét, erőnlét és erőnlét!!! Ez a három legfontosabb dolog!
Az autód karakterisztikája 110+-os, az enyém 90 alatti, feljutós szezonban sincs több, mint 100.
Ennek tükrében a pilótád eredménye az idő vagy a verdáé?
A titkot egyébként leírtad. Erőnlét, erőnlét és erőnlét!!! Ez a három legfontosabb dolog!
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Ezzel nem egészen értek egyet, mert 4 fontos dolog van: erőnlét, az autód, a pilótád és a személyzet. Ha bármelyiket elhanyagolod, akkor rommá fognak verni. Én még anno kezdőként, azt hittem, hogy egy jó erőnlétű pilóta széjjelver mindenkit. Arra alapoztam, hogy rookieban rommá vert minket egy 70+-os erőnlétűs pilótával egy játékos. Szereztem egy jó erőnlétű fószert, akivel eredményekre számítottam. Az lett, hogy semmi. Ugyanúgy szanaszéjjel vertek. Visszaálltam inkább az egyensúlyi pilóták felé, fel is jutottam masterig, ahol egy szezont díszletként töltöttem, és mivel ott egy kiegyensúlyozott, de nem túl fitt pilótám volt (100 alatti erőnlét, de azért nem kevés volt neki), nézegettem, hogy akik elől vannak, mivel tudhatnak többet nálam. Mindnek durva volt a kocsija, az én kis trabimhoz képest. Megállapítottam, hogy a kocsi a titok! Próban a kocsit (akkor lett pro) próbáltam feltornázni, egész jó sikerrel, de mi sem ért... Ugyanis azt hittem, hogy a pilóta lehet gyengébb egy jó kocsiban szétaláz bárkit. Nagy tévedés! A személyzettel akkor még egyáltalán nem foglalkoztam, ami azért nagy hiba, mert míg én 30 másodperces kiállásokat nyomtam, mások 20 másodperc körül voltak, és a 10 másodperc már nem egy szoros eredmény... Szóval mostanra oda jutottam, hogy minden fontos. Már akkor is ide lyukadtam ki, de most ügyelek is rá.
Szóval Dávid: biztosan nem csak a pilótád az oka, hogy annyira elől vagy, hanem sokat nyom a latba az a száztizenplusszos kocsi is. Ha neked is 90 alatti lenne, akkor nem biztos, hogy ugyanolyan kiemelkedő lennél, mint most. És ez egy igen fontos tény.
Szóval Dávid: biztosan nem csak a pilótád az oka, hogy annyira elől vagy, hanem sokat nyom a latba az a száztizenplusszos kocsi is. Ha neked is 90 alatti lenne, akkor nem biztos, hogy ugyanolyan kiemelkedő lennél, mint most. És ez egy igen fontos tény.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Az alapszintnek meg kell lenni természetesen. De ha fel akarsz jutni, akkor az kevés. Valamiből kiemelkedőnek kell lenned az átlagból. Erre két lehetőséged van. Vagy egy jó verda, vagy egy jó pilóta, esetleg mindkettő....
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Nos, akkor nézzünk néhány tényt, de neveket nem írok, nehogy sértődés legyen belőle...
Minden osztályban van/volt ismerősöm. Még elitben is van olyan menedzser, aki úgy sikeres, hogy 6-os autója van, csak a tesztekkel felemelte a karakter pontjainak számát. Masterben is van olyan menedzser, aki sikeresen szerepel, de mégis 5-6-os autója van, de a karakter szintje sincs 90-95 fölött... Magyarul ez az út máris borult.
Aztán. A személyzet fontossága. Erre azt tudom mondani, hogy jelenleg is van masterben egy menedzser, aki mindössze 5 szezont töltött eddig a játékban. Bármennyit is tesztelsz, a személyzet szintjét nem tudod ennyi idő alatt olyan magasra vinni, hogy jónak mondd. Én a mostani pilótámmal a 45. szezonban kezdtem rookie-ban. Volt 5 tesztem. A 46. szezonban 10 alkalommal teszteltem, az amatőrben is kb. minden szezonban megvan a 7-8 teszt. Nem sok, de nem is kevés. És Én nem jutottam fel masterig egyelőre. A személyzet szerintem akkor igazán fontos, ha más tulajdonságok alacsonyak.
