AC Villám Focisuli és Futsal Club
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

GPRO menedzserek IDE!

+8
totitomi
kareszty
Luremt
zszanyi
antimi
madbboy
Balogh Patrik
Balogh
12 posters

4 / 44 oldal Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 24 ... 44  Next

Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Vas. Május 03, 2015 12:51 pm

gutidavid írta:


GD - A35

Az Én autóm 81-80-78-as értékekkel bír, ám csupán 5-ös alkatrészek vannak beépítve a járműbe. Smile A fék 6-os, mert az nem olyan drága. Smile

SZZ - A112

Ilyen alkatrész szinteknél a 0% CT vs 40% CT kopásban  nagy különbséget okoz? Vagy mondjuk egyiknél 20% környéki, a másiknál pedig 35%?

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Vas. Május 03, 2015 1:25 pm

SZZ - A112

A pilóta zöld zónáját hogy számoljátok be a gyakorlás után a qualis beállításoknál (ill a verseny beállításnál - ne számoljunk most az időjárás hőmérséklet és/vagy esős-száraz dolgokkal) ?

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Vas. Május 03, 2015 2:11 pm

GD - A35

Igazából az a kérés, hogy alapjáraton tudsz -e PS-t számolni, vagy sem... Nem igazán értem, hogy pontosan mit szeretnél... Smile Tudsz PS-t számolni és csak konverzió érdekel, vagy PS-t sem tudsz számolni... A zöld zóna önmagában véve nem PS és sok esetben még csak meg sem közelíti azt. FŐleg egy olyan pilóta esetében, aki még tapasztalatlan, illetve még technikai betekintése sincsen... Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Vas. Május 03, 2015 2:16 pm

zszanyi írta:
gutidavid írta:


GD - A35

Az Én autóm 81-80-78-as értékekkel bír, ám csupán 5-ös alkatrészek vannak beépítve a járműbe. :) A fék 6-os, mert az nem olyan drága. :)

SZZ - A112

Ilyen alkatrész szinteknél a 0% CT vs 40% CT kopásban  nagy különbséget okoz? Vagy mondjuk egyiknél 20% környéki, a másiknál pedig 35%?

Általában nem túl nagy a különbség kopásban, de ez pályafüggő is. Szerintem egy nagy általánosságot tekintve a CT0 és CT40 között kb. 3-4% különbség lehet. Ez általánosság, van, ahol kevesebb a kopás, máshol sokkal több...
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Hétf. Május 04, 2015 7:52 am

OB - A78

zszanyi írta:SZZ - A112

A pilóta zöld zónáját hogy számoljátok be a gyakorlás után a qualis beállításoknál (ill a verseny beállításnál - ne számoljunk most az időjárás hőmérséklet és/vagy esős-száraz dolgokkal) ?

Ha erre gondolsz:

135 - (tapasztalat x 0.1 + technikai betekintés x 0.3)

Ezzel tudod, hogy mettől meddig mondja, hogy jó, ennek a zónának elvileg a közepe a PS.

Egyébként igazam volt. Már 2 ajánlata van a pilótámnak. Bár találtam 2 váltást is, meg van egy vésztartalék, de a 2 váltásnak is van már 2 ajánlata, csak a vésztartalék ajánlat nélküli. Sad

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Május 04, 2015 3:06 pm

GD - A35

Megfigyelések...

Nos, már régóta csesztette a csőrömet, hogy vajon mi történik akkor, ha megcsinálok egy gyakorló kört és utána tartok edzést a pilótámnak. Az edzés semennyit nem számít a későbbi köridőben! Tartottam egy erőnléti edzést, mert gondoltam, hogy attól egy picivel gyorsabb lesz a fiú. Nem lett, ezredre pontosan ugyanolyan időt futott.

Legközelebb azt fogom kipróbálni, mennyivel befolyásolja az időt az autó részleges, valamint teljes felújítása. Nyilván csak olyan pályán tudom megcsinálni, ahol vannak korábbi versenyekről és gyakorlásokról pontos adataim, PS-ekkel, nettó köridőkkel, stb. Meg fogom csinálni, mert szerintem ezt elég sokan akarják tudni. És még sosem mertem ilyet megcsinálni. Smile

Mostanában is kapok olyan üzeneteket a játékon belül, hogy valaki nem tudja, mi is az a PS, meg hogyan kell számolni. Mindezt úgy, hogy egyes esetekben a menedzser már túl van 30-40 versenyen is... Smile Én le tudom írni néhány bekezdésben, hogyan is kell kiszámolni, de talán valamelyikőtöknek van egyszerűbb magyarázása, mint nekem. Smile Illetve rövidebb... Smile

