AC Villám Focisuli és Futsal Club
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

GPRO menedzserek IDE!

+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters

42 / 44 oldal Previous  1 ... 22 ... 41, 42, 43, 44  Next

Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Pént. Ápr. 15, 2016 7:25 pm

Ez utolsó mondatodat nem igazán értem. Hogyhogy valaki legyőzött? Elvileg mindenki legyőzött! Vagy nem? Vagy másként kellene értelmeznem? De hogyan? Smile Tényleg nem értem.
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Pént. Ápr. 15, 2016 11:03 pm

Jó, dehát van, aki amából is...na mindegy. Elég ciki, ha úgy próbálom magamat fényezni, hogy nem jöttök rá. Very Happy

Van, akinek jól sikerült a mai verseny? (Ez nem önfényezés, mert nekem pl. sikerülhetett volna jobban is.)

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Szomb. Ápr. 16, 2016 4:28 pm

GD - P4

Patrick, leesett, mire gondoltál! Smile Bár még nem néztem eredményeket, meg kvalikat, de nem nagy kunszt jobb eredményeket csinálni mostanában, mint amilyeneket Én csinálok. Very Happy

Még valamit nem értek. Talán nem jó a megfigyelés, talán mégis. Az előző szezonban legtöbb alkalommal jobb kvalit futottam, mint a legjobb gyakorló köreim. Volt, amikor 0,3, máskor 0,5-0,6 másodperccel is jobb időket értem el, szintén nulla motivációval.

Ebben a szezonban eddig MINDEN EGYES FUTAMON rontottam a gyakorláshoz képest! Ez miért lehet? Tapasztalatom emelkedett, technikai betekintés elvileg nem számít ilyenkor, de ez is nőtt. Amikor "nyomd keményen" opciót választottam, akkor is, amikor "csövön kifér", akkor is, de tudni kell, hogy kb. 0,0-0,1 másodperceket hibázik a gyakorlások alkalmával. Emellett rendre jönnek a randomok is, amelyek már kezdenek kiidegelni.

Ráadásul nem teljesen életszerű az sem, ami az utolsó versenyen történt. Megnéztem az elites időket is, azért 10-20% valószínűségnél nem biztos, hogy 60 percig kellene esnie az esőnek. Vagy mégis? Tudom, az 1% is több, mint a nulla. De akkor is...

Néztem a következő versenynaptárt... Nos... Egyre katasztrofálisabb szezonok jönnek egymás után. Kezdek afelé hajlani, hogy inkább mégse kíséreljek meg feljutni a következő szezonban. Semmi értelme nem lenne, hiszen most sem tudok spórolni egy fillért sem szerintem. Az biztos, hogy contit választok majd! Nem hiszem, hogy lesz még egy hideg szezon, mint most, bár még nincs vége. Szerintem ez sem contis futam volt. Egyáltalán nem. És a futamok kezdik kiidegelni a menedzsereket... Razz

Szóval inkább tesztelek... Very Happy Van tapasztalatod, hogy mennyivel kapnék több karakter pontot, ha lenne technikai igazgatóm? Mert akkor talán a szezon végén igazolnék egyet és tesztelnék 3-4-et, hogy az amúgy hatos szintű autóm 100 körüli pontokkal büszkélkedjen. Mit gondolsz? Ilyet még nem csináltam.
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Szomb. Ápr. 16, 2016 4:52 pm

A kvali riszkjeidnél fogalmam sincsen. Sad

Tegnap este én is be voltam rágva, mert az időjárás bizonytalansága mellé még egy randomot is kaptam, és ez a kettő együtt pont elég volt a versenyem tönkretételéhez.
Remélem, hogy a továbbiakban csak az esetek 1/10-edében fog ilyesmi előfordulni. Ez elvileg logikus lenne. Bár a GPRO és a logika néha elég távol állnak egymástól. Very Happy

Nagyságrendileg 8-cal több karakterpontig tudnál felmenni, ha eleget tesztelnél, és ha lenne prós TD-d.

