GPRO menedzserek IDE!
+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters
2 / 44 oldal
2 / 44 oldal • 1, 2, 3 ... 23 ... 44
Re: GPRO menedzserek IDE!
Sziasztok!
Szányi Zoltán A-112. A 4-ik szezonomat kezdem meg, (az első csak 10 futamos volt), s nekem még sok pályán nincs tapasztalatom (mondhatni nem versenyeztem rajta), de dolgozok az ügyön. Jómagam egy neten fellelhető excellel dolgozok, amit egy másikkal egészítettem ki. Érdekes, hogy a két táblázat nem mindig korrellál egymással.
Az első 10 futamom 50% riskkel ment rookieban, s a szezon végén egy vegyes 1-2es kocsival:) Akkor mégnem fogllakoztam az épülettel, személyzettel.
Második szezonban 4-es kocsival fejeztem be az R74-et, 1 pont híjja volt a feljutásnak.
Harmadik szezont átlag 5-ös kocsival fejeztem be.
Szezon 44: 185 tesztkör
Szezon 45: 395 tesztkör
Szezon 46: 90 tesztkör
Szezon 47: 100 tesztkör
Ebből adódóan a tesztből adódó kocsi karakter pontok az adott szezonban:
S44: 2-1-1
S45: 6-6-6
S46: 3-3-3
A szezont:
S44: 26-20-23-mal
S45: 57-57-52-vel
S46: 66-67-64-gyel fejeztem be.
S a személyzetem 10-3-11-gyel áll jelenleg.
Szányi Zoltán A-112. A 4-ik szezonomat kezdem meg, (az első csak 10 futamos volt), s nekem még sok pályán nincs tapasztalatom (mondhatni nem versenyeztem rajta), de dolgozok az ügyön. Jómagam egy neten fellelhető excellel dolgozok, amit egy másikkal egészítettem ki. Érdekes, hogy a két táblázat nem mindig korrellál egymással.
Az első 10 futamom 50% riskkel ment rookieban, s a szezon végén egy vegyes 1-2es kocsival:) Akkor mégnem fogllakoztam az épülettel, személyzettel.
Második szezonban 4-es kocsival fejeztem be az R74-et, 1 pont híjja volt a feljutásnak.
Harmadik szezont átlag 5-ös kocsival fejeztem be.
Szezon 44: 185 tesztkör
Szezon 45: 395 tesztkör
Szezon 46: 90 tesztkör
Szezon 47: 100 tesztkör
Ebből adódóan a tesztből adódó kocsi karakter pontok az adott szezonban:
S44: 2-1-1
S45: 6-6-6
S46: 3-3-3
A szezont:
S44: 26-20-23-mal
S45: 57-57-52-vel
S46: 66-67-64-gyel fejeztem be.
S a személyzetem 10-3-11-gyel áll jelenleg.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ-A112
Nekem még van mit tanulnom a kocsi pontos beállításáról
Ahogy kiderül számomra most, Dávid autója nem sokkal volt erősebb vagy úgymond karakterisztikusabb az előző szezonban rookie osztályban, mégismindig 3-4 masodperccel gyorsabb volt nálam minden qualification session-ben. 72-70-68 volt az autóm legjobb állapotában, de a személyzete képességei viszont lényegesen magaabbak voltak az enyémnél ( s valószínú a pilóta is jobb volt+ a beállítási tapasztalatok is sokat dobtak a különbségen.).
Nekem még van mit tanulnom a kocsi pontos beállításáról
Ahogy kiderül számomra most, Dávid autója nem sokkal volt erősebb vagy úgymond karakterisztikusabb az előző szezonban rookie osztályban, mégismindig 3-4 masodperccel gyorsabb volt nálam minden qualification session-ben. 72-70-68 volt az autóm legjobb állapotában, de a személyzete képességei viszont lényegesen magaabbak voltak az enyémnél ( s valószínú a pilóta is jobb volt+ a beállítási tapasztalatok is sokat dobtak a különbségen.).
