GPRO menedzserek IDE!
+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters
41 / 44 oldal
41 / 44 oldal • 1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43, 44
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ - A36
Na én egymást követő 2 versenyt rontottam el azzal, hogy 50-es CT-t hagytam meg véletlenül, ahelyett hogy 20 vagy 0 lett volna. Így több lett a fogyasztásom, s emiatt +1 kerékcsere két futamon is. Persze buktam 5-6-7 helyet emiatt a végén.
Erre most jön egy esős futam. Vajon végig esni fog?
A kocsim meg eljutott a 107-102-99 szintre. Azt veszem észre, egy jó pilóta rosszabb kocsival többet ér, mint egy jó autó rosszabb pilótával.
Na én egymást követő 2 versenyt rontottam el azzal, hogy 50-es CT-t hagytam meg véletlenül, ahelyett hogy 20 vagy 0 lett volna. Így több lett a fogyasztásom, s emiatt +1 kerékcsere két futamon is. Persze buktam 5-6-7 helyet emiatt a végén.
Erre most jön egy esős futam. Vajon végig esni fog?
A kocsim meg eljutott a 107-102-99 szintre. Azt veszem észre, egy jó pilóta rosszabb kocsival többet ér, mint egy jó autó rosszabb pilótával.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
zszanyi írta:SZZ - A36
Na én egymást követő 2 versenyt rontottam el azzal, hogy 50-es CT-t hagytam meg véletlenül, ahelyett hogy 20 vagy 0 lett volna. Így több lett a fogyasztásom, s emiatt +1 kerékcsere két futamon is. Persze buktam 5-6-7 helyet emiatt a végén.
Erre most jön egy esős futam. Vajon végig esni fog?
A kocsim meg eljutott a 107-102-99 szintre. Azt veszem észre, egy jó pilóta rosszabb kocsival többet ér, mint egy jó autó rosszabb pilótával.
A CT nem befolyásolja a fogyasztást, valami mást számoltál el. A gumikopást befolyásolja, nem lehet hogy amiatt kellett korábban kiállnod?
Szerintem nem fog végig esni.
Igen a jó pilóta fontosabb (már csak azért is mert az nem jelent nagyobb költséget, ellentétben az erős autóval), de amatőr fölött már az autó is egyre fontosabbá válik, mivel a pilóták egyre kiegyenlítettebbek. Amatőrhöz képest nagyon erős az autód, szerintem fölöslegesen
lajosveres- Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Feljutásnál nem árt az erős autó.
Nálam is a jó pilóta gyengus autó kombó van, múlt versenyen szereztem 4 pontot, most pedig 9. lettem. És csak 50-re kellett ehhez emelni a CT-t. Mivel a pénzgyűjtés a cél, ezzel a teljesítménnyel elégedett vagyok, még a kocsi szintjét volna érdemes emelni, hogy következő szezonban akadálytalanul jussak vissza PRO-ba.
Nálam is a jó pilóta gyengus autó kombó van, múlt versenyen szereztem 4 pontot, most pedig 9. lettem. És csak 50-re kellett ehhez emelni a CT-t. Mivel a pénzgyűjtés a cél, ezzel a teljesítménnyel elégedett vagyok, még a kocsi szintjét volna érdemes emelni, hogy következő szezonban akadálytalanul jussak vissza PRO-ba.
Bubuskac- Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Bubuskac írta:Feljutásnál nem árt az erős autó.
Nálam is a jó pilóta gyengus autó kombó van, múlt versenyen szereztem 4 pontot, most pedig 9. lettem. És csak 50-re kellett ehhez emelni a CT-t. Mivel a pénzgyűjtés a cél, ezzel a teljesítménnyel elégedett vagyok, még a kocsi szintjét volna érdemes emelni, hogy következő szezonban akadálytalanul jussak vissza PRO-ba.
Attól függ mi számít erős autónak, mert amit zszanyi írt az fölöslegesen erős. Amatőrből egy pluszpontok nélküli 6-os autóval könnyedén fel lehet jutni, ha tényleg jó a pilóta.
lajosveres- Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - P4
Szerintem félig helytelen közelítés. Ahogy mondani szoktuk, sokféle recept van a sikerre. Erős autóval és gyenge pilótával is megoldható a jó szereplés, illetve fordítva is, de azt se felejtsük el, hogyha egy gyenge csoportban versenyzel, akkor a gyenge pilóta és gyenge autó is jó lehet. Bekerülhetsz egy olyan csoportba is, ahol Én voltam. Roppant erős csoport az A35 akkor, muszáj volt feltúrnom az autóm karakterisztikáját 105-105-105 körülre ahhoz, hogy ne legyen hiba a feljutásnál... Egy 85-ös autóval okkal nehezebb lett volna...