Pilóta erőnlét??? Béla! Szerintem Te "fordítva ülsz a lovon". :))) Ne vedd persze magadra... :)) Most is van a piacon olyan pilóta, akinek az OA-ja 70 alatti, de azonnal péppé verném vele a rookie-mezőnyt. Koncentrációja száz alatt van picivel, tehetsége százötven fölött picivel, erőnléte félszáz körül van. Ennyi kell. Még nem futott GP-t, de simán hozna egy szezonban 70-80 pontot, a második szezonban 100 fölött, de még a harmadik szezonban is ott tudnám tartani, mert alacsony az átlag. Akkor 17/17 győzelem lenne a mérlege.
Ne feledd, Én az első szezonomban is úgy szereztem ötvenvalahány pontot, hogy a pilótám akkor ült életében először autóba. :) 135-ös tehetséggel, 100 körüli koncentrációval és 80 körüli erőnléttel. Minden más alacsony volt... Szóval, csak abban az esetben nem tudsz eredményes lenni a 70-80-as erőnlétű pilótával rookie-ban, ha a tehetség 20-50, a koncentráció is 70 alatti, illetve nincs futott gp-je, esetleg 115 kg. :D
Nem tudom, hogy Góré Attila be tudja -e állítani az autóját rendesen ma estére, de akit ajánlottam neki pilótát, azzal Én rommá vernék mindenkit az összes csoportban! :)) Természetesen megfelelő autóval. Mert 1-es autóval a 4-esek között nyilván nem lenne esélye...
Várom a többiek véleményét is! :)
Hja, és még valami: Kovácsi Lacinak 90 alatti az autója, de minden futamon ott látom a nevét az összesített kvalifikációs statisztika TOP 10-es táborában! Pilótája majdnem hajszál pontosan olyan, mint az enyém. Az erőnléte viszont kétszáz fölötti. Szóval, nem hiszem, hogy problémáim lennének a gyengébb autóval is. Arról nem is beszélve, hogy kis cétékkel futok, mégis feljutó helyen vagyok.
Nos, akkor nézzünk néhány tényt, de neveket nem írok, nehogy sértődés legyen belőle...
Minden osztályban van/volt ismerősöm. Még elitben is van olyan menedzser, aki úgy sikeres, hogy 6-os autója van, csak a tesztekkel felemelte a karakter pontjainak számát. Masterben is van olyan menedzser, aki sikeresen szerepel, de mégis 5-6-os autója van, de a karakter szintje sincs 90-95 fölött... Magyarul ez az út máris borult.
Aztán. A személyzet fontossága. Erre azt tudom mondani, hogy jelenleg is van masterben egy menedzser, aki mindössze 5 szezont töltött eddig a játékban. Bármennyit is tesztelsz, a személyzet szintjét nem tudod ennyi idő alatt olyan magasra vinni, hogy jónak mondd. Én a mostani pilótámmal a 45. szezonban kezdtem rookie-ban. Volt 5 tesztem. A 46. szezonban 10 alkalommal teszteltem, az amatőrben is kb. minden szezonban megvan a 7-8 teszt. Nem sok, de nem is kevés. És Én nem jutottam fel masterig egyelőre. A személyzet szerintem akkor igazán fontos, ha más tulajdonságok alacsonyak.
Pilóta erőnlét??? Béla! Szerintem Te "fordítva ülsz a lovon". :))) Ne vedd persze magadra... :)) Most is van a piacon olyan pilóta, akinek az OA-ja 70 alatti, de azonnal péppé verném vele a rookie-mezőnyt. Koncentrációja száz alatt van picivel, tehetsége százötven fölött picivel, erőnléte félszáz körül van. Ennyi kell. Még nem futott GP-t, de simán hozna egy szezonban 70-80 pontot, a második szezonban 100 fölött, de még a harmadik szezonban is ott tudnám tartani, mert alacsony az átlag. Akkor 17/17 győzelem lenne a mérlege.
