GPRO menedzserek IDE!
+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters
24 / 44 oldal
24 / 44 oldal • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 34 ... 44
Re: GPRO menedzserek IDE!
Vagyis azt gondolod, hogyha több kiállással mennék, akkor csökkenne az időm mondjuk 21-22 másodpercre?
Edit.: Számos versenyen tapasztaltam már, hogy ha több kiállással mentem, akkor sem javult a boxban töltött időm. Persze voltak kivételek, de nem számolhatok be gigantikus különbségről.
Edit.: Számos versenyen tapasztaltam már, hogy ha több kiállással mentem, akkor sem javult a boxban töltött időm. Persze voltak kivételek, de nem számolhatok be gigantikus különbségről.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nem. Azt gondolom, hogy előbb-utóbb kialakulna az amatőrös átlagod. Persze ez függ a tesztek számától is (személyzet motivációja), de az tudtommal nem számít olyan sokat.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Értem. Teszteltem már ugye hármat ebben a szezonban. Amíg az amában minden egyes teszt után emelkedett a személyzetem motivációja - az egyéb tulajdonságokkal együtt -, addig a mostani tesztek után egyáltalán nem emelkedett a moti, de még a többi sem. Olyan érzésem van, mintha ez szándékos lenne, hogy szerződtessek technikai igazgatót! Mi a véleményed? Persze, hogy tesztelni fogok továbbra is, hogy a karakter pontok ne csökkenjenek, hiszen a tesztekből adódó pontok a rookie óta 10 körül - vagy kicsivel fölötte - vannak.
17-16-24-el állok, így álltam az első futam előtt is. Szerintem ez első PRO-s szezonban nem rossz egyáltalán, de bizonyára akkor emelkedne a motiváció elsősorban, ha jó helyezéseket érnék el. Bár az első helyezés után sem emelkedett a moti. Nem értem.
17-16-24-el állok, így álltam az első futam előtt is. Szerintem ez első PRO-s szezonban nem rossz egyáltalán, de bizonyára akkor emelkedne a motiváció elsősorban, ha jó helyezéseket érnék el. Bár az első helyezés után sem emelkedett a moti. Nem értem.
Re: GPRO menedzserek IDE!
TD-vel valószínűleg könnyebben tudnád a 9-12 körüli tesztpontszintet tartani. Ezért, ha továbbra is ezt szeretnéd, szerintem mindenképpen igazolj egyet.
A TD és a személyzet tulajdonságai között nem látok összefüggést.
A TD és a személyzet tulajdonságai között nem látok összefüggést.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Igen, tudom, hogy a TD-vel sokkal könnyebb lenne. Viszont az megint plusz kiadás minden futamon. Ha már TD-t választok, kellene egy parádés ember erre a feladatra, de hiába kerestem, nagyon jót nem találtam.
Van tapasztalatod, hogyha az épületeimet nem emelem 15-nél magasabbra, akkor a TD-vel egy 30-40 körös teszt a végén hány karakter pontot eredményezhet? Akkor is, ha nulla pontról számolok, akkor is, ha mondjuk 10-15-ről...
Van tapasztalatod, hogyha az épületeimet nem emelem 15-nél magasabbra, akkor a TD-vel egy 30-40 körös teszt a végén hány karakter pontot eredményezhet? Akkor is, ha nulla pontról számolok, akkor is, ha mondjuk 10-15-ről...
Re: GPRO menedzserek IDE!
Ilyen jellegű tapasztalattal sajnos nem rendelkezem.
Olyannal viszont igen, hogy próban 12-ig nagyon könnyű felhúzni a tesztpontokat, utána viszont jelentősen megnehezül a dolog.
Olyannal viszont igen, hogy próban 12-ig nagyon könnyű felhúzni a tesztpontokat, utána viszont jelentősen megnehezül a dolog.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
100 körüli az autó karakterisztikája, úgyhogy szerintem ez PRO-ban tökéletesen elég. Akkor kell majd nagyon fejleszteni, ha a masterben bent akarok maradni. És a bent maradást nem Bridgerock gumival szeretném kivívni!
Re: GPRO menedzserek IDE!
