AC Villám Focisuli és Futsal Club
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

GPRO menedzserek IDE!

+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters

34 / 44 oldal Previous  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 39 ... 44  Next

Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by lajosveres Csüt. Dec. 31, 2015 6:51 pm

"Az avonn elvesztette népszerűségét, mert 1,0 millióról 1,2 millióra emelkedett az ára, ezért sokan átpártoltak a dunnohoz, mert az kicsit "olcsóbb", mindössze 2,2 millió. Ez kissé vicces. Smile"

Ez elég egyszerű szemlélet, de még ebben is lehet valami. Ugyanis ha valaki az A és a D között vacillál, simán számít az, hogy melyik mennyibe kerül, és míg 1 misiért többen bevállalták az A-t, 1,2-ért már nem tartják érdemesnek.
Persze bonyolultabb ez ennél, hiszen semmi garancia sincs arra, hogy az avonnosokból lettek a dunnósok, ami mögött millió ok állhat.
Persze nem akarlak én meggyőzni semmiről, fölösleges is lenne, de eléggé feltűnő az időbeli egybeesés. Sőt, szerintem ezért is emelték az árát, mert túl sokan választották.

lajosveres

Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Joaquinkinty Csüt. Dec. 31, 2015 7:30 pm

Dunno is the best supplier.
You have to consider the whole season, not only a single race Wink Dry sticks has great influence, this is the reason because contis are so good in hot races for ex Wink

About BY supplier as usually if youre in pro or higher class youre driver used to have a minimu talent, so the influence is not that big, so the supplier has an enourmous imporance in these races. Obviously if you have a driver over 100 less talented it would be different! but you should have a look to elite rain races in BY perfomance(keep in mind there most of drivers has over 200 or more Razz)

About testing: the amount of tests points depends also in your TD. I never have a top TD, but the max amount i got once is over 115-120

About having a holiday account if someone is retired... i dont know...might be easier to ask in the forum game, or to a crew member Razz

JQ-E

Joaquinkinty

Hozzászólások száma : 27
Csatlakozás ideje : 2015. Dec. 27.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by lajosveres Pént. Jan. 01, 2016 12:15 pm

Az is gond a bennmaradós gumi választásában, hogy nem lehet tudni hány pont lesz elég a bennmaradáshoz. Ha 1-2 pont elég, akkor alkalmasabb a bennmaradásra egy "one big push" gumi, de amikor én is kiestem 6 ponttal estem ki, egy ilyen csoportban pedig kevés lehet 1-2 versenyt megnyomni. A mostani P1 csoportomban is az előző szezonban ki lehetett esni 6 ponttal, és valszeg ebből fogok kiindulni, de semmi garancia nincs arra, hogy ez ebben a szezonban is hasonló lesz.
Közben itt 5db Y, 3db D, 1-1db A és P.

lajosveres

Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Pént. Jan. 01, 2016 2:06 pm

GD - P4

Szerintem a szóban forgó "one big push" kiválóan alkalmas 15-20 pont gyűjtésére is. Az előző szezon rávilágított arra, hogy a P4 messze a legerősebb pro csoport volt. Ebben a mezőnyben győztem az első futamon. Ha ezzel a "one big push" tervvel nem tud bent maradni valaki, akkor ott "komoly" problémák is lehetnek a pilótával, stratégiával, autó szinttel, stb...

I think, this "one big push" strategy is perfect to get 15-20 points too. In the last season our P4 group was the hardest group in this class, and I got 10 points on the first race. If somebody can't keep himself in the group - with this "one big push" strategy -, it mean, He have bigger problems with driver, or strategies, or car levels, or others...

Joaquin:
Holiday: okay, then I will ask Flo about this theme. :)

I understood everything what You said to me about the Badyear tyres... :)))


Edit: Néhány óra múlva Bajára utazom a csapattal, nemzetközi tornán veszünk részt, úgyhogy talán csak vasárnap leszek legközelebb...