Ne feledd, Én az első szezonomban is úgy szereztem ötvenvalahány pontot, hogy a pilótám akkor ült életében először autóba. :) 135-ös tehetséggel, 100 körüli koncentrációval és 80 körüli erőnléttel. Minden más alacsony volt... Szóval, csak abban az esetben nem tudsz eredményes lenni a 70-80-as erőnlétű pilótával rookie-ban, ha a tehetség 20-50, a koncentráció is 70 alatti, illetve nincs futott gp-je, esetleg 115 kg. :D
Nem tudom, hogy Góré Attila be tudja -e állítani az autóját rendesen ma estére, de akit ajánlottam neki pilótát, azzal Én rommá vernék mindenkit az összes csoportban! :)) Természetesen megfelelő autóval. Mert 1-es autóval a 4-esek között nyilván nem lenne esélye...
Várom a többiek véleményét is! :)
Hja, és még valami: Kovácsi Lacinak 90 alatti az autója, de minden futamon ott látom a nevét az összesített kvalifikációs statisztika TOP 10-es táborában! Pilótája majdnem hajszál pontosan olyan, mint az enyém. Az erőnléte viszont kétszáz fölötti. Szóval, nem hiszem, hogy problémáim lennének a gyengébb autóval is. Arról nem is beszélve, hogy kis cétékkel futok, mégis feljutó helyen vagyok.
Re: GPRO menedzserek IDE!
KI - A122
Én továbbra is tartom magam a véleményemhez, de ahogy nézem Te sem cáfoltad meg...
Ha fel akarsz jutni, akkor ki kell emelkedned. Laci a pilótájával, Te a verdával.
A többség nem foglalkozik a személyzettel, de nem is nagyon érdemes, bár a tesztekhez szerintem jól jön a karakter pont váltás miatt.
A 7-8 teszt / szezon amatőrben szerintem soknak számít. Nem sokan tesztelnek ennyit, inkább szintet emelnek. Mondjuk az érdekelne, hogy csináltál-e bármilyen számítást vagy statisztikát arra nézve, hogy mibe kerül ennyi teszt? (itt a kopásra gondolok, tudom mennyi a teszt ára)
Én továbbra is tartom magam a véleményemhez, de ahogy nézem Te sem cáfoltad meg...
Ha fel akarsz jutni, akkor ki kell emelkedned. Laci a pilótájával, Te a verdával.
A többség nem foglalkozik a személyzettel, de nem is nagyon érdemes, bár a tesztekhez szerintem jól jön a karakter pont váltás miatt.
A 7-8 teszt / szezon amatőrben szerintem soknak számít. Nem sokan tesztelnek ennyit, inkább szintet emelnek. Mondjuk az érdekelne, hogy csináltál-e bármilyen számítást vagy statisztikát arra nézve, hogy mibe kerül ennyi teszt? (itt a kopásra gondolok, tudom mennyi a teszt ára)
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Nekem nagyjából hét teszt egy komplett autófelújítás. Mostanában már nem futok száz kört, mert nem látom értelmét. Lehet, hogy később ez változni fog, most azonban nem csinálom ezt.
Nem hiszem, hogy Laci pilótája annyival jobb lenne, mint az enyém. 30 erőnlét ponttal van neki több, vagy 40. A többi adat majdnem ugyanannyi. Sajnálhatja, hogy most elveszíti, mert PRO-ban is parádés lenne az a srác szerintem. Remélem, egy teljes évaddal később Én meg tudom csinálni, amit Ő csak akart.
Ne feledjük továbbá, hogy ugye több lehetőség vezethet sikerre. Valaki tehetséges pilótával, mások erőnléttel, megint mások autóval tűnnek ki. És eredményesek.
Nekem nagyjából hét teszt egy komplett autófelújítás. Mostanában már nem futok száz kört, mert nem látom értelmét. Lehet, hogy később ez változni fog, most azonban nem csinálom ezt.
Nem hiszem, hogy Laci pilótája annyival jobb lenne, mint az enyém. 30 erőnlét ponttal van neki több, vagy 40. A többi adat majdnem ugyanannyi. Sajnálhatja, hogy most elveszíti, mert PRO-ban is parádés lenne az a srác szerintem. Remélem, egy teljes évaddal később Én meg tudom csinálni, amit Ő csak akart.
Ne feledjük továbbá, hogy ugye több lehetőség vezethet sikerre. Valaki tehetséges pilótával, mások erőnléttel, megint mások autóval tűnnek ki. És eredményesek.