Arról meg nem is beszélve, hogy sokan hangoztatjátok, hogy a magas CT állítása közelebb hozza hozzánk a random lehetőségét is. Én úgy jutottam fel amából, hogy sokszor csak 10-20-as cétéket állítottam, mert féltem a randomtól.
Még valami. Ez egy játék. Nem szabad senkit sem lehurrogni amiatt, amit csinál. A P4-ben most is bevállalta valaki a Bridgerockot. Miért lenne Ő ettől idióta? Tudjátok, vezeti a csoportot, első helyen áll. Nagyjából 100-as tehetségű a pilótája!!! Nem kétszáz, hanem száz!!!!!! Magyarul, a Bridgerock gumival is fel lehet jutni masterbe egy közepes pilótával! Mindenkinek más a fő szempontja! És ez így is van jól!
Én sem preferálom a 170-180 fölötti tehetséget, ám a 230-250-es erőnlét nekem igenis fontos. Mert ez bejött nekem. Gyors vagyok vele, ráadásul eddig úgy fest, hogy egy valóban gyenge avonn gumival is simán bent tudok maradni.
Mi lesz, ha a következő szezonban Bridgerockot választok? Valószínűleg simán agyonverek mindenkit és első helyen feljutok. Ha lesz hozzá elég pénzem, miért ne vállalnám? Tudom a céljaimat, megterveztem a pilótámat, amelyet csak akkor tudok folytatni, ha jövőre feljutok. Vagyis még akkor sem tuti, de ez minimum kell hozzá!
Sok sikert holnapra!
Szerintem 10-18 kör eső lesz az elején, aztán eláll, de egyszer még elered majd 10-15 körre mindenképpen - szerintem. Ettől persze még kaotikusabb is lehet a dolog... Meglátjuk...
Szerintem félig helytelen közelítés. Ahogy mondani szoktuk, sokféle recept van a sikerre. Erős autóval és gyenge pilótával is megoldható a jó szereplés, illetve fordítva is, de azt se felejtsük el, hogyha egy gyenge csoportban versenyzel, akkor a gyenge pilóta és gyenge autó is jó lehet. Bekerülhetsz egy olyan csoportba is, ahol Én voltam. Roppant erős csoport az A35 akkor, muszáj volt feltúrnom az autóm karakterisztikáját 105-105-105 körülre ahhoz, hogy ne legyen hiba a feljutásnál... Egy 85-ös autóval okkal nehezebb lett volna...
Arról meg nem is beszélve, hogy sokan hangoztatjátok, hogy a magas CT állítása közelebb hozza hozzánk a random lehetőségét is. Én úgy jutottam fel amából, hogy sokszor csak 10-20-as cétéket állítottam, mert féltem a randomtól.
Még valami. Ez egy játék. Nem szabad senkit sem lehurrogni amiatt, amit csinál. A P4-ben most is bevállalta valaki a Bridgerockot. Miért lenne Ő ettől idióta? Tudjátok, vezeti a csoportot, első helyen áll. Nagyjából 100-as tehetségű a pilótája!!! Nem kétszáz, hanem száz!!!!!! Magyarul, a Bridgerock gumival is fel lehet jutni masterbe egy közepes pilótával! Mindenkinek más a fő szempontja! És ez így is van jól!
Én sem preferálom a 170-180 fölötti tehetséget, ám a 230-250-es erőnlét nekem igenis fontos. Mert ez bejött nekem. Gyors vagyok vele, ráadásul eddig úgy fest, hogy egy valóban gyenge avonn gumival is simán bent tudok maradni.
Mi lesz, ha a következő szezonban Bridgerockot választok? Valószínűleg simán agyonverek mindenkit és első helyen feljutok. Ha lesz hozzá elég pénzem, miért ne vállalnám? Tudom a céljaimat, megterveztem a pilótámat, amelyet csak akkor tudok folytatni, ha jövőre feljutok. Vagyis még akkor sem tuti, de ez minimum kell hozzá!
Sok sikert holnapra!
Szerintem 10-18 kör eső lesz az elején, aztán eláll, de egyszer még elered majd 10-15 körre mindenképpen - szerintem. Ettől persze még kaotikusabb is lehet a dolog... Meglátjuk...
Re: GPRO menedzserek IDE!
Kivéve, ha túl sok idejét fekteti bele.gutidavid írta:GD - P4
Nem szabad senkit sem lehurrogni amiatt, amit csinál.