After few hours I will travel to Baja with our futsal team, We play on a big, international tournament. This mean, maybe I can write more only sunday. :) If I will have connection, of course I will write... :)
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Pént. Jan. 01, 2016 2:18 pm

BO - A124

A szabadsággal kapcsolatban: szerintem nem, legalábbis úgy nem, hogy retired marad. Ha jól emlékszem, ha belépek visszakerülök a várólistára, de ez nem biztos. Talán csak 1 gomb van. Smile Flo jobban fogja tudni. Smile

About the holiday: I think no, at least he won't be in retired group anymore. If I remember correctly, if I login when I'm retired, I go instantly on the waiting list, but this is not for sure. Maybe there's only one button. Smile But Flo will know it better. Smile

Az én tervem az, hogy nem esem ki, és egy új szemléletet próbálok ki. Olcsóbb alkatrészek, több teszt, ennek megfelelő pilóta. Sok erőnléttel természetesen.

My plan is to retain in group, and give a try to a new perspective. Cheaper car parts, more test and a suitable driver for this. With a lot of stamina of course.

És elkezdhetjük a témát, hogy miért nem tudok jól autót beállitani, de az miért jó mégis. Very Happy Bár előbb talán érdemes a gumi téma végére jutnotok. Smile Azt tudom, hogy nekem megérte az 1 szezon Avonn.

And we can start discuss about why I cannot set my car properly, but why it is good. Very Happy Although you should finish discussing the tyre thread. Smile I know that it was good for me to pick Avonn for 1 season.

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by lajosveres Pént. Jan. 01, 2016 4:54 pm

"Szerintem a szóban forgó "one big push" kiválóan alkalmas 15-20 pont gyűjtésére is. Az előző szezon rávilágított arra, hogy a P4 messze a legerősebb pro csoport volt. Ebben a mezőnyben győztem az első futamon. Ha ezzel a "one big push" tervvel nem tud bent maradni valaki, akkor ott "komoly" problémák is lehetnek a pilótával, stratégiával, autó szinttel, stb... "

Nyilvánvaló, hogy ha bennmaradásra játszik valaki, akkor , akkor ott gondok vannak valamivel, vagy valamikkel. Én inkább fordítva mondanám, vagyis hogy aki tud 15-20 pontot szerezni one big push taktikával, az tudna komolyabb eredményt is elérni akár egy másik gumival, csak épp az anyagi helyzete, vagy hosszú távú tervei nem engedik.
Az is egyértelmű, hogy az utóbbi időben nem volt hiány forró futamból, de mivel ez feltételezésem szerint random, simán lehet egy olyan szezon, amelyben csak kevés lesz, vagy egy sem. Ha pedig nem random, akkor meg tán még több rá az esély.
A one big push gumiknak (szerintem nevezhetnénk ezt a továbbiakban OBP-nek) van még egy olyan hátránya, hogy az átlaghelyezés rosszabb lehet, ami által a bevételi oldal is, tehát aki biztos a bennmaradásban szerintem érdemes lehet mást választani.
Mindezek ellenére simán benne van még nálam a pakliban a conti, főleg mert eddig még senki sem választotta.

lajosveres

Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by lajosveres Vas. Jan. 03, 2016 9:18 pm

Szerintetek maxos Ct-vel és rajt riskkel milyen esélyem van végzetes rajtbalesetre? Illetve milyen mértékben csökkenti az ilyen a motivációt?

Egyre inkább a contihoz húzok, és most már nem csak azért, mert még mindig nem választotta nálunk senki, hanem mert jobban megnézve nem csak a forró futamokon jó gumi, hanem szerintem a dunnónál már kb. 26°C fölött, az avonnál kb. 28°C fölött, a yokónál pedig kb. 30°C fölött jobb lehet, szárazon.
Épp ezért gondolkodom azon, hogy ha contit választanék, az első futamon motit próbálnék rombolni, és a második versenyt megnyomni, ha ott megfelelő lenne az időjárás. Ha meg ott sem jó, akkor rombolom tovább, meghosszabbítom a szerződést, és a szezon további részében próbálom meg kiharcolni a bennmaradást.

lajosveres

Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Hétf. Jan. 04, 2016 7:04 am

Szerintem próban, 100 CT-vel 75%. És 40-nel csökkentheti a motit.