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:GD - A35
Ne feledjük továbbá, hogy ugye több lehetőség vezethet sikerre. Valaki tehetséges pilótával, mások erőnléttel, megint mások autóval tűnnek ki. És eredményesek.
Ezt mondom én is!
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:Akkor miért nem nyerted már meg az elitet?
Talán azért, mert ahhoz mindenben qrva jónak kell lennem és attól még messze vagyok.
Talán majd egyszer...
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Na, majd egyszer egyszerre jutunk fel.
Összefogunk és együtt felmegyünk mindannyian. Kitúrunk onnan mindenkit.
Na, majd egyszer egyszerre jutunk fel.
Összefogunk és együtt felmegyünk mindannyian. Kitúrunk onnan mindenkit.
Re: GPRO menedzserek IDE!
KI - A122
Meg van az új pilótám bibibíííííííííííí!
Meg van az új pilótám bibibíííííííííííí!
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ - A36
Ez a magas CT nem az én pilótámnak való, 12-17. hely között ugrál. Egyszer fut egy 1:52-es kört, aztán egy kerek 2 percest, s visszaesik 5 helyet, majd ismét felküzdi magát 1:54-es körökkel a 12-13. helyig, majd ront egyet, s zuhan 4-6-ot .
Ellenben a fogyasztás.... a 18 körre 74 liter benzin a száraz pályára lett volna elég. Esőben egy 0.8-as osztást szoktam használni, de itt a 0.6-os is elég. 18. kör helyett kimegy a 30-ban majd. Jelenlegi 7. hellyel a végén is elégedett lennék.
Ez a magas CT nem az én pilótámnak való, 12-17. hely között ugrál. Egyszer fut egy 1:52-es kört, aztán egy kerek 2 percest, s visszaesik 5 helyet, majd ismét felküzdi magát 1:54-es körökkel a 12-13. helyig, majd ront egyet, s zuhan 4-6-ot .
Ellenben a fogyasztás.... a 18 körre 74 liter benzin a száraz pályára lett volna elég. Esőben egy 0.8-as osztást szoktam használni, de itt a 0.6-os is elég. 18. kör helyett kimegy a 30-ban majd. Jelenlegi 7. hellyel a végén is elégedett lennék.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ - A36
Meglett a 7. hely és az első pontok az Amatőr osztályban! Volt vagy 8 pilóta hibám amivel cirka 30 másodpercet vesztettem ( ez sem lett volna elég a 6. helyhez). A kocsim még jó állapotban, s már csak a maradék 7 futamon kell max még egyszer pontot gyújtenem ill minnél jobban +ba jutnom a -20 milláról. 3 szponzor tárgyalásom közül egyiket sem hatotta meg a 7. hely, s továbbra is csak 30% környékén járok a tárgyalásokkal. Szponzor nélkül jó nehzéz
Meglett a 7. hely és az első pontok az Amatőr osztályban! Volt vagy 8 pilóta hibám amivel cirka 30 másodpercet vesztettem ( ez sem lett volna elég a 6. helyhez). A kocsim még jó állapotban, s már csak a maradék 7 futamon kell max még egyszer pontot gyújtenem ill minnél jobban +ba jutnom a -20 milláról. 3 szponzor tárgyalásom közül egyiket sem hatotta meg a 7. hely, s továbbra is csak 30% környékén járok a tárgyalásokkal. Szponzor nélkül jó nehzéz
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Zoli!
A benzint mi alapján számoltad ki? Miért tankoltál bele sokkal többet? Kalkulátort használtál, vagy saját tapasztalat után futottál? Hozzáteszem, Én is sokat bukhattam vele. Elmentem vagy harmincvalahány kört, a végén maradt 46 liter üzemanyag a kocsiban. Azt sem tartom kizártnak, hogy az eredetileg beletankolt 125 liter elég lett volna az egész futamra... Kiálltam a gumim miatt, mert lekopott 0 százalékra, de még 18% volt a benya. Erre még a tizenkét körre rátankoltam megint egy csomót...
Szerintem ezen a futamon megint valami hasonló lesz. Azaz a kalkulátor többet ajánl, mint ami szükséges lesz. Visszanéztem korábbi versenyt és szerintem legalább két körrel többet el fogok menni azzal az üzemanyaggal, amit tankoltam. 20 kört akartam, de szerintem minimum 21, maximum 23 is lehet benne... Meglátjuk... Ma este kiderül.