Amúgy végre boldog vagyok, mert a pilótám futott egy tudásának megfelelő - nem hibátlan - kvalifikációt, amivel talán az első két sorból tudok indulni, így pedig elvileg kisebb lesz az esélye annak, hogy sokáig feltartanak. Szóval, a negyedi futamom igazi felmérő lesz, tekintve, hogy CT1-el fogok száguldozni. Smile

Szurkoljatok!
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Május 04, 2015 3:15 pm

GD - A35

Itt meg belepillanthattok a dolgaimba...
GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Trulli8

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Szponzori3

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Test
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Hétf. Május 04, 2015 3:37 pm

OB - A78

Honnan ilyen fiatal mukid? Egyébként:

gutidavid írta:
Legközelebb azt fogom kipróbálni, mennyivel befolyásolja az időt az autó részleges, valamint teljes felújítása. Nyilván csak olyan pályán tudom megcsinálni, ahol vannak korábbi versenyekről és gyakorlásokról pontos adataim, PS-ekkel, nettó köridőkkel, stb. Meg fogom csinálni, mert szerintem ezt elég sokan akarják tudni. És még sosem mertem ilyet megcsinálni. Smile

A tesztek erre valóak, és nekem volt szerencsém egy szezont ilyesmire "pazarolni", bár túl sok megfigyelésem még sincs, viszont akad 1-2 észrevétel: az autó kopása befolyásolja az szükséges beállításokat! Például minél elhasználódottabb a motor, annál magasabb beállítás kell, és annál több benyát eszik. Vagyis ugyanazzal a beállítással nem biztos, hogy gyorsabb lesz a kocsi, de az nem jelenti azt, hogy nem lenne képes rá.

Ebből nekem az is következik, hogy sokan mindig igyekeznek a PS-t megtalálni, ami alapból lehetetlen, legfeljebb egy pár körig élvezheted az előnyét, utána a hőmérséklet, vagy a kopások úgyis arrébb teszik. Ezért csak egy elég jó beállítást kell találni, ami minden körben a lehető legközelebb van hozzá. Ez fontosabb mint a gyakorló körökben hajszálra pontosan eltalálni a PS-t.

Én egyébként 10-es határokkal megkeresem az alsó és felső elégedettséget, és annak belövöm a közepére a beállítást. A határt meg viszonylag könnyű megtalálni: a pilóta azt mondja, hogy sokat állítsak, akkor sokat állítok (100-200), ha azt mondja, hogy lehet még bőven, akkor 100-at, ha azt mondja, hogy picit, akkor 40-et, majd ha átléptem rajta, akkor vissza 20-at és attől függően fel vagy le 10-et hogy mit mond. Ezután az elégedettségi zóna alapján tudom, hogy mennyivel arrébb keressem a másik határt (50-60-70...130) és ha az is megvan, akkor a kettő felére állítom. Még sose számoltam, hogy mennyivel hatékonyabb egy másik módszer, de ebben a hibahatár max 10, de átlag 5. Az meg azért elég jó... Ha meg egy pályára nincs semmilyen adatom, akkor se bonyolult a megoldás: megnézem a pálya adatait. Leszorító erő a szárnyaknak, felfüggesztés merevségére is ad tippet, a három pontból is lehet következtetni, de ha mindent 500-ról indítunk, azzal se lövünk annyira mellé.

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Május 04, 2015 4:03 pm

Igazad van. Smile Én anno a 256-128-64-32-16-8-4-2-1-es változtatásokat gyakoroltam be, jól tettem. A mai napig így gyakorlok, illetve 10 kvalifikációból 8 alkalommal biztosan be tudom állítani az autót normálisan. Én teljesen 1-re megkeresem a PS-t, mert nekem fontos, hogy jól szerepeljek a kvalikon. Az előző - még rúkis - szezonban nem lett volna komoly jelentősége, hiszen 17/17 pole pozícióm volt, most azonban van. Sajnos 10-15 eltérés akár 0,1 másodpercet is jelenthet, ami amatőrben már akár több helyet ronthat/javíthat. Smile