I think that the probability of start crash (in pro, at 100 CT and with 'force his way to the front') is 75%. And it can decrease the motivation with 40.

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by lajosveres Hétf. Jan. 04, 2016 7:42 am

Balogh Patrik írta:Szerintem próban, 100 CT-vel 75%. És 40-nel csökkentheti a motit.

I think that the probability of start crash (in pro, at 100 CT and with 'force his way to the front') is 75%. And it can decrease the motivation with 40.

Ha viszont nem jön össze, akkor frankón szétkoptatom az autót. Smile
Ha az OT-t és DT-t is felveszem 100-ra, azzal nem tudom tovább növelni a kiesés esélyét?

lajosveres

Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by totitomi Hétf. Jan. 04, 2016 11:17 am

TT-M4

Szerintem tuti a rajtbaleset ha azokat is 100-ra állítod.

totitomi

Hozzászólások száma : 31
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Jan. 04, 2016 11:48 am

GD - P4

Szerintem sosem biztos. Többször csináltam már ilyet, volt, hogy minden risk maxon volt, mégis "megúsztam" egy 12 másodperces, vagy 8 másodperc körüli pilóta hibával.

I think, it's never sure. I did it more time with maximum risks, but sometimes I got only a bigger driver mistake at the start (12 s, or close to 8 s). Of course I got start crashes too in the past. Because of this, I think, the probability is 90%!
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by lajosveres Hétf. Jan. 04, 2016 12:51 pm

Közben eldöntöttem mindent. Contit választottam, ami a legtávolabb állt tőlem az elején, viszont inkább végigmegyek az első futamon 35-ös CT-vel, hogy lássam mennyivel tartósabb a C a P-nél, és megnézem így mennyit esik a motivációm a rossz szerepléssel.
Az időmérőm a várakozásnak megfelelően gyatrán sikerült, a versenyen szerintem valamelyest jobb leszek, mert kevésbé fog érződni a bemelegedési távolság, valamint 1 kiállással próbálkozom. Ugyanakkor valamivel jobb időmérőre számítottam, és mivel az autóm elég előkelő helyen van a csoportban, megfordult a fejemben, hogy a pilótámmal lehet a gond, és rájöttem, hogy a múltkor rosszul számoltam vissza a motivációból az OA-ra, mert 0 motival nem 134 lenne az átlaga, hanem 124, ami elég kevés. Szóval gyakorlatilag nincs tervem, majd a történések határozzák meg.

lajosveres

Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Hétf. Jan. 04, 2016 2:58 pm

Én a minden majdnem 100-as kisérleteimnél és törjön előrével eddig az elmúlt 2 szezonban egyszer estem ki. Volt asszem 2 koccanásom is, bár ez nem igaz, mind a 34 versenyre, de cirka 21 alkalomból. Szóval nem olyan tuti az.

Viszont ha nagyon rombolni kell, akkor max cétével a végén érve célba a legjobb (kiesés is hasonló). Azzal buksz 50-70 pontot, de ha nem sietős a rombolás, akkor ne ragaszkodj még ehhez.

I cannot confirm that hight percentage, since my I had about 21 races with everything almost 100 risk with hieghes start risk and only droped out once, and had about 2 accident with pit.

But if you want to destroy motivation the best approach is to run with high CT and finish at the end (dropping out is similar). You can lose 50-70 points. But if you do not want to rush with it, you should better don't do this.