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Szomb. Ápr. 16, 2016 5:28 pm

Köszönöm. Az is jobb, mintha 7-es alkatrészekkel futok, azok ugyanis drágábbak és jobban is kopnak. Lehet, hogy ezzel jobban is járnék. Így akkor valószínűleg ki is fogom próbálni. Smile

A logika... A logika... Inkább ne feszegessük a dolgot. 80-100 millával akartam fordulni, de a sok random, valamint egyéb technikai dolgok tönkretették az összes tervemet. Kivéve a bent maradást. Az talán már biztosítva van.
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Hétf. Ápr. 18, 2016 9:45 am

Tehát mondjuk 92+8=100? Tehát TD-vel 8 pontot lehet állandósítani? Az kissé kevésnek tűnik nekem. Nekem most is van 5-6, pedig utoljára előző szezon 3. versenyén teszteltem.

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Hétf. Ápr. 18, 2016 4:16 pm

Nem, hanem mondjuk TD nélkül 3*18 tesztből származó karakterpontot tudsz elérni, és TD-vel pedig 3*26-ot. Nagyságrendileg. Próban.

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Ápr. 18, 2016 11:53 pm

Na, akkor most nekem érdemes igazolnom egy technikai igazgatót a tesztek miatt, vagy sem? Ha alapban van 10-12 karakterpontom teljesítményre, kormányozhatóságra és gyorsulásra is, akkor folyamatosan kellene tesztelnem ahhoz, hogy 20 fölé nőjön. Ugye? Ez viszont roppant költségesnek tűnik. Még sohasem volt TD-m, puhatolózom. Azt tudom csak, hogy PRO-ban nagyon kis jelentősége van a PIT időknél, azért a 2-3 másodpercért nem igazolok. Viszont 25 karakterpont már elég csábító, mert talán az 5-ös autóval is eredményesen lehet szerepelni. Hmmm... Mi a lényeges a TD-nél? Tapasztalat? Vagy PIT koordináció? Milyen értékek képviselnek érdemi eredményt?
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Kedd Ápr. 19, 2016 4:46 pm

SZZ - A36

Utolsó futamon sok kör vezetés után kaptam egy random defektet, s noha távolodtam a mezőnytől, a defektet megjavítani nem tudták: kiestem.



zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Szomb. Ápr. 23, 2016 1:58 pm

Nos, úgy látom, senki nem tud segíteni... Nagy kár... Na mindegy, megint elbuktam egy TD-t, egyszer talán elfogadja az ajánlatomat valamelyik... Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Hétf. Ápr. 25, 2016 3:46 pm

SZZ - A36

Kör 22 A pilótádat zavarta valami a sisakban és kihajtott egy újért a boxba

vicc...

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Kedd Ápr. 26, 2016 7:48 am

OB - A124

Szerintem eredetileg tényleg annak szánták. Csak ez inkább frusztráló.

Viszont nekem már nem éri meg autót javítani, pedig totál tropa. Sad

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Hétf. Május 09, 2016 1:49 pm

SZZ -R 224 vagy R244 még nem tudom

Sikeresen elszámoltam magam ( meg 1-2 random besegített), így kevesebb pénzem lett az év végére mint 0... s ugyan volt 8 pontom meg dobogóm is, kiestem a kezdheted előről kategóriába.

Most pilóta után kajtatok, de aki jó, arra már 12-15 licitet leadtak Very Happy

Kivárok

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Május 09, 2016 8:18 pm

GD - P4

Tévedésben vagy! :)))

"Százával" vannak olyan pilóták, akikben elképesztő potenciál bujkál, akár nevelgetésre gondolunk, akár azonnali ugrásra! Akad egy-két menedzser, aki mindig megkérdezi, mit javaslok. Kb. 10 perc alatt találok 15-20 olyan pilótát, aki alkalmas a menedzsere által felvázolt feladatok elvégzésére! :)