Kíváncsi leszek majd, hogy az illetőnek mennyi pénze lesz a szezon végén... De szerintem Neked se lesz valami sok, ha jövőre bevállalod.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nem mondtam, hogy bevállalom. Csupán eljátszottam a gondolattal. Tárgyalok 5 szponzorral. Ha ezek fizetnének 4 milla körül, akkor már majdnem mindegy, milyen gumival megyek. Vagyis nem esek negatív tartományba.
Ami biztos: avonnal nem tudok feljutni. Yokoval sem. A Bridgerock túl drága. Marad a dunno és a conti. Utóbbival feljutott Safi is ugyebár, azaz korántsem lehetetlen küldetés.
Nem tudom. Ami biztos, hogy muszáj lesz nyomnom, ha nem akarom gyorsan elveszíteni a szponzorokat!
Ami biztos: avonnal nem tudok feljutni. Yokoval sem. A Bridgerock túl drága. Marad a dunno és a conti. Utóbbival feljutott Safi is ugyebár, azaz korántsem lehetetlen küldetés.
Nem tudom. Ami biztos, hogy muszáj lesz nyomnom, ha nem akarom gyorsan elveszíteni a szponzorokat!
Re: GPRO menedzserek IDE!
Dávid:
Azért gondolom, hogy nem helytelen a megközelítésem, mert az erős autó-gyenge pilóta jóval költségesebb megoldás, mint a gyenge-autó-erős pilóta. Arról nem is beszéltem, ha mindkettő erős, persze az is jó, mert mellette valóban kisebb CT-t elég használni.
Szerintem nem hurrogtuk le zszanyit, kérdezett, válaszoltunk.
A Bridgerockot választó menedzsert nem csak a gumiválasztás miatt hurrogtam le, hanem az ahhoz párosuló anyagi helyzetével együtt. Persze ettől még feljuthat, de mi értelme van azon kívül, hogy megjárta a mastert? Ez olyan, mint amikor valaki amatőrből úgy jut fel, hogy sok pénzzel vág neki, és végig magas CT-ket használ. Aki így tud csak feljutni, annak proban esélye sem lesz.
Azért gondolom, hogy nem helytelen a megközelítésem, mert az erős autó-gyenge pilóta jóval költségesebb megoldás, mint a gyenge-autó-erős pilóta. Arról nem is beszéltem, ha mindkettő erős, persze az is jó, mert mellette valóban kisebb CT-t elég használni.
Szerintem nem hurrogtuk le zszanyit, kérdezett, válaszoltunk.
A Bridgerockot választó menedzsert nem csak a gumiválasztás miatt hurrogtam le, hanem az ahhoz párosuló anyagi helyzetével együtt. Persze ettől még feljuthat, de mi értelme van azon kívül, hogy megjárta a mastert? Ez olyan, mint amikor valaki amatőrből úgy jut fel, hogy sok pénzzel vág neki, és végig magas CT-ket használ. Aki így tud csak feljutni, annak proban esélye sem lesz.
lajosveres- Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.
Re: GPRO menedzserek IDE!
No, ezek jó témák. Ilyen esetben lehet jókat vitatkozni.
Van olyan barátom, aki nulla pénzzel jutott PRO-ba, de akad, aki "milliárdosként". Mindkettő simán bent maradt. Aztán. Olyan magyar menedzser is van, aki masterbe jutott fel kevesebb, mint 10 millával és bent tudott maradni. Olyan is volt, aki a sok pénz ellenére kiesett...
Azt tudod Te is jól - hiszen tapasztaltad -, hogyha feljutsz, akkor contival könnyedén megcsinálod a bent maradást. Miért ne jusson fel valaki, ha van célja vele?
Van olyan barátom, aki jóval régebb óta játszik, mint Én, illetve 15 szezon óta ugyanabban az amatőr csoportban van. Nincs komoly célja, csak játszik. Tud mindent, érti a játékot, de mégsem veszi komolyabban. Szóval, aki csupán játszik, azt nem érdekli, hogy van -e pénze, vagy nincs. Nem érdekli, hogy költséges -e a Bridgerock, vagy sem. Viszont a csoportomban lévő srác azt mondta, már minden gumival volt tapasztalata, csak azzal nem. Ezért csinálta.
Szerintem az sem baj, ha valakinek 120-as autója van amatőrben és nulla cétével végig futja a szezont. Ilyen ismerősöm is van, ráadásul 150 millióra tornászta fel magát.
Van olyan barátom, aki nulla pénzzel jutott PRO-ba, de akad, aki "milliárdosként". Mindkettő simán bent maradt. Aztán. Olyan magyar menedzser is van, aki masterbe jutott fel kevesebb, mint 10 millával és bent tudott maradni. Olyan is volt, aki a sok pénz ellenére kiesett...