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Hétf. Jan. 04, 2016 3:40 pm

lajosveres írta:Közben eldöntöttem mindent. Contit választottam, ami a legtávolabb állt tőlem az elején, viszont inkább végigmegyek az első futamon 35-ös CT-vel, hogy lássam mennyivel tartósabb a C a P-nél, és megnézem így mennyit esik a motivációm a rossz szerepléssel.
Az időmérőm a várakozásnak megfelelően gyatrán sikerült, a versenyen szerintem valamelyest jobb leszek, mert kevésbé fog érződni a bemelegedési távolság, valamint 1 kiállással próbálkozom. Ugyanakkor valamivel jobb időmérőre számítottam, és mivel az autóm elég előkelő helyen van a csoportban, megfordult a fejemben, hogy a pilótámmal lehet a gond, és rájöttem, hogy a múltkor rosszul számoltam vissza a motivációból az OA-ra, mert 0 motival nem 134 lenne az átlaga, hanem 124, ami elég kevés. Szóval gyakorlatilag nincs tervem, majd a történések határozzák meg.
Akkor azt gondolom, hogy jó választás volt számodra a Conti, mert a pilótádnak még nincs meg feltétlenül a tempója.

Then I think that Conti was a good choice for you because your driver himself couldn't be too quick.

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Jan. 04, 2016 5:01 pm

GD - P4

Így igaz. Azt hiszem, hogyha ilyen hőmérsékleti viszonyok között is sikerülne valakinek contival jó rajt pozíciót elérnie, az azt jelentené, hogy valamit nagyon jól csinál, esetleg szenzációs pilótája van, vagy jó beállításai, stb... Én is contit választok ismét szerintem, de biztosan nem fogok a 20°C alatti versenyeken CT-t emelni. Semmi értelme, a dunnosok és yokosok biztosan sokkal gyorsabbak lesznek, mint Én.

It's true. I think, if somebody can do a better start position in this weather (18°C), it mean, that He is a good manager, or He have a good driver, or good strategies, or good setups... I will choose conti again, but I think, I will not set CT-s in the low temps. It doesn't make sense, everybody with dunno and yoko will more faster than me.


EDIT: Lajos! Mi a taktikád? Puha gumival mész, vagy közepessel, esetleg keménnyel? Az első időmérőn nem is futottál olyan gyatra időt szerintem.
Lajos! What's your strategy? Do You run with soft tyres, or medium, or hard? I see your Q1 time, it's not so bad, I think. :)
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by lajosveres Hétf. Jan. 04, 2016 5:23 pm

Közepessel próbálok meg egy kiállással végigmenni. Mivel nem tudom mennyire tartós a C, csak a Y és P különbségéből kiindulva gondolom, hogy kibírja 35 CT-vel. Ki fogja?
A Q1-es időm valóban nem gyatra, és lehet hogy kevesen mennek egy kiállással, ezért is estem vissza annyira a Q2-ben, de szerettem volna 30-on belülről indulni.

lajosveres

Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Jan. 04, 2016 6:16 pm

GD - P4

Biztos, hogy kibírja a közepes az egy kiállást. Én puhával megyek, szintén egy kiállással, contival.  Nyilván nem vállalok CT30-at. A gumik közti különbség lehet kettőnk között szerintem, hiszen két tizeddel vagyok gyorsabb nálad a Q1-ben, a Q2 pedig rejtély számomra. Sok üzemanyag, illetve pilóta hiba is volt. Biztos.

I'm sure, that the conti/medium is okay for one pit stop. I run on soft tyres, one pit stop too, with conti  it's my plan. Of course, I will not set CT30. I'm faster than You (0,2s) on the first qualification, but this different is because of the tyres (medium, soft). This Q2 is a mystery for me: too much fuel, and I have driver mistake too. I'm sure.

EDIT: Biztos vagyok benne, hogy csak a contisok és az avonnosok mennek egy kiállással. A többi kettő, inkább három...
I'm sure, that only the contis and avonn's managers will run with one pit stop, the others will pit two or three more times...
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Jan. 04, 2016 10:42 pm

GD - P4

Egy barátom azt mondja, megpróbál feljutni contival... Smile Kíváncsi vagyok... Smile
One of my friends said to me, that He will try to promote with conti... I'm interesting very much... Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Hétf. Jan. 04, 2016 10:49 pm

Próból?