Akiket PRO-ba ajánlottam, azok is bent maradtak, az amatőrösök is sikerrel jártak, úgyhogy szerintem semmi baj ezzel. Azt mondjuk nem nagyon értem, hogy ha van 8 pontod, miért kockáztatsz a pénzügyekkel?! Amatőrből már ki sem lehet esni! Arra gondolok, hogy aki egy kicsit is ért a játékhoz, képtelen kiesni! :) Legalábbis pozitív egyenleggel. Egy futott GP nélküli pilóta is meg tudja csinálni az első szezonos bent maradást amában! Nem gondoltam volna, de így van. Voltak, akik bizonyították. Tehetséges, meg kevésbé tehetséges pilótával egyaránt. :)

Szerintem Neked nem kell tervezgetned, azonnal keress egy olyan pilótát, akivel gyorsan feljutsz, a Te szinted már nem a rookie! Ez biztos! :)

Hajrá!
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Szer. Jún. 01, 2016 7:21 am

SZZ - R244

Az elő 3 verseny buktája után ( lekéstem a személyzeti döntéseket, s sikerült véletlenszerű pilótákkal menni: 64-56-os OA) jött két győzelem. A csoportban majdnem mindenki 30-40-es CT-vel mehet (én 0), mert már a második futamon füstöltek a kocsik. Az esős versenyen a 4-5. hely megcsípése volt a terv, mert nem túl tehettséges a pilóta aki nálam van. Jelenleg 2. vagyok a csoportban, de pár futamon belül szeretnék az élen lenni.

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Vas. Jún. 05, 2016 2:18 pm

GD - P4

Gratulálok Zoli, kezdesz belejönni. Csak aztán az amából is gyorsan dobbantanod kellene pro-ba! Legalábbis szerintem. Smile

Engem kiidegel a játék. Persze, milyenkor jönnének a randomok, ha nem akkor, amikor fel akarok jutni masterbe... Sad Ráadásul pontosan úgy fogják tönkre tenni a karrieremet, ahogyan Majáét is tették anno. A szponzorok ott hagynak tárgyalás közben a rossz helyezések, vagy kiesés után. Esélyem sincs másokkal tárgyalni, mert nincs szabad cég. Már elfogyott a pénzem is. Nem tudom, mihez fogok kezdeni így. Már nem is nyomhatom ész nélkül, hiszen negatívba nem fogok lemenni, legalábbis nem szeretnék. Csakhogy muszáj lesz talán. Sad

Mindegy, nem adom fel. Ha nem most, akkor majd a következő, vagy az utána lévő szezonban próbálom meg!
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Kedd Júl. 19, 2016 11:38 pm

OB - A124

Nem tudom, hogy végül foglalkozott valaki a VT féle "buggal"? Tud-e valaki megoldást a problémára rajtam kivül? Smile

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Csüt. Júl. 21, 2016 4:02 pm

SZZ - A120

Nos sikerült csoportelsőként feljutnom. A pilótám valószínű kevés ehhez a szinthez a magas motiváció miatt, noha 98-as erőnléte van

Átlag: 95
Koncentráció: 206
Tehetség: 41
Agresszivitás: 42
Tapasztalat: 38
Technikai betekintés: 81
Erőnlét: 98
Karizma: 84
Motiváció: 186

20 éves 71 kg.

Tudom, hogy a következő pilóta ára magas és öreg is, de vajon 1 szezont megérne-e vele versenyezni?


https://www.gpro.net/hu/DriverProfile.asp?ID=16629


Átlag: 106
Koncentráció: 231
Tehetség: 42
Agresszivitás: 23
Tapasztalat: 194
Technikai betekintés: 140
Erőnlét: 100
Karizma: 142
Motiváció: 0
Hírnév: 22
Súly (kg): 77
Kor: 36

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Pént. Júl. 22, 2016 8:01 am

OB - A124

Feljutni nem rossz jelölt, csak úgy elleni viszont túlzottan drága. Bennmaradni 1 millióval olcsóbb pilótával is lehet szerintem. Egy szezonra alatt meg +17 millió sokat tud számítani.

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Szer. Aug. 24, 2016 4:41 pm

GD - P4

Sziasztok!