Zoli!
A benzint mi alapján számoltad ki? Miért tankoltál bele sokkal többet? Kalkulátort használtál, vagy saját tapasztalat után futottál? Hozzáteszem, Én is sokat bukhattam vele. Elmentem vagy harmincvalahány kört, a végén maradt 46 liter üzemanyag a kocsiban. Azt sem tartom kizártnak, hogy az eredetileg beletankolt 125 liter elég lett volna az egész futamra... Kiálltam a gumim miatt, mert lekopott 0 százalékra, de még 18% volt a benya. Erre még a tizenkét körre rátankoltam megint egy csomót...
Szerintem ezen a futamon megint valami hasonló lesz. Azaz a kalkulátor többet ajánl, mint ami szükséges lesz. Visszanéztem korábbi versenyt és szerintem legalább két körrel többet el fogok menni azzal az üzemanyaggal, amit tankoltam. 20 kört akartam, de szerintem minimum 21, maximum 23 is lehet benne... Meglátjuk... Ma este kiderül.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nekem is sokkal kevesebb benya fogyott. 2 kiállást terveztem, de csak 1-gyel mentem. Ilyen keveset még sose fogyasztottam...
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Úúúúúúúúúú...
Óriási győzelmet arattam. Legjobb köröm simán masteres volt, de a legjobb köreimmel talán bármelyik PRO-s csoportban az elején lehettem volna. Már nagyon kíváncsi vagyok, mire jutok ezzel a pilótával a magasabb osztályban!
TOMI! Mit csináltál? Miért estél vissza a végére? Random? Vagy mi?! AZt hittem, komolyabb terveid vannak a versenyre!
Laci! Gratulálok, az új pilótád agyonverte a mezőnyt, de nálam nem tudtál jobb kört menni! Hehe. Sebaj! Még a négy kiállást is elbírtam!
Imi! Sajnálom, láttam, hogy randomokat kaptál, pedig nélkülük simán ott kellett volna lenned az első nyolc között! Talán legközelebb! Ne add fel semmiképpen sem!
Többiek? Mi van veletek? Jól sikerültek a dolgok? Mármint a terveitekhez képest, mert azért látom, hogy egyesek sikeresebben, mások gyengébben szerepeltek.
Úúúúúúúúúú...
Óriási győzelmet arattam. Legjobb köröm simán masteres volt, de a legjobb köreimmel talán bármelyik PRO-s csoportban az elején lehettem volna. Már nagyon kíváncsi vagyok, mire jutok ezzel a pilótával a magasabb osztályban!
TOMI! Mit csináltál? Miért estél vissza a végére? Random? Vagy mi?! AZt hittem, komolyabb terveid vannak a versenyre!
Laci! Gratulálok, az új pilótád agyonverte a mezőnyt, de nálam nem tudtál jobb kört menni! Hehe. Sebaj! Még a négy kiállást is elbírtam!
Imi! Sajnálom, láttam, hogy randomokat kaptál, pedig nélkülük simán ott kellett volna lenned az első nyolc között! Talán legközelebb! Ne add fel semmiképpen sem!
Többiek? Mi van veletek? Jól sikerültek a dolgok? Mármint a terveitekhez képest, mert azért látom, hogy egyesek sikeresebben, mások gyengébben szerepeltek.
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ - A36
Én moziban voltam, nem tudom mi történt, most nézem vissza a versenyt. Az első kerékcserém előtt a 12. helyen haladtam, s a 3-10. leggyorsabb köröket futottam... 93-as a pilótám..Kerékcsere után a 24. helyre jöttem vissza. Visszakapaszkodtam a 13. helyre, majd box.
23 helyről feljöttem a 16. helyre, majd box. Azt már látom, elrontottam a benzint, többett kellett volna tankolnom minden kiállásra 2 körrel. A 20. helyem annak köszönhető, hogy az 50.ben és az 55.ben is kint volt a pilóta a boxban.. benzin miatt. Ha nem megy ki az 55.ben, akkor megvan a 13-14. hely.