És a feljutást? ^^
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nyilván a feljutós szezonban akarok majd tesztelni TD-vel. Úgy veszem észre, hogy contival is meg tudom csinálni a feljutást, igazából simán elég hozzá 5-6 melegebb futam. Az előző versenyen 0,5s-re voltam a leggyorsabb körtől, szóval azt hiszem, két szezon múlva - 240-es erőnléttel - a feljutás nem lehet kérdéses, de nyilván ez függ majd attól is, hogy kik esnek le a mi csoportunkba, kik jutnak fel, kik terveznek az 52. szezonra feljutást. Most inkább az 52. évadra tervezem az ugrást. A 240-es erőnlét elég kell, hogy legyen oda, contival ott is meg tudom csinálni a pontjaimat. SZERINTEM.
Re: GPRO menedzserek IDE!
A contis feljutást mi is teszteljük jelenleg a HC-n belül.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Biztosan nem kell TD a jobb boxoláshoz, de valamennyit javit. Én most próbáltam ki, hogy milyen boxidőt produkál egy 100 pites TD. Hát... Nem vagyok elragadtatva. 22 mp az nem tartozik a jobbak közé. Még az előző versenyen is volt 2 jobb, pedig ott az eső eleredése után állt ki a kocsi, és úgy lettek 21 mp-es kiállásaim. Persze volt 25 mp-es is. Ebben igaza van Tibinek, hogy ciklus van. Nekem jó, rossz, jó, rossz volt. Most TD nélkül megyek, mert 1 versenyre igazoltam csupán, de ha csak 2-3 mp-es számit, akkor nem lesz TD-m, amig nem akarok feljutni.
A személyzet tulajdonságai meg szerintem az épületektől is függ. Tehát nem nő a szakértelem, ha nincs hozzá jó infrastruktúra. Ez logikusan hangzik. Meg hát sok minden 100 körnél kezdődik (erőnlét is például 100 körnél jöhet 5 is, de 99-nél már semmi... Ugyanez igaz lehet a személyzetre is). Meg a másik amit a fórumon irtak, hogy ha tied a leggyorsabb tesztkör, az jobban motivál... Lehet, hogy hátul végzel, ezért nincs több motiváció.
A személyzet tulajdonságai meg szerintem az épületektől is függ. Tehát nem nő a szakértelem, ha nincs hozzá jó infrastruktúra. Ez logikusan hangzik. Meg hát sok minden 100 körnél kezdődik (erőnlét is például 100 körnél jöhet 5 is, de 99-nél már semmi... Ugyanez igaz lehet a személyzetre is). Meg a másik amit a fórumon irtak, hogy ha tied a leggyorsabb tesztkör, az jobban motivál... Lehet, hogy hátul végzel, ezért nincs több motiváció.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ -A36
Sziasztok.
Előző versenyt jól elbactam. Lággyal mentem, s 3 cserére számítottam, erre a csoport 3/4e közepessel ment, s csak 2 kerékcserét csinált. 14.helyre kvaliztam, innen fel is szaladt versenyben 11-12. helyig. Jól is haladtam, de kerékcsere után már a csoportban sokan feltartottak, s nem tudtam visszamászni csak a 20. hely környékére. Ujabb kerékcsere hasonlo szitu. A végén meg a meleg miatt 2 körrel a vége előtt elfogyott a benzin is meg a gumi is, így 23-24. helyről lettem 28. mindezt 50-es riskkel. Nem vagyok boldog, mert verseny előtt csináltam egy nagy felújítást. Kocsim 85-83-79-es volt a futam előtt. Leért viszont az első teszt pontja, s így most 87-85-81-es akocsi, s köv verseny után ismét le fog érni egy teszt kör az autó karakterisztikához ( Jelenleg 18.5-11.4-11.4 a mérnöki pontok - a mérnöki műhelyem 12-es, nem tudom mennyit fog lecsorogni majd).
A kereskedelmi központom 39-es, de az istenért nem akar előrehaladni 1 szponzori tárgyalásom sem, minden 2. futam után megy fel pár %ot . Lassan 1.5 szezon óta szponzor nélkül megyek. A pilóta karizmája 83-as.
Sziasztok.