Azt tudod Te is jól - hiszen tapasztaltad -, hogyha feljutsz, akkor contival könnyedén megcsinálod a bent maradást. Miért ne jusson fel valaki, ha van célja vele?
Van olyan barátom, aki jóval régebb óta játszik, mint Én, illetve 15 szezon óta ugyanabban az amatőr csoportban van. Nincs komoly célja, csak játszik. Tud mindent, érti a játékot, de mégsem veszi komolyabban. Szóval, aki csupán játszik, azt nem érdekli, hogy van -e pénze, vagy nincs. Nem érdekli, hogy költséges -e a Bridgerock, vagy sem. Viszont a csoportomban lévő srác azt mondta, már minden gumival volt tapasztalata, csak azzal nem. Ezért csinálta.
Szerintem az sem baj, ha valakinek 120-as autója van amatőrben és nulla cétével végig futja a szezont. Ilyen ismerősöm is van, ráadásul 150 millióra tornászta fel magát.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - P4
Hááááát, ez borzalmas futam volt számomra... Ahogy néztem, elég sokan kiborulhattak, mint a bili... Patrick, Neked feltétlenül gratulálok a produkcióhoz! Ügyes voltál. Én kevésbé... Kockáztattam, buktam.
Hááááát, ez borzalmas futam volt számomra... Ahogy néztem, elég sokan kiborulhattak, mint a bili... Patrick, Neked feltétlenül gratulálok a produkcióhoz! Ügyes voltál. Én kevésbé... Kockáztattam, buktam.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Én is kockáztattam, de nem sokon múlt.
Szinte üres tankkal szereztem meg a pole-t a 2. időmérőn. Ha nem állt volna el szinte rögtön az elején, akkor most nagyon nem örülhetnék...
Szinte üres tankkal szereztem meg a pole-t a 2. időmérőn. Ha nem állt volna el szinte rögtön az elején, akkor most nagyon nem örülhetnék...
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Én úgy gondoltam, hogy mivel a verseny egészében valószínű volt valamennyi eső, az elején tutira fog esni kb. 10 kört, vagy akár többet is. Ezért feltankoltam a biztonság kedvéért 15 körre elegendő benzint. Miután a csapadék valószínűsége igencsak csekély volt a futamon, arra apellálva, hogy max. 6-8 kör erejéig esik majd, végig száraz gumit állítottam. Pechem volt. Azt hittem, legalább kétszer elered majd 6-8 körre, ebből a vége rendben is volt, a korábbit nem vártam ilyen hosszan. Ez van.
A következő szezonban bizonyára a PRO-ban versenyzel.
A következő szezonban bizonyára a PRO-ban versenyzel.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Remélem, nem egy csoportba fogunk kerülni.
Szeretem a gyenge csoportokat.
Szeretem a gyenge csoportokat.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Dávid:
Az önmagában nem mond semmit, hogy ki mennyi pénzzel jutott fel, lényeges hogy azért van kevés pénze, mert befektette, vagy azért mert ellőtte a feljutó szezonjában az egyébként gyenge csomagja mellett CT-re.
Aztán persze nem mindenki játszik az előrelépés végett, és ha ezért választotta, hát ezért, de szerintem ennek mindettől függetlenül rossz vége lesz. Ha neki ez így jó, akkor nyilván csinálja, de ettől még elég valószínű, hogy az lesz az eredménye, amit írtam. A gumival való ilyetén tapasztalatszerzés egyébként sem lehet túl hasznos, hiszen mégis mivel hasonlítja össze? Nincs két egyforma szezon.
Az önmagában nem mond semmit, hogy ki mennyi pénzzel jutott fel, lényeges hogy azért van kevés pénze, mert befektette, vagy azért mert ellőtte a feljutó szezonjában az egyébként gyenge csomagja mellett CT-re.
Aztán persze nem mindenki játszik az előrelépés végett, és ha ezért választotta, hát ezért, de szerintem ennek mindettől függetlenül rossz vége lesz. Ha neki ez így jó, akkor nyilván csinálja, de ettől még elég valószínű, hogy az lesz az eredménye, amit írtam. A gumival való ilyetén tapasztalatszerzés egyébként sem lehet túl hasznos, hiszen mégis mivel hasonlítja össze? Nincs két egyforma szezon.
lajosveres- Hozzászólások száma : 103
Csatlakozás ideje : 2015. Nov. 14.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - P4
Patrick!