Bocsánat, a nyár elég mozgalmas volt, nem nagyon vagyok még most sem laptop előtt, ezért kevesebb időm van, mint év közben. Hamarosan azonban visszarázódunk a normál kerékvágásba. Sajnálom, hogy ennyire érdektelenné vált a fórum, reméltem, hogy a kezdeti lelkesedés még több tagot és menedzsert vonzhat ide - tévedtem.

Azonban továbbra is szívesen veszem, ha bármilyen dologról írtok a játékkal kapcsolatosan! Smile

A randomok megint taccsra tettek, mint az előző szezonban. Nincs pénzem, szponzorok még csak közelednek, de nincsenek meg. Ismét ott vagyok, hogy tartsam valahogyan pluszban magam, különben nemhogy nem jutok fel a következő szezonban, hanem a végén ki is esek amatőrbe. Pedig a 18 pont azt sugallja, hogy nem ott lenne a helyem.
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Szer. Aug. 24, 2016 10:46 pm

OB - A124

A VT féle "bug" szerintem érdekes téma lenne. Smile

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Csüt. Aug. 25, 2016 8:01 pm

GD - P4

Ez miről is szólt konkrétan? Elfelejtettem.
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Csüt. Aug. 25, 2016 9:02 pm

OB - A124

Hogy közel azonos kocsi, közel azonos pilóta mellett, egyező taktikán, kicsit eltérő beállitásokkal, az ő gumijai érezhetően jobban koptak, mint a csapattársaié.

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Vas. Szept. 04, 2016 12:31 pm

GD - P4

Igen, jól emlékszem a dologra. Arra tudok gondolni, hogy esetleg itt is számíthat a motiváció. Gyűjtöm azért Én is az információkat. Legújabb észrevétel: adott két menedzser. Ugyanaz a gumiszállító. Ugyanaz az osztály. A pilóták hasonló tulajdonságokkal rendelkeznek, de ez szerintem nem extra befolyásoló tényező. A gyengébb és tapasztalatlanabb pilóta azonban a kvalikon általában 2 másodperceket ad a másiknak, ahol szintén azonos szintű az autó, de jobb a pilóta. Eleinte azt hittem, hogy a gumikeverék más. De rákérdeztem. Nem az. Mindkettő ugyanazon a keveréken fut. Mégis gigantikus a különbség. Nem tudok rájönni a dologra. Mert az, hogy az egyiknek 198 a koncentrációja, a másiknak 203, nem szabad, hogy ennyit számítson. Az, hogy az egyiknek 160 a tapasztalata, a másiknak 170, ez szintén nem nagy különbség. Erőnlétnél szintén "csak" 20 különbség van, az autó pedig szinte azonos. Ismét mondom, a gyengébb pilóta megy jobban a kvalikon is, a versenyeken is!

A következő évadban Én is azzal a gumival fogok versenyezni, mert kíváncsi vagyok, hogy a kisebb tehetségemmel, de a nagyobb tapasztalatommal és erőnlétemmel mire megyek majd hozzájuk képest. Meglátjuk!
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Vas. Szept. 04, 2016 8:58 pm

OB - A124

Én megfejtettem a dolgot, és bizonyitottam is a tézisemet. A motiváció is bele számithat, de ami könnyen bizonyitható, az a fékbeállitás. Előbbre tolt fékbeállitásokkal jobban kopik a gumi. Igazából ez volt a legnagyobb eltérés, ami feltűnt (a motivációt nem vettem észre, de az is lehet közrejátszik), és miután sokat agyaltam a dolgok, és rájöttem, egyből futottam pár teszt kört, hogy lássam, lehet-e benne valami. És láss csodát, 2 etap között csak annyi eltérést csináltam, hogy egyiknél előrébb toltam a fékbeállitást, és egyből többet fogyott a gumi. (Na jó, most visszanéztem és az előzés helyett sikánokat gyakorolta, de ebben még soha nem láttam eltérést, szóval ez kétlem, hogy közrejátszott).

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 42 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

42 / 44 oldal Previous  1 ... 22 ... 41, 42, 43, 44  Next

Vissza az elejére


 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.