Én mindig úgy választottam pilótát, hogy 17-18 legyen, illetve Én kezdjem nevelgetni. Jól tettem most is szerintem. Nagyon jó lesz a fiú, szerintem a próban is megállná a helyét, de csak akkor próbálom meg a feljutást, ha már nem tudom 0 motivációval sem bent tartani amatőrben. Akkor a próban is lesz esélye - szerintem. Meglátjuk!
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Hétf. Május 04, 2015 5:07 pm

Bubuskac írta:OB - A78

Ebből nekem az is következik, hogy sokan mindig igyekeznek a PS-t megtalálni, ami alapból lehetetlen, legfeljebb egy pár körig élvezheted az előnyét, utána a hőmérséklet, vagy a kopások úgyis arrébb teszik. Ezért csak egy elég jó beállítást kell találni, ami minden körben a lehető legközelebb van hozzá. Ez fontosabb mint a gyakorló körökben hajszálra pontosan eltalálni a PS-t.

Én egyébként 10-es határokkal megkeresem az alsó és felső elégedettséget, és annak belövöm a közepére a beállítást. A határt meg viszonylag könnyű megtalálni: a pilóta azt mondja, hogy sokat állítsak, akkor sokat állítok (100-200), ha azt mondja, hogy lehet még bőven, akkor 100-at, ha azt mondja, hogy picit, akkor 40-et, majd ha átléptem rajta, akkor vissza 20-at és attől függően fel vagy le 10-et hogy mit mond. Ezután az elégedettségi zóna alapján tudom, hogy mennyivel arrébb keressem a másik határt (50-60-70...130) és ha az is megvan, akkor a kettő felére állítom. Még sose számoltam, hogy mennyivel hatékonyabb egy másik módszer, de ebben a hibahatár max 10, de átlag 5. Az meg azért elég jó... Ha meg egy pályára nincs semmilyen adatom, akkor se bonyolult a megoldás: megnézem a pálya adatait. Leszorító erő a szárnyaknak, felfüggesztés merevségére is ad tippet, a három pontból is lehet következtetni, de ha mindent 500-ról indítunk, azzal se lövünk annyira mellé.

SZZ - A112

Nos én még kísérletező vagyok.

Elindítok egy ismeretlen pályán egy beállítást, s a reakciókból adódóan kezdem el utánaállítani. Én nem 100-150 es határokkal kezdem, hanem adott esetben 300-zal is, s így haladok a felezésekkel a "megfelelő" irányba.

Lehet az a baj, hogy a gprodatabase-en található practise calculator-t is igénybe vezsem néha. Vagy azt csinálom, hogy elkezdem magam az első 4 kört beállítani, majd a kalkulátorral segítek rá, vagy a kalkulátorral kezdek, s a 4. körtől én nyúlok bele. Sajnos az a program nem tökéletes, mert sokszor pl túlságosan elől van a fék, állítsd hátrébb esetben nem drasztikusan állít, hanem kis lépésekben. Így csak azt a fék beállítást érheti el, ahol éppen pont nem elől van a fék, hanem becsúszik az adott megfelelő intervallum felső határához. Jómagam is úgy gondolom, hogy az aló és felső határ között kell középen lennie (talán) a tökéletes beállításnak.

Ellenben, amikor megvan a megfelelő elégedettség, s van még lehetősé, akkor tovább keresek, hátha van egy olyan beállítás, ami még jobbat hoz.

A mostani gyakorláson belefutottam pl. 2 dologba:

pilótahiba:0.296s nettó idő:1:22.982s szárnyak:600 600

Szárnyak: Lehetne a kocsival egy picivel nagyobb sebességet is elérni

Ugyanakkor:

pilótahiba:0.027s nettóidő:1:23.208s Szárnyak:475 525

A fenti nettó időnel a gyakorláson belül nem sikerült jobbat elérnem, míg a második esteben nem sikerült jobb pilótahibát elérnem.

A quali1 időm mégis gyorsabb lett a gyakorláson elért legjobb nettó köridőmnél.

Igaz a pilóta zöld zónáját nem vettem figyelembe.

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Hétf. Május 04, 2015 8:02 pm

Rossz megközelítés. A gyakorló körök pilóta hibájának semmilyen köze nincs a beállításokhoz! Ez teljesen random, a nyolc gyakorló kör után megnézed a hibákat és eldöntöd, hogy ezek alapján mekkora rizikót vállalsz a kvalikon... Az általad jelzett köridők pedig elég gyenguszok, ezért nem meglepő, hogy ahhoz képest javultál a Q1-re. :)

Ezen a pályán ráadásul még csak véletlenül sem -+ irányban kell állítani a szárnyakat, hanem fordítva, szerintem nem is kicsit... Nekem például +-50-el volt a leggyorsabb, de +-60-nal is ezredre ugyanolyan időt futottam volna. Már ami a nettót illeti. Hibám mindig volt nyilván.