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Láng Roland A-92
Én nem rendelkezem olyan sikerekkel, mint Ti, viszont rengeteg futammal és sok-sok olvasással a hátam mögött csomó információval rendelkezem.
A GPRO fórumon mondtam, hogy nem veszem komolyan a játékot, de ha őszinte akarok lenni - és itt a válogatott társaság előtt az leszek - lusta voltam a megszokottnál több időt szánni a játékra és linkségből nem hasznosítottam kellőképpen a tudásom.
Tehát - ha újabban már ennyi időt töltök a GPRO-n - ezen igyekszem változtatni.
Erre a szezonra én is ráállok a tesztelésre, de a 3. futamig vegetálok, mert szeretném meghosszabbítani a pilótám szerződését, amire csak akkor lesz lehetőségem.
Én a teszteléstől leginkább a pilótám képességeinek ugrását (nevelgetés) várom. Célom első körben a bennmaradás.
Én nem rendelkezem olyan sikerekkel, mint Ti, viszont rengeteg futammal és sok-sok olvasással a hátam mögött csomó információval rendelkezem.
A GPRO fórumon mondtam, hogy nem veszem komolyan a játékot, de ha őszinte akarok lenni - és itt a válogatott társaság előtt az leszek - lusta voltam a megszokottnál több időt szánni a játékra és linkségből nem hasznosítottam kellőképpen a tudásom.
Tehát - ha újabban már ennyi időt töltök a GPRO-n - ezen igyekszem változtatni.
Erre a szezonra én is ráállok a tesztelésre, de a 3. futamig vegetálok, mert szeretném meghosszabbítani a pilótám szerződését, amire csak akkor lesz lehetőségem.
Én a teszteléstől leginkább a pilótám képességeinek ugrását (nevelgetés) várom. Célom első körben a bennmaradás.
Luremt- Hozzászólások száma : 2
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Age : 38
Tartózkodási hely : Kaposvár
Re: GPRO menedzserek IDE!
Luremt írta:Láng Roland A-92
Én nem rendelkezem olyan sikerekkel, mint Ti, viszont rengeteg futammal és sok-sok olvasással a hátam mögött csomó információval rendelkezem.
A GPRO fórumon mondtam, hogy nem veszem komolyan a játékot, de ha őszinte akarok lenni - és itt a válogatott társaság előtt az leszek - lusta voltam a megszokottnál több időt szánni a játékra és linkségből nem hasznosítottam kellőképpen a tudásom.
Tehát - ha újabban már ennyi időt töltök a GPRO-n - ezen igyekszem változtatni.
Erre a szezonra én is ráállok a tesztelésre, de a 3. futamig vegetálok, mert szeretném meghosszabbítani a pilótám szerződését, amire csak akkor lesz lehetőségem.
Én a teszteléstől leginkább a pilótám képességeinek ugrását (nevelgetés) várom. Célom első körben a bennmaradás.
GD - A35
Szerintem a szezon második felében - inkább a vége felé - simán veheted az akadályokat és megszerzed a bent maradáshoz szükséges pontokat, de talán már előbb. Egyik ismerősöm ezt csinálta szezonokkal ezelőtt. Felment rookie-ból hármas autóval, majd ott emelgette a szintjeit apránként, és a végén szerzett két futamon is annyi pontot, hogy simán bent maradt.
Szurkolok Neked!
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:Egyik ismerősöm ezt csinálta szezonokkal ezelőtt.
Mesélted...
Mit gondolsz, miért vállaltam be?!
Utánanéztem a dolgoknak, és lévén röhögve feljutottam 3-as autóval feleslegesnek éreztem feljebb nyomni.
A pilótámban és a tesztelésben bízok!
Luremt- Hozzászólások száma : 2
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Age : 38
Tartózkodási hely : Kaposvár
Re: GPRO menedzserek IDE!