From pro?

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by lajosveres Kedd Jan. 05, 2016 7:17 am

gutidavid írta:GD - P4

Biztos, hogy kibírja a közepes az egy kiállást. Én puhával megyek, szintén egy kiállással, contival.  Nyilván nem vállalok CT30-at. A gumik közti különbség lehet kettőnk között szerintem, hiszen két tizeddel vagyok gyorsabb nálad a Q1-ben, a Q2 pedig rejtély számomra. Sok üzemanyag, illetve pilóta hiba is volt. Biztos.

I'm sure, that the conti/medium is okay for one pit stop. I run on soft tyres, one pit stop too, with conti  it's my plan. Of course, I will not set CT30. I'm faster than You (0,2s) on the first qualification, but this different is because of the tyres (medium, soft). This Q2 is a mystery for me: too much fuel, and I have driver mistake too. I'm sure.

EDIT: Biztos vagyok benne, hogy csak a contisok és az avonnosok mennek egy kiállással. A többi kettő, inkább három...
I'm sure, that only the contis and avonn's managers will run with one pit stop, the others will pit two or three more times...

Ha nem haragszol, engem egy kis elégedettséggel tölt el, hogy jobb összidőt futottam nálad, és egyébként is kb. egyforma gyorsak vagyunk, mert ez azt jelenti, hogy bőven van esélyem kiharcolni a bennmaradást, már csak rajtam múlik, hogy ki tudom-e ezt aknázni. Igaz, hogy az első időmérő részeredményei alapján az én csoportom erősebbnek tűnik, úgyhogy lehet még ebben egy kanyar.

lajosveres

Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Kedd Jan. 05, 2016 10:29 am

GD - P4

Szép lenne, ha egy gyenge autóval gyorsabb lennék nálad... Smile Fiatal a pilótám, gyenge az autóm. Szerintem alaposan bele is hibázhattam a második kvaliba, de ez mindegy. Karakterisztikám picivel 80 fölött van most. Biztos vagyok benne, hogy bent tudsz maradni könnyedén.
It would be fine, if I'd be faster than You with my weaker car. Smile My driver is a young guy, my car is weak. I think, I got a bigger driver mistake in the Q2, but it doesn't matter. My car characteristic is little higher than 80. I'm sure, that You can retain your membership in the PRO, and it will be easy for You.

Patrick! Igen, próból fog feljutni, ha meg tudja csinálni. Kovácsi Laciról van szó egyébként, a P16-ból. Olyan gyakorlást futott, hogy az első hatból akart indulni. Erre még rontott is. A második kvali azonban szuper neki, hiszen egy kiállással tervez, feltankolt autóval. Meglátjuk, kíváncsi vagyok.

Patrick! Yes, He will promote from PRO, if He can do it. He is Kovácsi László, in the P16. He ran a very fast practises, and because of this He wanted to start from the first 6. But He had a big mistake, and the dreams are gone. The Q2 is perfect for him, because He plan only one pitstop, and his car is full with fuel. We'll see, I'm interesting.
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by lajosveres Szer. Jan. 06, 2016 7:26 am

Nekem aztán tök mindegy, hogy miért vagyok hasonló sebességű, az autó is a csomag része, persze drágább lehet fenntartani, ennek ellenére félek én ettől a bennmaradástól.
23. lettem, ami kb. annyi, amennyit vártam (20-25.), viszont az egész futamhétvégét tekintve kevesebb mint 7 misi pluszban zártam, amit nagyon kevésnek találok...
Egy futam alapján a C kopása a P 82-83%-ának tűnik, messze járok ezzel a valóságtól? Csak mert tudom, hogy a gumikopás számításában még vannak szignifikáns hibáim, ezért tudom, hogy nem pontos ez az adat.