Én moziban voltam, nem tudom mi történt, most nézem vissza a versenyt. Az első kerékcserém előtt a 12. helyen haladtam, s a 3-10. leggyorsabb köröket futottam... 93-as a pilótám..Kerékcsere után a 24. helyre jöttem vissza. Visszakapaszkodtam a 13. helyre, majd box.
23 helyről feljöttem a 16. helyre, majd box. Azt már látom, elrontottam a benzint, többett kellett volna tankolnom minden kiállásra 2 körrel. A 20. helyem annak köszönhető, hogy az 50.ben és az 55.ben is kint volt a pilóta a boxban.. benzin miatt. Ha nem megy ki az 55.ben, akkor megvan a 13-14. hely.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
BP - A99
Gratulálok azoknak, akiknek jól sikerült a versenyük!
Sajnos eddig az új pilótám nem igazán váltja be a hozzáfűzött reményeket...
0 erőnléttel vettem meg, az ember azt hinné, fejlődőképes. Az is lenne, de nem 33 évesen...
Legalább már van 20 erőnlétje neki. Szerencsére a bennmaradás is már megvan...
Gratulálok azoknak, akiknek jól sikerült a versenyük!
Sajnos eddig az új pilótám nem igazán váltja be a hozzáfűzött reményeket...
0 erőnléttel vettem meg, az ember azt hinné, fejlődőképes. Az is lenne, de nem 33 évesen...
Legalább már van 20 erőnlétje neki. Szerencsére a bennmaradás is már megvan...
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Nos, hamarosan konkrét, nagyon hasznos tapasztalattal fogunk gazdagodni mindannyian, de egyelőre nem kiabálok el semmit! Néhány verseny múlva el fogom mondani a tapasztalataimat ezzel kapcsolatosan! Mindenesetre az első megérzéseim igencsak helytállónak bizonyultak...
Nos, hamarosan konkrét, nagyon hasznos tapasztalattal fogunk gazdagodni mindannyian, de egyelőre nem kiabálok el semmit! Néhány verseny múlva el fogom mondani a tapasztalataimat ezzel kapcsolatosan! Mindenesetre az első megérzéseim igencsak helytállónak bizonyultak...
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ - A36
Következő versenyre csinálok egy 0 CT versenyt, csak hogy elteljen a futam, s feljöjjek pozitívba valamikor, majd a Finn vagy a brazil versenyt megpróbálom megnyomni megint
Következő versenyre csinálok egy 0 CT versenyt, csak hogy elteljen a futam, s feljöjjek pozitívba valamikor, majd a Finn vagy a brazil versenyt megpróbálom megnyomni megint
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:Miért terveztél esőben két kiállással?
Azt hittem nem bírja ki 1 kiállással a gumi, és közel is volt hozzá, de szerencsére tévedtem.
Most 2. lettem, hoztam a kötelezőt.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
CT30, sokáig vezetés, három kiállás, extra lágy gumik... A leggyorsabb kör ezzel a rizikóval is megvolt. A dobogóm is csak azért veszett el, mert füstöltem négy kört a végén. Na mindegy. Most felújítás ezerrel, teszt és nekifutás a célegyenesnek... Úgy számolom, hogy ha a következő versenyt sikerül megnyernem, akkor a 70 pont már biztosan elég lesz a feljutáshoz, még akkor is, ha nem leszek az első háromban a végén. Szerintem azonban az azutáni versenyt is megnyomom valamennyire, hogy ne legyen gond. A végére pedig maradhat három darab CT 0-s futam.
A 115-115-115 körüli - vagy magasabb - karakterű autóval joggal reménykedhetek abban, hogy szerzek 1-2 pontot a szezon elején. Immár pró-ban. Meglátjuk.
Azért az durva továbbra is, hogy a csoportom mennyire erős. 12 futam után 60 ponttal vezetem a mezőnyt, magyarul átlagosan 5 pontot szerzek minden versenyen. A hetedik helyen álló társam is nyomja még nagyon, látom, még többen reménykednek a harmadik helyben, vagy a legjobb 4-5. helyekben...
És mikor hagyja abba a tárgyalást az egyik szponzor jelöltem? Persze, hogy 80%-os állásnál... AMikor már fél kézzel érezhettem a milliókat...