Antós Imre (A-46)
Személyzet képességei
Tapasztalat: 13
Motiváció: 1
Technikai szakértelem: 21
Stresszkezelés: 17
Koncentráció: 16
Hatékonyság: 16
Ez gondolom elég jó amában, de gondolok a jövőre , fel akarok jutni, ezért nyomom még tovább őket!
Személyzet képességei
Tapasztalat: 13
Motiváció: 1
Technikai szakértelem: 21
Stresszkezelés: 17
Koncentráció: 16
Hatékonyság: 16
Ez gondolom elég jó amában, de gondolok a jövőre , fel akarok jutni, ezért nyomom még tovább őket!
antimi- Hozzászólások száma : 3
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 11.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Szerintetek 120 liter benya 6-os autóval és 150 tech betekintéssel tényleg elég???
Nekem kevésnek tűnik még esőben is.
Nekem kevésnek tűnik még esőben is.
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Antós Iminek írom: a személyzeted nem rossz, de emelned kell, hogy próban is sikeres legyél! Szerintem! :)
Keresnyei Iminek üzenem:
Nézd meg a korábbi versenyeket! Én megtettem, százharminc liter körül tankoltam akkor, de gyengébb volt a pilótám és az autóm is. Szóval, a százhúsznak elégnek kell lennie mindenképpen!
Gyanítom, hogy valamilyen kalkulátort használsz és nem nézed meg a korábbi versenyeket, esetleg nincs is adatod azokról.
Én is használok kalkulátort, nem is egyet. Mindazonáltal gyorsan leszögezem, hogy mindent kiszámolok magamnak, akár a korábbi versenyek alapján! Ha kapok egy értéket, azt összevetem a korábbi 210 versenyem valamelyikével és eldöntöm, mi legyen. Sajnos nem kevés alkalommal vert át már valamelyik program...
A legdurvább az volt, amikor az előző szezon végén az elitben a programra hagyatkoztam, mert itt még nem volt tapasztalatom... Rosszul tettem, mert a TOP10-es helyezés helyett két körrel a vége előtt ki kellett állnom tankolni... Ideges voltam, mert akár pontot is szerezhettem volna...
MÁS: Szerintetek meddig fog esni az eső? Én úgy hiszem, hogy akár végig is eshet. Mindkét kvalin esett, ilyenkor pedig nekem az az érzésem, hogy nem fog elállni, vagy csak a végén. Megérzések?
Antós Iminek írom: a személyzeted nem rossz, de emelned kell, hogy próban is sikeres legyél! Szerintem! :)
Keresnyei Iminek üzenem:
Nézd meg a korábbi versenyeket! Én megtettem, százharminc liter körül tankoltam akkor, de gyengébb volt a pilótám és az autóm is. Szóval, a százhúsznak elégnek kell lennie mindenképpen!
Gyanítom, hogy valamilyen kalkulátort használsz és nem nézed meg a korábbi versenyeket, esetleg nincs is adatod azokról.
Én is használok kalkulátort, nem is egyet. Mindazonáltal gyorsan leszögezem, hogy mindent kiszámolok magamnak, akár a korábbi versenyek alapján! Ha kapok egy értéket, azt összevetem a korábbi 210 versenyem valamelyikével és eldöntöm, mi legyen. Sajnos nem kevés alkalommal vert át már valamelyik program...
A legdurvább az volt, amikor az előző szezon végén az elitben a programra hagyatkoztam, mert itt még nem volt tapasztalatom... Rosszul tettem, mert a TOP10-es helyezés helyett két körrel a vége előtt ki kellett állnom tankolni... Ideges voltam, mert akár pontot is szerezhettem volna...
MÁS: Szerintetek meddig fog esni az eső? Én úgy hiszem, hogy akár végig is eshet. Mindkét kvalin esett, ilyenkor pedig nekem az az érzésem, hogy nem fog elállni, vagy csak a végén. Megérzések?
Re: GPRO menedzserek IDE!