Őszintén remélem, hogy egy gyengébb csoportba kerülsz majd, mert már most rettegek attól, mi lesz a következő szezonban... Úgy gondolom, hogyha az 53. szezonban fel akarnék jutni, akkor már most, az avonn gumival is sokkalta jobban kellene szerepelnem.
Az is tiszta, hogy jelen pillanatban is 7-8 menedzser küzd a feljutásért, a fórumon, illetve privát üzenetben ezt nyíltan vállalják is. Ha egyikük sem veszíti el a pilótáját jövőre, akkor legalább 6-10 vetélytársam lesz. Ez azt jelenti, hogy kb. nulla pénzzel mehetek fel masterbe, ha egyáltalán sikerül. Amatőr 35-ből is pénz nélkül jutottam fel, mert muszáj volt nyomnom sok futamot. Durva csoportom volt. Most ugyanez a helyzet. Elképesztő, hogy mindig ilyen helyzetbe kerülök.
Lajos!
Elárulok Neked valamit, bár talán te is tisztában vagy vele. Ismerősök tapasztalatáról van szó... Tehát nem kitaláltam.
Masterben sokan bent maradnak pénz nélkül, nulla karakter pontokkal, alacsony személyzet-, és épületszintekkel. Elite osztályban is láttam már a saját szememmel személyzetszinteket, épületszinteket. Nem voltam elájulva. Szóval, a lényeg az, hogy egyáltalán nem feltétel, hogy be kell fektetni a pénzt. Csak egy lehetőség a sikerre. Én sem tudom befektetni, nem tudok komolyan gyűjtögetni, mert muszáj nyomnom addig, amíg nem biztosított a bent maradásom. A mostani 4 pontom még talán kevés... Ki tudja...
Akadnak, akik TD nélkül jutnak fel magasabb osztályokba. Ez is egy lehetőség. Úgy érzem, a TD akkor jelent komoly előnyt, ha versenyenként legalább 12-14 hellyel előrébb végzel vele, mint nélküle. Ennyi helyezésbeli különbség ugyanis annyival több bevételt is jelent, hogy megéri. Máskülönben nem annyira. Főleg, ha nem tesztelsz folyamatosan.
Persze olyan ismerősöm is van, aki elképesztő módon úgy is növelni tudja a bankszámláját, hogy közben rendszeresen tesztel, felújít. Gyengébb csoportban azonban még ez is működik. Ez van.
Aztán ott van az az oldal is, amikor valakit folyamatosan randomok sújtanak. Egyik ismerősöm contit választott, de minden melegebb versenyen, amikor esélye volt győzni, randomokat kapott. Nem is egyet. Nem kellene izgulnia, de talán a játék úgy gondolja, hogy túl sok a magyar, egyre több magyar kopogtat az elite ajtaján, ezért inkább próbálják visszafogni a PRO-ban is a magyar létszámot... Szánalmas.
Komolyan mondod, hogy haszontalan a gumival kapcsolatos tapasztalatszerzés? Szerintem ez nem igaz!!! Igenis látod a gyorsaságát, látod, hogyan viselkedik nedves pályán, száraz pályán, látod, mennyivel vagy gyorsabb a többieknél, vagy a saját időknél, amiket korábbi szezonokban teljesítettél! A tesztek alkalmával meg tudod nézni, hogy ugyanazon a pályán hány kört tudsz megtenni különböző hőfokokban, esőben esetleg. És azt is látni fogod, hogy a 7 milliós gumival mit kell csinálnod, ha pozitívban akarsz maradni. Mennyire kell figyelni. Stb... Szóval, szerintem a játékban előforduló MINDEN LÉTEZŐ elemet és lehetőséget ki lehet próbálni, ez mind előnyös lehet bárki számára. Szerintem.
Patrick!
Őszintén remélem, hogy egy gyengébb csoportba kerülsz majd, mert már most rettegek attól, mi lesz a következő szezonban... Úgy gondolom, hogyha az 53. szezonban fel akarnék jutni, akkor már most, az avonn gumival is sokkalta jobban kellene szerepelnem.
Az is tiszta, hogy jelen pillanatban is 7-8 menedzser küzd a feljutásért, a fórumon, illetve privát üzenetben ezt nyíltan vállalják is. Ha egyikük sem veszíti el a pilótáját jövőre, akkor legalább 6-10 vetélytársam lesz. Ez azt jelenti, hogy kb. nulla pénzzel mehetek fel masterbe, ha egyáltalán sikerül. Amatőr 35-ből is pénz nélkül jutottam fel, mert muszáj volt nyomnom sok futamot. Durva csoportom volt. Most ugyanez a helyzet. Elképesztő, hogy mindig ilyen helyzetbe kerülök.
Lajos!