És akkor itt lehet látni, hogy milyen különbségek vannak csoportok és csoportok között. Kovácsi Laci 170-180 millióval fog feljutni próba, talán 100 ponttal, könnyedén, míg Én a parádés szponzori háttér ellenére alig tudtam spórolni, hiszen nincs pénzem. Persze még van hátra néhány verseny, így gyűjtögethetek, de igazán jó lenne az első helyen fellépni, hogy jöjjön az a pénz is, a pontok után járó pénz is, stb... Jó, teszteltem már sokat a szezonban, illetve minden futam után tesztelek ezután is, így a személyzetem erős lesz, amikor nekikezdek a PRO-nak. Ez a legfőbb célom most. Meg az erős autó.
Mi újság veletek?
CT30, sokáig vezetés, három kiállás, extra lágy gumik... A leggyorsabb kör ezzel a rizikóval is megvolt. A dobogóm is csak azért veszett el, mert füstöltem négy kört a végén. Na mindegy. Most felújítás ezerrel, teszt és nekifutás a célegyenesnek... Úgy számolom, hogy ha a következő versenyt sikerül megnyernem, akkor a 70 pont már biztosan elég lesz a feljutáshoz, még akkor is, ha nem leszek az első háromban a végén. Szerintem azonban az azutáni versenyt is megnyomom valamennyire, hogy ne legyen gond. A végére pedig maradhat három darab CT 0-s futam.
A 115-115-115 körüli - vagy magasabb - karakterű autóval joggal reménykedhetek abban, hogy szerzek 1-2 pontot a szezon elején. Immár pró-ban. Meglátjuk.
Azért az durva továbbra is, hogy a csoportom mennyire erős. 12 futam után 60 ponttal vezetem a mezőnyt, magyarul átlagosan 5 pontot szerzek minden versenyen. A hetedik helyen álló társam is nyomja még nagyon, látom, még többen reménykednek a harmadik helyben, vagy a legjobb 4-5. helyekben...
És mikor hagyja abba a tárgyalást az egyik szponzor jelöltem? Persze, hogy 80%-os állásnál... AMikor már fél kézzel érezhettem a milliókat...
És akkor itt lehet látni, hogy milyen különbségek vannak csoportok és csoportok között. Kovácsi Laci 170-180 millióval fog feljutni próba, talán 100 ponttal, könnyedén, míg Én a parádés szponzori háttér ellenére alig tudtam spórolni, hiszen nincs pénzem. Persze még van hátra néhány verseny, így gyűjtögethetek, de igazán jó lenne az első helyen fellépni, hogy jöjjön az a pénz is, a pontok után járó pénz is, stb... Jó, teszteltem már sokat a szezonban, illetve minden futam után tesztelek ezután is, így a személyzetem erős lesz, amikor nekikezdek a PRO-nak. Ez a legfőbb célom most. Meg az erős autó.
Mi újság veletek?
Re: GPRO menedzserek IDE!
OB - A78
Szokásos pontszerző hely, csak most mindössze az 5. hely jött össze. Bár erőviszonyokban ez a reális szárazon szerintem.
Nekem most 75 pontom van, már csak 25 kell a 100-hoz ami most a célom. Nem tudom, hogy a 100 pont elég lesz-e az első 3-ban maradáshoz, az első ötös nagyon nyomja.
Szóval Dávid, ha esetleg pont alapján akarsz feljutni, és úgy érzed, hogy 70-80 pont elég kellene legyen, akkor gondold át, és toljad még neki, mert a lehetséges feljutóknak most 68 és 70 pontja van. Szóval...
Szokásos pontszerző hely, csak most mindössze az 5. hely jött össze. Bár erőviszonyokban ez a reális szárazon szerintem.
Nekem most 75 pontom van, már csak 25 kell a 100-hoz ami most a célom. Nem tudom, hogy a 100 pont elég lesz-e az első 3-ban maradáshoz, az első ötös nagyon nyomja.
Szóval Dávid, ha esetleg pont alapján akarsz feljutni, és úgy érzed, hogy 70-80 pont elég kellene legyen, akkor gondold át, és toljad még neki, mert a lehetséges feljutóknak most 68 és 70 pontja van. Szóval...
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
18 / 44 oldal • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 31 ... 44
18 / 44 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|