Másoknak viszont nem mindig volt ennyi. Egyik fiú +-25-el tudott gyorsabb lenni, más +-35-el. Szóval mindez pilóta és autó függő is! :)

A PS pedig a zöld zóna közepe, nem csak TALÁN. :)

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Gyak
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Hétf. Május 04, 2015 9:30 pm

Dávid!
A gyakorás ekkora pilótahibáinál nyomd keményent alkalmaztál? Én óvatosan mentem volna...

Amúgy nem a GPRO-db kalkulátorából, hanem a versenyadataiból lehet következtetni a PS-re, ami a hőmérséklettől függ. Wink Ezzel a módszerrel akár átlagosan alkatrészenként 40-es pontossággal lehet közelíteni a PS-hez, mint tettem azt a HC-s idők előtt.

Egyébként erőnléti edzéskor változik a PS.
Nekem 170-es erőnlét körül is hozott köridő-nyereséget.

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Hétf. Május 04, 2015 9:33 pm

Helyesbítek: a PS a hőmérséklettől IS függ. + pilóta, alkatrészek szintje, kopottság, időjárás.

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Kedd Május 05, 2015 1:00 am

Balogh Patrik írta:Dávid!
A gyakorás ekkora pilótahibáinál nyomd keményent alkalmaztál? Én óvatosan mentem volna...

Amúgy nem a GPRO-db kalkulátorából, hanem a  versenyadataiból lehet következtetni a PS-re, ami a hőmérséklettől függ. ;) Ezzel a módszerrel akár átlagosan alkatrészenként 40-es pontossággal lehet közelíteni a PS-hez, mint tettem azt a HC-s idők előtt.

Egyébként erőnléti edzéskor változik a PS.
Nekem 170-es erőnlét körül is hozott köridő-nyereséget.

Kipróbáltad? Én visszanéztem egy néhány szezonnal korábbi versenyem előtti gyakorlást és nem lett jobb a köridőm egy fikarcnyit sem, ráadásul a PS egyetlen egy alkatrésznél mutatott minimális eltérést. Meg is fogom ezt nézni kalkulátorral, mert már nagyon kíváncsi vagyok!

Azt is be kell látnom, hogy valóban vannak sokkal erősebb, valamint jóval gyengébb csoportok... Én már lecsúsztam a negyedik helyre a rajtrácson, miközben az elért időmmel más csoportokban az első helyen is állhatnék.

Patrick! Az előző szezonban végig csövön kifért alkalmaztam, miközben néhány körben 1 másodperc fölötti volt a hiba a gyakorláson. A mostani szezon első három futamán nem mertem nagyon bevállalni ezt, mert új volt a közeg. Sajnos az óvatoskodással 1 mp-el gyengébb időt futottam a kvalikon... Most merész voltam és jól jártam. A legtöbb barátom nem tudott 0,1s-nél többet javulni, függetlenül a választott rizikótól. :) És még így is bőven a legjobb 200-ban vagyok - inkább a 150-hez közelebb - a közel 2,500-ból...

Ha szeretnétek, kirakom ide minden verseny előtt a gyakorlásomat, beállításaimat. Hátha valakinek jó lesz kezdésnek. :) Más is beillesztheti, ahogyan Én is. :) Több szem többet lát. :)
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Kedd Május 05, 2015 6:52 am

Én most olyan fél másodperc körülit javíthattam a PS+WS-időmhöz képest, ellenben a Q2-őm 3 tizeddel lehetett volna jobb.

Van olyan elmélet is, miszerint a Te esetedben, most a cső lett volna a jó. Smile

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Kedd Május 05, 2015 8:10 am

OB - 78

Na, igazam lett. A pilótámra 4 jelentkező volt rajtam kívül, a másik két "kiválasztottra" meg 5... Így maradt a vésztartalék, akit csak én vállaltam volna be. Mondjuk nem sokkal gyengébb mint a régi pilótám volt, de a 0 erőnlét mindenkit elriaszt, pedig azt lehet a leggyorsabban feltolni...