Elárulok Neked valamit, bár talán te is tisztában vagy vele. Ismerősök tapasztalatáról van szó... Tehát nem kitaláltam.
Masterben sokan bent maradnak pénz nélkül, nulla karakter pontokkal, alacsony személyzet-, és épületszintekkel. Elite osztályban is láttam már a saját szememmel személyzetszinteket, épületszinteket. Nem voltam elájulva. Szóval, a lényeg az, hogy egyáltalán nem feltétel, hogy be kell fektetni a pénzt. Csak egy lehetőség a sikerre. Én sem tudom befektetni, nem tudok komolyan gyűjtögetni, mert muszáj nyomnom addig, amíg nem biztosított a bent maradásom. A mostani 4 pontom még talán kevés... Ki tudja...
Akadnak, akik TD nélkül jutnak fel magasabb osztályokba. Ez is egy lehetőség. Úgy érzem, a TD akkor jelent komoly előnyt, ha versenyenként legalább 12-14 hellyel előrébb végzel vele, mint nélküle. Ennyi helyezésbeli különbség ugyanis annyival több bevételt is jelent, hogy megéri. Máskülönben nem annyira. Főleg, ha nem tesztelsz folyamatosan.
Persze olyan ismerősöm is van, aki elképesztő módon úgy is növelni tudja a bankszámláját, hogy közben rendszeresen tesztel, felújít. Gyengébb csoportban azonban még ez is működik. Ez van.
Aztán ott van az az oldal is, amikor valakit folyamatosan randomok sújtanak. Egyik ismerősöm contit választott, de minden melegebb versenyen, amikor esélye volt győzni, randomokat kapott. Nem is egyet. Nem kellene izgulnia, de talán a játék úgy gondolja, hogy túl sok a magyar, egyre több magyar kopogtat az elite ajtaján, ezért inkább próbálják visszafogni a PRO-ban is a magyar létszámot... Szánalmas.
Komolyan mondod, hogy haszontalan a gumival kapcsolatos tapasztalatszerzés? Szerintem ez nem igaz!!! Igenis látod a gyorsaságát, látod, hogyan viselkedik nedves pályán, száraz pályán, látod, mennyivel vagy gyorsabb a többieknél, vagy a saját időknél, amiket korábbi szezonokban teljesítettél! A tesztek alkalmával meg tudod nézni, hogy ugyanazon a pályán hány kört tudsz megtenni különböző hőfokokban, esőben esetleg. És azt is látni fogod, hogy a 7 milliós gumival mit kell csinálnod, ha pozitívban akarsz maradni. Mennyire kell figyelni. Stb... Szóval, szerintem a játékban előforduló MINDEN LÉTEZŐ elemet és lehetőséget ki lehet próbálni, ez mind előnyös lehet bárki számára. Szerintem.
Re: GPRO menedzserek IDE!
SZZ - A36
Nekem összejött egy 3. hely 5 kiállással, úgy hogy a végén még füstölt is a kocsi. Kis szerencsével előrébb is végezhettem volna.
Nekem összejött egy 3. hely 5 kiállással, úgy hogy a végén még füstölt is a kocsi. Kis szerencsével előrébb is végezhettem volna.
zszanyi- Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Csak így tovább!zszanyi írta:SZZ - A36
Nekem összejött egy 3. hely 5 kiállással
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
GD - P4
Zoli! A bennmaradás már megvan, most jöhet a java...
Amúgy azon gondolkoztam az utóbbi néhány órában, hogy melyik fajta próbálkozás lehet eredményesebb:
1. Kovácsi Laci (P16) módszere vezethet előbb célra? Tesztek nélkül, fejlesztések nélkül ment fel PRO-ba, csupán az autója alkatrészeit emelte fel megfelelő szintre, illetve mindig volt hozzá egy megfelelő pilótája, ezekkel pedig az ötödik helyet csípte meg az előző szezonban, a feljutástól rendkívül messze volt. Azt mondta nekem, hogy megfelelő pilótával simán fel fog jutni masterbe, de még vár. Amúgy nemrég 200 millió fölött volt a bankszámlája.
2. Az Én módszerem korábban a teszteléses növekedés volt, elsősorban a pilóta tulajdonságainak meredek ugrását várva. Pénzem sosem volt sok, de ugyanoda értem pontosan, mint előbbi barátunk. Sem előrébb, sem hátrébb. PRO-ban vagyok, nevelgetős pilótával, pénz nélkül. Talán feljutok jövőre, talán nem. A bent maradást viszont biztosítottnak tekintem a következő évadban is, hiszen az már a pilótám negyedik PRO-s szezonja lesz.