Előző versenyt jól elbactam. Lággyal mentem, s 3 cserére számítottam, erre a csoport 3/4e közepessel ment, s csak 2 kerékcserét csinált. 14.helyre kvaliztam, innen fel is szaladt versenyben 11-12. helyig. Jól is haladtam, de kerékcsere után már a csoportban sokan feltartottak, s nem tudtam visszamászni csak a 20. hely környékére. Ujabb kerékcsere hasonlo szitu. A végén meg a meleg miatt 2 körrel a vége előtt elfogyott a benzin is meg a gumi is, így 23-24. helyről lettem 28. mindezt 50-es riskkel. Nem vagyok boldog, mert verseny előtt csináltam egy nagy felújítást. Kocsim 85-83-79-es volt a futam előtt. Leért viszont az első teszt pontja, s így most 87-85-81-es akocsi, s köv verseny után ismét le fog érni egy teszt kör az autó karakterisztikához ( Jelenleg 18.5-11.4-11.4 a mérnöki pontok - a mérnöki műhelyem 12-es, nem tudom mennyit fog lecsorogni majd).
A kereskedelmi központom 39-es, de az istenért nem akar előrehaladni 1 szponzori tárgyalásom sem, minden 2. futam után megy fel pár %ot . Lassan 1.5 szezon óta szponzor nélkül megyek. A pilóta karizmája 83-as.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ - A36
Készülök a Brazil versenyre. Érdekes dolgot vettem észre.
Rookie-ban 45.szezonban inkább 3-as mint 4-es kocsival egy ilyen pilótával:
OA: 102
KON: 139
TEH:188
AGR:14
TAP:74
TI:46
ERO:11
KAR:37
MOT:251
HIR:0
SULY:89
KOR:25
44 fokban 1:19.905-ös legjobb nettó időt mentem szabadedzésen, s 1:20.091-es legjobb bruttot. Kvali 1-em 1:19.831 volt 44 fokban, közepes gumin.
Nos ami érdekesség, hogy most (tulképpen azonos kopás mellett, mint a fenti esetben)
OA: 100
KON: 117
TEH: 204
AGR: 24
TAP: 95
TI: 78
ERO: 55
KAR: 83
MOT:0
HIR:0
SULY:82
KOR:25
pilótával 5 fokban inkább 6-os mint 7-es kocsival sikerült 1:21.2-es nettó szabadedzést futni, extra lágy gumival.
Tudom sok tényező változhatott, mindenesetre érdekes, hogy tulképpen 1 jobb pilótával, erősebb kocsival, gyorsabb gumin, hidegebb időben nem sikerül nem hogy megjavítani a korábbi időmet, de megközelíteni sem.
Készülök a Brazil versenyre. Érdekes dolgot vettem észre.
Rookie-ban 45.szezonban inkább 3-as mint 4-es kocsival egy ilyen pilótával:
OA: 102
KON: 139
TEH:188
AGR:14
TAP:74
TI:46
ERO:11
KAR:37
MOT:251
HIR:0
SULY:89
KOR:25
44 fokban 1:19.905-ös legjobb nettó időt mentem szabadedzésen, s 1:20.091-es legjobb bruttot. Kvali 1-em 1:19.831 volt 44 fokban, közepes gumin.
Nos ami érdekesség, hogy most (tulképpen azonos kopás mellett, mint a fenti esetben)
OA: 100
KON: 117
TEH: 204
AGR: 24
TAP: 95
TI: 78
ERO: 55
KAR: 83
MOT:0
HIR:0
SULY:82
KOR:25
pilótával 5 fokban inkább 6-os mint 7-es kocsival sikerült 1:21.2-es nettó szabadedzést futni, extra lágy gumival.
Tudom sok tényező változhatott, mindenesetre érdekes, hogy tulképpen 1 jobb pilótával, erősebb kocsival, gyorsabb gumin, hidegebb időben nem sikerül nem hogy megjavítani a korábbi időmet, de megközelíteni sem.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
És látjuk mennyit számit a motiváció.
A fórumon egyébként azt irják, hogy a staff moti attól nő, ha gyorsabb tesztidőt futunk másoknál. Vagyis annyival, ahányat megelőztünk. Érdekes felvetés.
A fórumon egyébként azt irják, hogy a staff moti attól nő, ha gyorsabb tesztidőt futunk másoknál. Vagyis annyival, ahányat megelőztünk. Érdekes felvetés.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Bubuskac írta: Meg a másik amit a fórumon irtak, hogy ha tied a leggyorsabb tesztkör, az jobban motivál... Lehet, hogy hátul végzel, ezért nincs több motiváció.