Én egyébként kb mindig a csövön kifért választom. Van amikor a nettó köridőn is javít vele majd 1 mp-t. Persze időnként ront, de én mindig úgy számoltam, hogy rontott, ha nem jobb az ideje a nettó köridőnél. Meglássuk mit tud az új arc, de öt is a 30. hely körülre tenném, mert nem sokban tér el a régi muksótól. Szóval. Várjuk az esőt, addig is toljuk az erőnlétet! Smile

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Kedd Május 05, 2015 2:03 pm

Nos, nekem pontosan az ellenkezője az elképzelésem. Már a rookie-ban is kizárólag kimagasló erőnléttel rendelkező pilótákat néztem. Most is találtam egy csomót, akik közül bármelyikkel azonnal ugyanazt a szezont bemutatnám, mint az előző volt. Azaz sima feljutás első helyen, legalább 10-15 pole pozíció és ugyanannyi leggyorsabb kör.

Ezt tartom az amatőrben is. Csak, hogy értsétek. Egyik jó barátom pilótájának majdnem 160-as erőnléte van amatőrben, de a többi tulajdonsága majdnem ugyanannyi, mint a tegnap feltett pilótámé. Azaz tapasztalata héttel több (60), koncentrációja 190, tehetsége 132... Gyakorlatilag a kimagasló erőnléttel agyonvered a mezőnyt a kvalikon, ráadásul nulla cétékkel is sima ügy a pontszerzés, ahogy látható is az Ő esetében. A20-as csoportról van szó... A nevet mondanom sem kell, ha megnézitek, látjátok. Gyakorlatilag egyetlen ellenfele lenne, illetve van is, de Őt nem számítjuk be, mert egy idióta, csakis a statisztikára megy, minden évben ingázik a rookie és amatőr között, pedig Ő tudja, mi kellene az elithez.

Patrick!

Beszéltem most három barátommal is. Egyikük elmondása alapján azt kell mondanom, hogy a kvalikon alkalmazott rizikók által generált köridők sajnos nagy arányban random gyanúsak. Valakinek a pilótája annak ellenére javított majd' két másodpercet a legjobb gyakorló köréhez képest, hogy csövön kiférrel ment, holott egy körtől eltekintve mindegyik egy másodpercen kívüli hibát hozott, de volt kettő felett is.

Szóval, ez továbbra is rejtély marad számomra. Smile

Én a 0.1-0.5 közötti hibázásokra simán rávágom a csövön kifért, a 0.4-0.9-re a nyomd keményent. Ha már legalább 2-3 körben van 1 másodpercen kívüli hiba, akkor óvatoskodom csak. Smile Eddig bejött...
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Kedd Május 05, 2015 2:59 pm

gutidavid írta:Nos, nekem pontosan az ellenkezője az elképzelésem. Már a rookie-ban is kizárólag kimagasló erőnléttel rendelkező pilótákat néztem. Most is találtam egy csomót, akik közül bármelyikkel azonnal ugyanazt a szezont bemutatnám, mint az előző volt. Azaz sima feljutás első helyen, legalább 10-15 pole pozíció és ugyanannyi leggyorsabb kör.

Igen, ezt sokan gondolják igy, de sajnos én sóher vagyok, és az ilyen magas erőnlétű pilótákra sajnálom a pénzt, és fele annyiért szerzek egyet, aki ugyan nem veri körbe, oda-vissza a mezőnyt, de 0 CT-vel azokkal is sima a feljutás amatőrbe.

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Kedd Május 05, 2015 3:21 pm

Bubuskac írta:
gutidavid írta:Nos, nekem pontosan az ellenkezője az elképzelésem. Már a rookie-ban is kizárólag kimagasló erőnléttel rendelkező pilótákat néztem. Most is találtam egy csomót, akik közül bármelyikkel azonnal ugyanazt a szezont bemutatnám, mint az előző volt. Azaz sima feljutás első helyen, legalább 10-15 pole pozíció és ugyanannyi leggyorsabb kör.

Igen, ezt sokan gondolják igy, de sajnos én sóher vagyok, és az ilyen magas erőnlétű pilótákra sajnálom a pénzt, és fele annyiért szerzek egyet, aki ugyan nem veri körbe, oda-vissza a mezőnyt, de 0 CT-vel azokkal is sima a feljutás amatőrbe.