Írásom lényege, hogy szerintem lényegtelen, hogy mennyi pénzünk van, illetve befektettük, avagy sem. Mi van, ha befekteted a tesztekbe? Később úgyis elveszíted a pilótádat, tehát részben kárba veszett a sok befektetés. Emelkedik az autód szintje? Igen, de ha abbahagyod bármikor, akkor nagyon gyorsan le is esik minden a nullára. Ez sem befektetés kérdése. A személyzeted szintje számíthat annyira? Lehetséges. Mindazonáltal le kell szögezni, hogy láttam elitbe jutni menedzsereket "nulla" szintekkel, nulla épület szintekkel, illetve Én magam is irányítottam elképesztően sikeresen elites profilt anno, ahol szintén nullához közel volt a legtöbb épület.
Emlékszem, amikor az egyik versenyen a harmadik helyen autóztam a verseny felénél... Csak azért csúsztam ki a pontszerzők közül, mert nem volt technikai igazgató, ezzel pedig a két kiállás alatt veszítettem Serenóékkal szemben 20-30 másodpercet. Borzasztó volt átélni azt. Viszont rendkívüli tapasztalatszerzés volt az a hét futam.
Szóval, a lényeg, hogy szerintem teljesen mindegy, mit csinálunk, a fontos az, hogy azt jól csináljuk, amit megterveztünk. Lásd Balogh Patrick...
Hajrá estére mindenkinek!
Zoli! A bennmaradás már megvan, most jöhet a java...
Amúgy azon gondolkoztam az utóbbi néhány órában, hogy melyik fajta próbálkozás lehet eredményesebb:
1. Kovácsi Laci (P16) módszere vezethet előbb célra? Tesztek nélkül, fejlesztések nélkül ment fel PRO-ba, csupán az autója alkatrészeit emelte fel megfelelő szintre, illetve mindig volt hozzá egy megfelelő pilótája, ezekkel pedig az ötödik helyet csípte meg az előző szezonban, a feljutástól rendkívül messze volt. Azt mondta nekem, hogy megfelelő pilótával simán fel fog jutni masterbe, de még vár. Amúgy nemrég 200 millió fölött volt a bankszámlája.
2. Az Én módszerem korábban a teszteléses növekedés volt, elsősorban a pilóta tulajdonságainak meredek ugrását várva. Pénzem sosem volt sok, de ugyanoda értem pontosan, mint előbbi barátunk. Sem előrébb, sem hátrébb. PRO-ban vagyok, nevelgetős pilótával, pénz nélkül. Talán feljutok jövőre, talán nem. A bent maradást viszont biztosítottnak tekintem a következő évadban is, hiszen az már a pilótám negyedik PRO-s szezonja lesz.
Írásom lényege, hogy szerintem lényegtelen, hogy mennyi pénzünk van, illetve befektettük, avagy sem. Mi van, ha befekteted a tesztekbe? Később úgyis elveszíted a pilótádat, tehát részben kárba veszett a sok befektetés. Emelkedik az autód szintje? Igen, de ha abbahagyod bármikor, akkor nagyon gyorsan le is esik minden a nullára. Ez sem befektetés kérdése. A személyzeted szintje számíthat annyira? Lehetséges. Mindazonáltal le kell szögezni, hogy láttam elitbe jutni menedzsereket "nulla" szintekkel, nulla épület szintekkel, illetve Én magam is irányítottam elképesztően sikeresen elites profilt anno, ahol szintén nullához közel volt a legtöbb épület.
Emlékszem, amikor az egyik versenyen a harmadik helyen autóztam a verseny felénél... Csak azért csúsztam ki a pontszerzők közül, mert nem volt technikai igazgató, ezzel pedig a két kiállás alatt veszítettem Serenóékkal szemben 20-30 másodpercet. Borzasztó volt átélni azt. Viszont rendkívüli tapasztalatszerzés volt az a hét futam.
Szóval, a lényeg, hogy szerintem teljesen mindegy, mit csinálunk, a fontos az, hogy azt jól csináljuk, amit megterveztünk. Lásd Balogh Patrick...
Hajrá estére mindenkinek!
Re: GPRO menedzserek IDE!
Meglátjuk majd...
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
A vak is ezt mondta...
Legalább van újabb két pontom... Ez is rendkívül fontos volt! Huhhh, durva csoportom van, az egyszer biztos...
Legalább van újabb két pontom... Ez is rendkívül fontos volt! Huhhh, durva csoportom van, az egyszer biztos...
Re: GPRO menedzserek IDE!
Durvának elég durva...
Akkor szerinted ennyi ponttal bentmaradsz? (Én őszintén remélem, hogy igen.)