Jól sejted Dávid! Kalkulátort használok (szintén nem csak egyet). Elkezdtem adatok gyűjteni, majd rájöttem, hogy az kevés, aztán egyre több mindent gyűjtöttem, aztán elszállt, az agyam utána... na azóta, csak hobbiból játszok. Ha most sikerül megmaradnom PRO-ban, akkor elkezdem komolyan venni az adatgyűjtést, illetve írtam, hogy ha valakinek van alap táblázata, szerintem megérné közösen tölteni adattal. Egy azon szezonban , különböző szinteken és csoportokban, más gumival-személyzettel. Ilyen csak nagyon kevés csapatnak áll rendelkezésére, mert mint korábban írtam neked, előbb-utóbb a csapattagok összecsiszolódnak, egymáshoz idomulnak. Személy szerint nagyon támogatom egy ilyen táblázat létrehozását!
Ami az esőt illeti: bízom benne, hogy végig esni fog, legalábbis erre készülök. Talán azért is, mert erre a legkönnyebb. Ha eláll azonnal kijövök. Emlékeim szerint nem szokott elállni 50% feletti valószínűség esetén.
Ami az esőt illeti: bízom benne, hogy végig esni fog, legalábbis erre készülök. Talán azért is, mert erre a legkönnyebb. Ha eláll azonnal kijövök. Emlékeim szerint nem szokott elállni 50% feletti valószínűség esetén.
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Emlékeid szerint... Hmm...
Nos, Én már futottam olyan versenyt, ahol többször eleredt és elállt... Meg olyat is, hogy kis százaléknál is esett, valamint magas esélynél egy csepp sem eset...
Nos, Én már futottam olyan versenyt, ahol többször eleredt és elállt... Meg olyat is, hogy kis százaléknál is esett, valamint magas esélynél egy csepp sem eset...
Re: GPRO menedzserek IDE!
Pontosítok:
Ha a második edzésen esik, akkor ugye tuti esős a rajt.
Ha ezt követően 50% feletti az eső valószínűsége, akkor nem áll el.
Nekem is volt szerencsém az elmúlt közel 200 futam alatt ehhez, ahhoz.
Igen, emlékeim szerint. Mint írtam, a cc. 50 futamos táblázatom elszállt, azóta nem volt erőm hozzá, hogy újra nekifogjak...
Ha a második edzésen esik, akkor ugye tuti esős a rajt.
Ha ezt követően 50% feletti az eső valószínűsége, akkor nem áll el.
Nekem is volt szerencsém az elmúlt közel 200 futam alatt ehhez, ahhoz.
Igen, emlékeim szerint. Mint írtam, a cc. 50 futamos táblázatom elszállt, azóta nem volt erőm hozzá, hogy újra nekifogjak...
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
gutidavid írta:GD - A35
MÁS: Szerintetek meddig fog esni az eső? Én úgy hiszem, hogy akár végig is eshet. Mindkét kvalin esett, ilyenkor pedig nekem az az érzésem, hogy nem fog elállni, vagy csak a végén. Megérzések?
SZZ-A112
Én úgy számolom, hogy az első 0-30p, 30p-1h alatt tuti esni fog.. ez kb 34-36 kör lehet. 3-ik szakaszban 1h-1h30 között jó eséllyel még mindig esni fog , ez kb 52-54 kör végét jelentheti. Az utolsó 7-9 kör meg...szerintem ott el is állhat akár 2-3 kör múlva.
Ellenben én is a futam egészét tekintve esős versenyre számítok.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Én is esős futamra számítok, de szerintem legalább 2-szer el fog állni, és egyszer elered. Az ilyen végig 50% körüli futamoknál ez az általános... De azért többet esik mint nem.
Én egyébként nem kalkulátorozom, hanem minden pilóta esetén van egy jegyzettömb táblázatom, hogy milyen motor mellett mekkora pálya fogyasztás mellett mennyit fogyaszt 1 km-ren. Ez a legpontosabb... Ha valami egy üres lyuk következik, akkor meg lehet becsülni a táblázat többi eleméből, vagy a hasonszőrű pilóták számaiból. Nagyon ritkán rontottam emiatt (igazából ez mindig elég pontos volt, csak egyszer hibáztam a saját egóm miatt).