lajosveres

Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Szer. Jan. 06, 2016 1:04 pm

GD - P4

Természetes, hogy félsz a bent maradástól, hiszen most jutottál fel. Nekem szerencsém volt az előző évadban, az első futam meleg volt, azonnal győzni tudtam. Ami a mostani futamot illeti, jól érzem magam. Sikerült az első 25-ben végezni, ez volt a célom.
Of course, You're afraid, because You promoted in the previous season. I was lucky in the previous season, because the first race was so hot, so I could win. What do I think about yesterday's race? I'm fine. I finished in the first 25, this was my plan.

Sosem számolgattam, hogy mennyivel kevesebbet kopik a conti. Számomra ez mindig csak egy játék volt, ezután is az lesz. Szerintem nem sokan vannak olyanok, mint Veres Tamásék, akik egy egész életformát építenek mögé.
I never made calculations, that the conti's tyre wear how much less than pipi. It doesn't matter, because this is only a nice game for me, and it will be same in the future too. I think, there are not so much people, like Veres Tamás and his friends, who build life behind the GPRO. Smile

Ne izgulj, jó az autód, muszáj megcsinálnod a bent maradást. Legalább két-három futamod lesz rá, hogy sikerüljön, ha pedig az egyiken dobogós leszel, rájössz, hogy mégsem volt annyira nehéz. Muszáj türelmesnek maradnod.
Don't worry, your car is good, You must do the retain. Smile I think, You will get 2-3 races, You'll be able to succeed, and if You will take a podium, You will smile and think, it was not too hard. Keep your patient.
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by lajosveres Szer. Jan. 06, 2016 1:21 pm

Az én életem sem a gpro körül forog, de nem használok kalkulátorokat, ezért magamtól kell rájönni, hogy mi mennyi. Nyilvánvaló, hogy a jó eredményhez ki kell tudni számolni a gumi kopását, ami a P esetén többé kevésbé már megy. Ahhoz, hogy a C-val is fussak jó versenyt, nyilván kell az, hogy ezt is számolni tudjam, és mivel feltételezem, hogy a körülményektől függetlenül mindig X%-kal kevésbé kopik a P-nél, pár verseny alatt meghatározhatom ezt a különbséget, amit felhasználva később jó versenyeket tudnék futni.
Éppen ezért is nagyon rosszul gondoltam, hogy az elejét megnyomom, mert nagyon kevés még az információm. Az autóm jó, a pilótámban viszont nem vagyok biztos, és ha tökölök azzal, hogy motit romboljak neki a hosszabbításhoz, aztán kiderül, hogy kevés ő ide, akkor anyagilag megterhelő lesz új pilótát szerződtetni, akinek a fejlesztésére ráadásul levés időm marad.
Ugyanakkor egyelőre nem mondanám, hogy elégedetlen vagyok a pilótámmal, csak nincs még elég információm ahhoz, hogy megítéljem, mennyire jó. De amíg az én csomagom képes kb. arra a teljesítményre, amire a tiéd, és te ilyen nyugodt vagy, addig talán nekem sem kell izgulnom, arról nem beszélve, hogy ha véget ér a motirombolós, lehet keményebben fejleszteni a pilótát.

lajosveres

Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Joaquinkinty Csüt. Jan. 07, 2016 2:22 pm

Balogh Patrik írta:Szerintem próban, 100 CT-vel 75%. És 40-nel csökkentheti a motit.

I think that the probability of start crash (in pro, at 100 CT and with 'force his way to the front') is 75%. And it can decrease the motivation with 40.

I would say the probability is even higher. The only way to prove that is testing it... Does someone try it LOL Razz

JQ-E

Joaquinkinty

Hozzászólások száma : 27
Csatlakozás ideje : 2015. Dec. 27.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 34 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

34 / 44 oldal Previous  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 39 ... 44  Next

Vissza az elejére


 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.