Ezzel nem tudok egyetérteni. A korábbi négy szezonban teszteltem kb. 35-40-et. Szezonok óta szándékosan elrontom a teszteket, a legbrutálisabb módon, de szándékosan teszem, megvan az okom rá. Ettől függetlenül eddig úgy jöttek a motiváció pontok, mint a kis angyal. A PRO-ban pedig csak esik a motiváció, még akkor is, ha éppen dobogóra állok a versenyen. Tegnap is lejjebb esett 16-ról 11-re. Az már valóban nem sok.
Edit: Azzal sem értek egyet, hogy ahányat megelőzöl. Sosem előzök meg egyet sem. Mindig az utolsó helyen végzek. 25-27 mp hátránnyal. Mégis volt, hogy felment harmincra a motiváció, most meg esik lefelé ugyanazzal a taktikával. Számomra ez érthetetlen, és nincs mit rajta számolgatni. :)
Patrick!
Szerintem a contis feljutás nem lehet kérdéses. A mostani futamon "csak" CT 75-öt állítottam, mert féltem, hogy nem lesz elég a gumi, meg nem akartam feleslegesen plusz alkatrész kopást. Bár messze voltam a leggyorsabb körtől, azok a contisok, akik közepes gumival, két kiállással és CT100-al szaladtak, egyértelmű, hogy sokkal gyorsabbak voltak nálam. És még így is szereztem 6 pontot, illetve második helyen állok a csoportban.
A következő versenyre nagyon kíváncsi leszek, ezt muszáj beáldoznom, mert erre várok régóta. Azaz, hogy CT100 mellett mire lehetek képes contival, 5-10 fokban... Ez nagyon érdekel már szezonok óta. :) De csak most van lehetőségem kipróbálni. A TCD ugyanis elég tág, a conti tartós, azaz extra lágy gumival is elég lesz kétszer kiállni, míg a yoko nem bírja ki a két kiállást, de a dunno sem, ha 10 fok lesz végig, illetve max risket állít a mezőny. A puha és közepes gumisok pedig nem lehetnek gyorsabbak nálam, ha ES-al futok.
Mit gondolsz?
Bár ez még "csak" bent maradós szezon, lehet, hogy a csoportom egyes tagjai azon morfondíroznak, hogy fel akarok jutni az első szezonomban. Én pedig elgondolkodtam azon, hogy három szezont terveztem PRO-ba. Mi van, ha feljutok, de onnan visszaesek, de még mindig meg tudom tartani a pilótámat? Nekem nyilván az az elsődleges, hogy meg tudjam tartani a végsőkig. :) Meggyőződésem, hogyha most tudok ennyi pontot gyűjteni, akkor két szezonnal később nem lehet probléma a contis feljutás sem, de yokot és dunnot nem választanék, a hideg ráz tőlük. :D
Re: GPRO menedzserek IDE!
A pilótám jelen pillanatban így néz ki:
Konc. 191
Teh. 135
Agr. 2
Tap. 110
Techn. 110
Erő. 192
Kar. 163
Mot. 197
Jó lesz ez, érzem...
Konc. 191
Teh. 135
Agr. 2
Tap. 110
Techn. 110
Erő. 192
Kar. 163
Mot. 197
Jó lesz ez, érzem...
Re: GPRO menedzserek IDE!
"Mit gondolsz?"
Azt, hogy szerintem nem fogsz pontot szerezni. De azért kíváncsi leszek...
A másik meg, hogy említetted, hogy szándékosan elrontod a tesztjeidet, és direkt csapnivaló köridőket futsz. Ezt milyen megfontolásból hajtod végre, ha nem vagyok indiszkrét?
Azt, hogy szerintem nem fogsz pontot szerezni. De azért kíváncsi leszek...
A másik meg, hogy említetted, hogy szándékosan elrontod a tesztjeidet, és direkt csapnivaló köridőket futsz. Ezt milyen megfontolásból hajtod végre, ha nem vagyok indiszkrét?
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Valószínű, hogy nem fogok pontot szerezni. Így igaz. Viszont egy jó lehetőség lesz, hogy kipróbáljam ezt a szituációt is. Elértem, ami a célom volt, ráadásul feljutó helyen állok. Kiesni már nem tudok.
Egyelőre nem mondom meg, hogy miért rontom el a teszteket. Tesztelek valamit a teszten, maradjunk ennyiben! Ráadásul már vannak biztató jelek, de még nem közlök tényeket, mert felesleges. 50 teszt után levonom a konzekvenciát.