Én egyébként nem kalkulátorozom, hanem minden pilóta esetén van egy jegyzettömb táblázatom, hogy milyen motor mellett mekkora pálya fogyasztás mellett mennyit fogyaszt 1 km-ren. Ez a legpontosabb... Ha valami egy üres lyuk következik, akkor meg lehet becsülni a táblázat többi eleméből, vagy a hasonszőrű pilóták számaiból. Nagyon ritkán rontottam emiatt (igazából ez mindig elég pontos volt, csak egyszer hibáztam a saját egóm miatt).
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Na jó, szóvalakkor:
- S39 R14 Sepang: az első félórában az eső valószínűsége asszem 60-70% az első félórában. Erre nem eláll a 7. körben? Méghozzá a 21. körig száraz a pálya.
- én, a masteres pilótámmal 125.5 liter üzemanyagra számítok esőben...
- S39 R14 Sepang: az első félórában az eső valószínűsége asszem 60-70% az első félórában. Erre nem eláll a 7. körben? Méghozzá a 21. körig száraz a pálya.
- én, a masteres pilótámmal 125.5 liter üzemanyagra számítok esőben...
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Tegyük gyorsan hozzá, hogy az üzemanyag mennyiség nagyban függ az autódtól, valamint a pilótád tulajdonságaitól, azok közül is elsősorban a tapasztalat és a technikai betekintés. Amennyire tudom. ÉN mindenesetre 98 +48 literrel száguldok. Az első etapot szeretném elhúzni legalább 42 körig... Ha nem áll el, akkor nagyon gyors leszek utána. Ha eláll, akkor még nem tudom, mert vizes beállítással futok. A fele-fele dolog nekem nem jön be.
Kíváncsi leszek, mi lesz. Lehet tippelni... Bár, talán már későn van ehhez...
Szerintem végig esni fog. Vagyis, inkább remélem...
Kíváncsi leszek, mi lesz. Lehet tippelni... Bár, talán már későn van ehhez...
Szerintem végig esni fog. Vagyis, inkább remélem...
Re: GPRO menedzserek IDE!
Köszihello! Elállt bakker!
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
És újra esik!
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Az 50 ct ilyen kevés pro-ban vagy valami más miatt ilyen sz@r a versenytempóm??? Rég vártam ennyire versenyt, de lehangol a 10 rajthely után, hogy körönként kapok 2 másodpercet az elsőtől minden körben, minden időjárási körülmény között! ((
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZerintem ne menjen el a kedved!
Engem is sokan lesajnáltak a feljutás után, erre mi történik? Szerencsétlen módon mindig a legrosszabbkor áll el az eső, aztán a legrosszabbkor ered el. Az vígasztal, hogy a leggyorsabb kört megfutottam így is, a feljutás utáni első futamon... Vizes beállításokkal, de száraz pályán... EZ több, mint biztató. Szerintem. Azt meg tudtam, hogy esőben nem fogok brillírozni, de a vizes pályán sem voltam katasztrófa.
+4 erőnlét pont ismét befigyelt, szóval gyúrom a pilótámat, ahogy csak tudom.
Az lehetséges rookieban, hogy valakinek 40%-ot emelkedik a szponzori tárgyalása egyetlen futam után? Ha igen, miként?
Engem is sokan lesajnáltak a feljutás után, erre mi történik? Szerencsétlen módon mindig a legrosszabbkor áll el az eső, aztán a legrosszabbkor ered el. Az vígasztal, hogy a leggyorsabb kört megfutottam így is, a feljutás utáni első futamon... Vizes beállításokkal, de száraz pályán... EZ több, mint biztató. Szerintem. Azt meg tudtam, hogy esőben nem fogok brillírozni, de a vizes pályán sem voltam katasztrófa.