Én azt szoktam alapul venni, hogy az erőnléti edzés 700 ezerbe kerül. Tehát, ha szerződtetek egy pilótát kimagasló erőnléttel, akkor gyakorlatilag meg is spórolhatom azt a pénzt, amennyivel többet kér egy futamra. Magyarul, mindegy, hogy 300 ezerért nézek egy nullás pilótát, vagy 1 millióért egy tökéletes erőnlétűt. Ez utóbbi ráadásul hozza a győzelmeket is azonnal. Nekem ez szimpatikusabb! :)

Az elvem pedig az, hogy amatőr csoportban maximum 2 milliót fizetnék egy pilótának, ha éppen már próba akarok feljutni vele. Viszont úgy akarnék felmenni próba, hogy 150-200 millió dollárom van. Meglátjuk, hogy sikerül -e megcsinálni. Ha másnak sikerült, nekem is fog. :)
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Bubuskac Kedd Május 05, 2015 4:09 pm

Igen, én mondjuk mindig az edzéssel kalkulálok, mert nem bírtam ki eddig sosem, hogy ne edzek. Legutóbb amatőrben volt egy pilótám, akit azért vesztettem el, mert "túledzettem". Amatőr hiba. Very Happy De hát ez van. Ezt én mindig belekalkulálom. Egyébként igazad van. Very Happy De a súlyát sajnos csak edzéssel lehet csökkenteni, és van amikor az nem árt.

Bubuskac

Hozzászólások száma : 191
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Kedd Május 05, 2015 4:19 pm

Nos, a súly szerintem 75kg-ig teljesen hibátlan. Mellesleg, Én nem elégedtem meg a jó erőnléttel, akkor is edzettem azt, mert a koncentráció egy fiatal pilótánál a szezon resetkor 10-12-vel is feljebb ugrik. A tesztelések miatt a tapasztalat is néha kettővel emelkedik, a technikai betekintés pedig magától felment nulláról 52-re másfél szezon alatt. Az erőnlét a tesztek után is alaposan emelkedett, most azt mondom, parádés a 134, de még mindig a gyengébb pilóták között van amatőrben a többi tulajdonsága alapján. Mindenesetre a következő szezonban már kihullik innen felfelé a három legjobb, azaz mindenképpen jobb eredményt fogok elérni a 48. szezonban, mint most. Szerintem ezzel együtt simán van legalább 4 szezonom amatőrben. A negyedikben pedig nulla cétével is muszáj feljutnom. Smile
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Kedd Május 05, 2015 4:20 pm

gutidavid írta:
Ezen a pályán ráadásul még csak véletlenül sem -+ irányban kell állítani a szárnyakat, hanem fordítva, szerintem nem is kicsit... Nekem például +-50-el volt a leggyorsabb, de +-60-nal is ezredre ugyanolyan időt futottam volna. Már ami a nettót illeti. Hibám mindig volt nyilván.

Másoknak viszont nem mindig volt ennyi. Egyik fiú +-25-el tudott gyorsabb lenni, más +-35-el. Szóval mindez pilóta és autó függő is! Smile


SZZ - A112

ÁÁÁ igazad van.. nem tudom miért néztem fordítva. Ami nekem megvan szárnybeállítás erre a pályára az is +- ír... fáradt lehettem vagy elnéztem 1 sorral az egészet ..ejj...

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by gutidavid Kedd Május 05, 2015 4:29 pm

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Grafikon
gutidavid
gutidavid
Admin

Hozzászólások száma : 725
Csatlakozás ideje : 2015. Mar. 02.
Age : 44
Tartózkodási hely : Belém do Pará

http://acvillam.gportal.hu

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Balogh Patrik Kedd Május 05, 2015 9:30 pm

"Én azt szoktam alapul venni, hogy az erőnléti edzés 700 ezerbe kerül. Tehát, ha szerződtetek egy pilótát kimagasló erőnléttel, akkor gyakorlatilag meg is spórolhatom azt a pénzt, amennyivel többet kér egy futamra. "

Ezzel egyet is tudnék érteni, ha közben nem edzenéd. Wink

Balogh Patrik

Hozzászólások száma : 184
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 22.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by zszanyi Kedd Május 05, 2015 10:29 pm

SZZ - A112

15. lettem, ez eddig a legjobb Amateur teljesítményem. Kis szerencsével 12. is lehettem volna.. sajna az elfüstöltek pont előttem álltak meg,

zszanyi

Hozzászólások száma : 95
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 23.

Vissza az elejére Go down

GPRO menedzserek IDE! - Page 4 Empty Re: GPRO menedzserek IDE!

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

4 / 44 oldal Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 24 ... 44  Next

Vissza az elejére


 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.