Egyelőre nem mondom meg, hogy miért rontom el a teszteket. Tesztelek valamit a teszten, maradjunk ennyiben! Ráadásul már vannak biztató jelek, de még nem közlök tényeket, mert felesleges. 50 teszt után levonom a konzekvenciát.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Eljött az én időm... Remélem.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Bubuskac írta:Eljött az én időm... Remélem.
az eső miatt?
Elvileg 1 kiállással is meg lehetne csinálni, de kérdés van e értelme. Úgyis végig esni fog.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Igen, az eső miatt. Még nem folytam bele a taktikába, de nem szeretek sokszor kiállni, vagyis egy kiállás nélküli versenyt simán bevállalnék. Ha úgy érzed minek az 1 kiállás. Bár úgy érzem inkább a 2-re gondoltál.
Gyorsan meg is néztem. Hát a 2 a sanszosabb, mert tolok bele egy kis kockázatot is. Még átgondolom, meg az adataimat is megnézem, mert egyelőre sok tudásom nincsen.
Gyorsan meg is néztem. Hát a 2 a sanszosabb, mert tolok bele egy kis kockázatot is. Még átgondolom, meg az adataimat is megnézem, mert egyelőre sok tudásom nincsen.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
"Kis kockázatot"?
Szerintem itt nincs apelláta. Menj 100 CT-n, és kész.
Megsúgom, hogy az Avonn esőgumija itt ekkora CT-vel is még simán kibírja 1 kiállással.
Szerintem itt nincs apelláta. Menj 100 CT-n, és kész.
Megsúgom, hogy az Avonn esőgumija itt ekkora CT-vel is még simán kibírja 1 kiállással.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Örülök, hogy téma volt a box idő csökkentése, nekem az óriási homály. Pontokat veszítek, mert a rossz pit idő miatt inkább kevesebb cserés taktikát választok...
A pilótám kedvenc pályája, de a 147 tehetséggel és 71 tapasztalattal szerintem nem fogok nagyot alkotni...
A pilótám kedvenc pályája, de a 147 tehetséggel és 71 tapasztalattal szerintem nem fogok nagyot alkotni...
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
"Megsúgom, hogy az Avonn esőgumija itt ekkora CT-vel is még simán kibírja 1 kiállással."
Köszönöm a tippet! De igen, én is 90-100 körüli CT-re gondoltam. A kérdés inkább a gumi tudása.
Köszönöm a tippet! De igen, én is 90-100 körüli CT-re gondoltam. A kérdés inkább a gumi tudása.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Bubuskac írta:Biztosan nem kell TD a jobb boxoláshoz, de valamennyit javit. Én most próbáltam ki, hogy milyen boxidőt produkál egy 100 pites TD. Hát... Nem vagyok elragadtatva. 22 mp az nem tartozik a jobbak közé. Még az előző versenyen is volt 2 jobb, pedig ott az eső eleredése után állt ki a kocsi, és úgy lettek 21 mp-es kiállásaim. Persze volt 25 mp-es is. Ebben igaza van Tibinek, hogy ciklus van. Nekem jó, rossz, jó, rossz volt. Most TD nélkül megyek, mert 1 versenyre igazoltam csupán, de ha csak 2-3 mp-es számit, akkor nem lesz TD-m, amig nem akarok feljutni.
A személyzet tulajdonságai meg szerintem az épületektől is függ. Tehát nem nő a szakértelem, ha nincs hozzá jó infrastruktúra. Ez logikusan hangzik. Meg hát sok minden 100 körnél kezdődik (erőnlét is például 100 körnél jöhet 5 is, de 99-nél már semmi... Ugyanez igaz lehet a személyzetre is). Meg a másik amit a fórumon irtak, hogy ha tied a leggyorsabb tesztkör, az jobban motivál... Lehet, hogy hátul végzel, ezért nincs több motiváció.
Én ellenkezőleg tapasztaltam, amikor volt TD-m, sokkal jobbak voltak a kiállásaim, előtte és utána hasonló személyzettel jelentősen gyengébbek voltak. A 9 legjobb pit időm abból az időszakból való (18,5-20 mp), és egyébként is nagyon jelentősen túlprezentáltak abból az időből a legjobbak között.
lajosveres- Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.
24 / 44 oldal • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 34 ... 44
24 / 44 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|