Akkor szerinted ennyi ponttal bentmaradsz? (Én őszintén remélem, hogy igen.)
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nos, biztos csak a szezon végén lehetek majd, de a korábbi néhány évadban általában elég volt 3-4 pont is az ismétléshez. Nem dőlhetek hátra, az biztos, de most CT100 és a jó taktika, valamint a megfelelő időben történő és nem hosszú kiállások ellenére is agyonvertek sokan. Az esetleges 1 pont megszerzéséért az egyes futamokon viszont nem túrhatom neki az egész szezonban. Már így buktam legalább 30 millát. Elképesztő.
A P16 talán jobb lenne Neked, vagy a P14, de akár a P1-ben is jobban járhatsz, mint itt, vagy a P12-ben, P10-ben is. Küzdj...
Körvonalazódik bennem, hogy pipi, avonn, yoko, dunno kizárva a tervezett feljutó szezonban. A kevesebb kiállásra apellálva a conti és a badyear a befutó jelenleg. A Bridgerockhoz nem lesz elég tartalékom. Meg aztán lehetséges, hogy ebből a csoportból semmiképpen sem tudnék feljutni a következő sorozatban. Kivéve, ha contit választok és jön legalább 6-7 igen meleg futam, amelyek mindegyikét muszáj megnyernem.
A P16 talán jobb lenne Neked, vagy a P14, de akár a P1-ben is jobban járhatsz, mint itt, vagy a P12-ben, P10-ben is. Küzdj...
Körvonalazódik bennem, hogy pipi, avonn, yoko, dunno kizárva a tervezett feljutó szezonban. A kevesebb kiállásra apellálva a conti és a badyear a befutó jelenleg. A Bridgerockhoz nem lesz elég tartalékom. Meg aztán lehetséges, hogy ebből a csoportból semmiképpen sem tudnék feljutni a következő sorozatban. Kivéve, ha contit választok és jön legalább 6-7 igen meleg futam, amelyek mindegyikét muszáj megnyernem.
Re: GPRO menedzserek IDE!
Nos, szerintem bent tudok maradni a 6 ponttal. Annyira nyomja az eleje, hogy nem engednek annyit csipegetni a kisebbeknek, amivel előzni tudnának. Ez a szezon elég kiélezett több csoportban, több osztályban is, ahogy nézem. Kissé értetlenül állok ezelőtt, hiszen pénz zabáló évad ez, de mindegy.
Újabb random. Ez van. Így jártam. Én már nem nyomok meg versenyt ebben a szezonban szerintem, inkább tesztelek a pilótám erősítése érdekében. Még egy felújítást tervezek a 13-14. verseny környékén, autó szintet fogok emelni, hogy az 53. szezonban legyen esélyem az első tíz futamon robbantani. Meglátjuk. Legfeljebb elveszítem a pilótát és maradok PRO-ban. Ez is benne van a pakliban.
Hajrá mindenkinek!
Újabb random. Ez van. Így jártam. Én már nem nyomok meg versenyt ebben a szezonban szerintem, inkább tesztelek a pilótám erősítése érdekében. Még egy felújítást tervezek a 13-14. verseny környékén, autó szintet fogok emelni, hogy az 53. szezonban legyen esélyem az első tíz futamon robbantani. Meglátjuk. Legfeljebb elveszítem a pilótát és maradok PRO-ban. Ez is benne van a pakliban.
Hajrá mindenkinek!
Re: GPRO menedzserek IDE!
Azért kár, hogy rajtbalesetet szenvedtél.
A kiélezettségben az is benne van, hogy a GPRO nemzetközi mezőnye, az ellenfelek egyre erősebbek évről-évre. Így a többieknek (nekünk) is egyre nagyobb kockázatokat kell vállalniuk a céljai(n)k eléréséhez. Ezért mondja minden szezonnaptár elején Stefan, hogy "a következő szezon lesz az eddigi legdrágább".
Viszont most valaki legyőzött Téged az időmérőn; ötleted sincs, hogy kicsoda.
A kiélezettségben az is benne van, hogy a GPRO nemzetközi mezőnye, az ellenfelek egyre erősebbek évről-évre. Így a többieknek (nekünk) is egyre nagyobb kockázatokat kell vállalniuk a céljai(n)k eléréséhez. Ezért mondja minden szezonnaptár elején Stefan, hogy "a következő szezon lesz az eddigi legdrágább".
Viszont most valaki legyőzött Téged az időmérőn; ötleted sincs, hogy kicsoda.
Balogh Patrik- Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.
41 / 44 oldal • 1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43, 44
41 / 44 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|