+4 erőnlét pont ismét befigyelt, szóval gyúrom a pilótámat, ahogy csak tudom.
Az lehetséges rookieban, hogy valakinek 40%-ot emelkedik a szponzori tárgyalása egyetlen futam után? Ha igen, miként?
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Ti mit szóltok ahhoz, amit a fórumon írnak többen? Én úgy tapasztaltam, hogy minden szponzori tulajdonság akkor jó, ha minél zöldebb! Erre máris írja Szuromi elvtárs és Urbán Lajos, hogy például a zöld elvárás az nem jó! Ezt nem értem. Minél zöldebb az elvárás, annál kevésbé érdekli, hogy mi történik, csak adja a pénzt. Nem? Legalábbis nekem eddig ez volt a tapasztalatom. Vélemény?
Huhh, megcsináltam a kvalikat, de csúfosat buktam. Több, mint egy másodpercet hibáztam ahhoz képest, amit vártam magamtól. Ráadásul mindkét kvalin, úgyhogy ez megint egy érdekes futam lesz... Nem értem, hogyha rookie osztályban minden héten remekel a fiú és több tizedet javítok a nettó legjobb időmhöz képest, akkor most miért fut 1 másodperccel többet?! Rejtély...
Ti mit szóltok ahhoz, amit a fórumon írnak többen? Én úgy tapasztaltam, hogy minden szponzori tulajdonság akkor jó, ha minél zöldebb! Erre máris írja Szuromi elvtárs és Urbán Lajos, hogy például a zöld elvárás az nem jó! Ezt nem értem. Minél zöldebb az elvárás, annál kevésbé érdekli, hogy mi történik, csak adja a pénzt. Nem? Legalábbis nekem eddig ez volt a tapasztalatom. Vélemény?
Huhh, megcsináltam a kvalikat, de csúfosat buktam. Több, mint egy másodpercet hibáztam ahhoz képest, amit vártam magamtól. Ráadásul mindkét kvalin, úgyhogy ez megint egy érdekes futam lesz... Nem értem, hogyha rookie osztályban minden héten remekel a fiú és több tizedet javítok a nettó legjobb időmhöz képest, akkor most miért fut 1 másodperccel többet?! Rejtély...
Re: GPRO menedzserek IDE!
BP - M1
Én Szuromiékkal értek egyet. Bár még sohasem elégedetlenkedtek velem a szponzorok, mióta újrakezdtem a játékot.
Én Szuromiékkal értek egyet. Bár még sohasem elégedetlenkedtek velem a szponzorok, mióta újrakezdtem a játékot.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - A35
Miután a sötét zöld mindig a legjobbat jelenti, Én maradok a saját elképzeléseimnél. Mindenki tegyen saját belátása szerint... A szponzorom sötét zöld volt, nyertem a versenyeket, mégsem hagyott el. Sem most, sem máskor. Nekem ennyi elég.
Miután a sötét zöld mindig a legjobbat jelenti, Én maradok a saját elképzeléseimnél. Mindenki tegyen saját belátása szerint... A szponzorom sötét zöld volt, nyertem a versenyeket, mégsem hagyott el. Sem most, sem máskor. Nekem ennyi elég.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nyilván nem hagyott el.
Hiszen megfeleltél a magas elvárásoknak.
Hiszen megfeleltél a magas elvárásoknak.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Valamiért az én Q1-em sem sikerült úgy, ahogy vártam.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nem tudom miért hibáztál...
Az idő hibátlan, a tapadás jó.
1-el nőtt a személyzet motivációja az edzéstől! Ilyen rossz még sosem volt!
Az idő hibátlan, a tapadás jó.
1-el nőtt a személyzet motivációja az edzéstől! Ilyen rossz még sosem volt!
madbboy- Hozzászólások száma : 40
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
2 / 44 oldal • 1, 2, 3 ... 23 ... 44
2 / 44 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|